: 2016-09-28, 09:47
Ad@mus, uważam tak samo dlatego pomimo przelotu postanowiłem zostać przy 55mm czyli niby przy seryjnej średnicy dla GTka chociaż jak szukałem na wielu aukcjach to do 2litorwek były też takie co miały 50mm a na łukach zwężenia do 45mm nawet. Ta rurę co wziąłem to specjalnie przed kupnem pomierzylem i spodobało mi się że na całej długości ma 55mm nawet na kolankch . sam wydech z siebie jest cichy i polecam firmę RMMotors bo porządnie zrobione tłumiki a jeden powiększony środkowy z dwoma sercami dodatkowo wyciszajacymi daje radę i nie męczy w trasie.
[ Dodano: 2016-10-28, 14:20 ]
Dawno nic nie działo się w temacie więc tylko taki mały UP. Baleron jeździ dzielnie, spisuje się znakomicie żadnych awarii czy problemów.
Doszło parę zabawek mianowicie:
Kupiłem drugą przepływkę od GTka i zrobiłem sobie drugą wersję dolotu ze stożkiem simoty w airboxie i w sumie wyszło fajnie bo mam teraz dwa dolotu P&P na podmianki jak coś Prima odżyła trochę w od 6000rpm .
Oraz bylemz wizyta u Bodka w Boca Motors i tam zrobiony został mod rozrządu bodek przy okazji wyprzedzil odrobinę zapłon teraz ładnie to idzie oraz zmieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, uszczelkę w aparacie zapłonowym, uszczelniona i wyczyszczona została miska olejowa. Przy okazji zmiana oleju bo było już 5k km przejechane . Wybrałem 5W40 Millers EE longlife z Nanodrive .
A tu grzecznie stoi na parkingu i czeka na jutrzejszą trasę w Bieszczady do rodzinki .
[ Dodano: 2016-10-28, 14:20 ]
Dawno nic nie działo się w temacie więc tylko taki mały UP. Baleron jeździ dzielnie, spisuje się znakomicie żadnych awarii czy problemów.
Doszło parę zabawek mianowicie:
Kupiłem drugą przepływkę od GTka i zrobiłem sobie drugą wersję dolotu ze stożkiem simoty w airboxie i w sumie wyszło fajnie bo mam teraz dwa dolotu P&P na podmianki jak coś Prima odżyła trochę w od 6000rpm .
Oraz bylemz wizyta u Bodka w Boca Motors i tam zrobiony został mod rozrządu bodek przy okazji wyprzedzil odrobinę zapłon teraz ładnie to idzie oraz zmieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów, uszczelkę w aparacie zapłonowym, uszczelniona i wyczyszczona została miska olejowa. Przy okazji zmiana oleju bo było już 5k km przejechane . Wybrałem 5W40 Millers EE longlife z Nanodrive .
A tu grzecznie stoi na parkingu i czeka na jutrzejszą trasę w Bieszczady do rodzinki .