Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Litr niżej, czyli następczyni J30: SR20 w P11

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-01-08, 20:35

Ja hamuje tylko redukcjami z międzygazem, więc nie wiem... :D A na poważnie, to po 400km tarcza nie jest jeszcze nawet pozbawiona w pełni resztek farby i ma ślady bo fabrycznej obróbce (jak po honowaniu;) ) Ważne że już nie robi "łułułułu". Przed wymianą był efekt padniętych łożysk w piaście.

Miał być hammerite, ale okazało się, że wymienione wyżej farby były w domu, a ich trwałość sprawdzona jest już na samochodzie taty.

Ocynk - 2x Motip + bezbarwny i trzyma 4 lata bez żadnej zmiany.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-08, 20:39

arczar, jeśli materiały były na miejscu, to inna sprawa :]

W tym aucie niestety, ale hamulców trzeba używać, bo inaczej szybko się zastoją.

Pytanie - na co składałeś prowadnice?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2016-01-08, 22:20

janusz pisze:Pytanie - na co składałeś prowadnice?
Dirko? :-> :mrgreen:
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-01-08, 22:32

Pawel18PL, zarówno Ty, jak i większość aktywnych użytkowników forum, chyba aż za dobrze zna mnie i moje podejście :d
Mało brakowało, a marnowałbym whisky, bo oplułbym ze śmiechu monitor :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-01-09, 00:19

Na Dirko to tłoczki w manszete żeby nie ciekły :D

A tak na poważnie to na mega trwały smar TOTALA, taki z tuby 400g. Woda się tego nie ima, a i temperatura też nie robi na nim wrażenia.

Na hamowanie przyjdzie czas jak na wiosnę wleci komplet 205/50/16 - wtedy będę deptał po gazie i hamulcu.

[ Dodano: 2016-01-23, 15:13 ]
UPDATE:

- żarówki mijania: Tungsram Sportlight +50%
- żarówki drogowe: Tungsram Megalight +90%

Jest niebo a ziema w stosunku do standardu. Jeszcze muszą wpaść postojówki od Philipsa White Vision, bo aktualne w porównaniu do mijania świecą na zółto.

- ledy w podświetleniu rejestracji
- przyszły 4 Barracudy 115nl/min

Obrazek

[ Dodano: 2016-03-10, 16:27 ]
Podczas ostatniego wyjazdu na Śląsk wleciało kilka zmian - zdjęcie tyłu wszystko wyjaśni (2 zmiany)

Obrazek

Quiz: co się zmieniło?

Poza tym znowu rozbebeszyłem dechę i za radą Janusza pościągałem kapturki z żarówek w licznikach, a na LCD założyłem niebieskie i wyszedł fajny delikatny pomarańcz. Poza tym wpadła nowa konsola środkowa, bo poprzedni właściciel zrobił dziurę na kontrolkę LPG...

Poza tym naprawiłem kolejne podświetlenia:
- popielniczka
- wnęka CB
- podświetlenie AC i obiegu zamkniętego (żarówki stanu działały wcześniej)

Zużycie oleju po przejechaniu 2000km to 600ml. 0,3L/1000km to chyba nie jest źle jak na SR20DEL z 230.000 nalotu z czego 70.000 na zbyt słabej instalacji LPG?

Wyniki badania:
Obrazek


Poza tym sprawdziłem numery komputera w EPC i na pewno nie ma ograniczeń mocy, bo taki dopisek widnieje tylko w innych numerach ECU w SR20DE i DEL.

P.S. Przeszczep ECU z GT zamiast dorabiania kluczyków się nie przyjął, info w wątku: viewtopic.php?t=20858
Ostatnio zmieniony 2016-03-11, 21:06 przez arczar, łącznie zmieniany 3 razy.
Hobbysta Japanista

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-03-11, 20:25

Się naszukałem tego tematu ;) To chciałeś upnąć? Foty coś nie robią ;)
Kompa poślij na immo off i po problemie.

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-03-11, 21:01

Spadłem daleko ,to prawda. Co do fot: już powinny działać.

