Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[Sunny] Nissan Sunny GTI SR20DE N14 94' by zwii

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

[Sunny] Nissan Sunny GTI SR20DE N14 94' by zwii

Post autor: zwii » 2015-01-11, 17:59

Witam wszystkich serdecznie. Zakup opisywanego Sunnego byl dość spontaniczny i nie ukrywam, ze nie sądziłem ze tak polubię to auto ;) Zamysł kupna auta tego typu opierał się na planie startu w Classic Auto Cup czyli mialo być ciekawie, w miare mocno i w miarę lekko. Sunniak będzie wykorzystywany tylko okazyjnie własnie do tego typu imprez, ewentualnie zlotów i nie będzie jeździć na co dzień. Wszelkie modyfikacje mojego egzemplarza będą darzyć do doprowadzenia go do idealnego stanu z zachowaniem performu do wykorzystania go na torze :)

Historia auta jest całkiem ciekawa, ponieważ poprzedni właściciel tez traktował go jako zabawkę i miał go prawie 7 lat. Przełożyło się na jego stan, co niewątpliwie jest dość rzadkie w autach z tych lat a co więcej w Nissanach :) Oczywiście nie obyło się bez modyfikacji i Nissan prezentuje się następująco:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjęcia wykonania jeszcze poprzedniego właściciela. Aktualnie nie ma za bardzo warunków na ładne fotki, tym bardziej ze Sunny stoi u sąsiada obok w jego garażu, bo mój jest cały czas wykorzystywany... Pewnie kilka osob z forum zna ten samochód, chociaż nigdy nie doczekał się swojego oddzielnego tematu.

W najbliższym czasie wlecą pewnie jakieś porządne kubełki z pasami, chłodnica oleju, wydajniejszy wentylator na chłodnice z dodatkowym wlacznikiem, wyleci klima i chodzi mi tez po głowie maska z Pulsara, ale to jak już ciepło będzie :)

Reasumując aktualnie zbieram graty a Nissan zimuje w suchym garażu i zimy nie zobaczy. Mam nadzieje, ze na forum panuje przyjazna atmosfera i wiele się od siebie wzajemnie nauczymy !
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 21:04 przez zwii, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
veather
wiem o czym pisze
Posty: 79
Rejestracja: 2012-01-10, 17:57
Lokalizacja: Okolice Łodzi

Post autor: veather » 2015-01-11, 18:14

Bardzo ładna sztuka :) pogratulować...
W silniku było coś grzebane??

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-01-11, 18:20

fura skejciora, dobry egzemplarz z dobrym Powerem, zmiany ogranicz do minimum bo taki jaki est jest piekny
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-11, 18:22

Ad@mus pisze:fura skejciora, dobry egzemplarz z dobrym Powerem, zmiany ogranicz do minimum bo taki jaki est jest piekny
Prawdopodobnie i tak predzej czy pozniej wleci VE, ale fakt odpycha sie bardzo fajnie :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-01-11, 19:39

zwii, jakie VE, to ori sztuka z tego co pamiętam miała 182ps i ponad 200nm, i to w zwykłym DE!!

postaw się z jakims VE i porównaj cwiatke :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2015-01-11, 19:47

zwii pisze: predzej czy pozniej wleci VE,
Oby prędzej to rezerwuję silnik :-)

Do dwóch razy sztuka hehe ....

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-11, 19:48

Ad@mus pisze:zwii, jakie VE, to ori sztuka z tego co pamiętam miała 182ps i ponad 200nm, i to w zwykłym DE!!

postaw się z jakims VE i porównaj cwiatke :)
Jednak korci mnie VE plus jakies ciekawe wałeczki :)
veather pisze:Bardzo ładna sztuka :) pogratulować...
W silniku było coś grzebane??
Niedużo bo tylko wydech, dolot, DET plus strojenie, przepustka jest większa i jakiś tam mały porting kolektora.

