Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-06-26, 13:00

Pawel18PL, też o tym myślę ale przykładowo kolega lesiu5251 na seryjnym kompie po wydechu i dolocie na stożku otrzymał wynik 160KM i też coś koło 190Nm więc nie wiem od czego to zależy. Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że tłoki z ve popsuły osiągi (minimalnie wklęsłe ale wyrównałem to planowaniem głowicy o -1,3mm) ale pierwsze założenie było że auto ma nie brać oleju a potem zaczęło mi brakować mocy :-/
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-06-26, 13:03

Wiesz co to nie ma to patrzeć 1:1 w 25 letnich autach. Kup DETa 3, zrób porządną mapę, przy okazji przejdź na map sensor i odmul dolot już po całości i wtedy zmierz :) Kibicuję!
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-06-26, 13:19

Pawel18PL, właśnie co do dolotu to chyba przejdę znów na stożek tylko pomyślę nad solidną zabudową, ale żeby to uczynić muszę gdzieś przemieścić kompa od LPG bo przeszkadza. Zostaje tak jak mówisz dolot i strojenie, wydechem już chyba wiele nie ugram mam ssac, zamiast kata rurę z nierdzewki z delikatną zwężką do seryjnego środkowego i końcowy tłumik seryjnej średnicy. Rury w wydechu nie mają jakiś drastycznych zwężeń więc sam końcowy chyba aż tak nie muli.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-06-26, 13:48

U mnie jedna zwężka ( co prawda z 20mm) kasztaniła okrutnie sprawę wydechu....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-06-26, 14:22

Ooo Agma. Na tych rolkach wyrzuciło mi 163 a w rzeczywistości było 152 :D

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-06-26, 14:54

rz, a może w rzeczywistości było 163 a na kiepskiej hamowni 152?

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2017-06-26, 16:03

lol

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-06-26, 16:10

lgruca, 3 hamownie vs. 1? Pewnie masz rację :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-06-27, 12:44

Czyli wynik jeszcze gorszy w rzeczywistości ?? :D
No pochlastać się można :)

Ustawcie obie primery (ty i lesio) i atakeeee na 400m. Wtedy się okaże która mocniejsza :D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-06-27, 12:56

Chyba nawet jechali na zlocie 1/4
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-06-27, 14:16

A beda jakieś wyniki z tych ściganek na 1/4?

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-06-27, 14:23

Zasadniczo Lesiu ma pierwsze miejsce na 1/4 mili w tym roku więc jego szybsza :P Musimy porównać czasy bo jestem ciekaw o ile dokładnie.

Startowałem z Lesiem 3 razy
1 podejście ja jechałem z gorszego pasa (pod koniec kałuża) - ja byłem pierwszy na mecie
2 podejście jechałem chyba z lepszego pasa i dostałem baty
3 podejście z gorszego pasa i zawaliłem start bo puścili nas mimo że nie mogłem się ustawić prawidłowo (auto mi zjeżdżało) i nie zauważyłem kiedy zapalili zielone :P
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

lgruca
aktywny forumowicz
Posty: 190
Rejestracja: 2015-09-25, 11:38
Lokalizacja: WWA

Post autor: lgruca » 2017-06-27, 15:33

rz, no może te 3 były kiepskie i źle wykalibrowane, skąd pewność że nie? ja wiem, że wynik z tej hamowni był powtarzalny na hamowni w WWA, która była dobrze ustawiona, i nie chodzi tutaj o tą, gdzie za samo podstawienie się pod wjazd na rolki jest premia +5-10% warszawskich koni. jak dla mnie koniec oftopu.

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-06-27, 16:02

Chrzanić hamownie. Ważne żeby czuć pod dupskiem że jedzie fajnie :D

Co do kompa od gazu to polecam puścić kable przez grodziówkę i zrobić "kanapkę" na seryjnym kompie tak jak u mnie w czarnej. Mniej kabli pod maską, bardziej estetycznie i wg. mnie najwazniejsze to komp nie narżony na potencjalne jaj ze strony błota/kurzzu/wody.

Faktycznie jakieś wystrojenie tego by się przydało. Taka wisieńka na torcie. Pozatym to może być kwestia też jakiejś pierdółki która koniec końców może bruździć bardzo. Na spokoju wszystko przebadać i wystroić :)

powodzenia bo autko co roku wygląda dobrze i tak trzymać :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2017-06-27, 19:34

Bziuk, dokladnie auto ma cieszyc wlasciciela. Poza tym auto moze byc mocniejsze ale jesli kierownik pizda to nic z tym nie ugra... co wielokrotnie na wlasne oczy widzialem ;)

lgruca, oj nie zmuszaj mnie abym zaczynal temat warszawskich hamowni bo az sie wlosy jeza na glowie co tam ludzie wyprawiaja...

