[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
te oryginalne rury sa do bani bo nie rura tylko wlot puszki jest zpedalony
wytrzuj dziursko fi 70-80 i wpakuj rure doprowadzajaca z nadkola, wtedy nic cieplego z komory nie bedzie do silnika sie zasysało
nawet powiedział bym że przelozenie rury z diesla ma wiecej wad niz zalet bo zwiekszyles srednice mieszacza z komory silnika wiec tym samym ok-bedzie wiecej powietrza ale tez i wiecej cieplego wpadnie do dolotu
ja mam peszel fi80 i uwazam ze to najlepsze rozwiazanie do oryginalnej puszki z wkladką
wytrzuj dziursko fi 70-80 i wpakuj rure doprowadzajaca z nadkola, wtedy nic cieplego z komory nie bedzie do silnika sie zasysało
nawet powiedział bym że przelozenie rury z diesla ma wiecej wad niz zalet bo zwiekszyles srednice mieszacza z komory silnika wiec tym samym ok-bedzie wiecej powietrza ale tez i wiecej cieplego wpadnie do dolotu
ja mam peszel fi80 i uwazam ze to najlepsze rozwiazanie do oryginalnej puszki z wkladką
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Na prośbę Zielkq'a wstawiam zdjęcia osłon lamp a właściwie jednej ale o tym na końcu
po prawej z osłoną
z osłoną
bez
a teraz powód dlaczego tylko prawa. W zimę są mało praktyczne bo w dłuższych trasach podczas śnieżyc błoto i śnieg się na nich osadzają (na lampach się od razu rozpuszcza a tu jest pusta przestrzeń pomiędzy lampą a osłoną) zdjąłem je na zimę i wczoraj Zielkq mi o nich przypomniał, poszedlem do garażu a tu taka niemiła niespodzianka
Będę musiał chyba poważnie porozmawiać ze szwagrem
po prawej z osłoną
z osłoną
bez
a teraz powód dlaczego tylko prawa. W zimę są mało praktyczne bo w dłuższych trasach podczas śnieżyc błoto i śnieg się na nich osadzają (na lampach się od razu rozpuszcza a tu jest pusta przestrzeń pomiędzy lampą a osłoną) zdjąłem je na zimę i wczoraj Zielkq mi o nich przypomniał, poszedlem do garażu a tu taka niemiła niespodzianka
Będę musiał chyba poważnie porozmawiać ze szwagrem
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Chyba liczyłem na coś bardziej spektakularnego (hm... ja bym to chyba bardziej wykorzystywał do szybkiego zmienienia koloru lamp)
Szkoda tej niespodzianki... Dokupić jedną osłonę to będzie wyzwanie...
Szkoda tej niespodzianki... Dokupić jedną osłonę to będzie wyzwanie...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Po 7 miesiącach od zakupu udało mi się założyć sprężyny eibach prokit oraz amorki przód KYB ULTRA SR i tył KYB AGX
Przed wymianą wyglądał tak
przód 67,5
i tył też 67,5 ponieważ były zamontowane kolumny z P12
Po wymianie wygląda tak
przód
i tył
Trochę nisko ten tył siedzi w stosunku do przodu a że często jeżdżę z rodziną z tyłu i bagażami to z obciążonym tyłem wygląda tak 58,5
I teraz pytanie co robić dalej bo tył wygląda zajebiście ale nie pasuję z przodem a obecny komfort jazdy mi odpowiada, więc są trzy opcje:
1. przód zostaje jak jest a tył podwyższam montując oryginalne sprężyny na amorki AGX,
2. tył zostaje a na przód obniżam tylko jak? bo mimo wszystko zależy mi na jakimś komforcie,
3. zostaje tak jak jest
Przed wymianą wyglądał tak
przód 67,5
i tył też 67,5 ponieważ były zamontowane kolumny z P12
Po wymianie wygląda tak
przód
i tył
Trochę nisko ten tył siedzi w stosunku do przodu a że często jeżdżę z rodziną z tyłu i bagażami to z obciążonym tyłem wygląda tak 58,5
I teraz pytanie co robić dalej bo tył wygląda zajebiście ale nie pasuję z przodem a obecny komfort jazdy mi odpowiada, więc są trzy opcje:
1. przód zostaje jak jest a tył podwyższam montując oryginalne sprężyny na amorki AGX,
2. tył zostaje a na przód obniżam tylko jak? bo mimo wszystko zależy mi na jakimś komforcie,
3. zostaje tak jak jest
Ostatnio zmieniony 2015-07-07, 10:17 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 6 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Fajny secik, podobny do mojego przód agx tył ultra SR jak się jeździ na najtwardszym ustawieniu ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Na razie dałem na próbę na 4 czyli środek i jest ok, z twardością tyłu zacznę eksperymentować jak już będę wiedział co na tyle zostanie.