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2015-01-11, 19:55

Jeden z ładniejszych Sunnych w Polsce. Dbaj o niego i zmiany ogranicz by nie popsuć tego co jest. Co do VE - jestem zwolennikiem DE i nie robił bym tego. Gdybyś zmieniał koła to chętnie je odkupie. :)
Pozdrawiam
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-11, 20:16

Jesli chodzi o aspekt wizualny, to z widocznych zmian będzie prawdopodobnie maska od GTIR oraz zółte kierunki zostaną zmienione na pomarańczowe .Reszta bez zmian bo kola tez mi mega pasuja ;)

Btw, czy ktos ma moze taka zaslepke ?

Obrazek

Awatar użytkownika
Cubuś
fanatyk nissana
Posty: 987
Rejestracja: 2010-02-21, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Cubuś » 2015-01-11, 20:24

Jak maska to zderzak też by się przydał z GTI-Ra
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z

Awatar użytkownika
lestant
fanatyk nissana
Posty: 280
Rejestracja: 2011-12-31, 18:52
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: lestant » 2015-01-11, 20:27

również podłączam się do prośby kto posiada taką zaślepkę

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-11, 20:37

Cubuś pisze:Jak maska to zderzak też by się przydał z GTI-Ra
Cztery halogeny bardziej mi leza :) Z reszta jeden z nich i tak wykorzystam do zrobienia Air Ducta do CAI.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-01-11, 20:40

zwii, z tego co kojarze ta SRka ma dodatkowo ostrzejsze walki :) dlatego Skejcior odstapil od swapu na VE bo wiedział ze ten silnik to perełka swojego rodzaju :arrow:
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-11, 20:45

Coraz to nowych rzeczy sie dowiaduje, tyle ze rafal o tym nie wspominal :) Jesli chodzi o modzenie DE i osiaganie wartosci powyzej 2XX to sami wiecie jak jest...

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-01-11, 21:10

zwii, tylko te ponad 200ps VE osiąga na fazie, poszukaj wałków do sr20de o podobnych czasach jak ma VE i powinienies osiagnac calkiem przyjemne cyferki, ale o tym możesz poczytać w temacie w dziale technicznych "modyfikacje sr20de"
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-11, 21:28

Zrobiłem porządki z gratami które dostałem od poprzedniego właściciela

Kloce do aktualnych zacisków Winmax. Z tego co czytałem skuteczność taka jak Ferodo DS2000 i do tego maja fajne znaczki na pudełku 8-)

Obrazek
Obrazek

2 Tłoczki na przód od Mitsu EVO, piaskowanie i kolor wkrótce. Od jakiego auta pasuje P&P tarcza 280mm ? Clio II ?
Obrazek

Wieksze serwo, podobno ze pasuje P&P. Pytanie od czego to jest ?!
Obrazek

Poli na tył, na moje oko to Powerflexy. Wg mnie brakuje na pewno gum stabilizatora... Czy ktoś pamięta z głowy których jeszcze brakuje ? Btw, nigdy nie montowałem poli w swoich autach i pytanie czy uzywa sie jakiegos specjalnego smaru ? Wiem niektore poli piszcza, czego bym nie przeżył chyba ;)
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2015-01-11, 21:29 przez zwii, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2015-01-11, 21:28

Fajne auto. Widziałem nie raz na żywo :)

foo
fanatyk nissana
Posty: 1783
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2015-01-12, 00:52

Haaa, a tak się zastanawiałem ostatnio kto przygarnął tego słonecznika, graty! Jedno z lepszych aut na forum. Realizacji planów życzę, a o temacie pamiętam.

Awatar użytkownika
marlos90
fanatyk nissana
Posty: 712
Rejestracja: 2010-05-29, 23:07
Lokalizacja: LBN

Post autor: marlos90 » 2015-01-12, 09:47

serwo jest z Primery P10 lub pierwszych modeli P11, a czy pasuje to zależy bo są dwa sposoby zarabiania przewodów hamulcowych i nakrętki są mniejsze i większe
My GTline viewtopic.php?t=20447

SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2015-01-12, 10:06

Mam na sprzedaz maske z GTi-R, lotke takze ;)
Skoro to SR20DE ma juz ponad 180PS, to odpuscilbym sobie swapowanie na VE i dzialal dalej z tym silnikiem ;)

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-12, 11:02

I własnie otwiera się dyskusja która przebija się przez większość tematów na tym forum...