IMMO off? Ale ja nie lubię świecącej lamki check engine :->
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-03-11, 23:55

Dwie zmiany - czyli dwie lampy w dwa błotniki :d Pomarańcz wyleciał, a wpadł biały :]

0,3L/1kkm - tyle co mój przed zrobieniem przy spokojnej jeździe :p

Zrób kilka płukanek i może zejdziesz z konsumpcją :] No i do tego porządne oliwy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2016-03-12, 00:46

Wypiąć, zapomnieć. W ilu przypadkach ona mruga/świeci? Zgaśnie silnik, albo padnie immo :->

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-03-13, 12:04

janusz, zgadza się, ale 2ga zmiana to... blachy. Brzydkie łódzkie na moje standardowe = tradycji stało się zadość- wszędzie gdzie mieszkałem jeździłem na obcych blachach. A jak mieszkałem tam skąd aktualnie mam blachy to miałem LCH.

Co do oliwy i płukanek: była płukanka MIillersa i jest Gufl Racing 5W50.

Plan:
wymiana przy 8000km, płukanka BG109 (25minut) -> Comma Flush (1h) -> zrzut i czyszczenie misek olejowych -> specol gold 5w40 + Archoil 6400 do baku.

foo, czekam na ustosunkowanie się Ad@musa co do IMMO.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-13, 13:36

a co ja mam się stosunkować ;) chcesz to wysylaj kompa i wio ;)

[ Dodano: 2016-03-13, 13:37 ]
coś to za oliwe wymyślił?
specol gold 5w40??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-03-13, 17:47

Arczar, Comme skróć do 30min - wystarczy. Ja, jak ją stosuję to 15min :]

Ad@mus bardzo dobrze, testujemy oleje im dziwniejsze tym lepiej :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-13, 20:23

Az se o tym poczytałem, polska produkcja, sully syntetyk.
Lepkość przy 100st 14,5
krzepnięcie przy -44st
gdzies wyczytalem ze to PAO
"Niskie zużycie własne oraz kompatybilność z uszczelnieniami silnika eliminują konieczność częstych dolewek"
Duża liczba aprobat :D MB, BMW, FORD,VW (505-można dać nissanowi ;) )
wyprodukowano w POLSCE, firma z Chorzowa-to jeśli chorzów jaki znam to prawie jak niemieckie :D

ciekawie się zapowiada

i porównanie Specol z innymi olejami:
5W40
• Amsoil European Car Formula Full-SAPS 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,6cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 83,3cSt; indeks lepkości 168; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - 8,7%; HTHS - 3,7)
• POWER Fuchs Titan Race Pro S 5W40
(olej syntetyczny (EST+PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,9cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 92,4 cSt; indeks lepkości 184; temperatura płynięcia -51°C; Liczba zasadowa TBN - 10,5; Noack - 6,6%; HTHS - 4,2)
• ECONOMY Gulf Tec Plus 5W40
(olej półsyntetyczny (PAO+MIN), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 93,0 cSt; indeks lepkości 162; temperatura płynięcia -42°C; Liczba zasadowa TBN - 9,8; Noack - 6,9%; HTHS - 4,2)
• Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 86,0cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 11,2; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• Millers CFS (NT) 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,0cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 81,7cSt; indeks lepkości 177; temperatura płynięcia -??°C; Liczba zasadowa TBN - 10,0; Noack - ?,?%; HTHS - 4,1)
• Mobil 1 Delvac ESP 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 98,0cSt; indeks lepkości 156; temperatura płynięcia -48°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - ?,?%; HTHS - 3,8)
• Motul 300V 5W40
(olej półsyntetyczny (EST+GTL), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,8cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 80,8 cSt; indeks lepkości 176; temperatura płynięcia -36°C; Liczba zasadowa TBN - 10,9; Noack - 7,4%; HTHS - 4,5)
• Pennzoil Ultra Euro 5W40
(olej syntetyczny (PAO+EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,2cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 87,0 cSt; indeks lepkości 173; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,4; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• Penrite HPR 5 5W40
(olej syntetyczny (HC+PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 95,0cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,6; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• POWER RedLine Euro Series 5W40
(olej syntetyczny (EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 15,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 94,0 cSt; indeks lepkości 175; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 12,7; Noack - 6,0%; HTHS - 4,6)
• Royal Purple 5W40
(olej syntetyczny (EST), lepkość kinetyczna w 100°C | 15,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 93,7cSt; indeks lepkości 179; temperatura płynięcia -42°C; Liczba zasadowa TBN - 11,0; Noack - ?,?%; HTHS - ?,?)
• ECONOMY Shell Helix Ultra 5W40
(olej półsyntetyczny (GTL), lepkość kinetyczna w 100°C | 13,1cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 79,1cSt; indeks lepkości 168; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 11,7; Noack - 6,8%; HTHS - 3,7)
• ECONOMY Specol Spec Gold 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,5cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 80,1cSt; indeks lepkości 170; temperatura płynięcia -44°C; Liczba zasadowa TBN - 10,4; Noack - 8,0%; HTHS - 3,6)

