[ Primera] Primera P11 SRi by GrzegorzPPP
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
[ Primera] Primera P11 SRi by GrzegorzPPP
Przedstawiam Wam moje autko
Jest to Primera z roku 1996 w wersji SRi.
Silnik 2.0 131KM + Podtlenek gazu.
Wyposażenie:
ABS, 2xPP, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy, central zamek z pilocikiem i to co było w pakiecie SRi.
Samochód początkowo wyglądał jak każda SRi. Teraz się to zmieniło. Znudził mi się zwyczajny wygląd więc zmieniłem kilka rzeczy:
Pełny pakiet z GT
Klamki i listwy w kolorze nadwozia.
Srebrne boczne kierunki.
Nowe światła z przodu
Nowe światła z tyłu (chociaż do dziś się zastanawiam czy dobrze zrobiłem zakładając je)
Zaciski prysnąłem na czerwono
Przedni grill własnej produkcji
W kierunkowskazach z przodu i jaki i z tylu żarówki Philips Silver Vision
Car Audio:
Radio Clarion DB188RMP, kupiłem je dlatego że jako jedne z nielicznych miało białe podświetlanie, więc pasowało do reszty kokpitu J
Z przodu głośniki Phonocar Y-line + tweetery Phonocar w słupkach
Z tyłu elipsy Magnat 693 za 89 zł J Ale jak dla mnie grają przyzwoicie
Modyfikacje mechaniczne:
Zmiana zacisków i tarcz na przedniej osi z Primery P11.144 Sport.
Plany:
Zmiana samochodu na czarną WP11.144 Sport.
Tak wyglądała wcześniej
Tak jest teraz.
Jest to Primera z roku 1996 w wersji SRi.
Silnik 2.0 131KM + Podtlenek gazu.
Wyposażenie:
ABS, 2xPP, Szyberdach, Wspomaganie kierownicy, central zamek z pilocikiem i to co było w pakiecie SRi.
Samochód początkowo wyglądał jak każda SRi. Teraz się to zmieniło. Znudził mi się zwyczajny wygląd więc zmieniłem kilka rzeczy:
Pełny pakiet z GT
Klamki i listwy w kolorze nadwozia.
Srebrne boczne kierunki.
Nowe światła z przodu
Nowe światła z tyłu (chociaż do dziś się zastanawiam czy dobrze zrobiłem zakładając je)
Zaciski prysnąłem na czerwono
Przedni grill własnej produkcji
W kierunkowskazach z przodu i jaki i z tylu żarówki Philips Silver Vision
Car Audio:
Radio Clarion DB188RMP, kupiłem je dlatego że jako jedne z nielicznych miało białe podświetlanie, więc pasowało do reszty kokpitu J
Z przodu głośniki Phonocar Y-line + tweetery Phonocar w słupkach
Z tyłu elipsy Magnat 693 za 89 zł J Ale jak dla mnie grają przyzwoicie
Modyfikacje mechaniczne:
Zmiana zacisków i tarcz na przedniej osi z Primery P11.144 Sport.
Plany:
Zmiana samochodu na czarną WP11.144 Sport.
Tak wyglądała wcześniej
Tak jest teraz.
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 14:51 przez GrzegorzPPP, łącznie zmieniany 1 raz.
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
Generalnie nie przepadam za lexus lookami ale w tym wydaniu nawet ciekawie to wygląda
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
Kwestia gustu. Ja też mam mieszane uczucia
Wolałbym takie jak są oryginalnie tylko z przezroczystym kloszem, niestety nie ma takich w sprzedaży, a chciałem mieć przezroczysty klosz I tak jakoś wyszło z tymi lampami Później zastanawiałem się jeszcze nad srebrnymi wzór ten sam tylko środek srebrny. Ale ogólnie już nie inwestuję w ten samochód. Za rok może będzie zmiana na WP11.144
Wolałbym takie jak są oryginalnie tylko z przezroczystym kloszem, niestety nie ma takich w sprzedaży, a chciałem mieć przezroczysty klosz I tak jakoś wyszło z tymi lampami Później zastanawiałem się jeszcze nad srebrnymi wzór ten sam tylko środek srebrny. Ale ogólnie już nie inwestuję w ten samochód. Za rok może będzie zmiana na WP11.144
Bardzo ładna "Primka":) mi się klosze podobają, ja bym dodał jeszcze jakiś fajny tłumik albo końcówkę to by podkreśliło też sportowy charakter
pozdrawiam,
Wolfshade
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
Jak znajdę jakiś używany w dobrej cenie to będzieWolfshade pisze:Bardzo ładna "Primka":) mi się klosze podobają, ja bym dodał jeszcze jakiś fajny tłumik albo końcówkę to by podkreśliło też sportowy charakter
na razie dysponuję tylko takim zdjęciemSob pisze:a mi sie wlasnie te lampy mega podobaja, ciekawe jak swieca jak jest ciemno
Co do świecenia to mogę powiedzieć że kierunkowskazy i cofania są mocno widoczne
Pozycyjne w nocy są ok. Za to jak dla mnie STOP jest zdecydowanie za słaby.
0-100 PB95 - 9,6s na dobrych oponach z pełnym bakiem benzyny i LPGMlodyZuru pisze:Napisz cos o osiagach z podtlenkiem gazu , moze jakis wykresik z hamowni itp....
0-100 LPG - 10s - 50l benzyny, full gazu i pasażer ważący 90kg
Elastyczność III bieg to:
60-140 PB95 - 16s
60-140 LPG - 18s
Max leciałem nią 212 licznikowo na benzynie czyli w rzeczywistości coś około 196. Na gazie raz tylko sprawdzałem to też miałem 212 i szła dalej ale było delikatnie z górki a za górką droga się skończyła Więcej razy nie próbowałem, staram się unikać pałowania silnika na LPG.
Wykresu z hamowni nie mam niestety. W Siedlcach mamy niby hamownię, ale jakoś nie chce mi się na nią jechać. Może kiedyś w Warszawie się shamuję jak będę miał fundusze
Z GT są jak dla mnie brzydsze od tych co mammimier pisze: Jedynie to alu bym zmienił...nawet na te oryginalne z GT
Ale wiadomo kwestia gustu
Dzięki za opinie Cieszy mnie, że autko się podoba. Staram się o nie dbać w końcu pierwszy samochód
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W mniej jak godzinę zrobi się by latała lepiej jak wersja 150KMMlodyZuru pisze:Tylko szkoda ze nie wersja 150KM....
_________________
No i przede wszsystkim elastyczność się poprawi...
PS. jaką metodą dokonywałeś pomiarów elastyczności
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce
- GrzegorzPPP
- aktywny forumowicz
- Posty: 179
- Rejestracja: 2009-12-10, 13:06
- Lokalizacja: Siedlce