[Sunny] B12 COUPE GTI V6
: 2015-04-08, 21:53
W końcu znalazł się czas na zaprezentowanie mojego sunniacza, zabierałem się do tego jak pies do jeża od roku, no ale lepiej późno niż wcale
Autko jest z 87' roku, seryjnie był tam 1.6 8v z automatem kolor biały, w tym samym czasie miałem drugie b12 GTI 89' czerwone tyle że jak się później okazało po konkretnym dzwonie (pięknie wyszpachlowana podłużnica) i mocno skorodowane podwozie, zadecydowałem przerzucić z GTI wszystko co najlepsze do białego, silnik skrzynia wiązka całe ospojlerowanie hamulce p\t (tarcze), stabilizatory (grubsze). Pozostałości z białego czyli silnik z automatem i reszta bezużytecznych dla mnie klamotów razem z czerwonym odwiedziły najbliższy złom... Przy przekładce silników wy spawałem kielichy przednie.
Niezły mix mogło by się wydawać
Po tych ruchach projekt stanął w miejscu na rok, problemy zdrowotne nie pozwoliły mi zrobić niczego i sunniacz stał czekając na swój czas...
Od niedawna zabrałem się za robotę, rozebrałem całe wnętrze (zostały kiera i deska) do łatania podłogi odbudowy kielichów tylnych i ogólnej walce z rudzielcem gdzie tylko się pojawił, trza się pozbyć gnoja
Mechanicznie też muszę sporo ogarnąć, remont zawieszenia, układu hamulcowego i kierowniczego, musi być igła.
Niestety CA18 odmówiło posłuszeństwa (już po swapie) i panew na 4 korbie wali aż zęby bolą ... Wizji miałem wiele na ten silnik, ale stwierdziłem że najlepszą opcją będzie swap na jeszcze coś innego, na pewno innego niż wszyscy... Co to będzie czas pokaże
Zdjęcia zrobię jutro (o ile jest co oglądać) bo ma być w miarę pogoda i wrzucę na forum. Postaram się na bieżąco wrzucać zdjęcia do tematu i opisywać co zostało zrobione
Autko jest z 87' roku, seryjnie był tam 1.6 8v z automatem kolor biały, w tym samym czasie miałem drugie b12 GTI 89' czerwone tyle że jak się później okazało po konkretnym dzwonie (pięknie wyszpachlowana podłużnica) i mocno skorodowane podwozie, zadecydowałem przerzucić z GTI wszystko co najlepsze do białego, silnik skrzynia wiązka całe ospojlerowanie hamulce p\t (tarcze), stabilizatory (grubsze). Pozostałości z białego czyli silnik z automatem i reszta bezużytecznych dla mnie klamotów razem z czerwonym odwiedziły najbliższy złom... Przy przekładce silników wy spawałem kielichy przednie.
Niezły mix mogło by się wydawać
Po tych ruchach projekt stanął w miejscu na rok, problemy zdrowotne nie pozwoliły mi zrobić niczego i sunniacz stał czekając na swój czas...
Od niedawna zabrałem się za robotę, rozebrałem całe wnętrze (zostały kiera i deska) do łatania podłogi odbudowy kielichów tylnych i ogólnej walce z rudzielcem gdzie tylko się pojawił, trza się pozbyć gnoja
Mechanicznie też muszę sporo ogarnąć, remont zawieszenia, układu hamulcowego i kierowniczego, musi być igła.
Niestety CA18 odmówiło posłuszeństwa (już po swapie) i panew na 4 korbie wali aż zęby bolą ... Wizji miałem wiele na ten silnik, ale stwierdziłem że najlepszą opcją będzie swap na jeszcze coś innego, na pewno innego niż wszyscy... Co to będzie czas pokaże
Zdjęcia zrobię jutro (o ile jest co oglądać) bo ma być w miarę pogoda i wrzucę na forum. Postaram się na bieżąco wrzucać zdjęcia do tematu i opisywać co zostało zrobione