• Xado Atomic Infinity 5W40
(olej syntetyczny (PAO), lepkość kinetyczna w 100°C | 14,7cSt; lepkość kinetyczna w 40°C | 88,0 cSt; indeks lepkości 175; temperatura płynięcia -45°C; Liczba zasadowa TBN - 10,1; Noack - 7,6%; HTHS - 3,8)

jak widać nawet motul i gulf to semi, Shell to HC, Specol fully-robi się jeszcze ciekawiej :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
howard512
fanatyk nissana
Posty: 344
Rejestracja: 2014-10-28, 12:30
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: howard512 » 2016-03-13, 22:45

Hał macz pylynuf ten oil ?
Wolę pchać Nissana niż jeździć golfem.

MY INSANE prezentejszyn

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-03-14, 00:16

na lejolej.pl są mega ceny:
5w40 po 59zl, dolewka 19zl
10w50 po 69zl dolewka 15zl
10w60 po 79zl ale za 5l!!!!! a dolewka 19zl
8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

na racing forum tez polecajo chopy
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-05-21, 18:47

Aktualizacja z weekendu majowego:

1. Własnoręczna zmiana inst.LPG na Optima Nano+ KME Tur+ Barracuda w pojedyńczym montażu+ filtr Alex360

2. Felunek Borbet C 16"x7.5" ET40 (opony 205/50 przód i 205/55 tył, bo takie używki dorwałem na sezon)

3. uruchomienie prowadnic przedniego prawego zacisku i ogólny przegląd przednich hampli

4. zalalnie płukanki tyupu soft Archoil AR2300 przy przebiegu 233300.

5. czekający na montaż kolektor z P10 eGT od Vixo (pozostaje dokupić tłumik w obudowie kata)

6. zrzucenie skrzyni, bo.... ehhh, szkoda gadać. Napiszę o tym w opisie montażu LPG.

Fotostory powie więcej niż napiszę:

Wtryski na 3cm wężykach:
Obrazek

Wspornik pomysłu i wykonania mojego taty:

Obrazek

Obrazek



KME Tur na wsporniku od linki gazu ;P
Obrazek

Sprawca zamieszania:

Obrazek

Obrazek

Felunek w trakcie przygotowań:

Obrazek

W drodze powrotnej:

Obrazek


Najgorsza część operacji była zaraz po skończeniu montażu LPG - już wszystko złożone, chcę odpalać auto do kalibracji i strojenia, a tu.... BRAK SPRZĘGŁA!

