[ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm
: 2015-11-22, 17:21
Cześć
Moja przygoda z Nissanem rozpoczęła się tuż po zdaniu prawka kiedy to pierwszym wozem jaki ogarniałem była ta oto Primera P10 2.0 SLX
Z auta byłem bardzo zadowolony jednak latka robią swoje. Postanowiłem kupić coś nowszego, po długich poszukiwaniach w końcu znalazłem auto godne uwagi - przynajmniej tak mi się wydawało. Tym oto sposobem 01.09.2013 stałem się posiadaczem GT-ka.
Zdjęcia krótko po zakupie po wstępnym ogarnięciu:
W auto włożyłem sporo pracy wszystko robiąc sam lub z pomocą taty (poza lakierowaniem). Ogólnie auto było zaniedbane, do tego napis Infinity na tylnej klapie, rdza wokół spoilera, wieśniacka nakładka na zderzak tylny która wywołała korozję na rantach klapy bagażnika i tłumik końcowy który udało mi się wymienić dopiero w tym roku a drażnił mnie od początku i wiele wiele innych kwestii o których już zapomniałem.
Auto po wszystkich zabiegach wygląda na dzień dzisiejszy tak:
oraz foty by Mishi:
Co zostało zrobione (przynajmniej to co pamiętam):
- malowanie klapy bagażnika, nadkola tył
- ogarnięta elektryka i audio
- wymieniona linka ręcznego
- zregenerowne zaciski hamulcowe tył
- wymienione łączniki stabilizatora na trw
- wymienione klocki hamulcowe trw
- filtr powietrza k&n
- tłumik środkowy - wymieniony na nowy
- tłumik końcowy - wymieniony na tłumik od Peśli
- kolektor wydechowy z sr20VE + osłona
- konserwacja nadkoli i progów
- pomalowane i założone felgi OZ (felgi Wolfrace jeszcze mam gdyby ktoś był zainteresowany)
- wymieniona chłodnica klimatyzacji + napełnienie
Plany:
Utrzymać auto w jak najlepszej kondycji a w przyszłości (tzn. jak już trafię 6 w totka) odbudować auto od podstaw tak jak kolega Ryba
- wymienić napinacz łańcucha rozrządu na ten z drobnymi ząbkami (już jest czeka na montaż)
- wymiana kolektora wydechowego na ten z p10 eGT (wydaje mi się że ten z VE nic nie dał)
- wymiana pierścieni i tłoków z p10eGT - niby z olejem tragedii nie ma ale p10 przyzwyczaiła mnie że od wymiany do wymiany się nie powinno dolewać
- poli przynajmniej na wahaczach dolnych
- szerokie listwy z p11 144
Moja przygoda z Nissanem rozpoczęła się tuż po zdaniu prawka kiedy to pierwszym wozem jaki ogarniałem była ta oto Primera P10 2.0 SLX
Z auta byłem bardzo zadowolony jednak latka robią swoje. Postanowiłem kupić coś nowszego, po długich poszukiwaniach w końcu znalazłem auto godne uwagi - przynajmniej tak mi się wydawało. Tym oto sposobem 01.09.2013 stałem się posiadaczem GT-ka.
Zdjęcia krótko po zakupie po wstępnym ogarnięciu:
W auto włożyłem sporo pracy wszystko robiąc sam lub z pomocą taty (poza lakierowaniem). Ogólnie auto było zaniedbane, do tego napis Infinity na tylnej klapie, rdza wokół spoilera, wieśniacka nakładka na zderzak tylny która wywołała korozję na rantach klapy bagażnika i tłumik końcowy który udało mi się wymienić dopiero w tym roku a drażnił mnie od początku i wiele wiele innych kwestii o których już zapomniałem.
Auto po wszystkich zabiegach wygląda na dzień dzisiejszy tak:
oraz foty by Mishi:
Co zostało zrobione (przynajmniej to co pamiętam):
- malowanie klapy bagażnika, nadkola tył
- ogarnięta elektryka i audio
- wymieniona linka ręcznego
- zregenerowne zaciski hamulcowe tył
- wymienione łączniki stabilizatora na trw
- wymienione klocki hamulcowe trw
- filtr powietrza k&n
- tłumik środkowy - wymieniony na nowy
- tłumik końcowy - wymieniony na tłumik od Peśli
- kolektor wydechowy z sr20VE + osłona
- konserwacja nadkoli i progów
- pomalowane i założone felgi OZ (felgi Wolfrace jeszcze mam gdyby ktoś był zainteresowany)
- wymieniona chłodnica klimatyzacji + napełnienie
Plany:
Utrzymać auto w jak najlepszej kondycji a w przyszłości (tzn. jak już trafię 6 w totka) odbudować auto od podstaw tak jak kolega Ryba
- wymienić napinacz łańcucha rozrządu na ten z drobnymi ząbkami (już jest czeka na montaż)
- wymiana kolektora wydechowego na ten z p10 eGT (wydaje mi się że ten z VE nic nie dał)
- wymiana pierścieni i tłoków z p10eGT - niby z olejem tragedii nie ma ale p10 przyzwyczaiła mnie że od wymiany do wymiany się nie powinno dolewać
- poli przynajmniej na wahaczach dolnych
- szerokie listwy z p11 144