[ 200SX] S14A RACING | CEZAR
: 2016-10-09, 18:27
MODEL
-NISSAN 200SX S14A RACING
SILNIK
-SR20DET
UKLAD DOLOTOWY
- Fmic spawany z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
UKLAD WYDECHOWY
- Przelot 3" na tłumikach Apexi
INNE MECHANICZNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200
ZAWIESZENIE
- ISC Drift
BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki (maluje się)
KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0
ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo
Kilka zdjęć jak to się zaczęło:
1. Seryjny Racing sprowadzony samodzielnie z DE
2. Ogarnięcie spraw priorytetowych czyli konserwacja podłogi
3. Cały zawias poszedł do proszku + galwanizacja śrub
4. Wymiana gum na poli, nowe sworznie, końcówki, regulowane wahacze itp
5. Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
6. Odświeżony dyfer, półośki, wał
7. Tylny wózek przed i po
8. Zregenerowane zaciski, które niebawem zastąpi BBK,
9. Głębokie Recaro z Evo, kiera Personal, ISC Drift
-NISSAN 200SX S14A RACING
SILNIK
-SR20DET
UKLAD DOLOTOWY
- Fmic spawany z nierdzewki
- Stożek KN
- Blow Off HKS
UKLAD WYDECHOWY
- Przelot 3" na tłumikach Apexi
INNE MECHANICZNE
- Wtryski 550
- Pompa paliwa DW200
ZAWIESZENIE
- ISC Drift
BODY-KIT
- Seria Racing
- Spoiler Kouki (maluje się)
KOŁA
-Volk Rays TE37 18" 4x9,5" et0
ŚRODEK
- Kubełki Recaro
- Plastiki pomalowane w czarny mat
- Kiera Personal Grinta
- Gała Nismo
Kilka zdjęć jak to się zaczęło:
1. Seryjny Racing sprowadzony samodzielnie z DE
2. Ogarnięcie spraw priorytetowych czyli konserwacja podłogi
3. Cały zawias poszedł do proszku + galwanizacja śrub
4. Wymiana gum na poli, nowe sworznie, końcówki, regulowane wahacze itp
5. Nowe przewody hamulcowe i paliwowe
6. Odświeżony dyfer, półośki, wał
7. Tylny wózek przed i po
8. Zregenerowane zaciski, które niebawem zastąpi BBK,
9. Głębokie Recaro z Evo, kiera Personal, ISC Drift