Szybki telefon do Vixo i janusza - liczyłem że to może jakiś znany przypadek, i że obejdzie się bez zrzucania skrzyni, ale łudziłem się. Aż mi się mdło zrobiło jak sobie uświadomiłem, że będzie to konieczne. Nie wiedziałem co tam zastaniemy :(

Okazało się, że wajha od tych widełek wyciskających wysunęła się po zdjęciu linki( zrobiliśmy to dla lepszego dostępu przy montażu, a poza tym czyściłem sobie skrzynię z góry = była zalana z czasów cieknącego aparatu zapłonowego) i nie wyciskała właściwie łożyska. Wszystko dlatego, że wg poprzedniego właściciela skrzynia była wymieniana (po numerach wychodzi, że jest z W10 SLX) i jak widać jakieś pacany nie założyły tych blaszek trzymających za ucha łożyska. Musieliśmy włożyć coś podobnego (patrz zdjęcie) i mosiężny pierścień na dół trzpienia wajchy bo potrafił za bardzo opaść, a wtedy widełki opadały poniżej łożyska.
Ostatnio zmieniony 2016-05-21, 18:59 przez arczar, łącznie zmieniany 1 raz.
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-05-21, 18:51

arczar, foty nie działają :roll:
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-05-21, 19:03

Teraz powinno działać...

Dodam, że po 1200km olej pociemniał - płukanka robi swoje ;D

A w skrzyni brakowało prawie litr oleju. Poza tym skrzynia to:

2J0 32131 50j

Obrazek
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-05-21, 20:52

Arczar, co to za pompę masz? Bo prawie wszystkie P11 jak widziałem to miałby wyprowadzenie (to bliżej serwa) po przeciwnej stronie.

Co do skrzyni - jaki kraj, tacy mechanicy :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-05-22, 00:22

te skrzynie od W10 to te krótkie wg Vixa?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-05-22, 11:39

Ad@mus pisze:skrzynie od W10 to te krótkie wg Vixa?
Nic takiego nie twierdziłem :P
Mam tlumior w obudowie kata^^
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-05-24, 18:59

janusz, pompa to 221579.79 a servo 47210 9F901.

P.S. prześlij mi proszę na PW instrukcje przygotowania kabelka do relokacji LAMBDY.



Co do skrzyni to raczej krótka nie jest: przy 100 km/h na 5 biegu jest poniżej 3 tyś.obr/min (nie zwracam zbytniej uwagi, więc muszę przyuważyć następnym razem)

vixo, a co to tłumior? Ja chciałem zamawiać Proexa, bo ponoć współpracują z nami.

Tak a propos wymiany LPG: największego nerwa miałem jak przy ściąganiu starych wężyków z wkrętek, jedna z nich się poddała i złamała. Na szczęście znalazłem w komplecie 1 zapasową, a z kolektora udało się wykręcić "złamasa" wbijając w niego cienki śrubokręt.

A tu po wczorajszym myciu (wybaczcie scenerię, ale to Łódź):

Obrazek
Hobbysta Japanista

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2016-05-24, 23:08

łądnie

tlumik w obudowie kata ma sluzyc za atrape? jak tak to wez z awg za 50zl i czesc czapka, koncowy przelotowy zaloz i masz low budget power up
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-05-28, 13:34

Plan jest na resztę wydechu by Igruca czyli z Accorda I-CDTI.

AWG tańszy, ale nie będzie rezonował albo nie posypie się za chwilę? Jeśli nie to nie będe przepłacał ;D
Hobbysta Japanista

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-05-28, 17:59

Takie zamiennik jak seryjny kat wygląda ale jest przelot
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-07-14, 18:14

Panowie, ten tłumik w obudowie kata brać 55 czy 60mm średnicy (AWG)? Żeby obyło się na razie bez wymiany tego co za katem i żeby to ogarnąć razem z kolektorem i dwururką z P10 eGT?

Vixo, a Ty jaki masz do opchnięcia?
Hobbysta Japanista

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-14, 18:42

Ja mam taki co wygląda jak fabryczny kat i jest p&p zamiast seryjnego
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: arczar » 2016-07-14, 19:20

Ale wymiary vixo, wymiary! Średnica i długość.
Hobbysta Japanista

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2016-07-15, 04:37

Długość fabrycznego kąta średnica też :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2016-10-15, 19:56

Hmmmm jakieś nowości w temacie może?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”