[Primera] P10 GT by Mateo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Primera] P10 GT by Mateo
Siema Na początku chciałbym się przedstawić, nazywam się Mateusz, mam 20 lat. A więc przestawię swój wózek, którym jest Primera P10 GT z 95'. Ogólnie od samego początku Primera mi się podobała, aż w końcu po długich poszukiwaniach udało się kupić, blisko nie było, bo goniłem po nią 500km (okolice Krakowa), ale warto było Silnik wiadomo SR20DE, po drobnych modach, tj. -
- Komputer wraz z immobiliserem z Primera eGT 95" (inna mapa paliwa,odcięcie zapłonu 7500 obr.)
- Wałki rozrządu Primera eGT 95"
- Rozwiercona przepustnica, wycieniowana ośka
- Rura dolotowa P11 GT
- Modyfikacja przepływomierza na 66 mm
- Kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC 2,5"
- Kompletny przelotowy układ wydechowy 2,5", 1 tłumik środkowy z nierdzewki, końcowy ULTER
- Przyśpieszony zapłon
- Filtr oleju K&N + olej Valvoline Max Life 10w40
- Napinacz łańcucha rozrządu z drobnymi zębami P11.144
- Skrzynia biegów zmieniona na krótszą z Primery eGT 95' + założone nowe kompletne sprzęgło AISIN + półosie z P11 GT 98' + nowe osłony i smar, oraz lżejsze koło zamachowe od seryjnego o około 2 kg koło toczone,profesjonalnie wyważone.
- Hamulce przód z P11 GT 98" a więc tarcze 280mm, założone nowe ATE do tego nowe klocki TRW, zaciski po regeneracji.
- Alufelgi Primera P11 GT, na gumach 195/55R15.
- Fotele przód oraz tylna kanapa z Subaru Impreza WRX 02", boczki obszyte czarnym materiałem tak jak i mieszek
- Kierownica 35mm MOMO wraz z nabą.
- Z wyposażenia 4x szyby elektryczne, el.lusterka, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, abs, szyberdach
- amortyzatory KYB, wraz z chyba jakimiś sportowymi springami (sztywno jak na betonie, ale mi się to podoba)
- Rozpórka kielichów z przodu
- Obrysówka US w kierunkach, zrobiona na przycisk
- Halogeny oklejone żółtą folią Oracal
- Lampy z przodu przydymione folią Oracal
- Hak z przodu pomalowany na czerwono
Ale żeby nie było tak kolorowo to napiszę, że blacharka jest kompletnie do roboty, niestety jak to na starego Japońca przystało. Progi i podłoga zeżarte, no nic nie poradzę, trzeba robić
kilka fotek:
- Komputer wraz z immobiliserem z Primera eGT 95" (inna mapa paliwa,odcięcie zapłonu 7500 obr.)
- Wałki rozrządu Primera eGT 95"
- Rozwiercona przepustnica, wycieniowana ośka
- Rura dolotowa P11 GT
- Modyfikacja przepływomierza na 66 mm
- Kolektor wydechowy 4-2-1 SSAC 2,5"
- Kompletny przelotowy układ wydechowy 2,5", 1 tłumik środkowy z nierdzewki, końcowy ULTER
- Przyśpieszony zapłon
- Filtr oleju K&N + olej Valvoline Max Life 10w40
- Napinacz łańcucha rozrządu z drobnymi zębami P11.144
- Skrzynia biegów zmieniona na krótszą z Primery eGT 95' + założone nowe kompletne sprzęgło AISIN + półosie z P11 GT 98' + nowe osłony i smar, oraz lżejsze koło zamachowe od seryjnego o około 2 kg koło toczone,profesjonalnie wyważone.
- Hamulce przód z P11 GT 98" a więc tarcze 280mm, założone nowe ATE do tego nowe klocki TRW, zaciski po regeneracji.
- Alufelgi Primera P11 GT, na gumach 195/55R15.
- Fotele przód oraz tylna kanapa z Subaru Impreza WRX 02", boczki obszyte czarnym materiałem tak jak i mieszek
- Kierownica 35mm MOMO wraz z nabą.
- Z wyposażenia 4x szyby elektryczne, el.lusterka, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, abs, szyberdach
- amortyzatory KYB, wraz z chyba jakimiś sportowymi springami (sztywno jak na betonie, ale mi się to podoba)
- Rozpórka kielichów z przodu
- Obrysówka US w kierunkach, zrobiona na przycisk
- Halogeny oklejone żółtą folią Oracal
- Lampy z przodu przydymione folią Oracal
- Hak z przodu pomalowany na czerwono
Ale żeby nie było tak kolorowo to napiszę, że blacharka jest kompletnie do roboty, niestety jak to na starego Japońca przystało. Progi i podłoga zeżarte, no nic nie poradzę, trzeba robić
kilka fotek:
Ostatnio zmieniony 2016-03-22, 22:59 przez Mateo96, łącznie zmieniany 1 raz.
O tej mówimy?
viewtopic.php?t=15198&postdays=0&postorder=asc&start=0
To nawet rocznik się nie zgadza
Mateo96, no ładnie, ładnie. Działaj z tą blachą, bo szkoda auta...
viewtopic.php?t=15198&postdays=0&postorder=asc&start=0
To nawet rocznik się nie zgadza
Mateo96, no ładnie, ładnie. Działaj z tą blachą, bo szkoda auta...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Na mój GieTekowy nos to kundel.
W specu wałki eGT, komp eGT, nakładek nie ma, spoilera nie ma, grill przed lift ale to spokojny zmieniał z tego co pamiętam. Także piwko, ze slx
W specu wałki eGT, komp eGT, nakładek nie ma, spoilera nie ma, grill przed lift ale to spokojny zmieniał z tego co pamiętam. Także piwko, ze slx
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Ori eGT to raczej nie jest. Zdaje mi się, że to jej ta sztuka co Spokojny miał ja po Olu. Pierwsze jego oryginalne zielone eGT kupił MRC ze środkiem evo, to bylo 3 lata temu... Swoja droga fajna sztuka była;) ogarniaj swoja P10 blacharsko i ciesz się fajnym wygodnym autem bo jest ich coraz mniej... Zabawek troche w niej masz;) pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Mateo96, zapewne masz 125ps, ale jak rozmawiałem ze Spokooojnym to po kilku podstawowych modach przybyło kuni do 138ps
baza jest, gdyby dobrze sprawdzić co za wałek itd. to ze śinką ubił byś zapewne jakies 160-170ps;)
baza jest, gdyby dobrze sprawdzić co za wałek itd. to ze śinką ubił byś zapewne jakies 160-170ps;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wyszło wszystko po zimie, we wrześniu kupiłem nissana i były tylko lekkie purchle z przodu i z tyłu na błotnikach po lewej stronie. Podłoga jest do spawania w dwóch miejscach z tego co widać. Okaże się wszystko po teście młotka . Progi lewa i prawa strona. Tak wiem kosztowna sprawa, ale nie mam zamiaru odpuszczać