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-06-27, 20:56

Bziuk, No właśnie kompa od lpg chcę do kabiny schować miałem za to się już rok temu zabrać ale jakoś nie starczyło czasu... Mnie też elektronika pod maską gdzie temperatura, woda, kurz jakoś nie przekonuje więc trzeba coś z tym zrobić :)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
radziejwwl
fanatyk nissana
Posty: 1593
Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: radziejwwl » 2017-06-27, 21:41

Po 1 na zlocie nie wiem jak Wy po kaluzach jezdziliscie ale mniejsza ;P
po 2 miałem u siebie na DET2 169 koni i mysle ze do wolnossaka nic wiecej nie trzeba , w sumie ja na turbo tez jade w DET2.
po 3 to w sumie zapomniałem ;)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-06-28, 15:04

U mnie jako takie strojenie w det2 obcięło ok 0.5s do paki, nie wiem ile koni dodało bo nigdy mojej nie pomiarowałem. Coś to tam daje ale tylko jak pedał w podłogę. Na co dzień nie zauważyłem różnicy.

Det daje też możliwości większego odetkania dolotu, kibel rury, zawiewy CAIe etc. Po wstępnym strojeniu AFR mamy pewność, że nie jest za sucho.

Co do autka, jak ja bym się miał kreskami z hamowni przejmować... Ważne że się cieszysz jak lecisz p11tka. Obecnie to TDI mojej żony lepiej czuć że jedzie niż primerka :) Ale to tylko się czuje ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2018-02-18, 10:41

Eeeee jakiś up może?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
garygary
fanatyk nissana
Posty: 724
Rejestracja: 2012-05-07, 11:33
Lokalizacja: WPR

Post autor: garygary » 2018-02-18, 11:49

O to to

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2018-03-04, 22:15

Panowie up będzie ale spokojnie jeszcze z 2 może 3 tygodnie jak zgromadzę więcej fantów i pogoda się poprawi :)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2018-03-04, 22:17

Piotrek_10243, kolejny, który gromadzi fanty :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2018-03-05, 20:42

i dni urlopu żeby to ogarnąć :)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Post autor: Piotrek_10243 » 2018-05-13, 12:38

Dawno nic nie pisałem więc pora na mały up 8-) 8-) 8-)
Wpadł nowy tłumik końcowy który osobiście pospawałem z nierdzewki z resztą wydechu tak aby pasował w miejsce OEM (w razie czego dwie śruby i trzy gumowe wieszaki i tłumik wymieniony)
Obrazek

Dzięki podpowiedzi ze strony Janusza nabyłem OEM świeczki Champion (btw. nadal leżą nie założone bo na obecnych NGK zrobiłem może z 8k km)
Obrazek

No i fotka z ostatniego lokalnego zlotu
Obrazek

Niedzielny czill
Obrazek

W drodze jest też olej, znów kupiłem ENI 5w50 sprawdzony, według mnie świetnie się spisuje.
Jeszcze parę dni zostało więc niedługo wpadnie nowa półoś prawa, kompletna z przegubami tak żeby spokojnie upalać na zlocie 8-) 8-) 8-)
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Post autor: bandito » 2018-05-13, 13:36

Te świece to z ASO? Ile dałeś jak można wiedzieć?

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Post autor: janusz » 2018-05-13, 13:51

Bandito w ASO świeczki są po 20 parę złotych. Te były po 10zł i z nieco innego źródła. Zapas już się skończył, bo został wykupiony przez....... :p

Eni 5W50 kawał porządnego oleju :] Do tego jeszcze OEMowy filtr oleju :]




_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Post autor: Piotrek_10243 » 2018-08-24, 12:25

Hej, jak pewnie część z Was zauważyła auto jest na sell a z racji tego że potencjalny klient poprosił o nagranie pracy silnika to pomyślałem że filmik wrzucę i tutaj (taki wypad na zakupy)
https://youtu.be/3muh5D5Ge-w

Sorki za jakość trochę trzęsie bo nie mam uchwytu do tel i zrobiłem prowizorkę :P
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Post autor: Piotrek_10243 » 2018-09-09, 10:08

Auto niby cały czas na sell ale skoro była okazja....
Obrazek

Nie mam pojęcia kiedy ja je zamontuję, chyba pora znów na urlop....

Doradźcie co zrobić, przy okazji montażu poli chciałbym zmienić sprężyny zawieszenia na niższe z przodu. Tył mam nowy z tego roku oryginał więc chciałbym je zostawić. Mam możliwość zakupu nowych sprężyn mts (sam przód) tylko się zastanawiam jakie kupić -25 czy -35mm żeby to dobrze wyglądało z serią na tyle.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Post autor: janusz » 2018-09-09, 13:42

Piotrek licz się z tym, ze po obniżeniu rozjedzie Ci się geometria, zrobi się negatyw i będzie Ci ciąć opony :p





_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: [ Primera] NISSAN PRIMERA GT/STW 153KM 190Nm

Post autor: foo » 2018-09-09, 17:23

Na glebe z nia!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”