Bo żeby teraz cokolwiek więcej osiągnąć to musiałbym kupić wałki, regulowane kółka, wyżej zakręcić czyli tez talerzyki i sprężynki :) Z tego co się orientuje aftermarket wychodzi w miarę. Tomei i Braian Crover 262 i 272 są dostępne po 350$ nawet, ale pytanie czy nie ma jakiegoś magicznego tricku jak to w przypadku VE + SR16 N1 CAMS ;)

Druga opcja to VE + mój wydech, dolot i DET którego już mam przybliżonym kosztem jak bym miał inwestować w wałki etc w aktualnym DE. Swap i tak by się odbył u mnie w garażu, wiec te koszty przynajmniej mi odejdą.

Czy myślał ktoś o kupnie kolektora ssącego od DET'a ? Pasuje ? Można wyrwać chińczyki używane w sensownych pieniądzach, gdzie dodatkowo przepustka od razu jest P&P 70mm.

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-01-12, 11:54

Swap na VE w Twoim setupie wyniesie Cię ok 3800pln
I masz ponad 200KM
DE handlujesz. I masz koszt 3tys
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2015-01-12, 12:12

Ustaw się z jakimś VE na kresce i zobacz różnice :-| żeby sie nie okazało że różnica znikoma będzie...Pod maską wygląda kotnie i i moc też ma wsadzić wałki i jeździć
Najładniejsze auto na tym forum wywalił bym tylko to coś z pod przedniego zderzaka u nie bawił sie w jakieś maski z GTIRa tylko zostawił takie OEM+ :)
Obrazek

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2015-01-12, 12:29

Auto klasa. Ładuj rozporki od foo i moduj dalej DE i lataj :)
VE nie jedzie :)

@vixo, za 800zl taki motor? Chyba lekka przesada...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2015-01-12, 12:33

@rz zdziwiłbys się ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

zwii
wiem o czym pisze
Posty: 74
Rejestracja: 2012-11-13, 22:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zwii » 2015-01-12, 12:49

Jak widać wyżej, im wiecej osób sie wypowiada tym więcej opinii :shock:

Jestem ciekawe jakie dokładnie mody poczynil Limon u siebie uzyskując te 230PS i dość zblizony moment. Nie ukrywam ze taki jest moj target na N/A.

Foo niestety nie ma czasu na dłubanie rozporek :-(

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2015-01-12, 13:00

zwii, nie wazna jest moc maksymalna tylko zakresy w jakich jest ona dostępna, tym bardziej ze będziesz jezdzil torowo a nie na kreske

dlatego weź wpaku dobry zawias i lataj, naprawdę nie trzeba w tym projecie przesadzac :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
HakeN
fanatyk nissana
Posty: 311
Rejestracja: 2014-04-02, 09:48
Lokalizacja: Wronki

Post autor: HakeN » 2015-01-12, 13:06

Tylko DE!! Waleczki, kółka zapłon pierdoly zestroisz i jak wyżej teraz stan na kresce z VE a zostaniesz przy DE :-D
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie

Awatar użytkownika
rz
fanatyk nissana
Posty: 1476
Rejestracja: 2009-12-10, 01:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rz » 2015-01-12, 13:17

@vixo, jeśli takie motory mozna kupic za taka kasę to ja jestem za tym aby wszyscy pakowali VE!!

Awatar użytkownika
majchrzok
fanatyk nissana
Posty: 2064
Rejestracja: 2010-01-18, 19:37
Lokalizacja: Wągrowiec

Post autor: majchrzok » 2015-01-12, 15:26

znowu będzie pindolenie który silnik lepszy?
zwii, na zdjęciach auto wygląda naprawde na zadbane. fajnie gdybyś pojawił się nim na zlocie. pewnie wszyscy bardzo chętnie zobaczyliby na żywo Twoje auto :-)

[ Dodano: 2015-01-12, 15:29 ]
a co do poligumek, ja w zestawie do 100nx'a otrzymałem jakiś smar. czy jest on jakiś specjalny niestety nie wiem, ponieważ nic na pojemniczku od niego nie ma napisane...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”