Ostatnio zmieniony 2015-07-10, 19:50 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
dokup, albo daj dorobić tuleje pod sprężyny, nie montuj ori springów, bo będzie jak szmatą rzucać na zakrętach. Wspomniane krążki są spoko, ale one tylko ograniczają skok, ale nie zmieniają sprężystości sprężyny i tył będzie miękki, tylko będzie miał mały skok.
O takie coś mi chodzi:
O takie coś mi chodzi:
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, tu się muszę zgodzić. Jeździłem przez chwile na zmienionych tylko sprezynach z przodu i tył na szykanie ( a mam taką jedną fajną w drodze do domu) chciał żyć własnym życiem... =P
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Myślałem żeby dać dystans pomiędzy budę a mocowanie amortyzatora coś na wzór tego tylko kłopot może być z długością szpilki co idzie z budy a jeśli w dystansie miała by być druga szpilka to znowu byłby problem z dokręceniem dystansu do budy bo za mało miejsca tam będzie.
Dobre by były też takie pod sprężyny tylko wątpię żebym znalazł z odpowiednią średnicą.
Więc na próbę zostawię sprężyny eibacha i dam w nie zwykłe podkładki gumowe pomiędzy zwoje. Chyba że ktoś jeszcze coś podpowie lub znajdzie
Dobre by były też takie pod sprężyny tylko wątpię żebym znalazł z odpowiednią średnicą.
Więc na próbę zostawię sprężyny eibacha i dam w nie zwykłe podkładki gumowe pomiędzy zwoje. Chyba że ktoś jeszcze coś podpowie lub znajdzie
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Oryginalna szpilka jest bardzo długa, kwestia dorobić odpowiedni dystans ("ciasno" siadający) żeby tych szpilek za bardzo nie obciążać. Też o takiej opcji kiedyś myślałem, jakbyś się decydował to daj znaka, bo byłby chętny na taki dystanc ok 10mm.PrzeRuSco pisze:Myślałem żeby dać dystans pomiędzy budę a mocowanie amortyzatora coś na wzór tego tylko kłopot może być z długością szpilki co idzie z budy a jeśli w dystansie miała by być druga szpilka to znowu byłby problem z dokręceniem dystansu do budy bo za mało miejsca tam będzie.
pozdr. Kamil
No rzesz kurka wodna MAĆ jakiś SKURWYSYN próbował się włamać w nocy do mojego samochodu, uszkodził oba zamki i nie mogę otworzyć auta, bo piloty wysłałem do janusza na przelutowanie styków a że nie miałem czasu ich zaprogramować to jak wróciły to schowałem je do schowka i tak sobie tam leżą bezpiecznie. Prawdopodobnie ktoś zobaczył że robimy przy samochodach (bo jeszcze walczyłem z lekkim podniesieniem tyłu) i chowamy klucze itp do mojego i w nocy postanowił je sobie przywłaszczyć, dobrze że tylko do mojego się próbował włamać bo obok stał jeszcze były bomblowóz.
I teraz pytanie co robić jak już/jeżeli otworze auto, pomysły mam takie:
- kupić zamek od drzwi i mieć przez jakiś czas 2 kluczyki a z czasem dać bębenki od zamka i klapy do dorobienia według kluczyka,
- kupić nową stacyjkę i zamki do drzwi i klapy?
W drugiej opcji muszę przekładać stacyjkę razem z pierścieniem immo czy wystarczy że do nowych kluczyków przełożę kostki immo ze starych?
PS sorry z przekleństwa ale nie mogę się powstrzymać.
Na dodatek nasza dzielna milicja powiedział żebym przyszedł zgłosić próbę włamania po 19 bo teraz nie mają ekipy techników, a co z tego że do tej pory nie mogę nic robić przy samochodzie.
Sienkiewicz miał rację ten kraj istnieje tylko teoretycznie ... chój dupa i kamieni kupa
I teraz pytanie co robić jak już/jeżeli otworze auto, pomysły mam takie:
- kupić zamek od drzwi i mieć przez jakiś czas 2 kluczyki a z czasem dać bębenki od zamka i klapy do dorobienia według kluczyka,
- kupić nową stacyjkę i zamki do drzwi i klapy?
W drugiej opcji muszę przekładać stacyjkę razem z pierścieniem immo czy wystarczy że do nowych kluczyków przełożę kostki immo ze starych?
PS sorry z przekleństwa ale nie mogę się powstrzymać.
Na dodatek nasza dzielna milicja powiedział żebym przyszedł zgłosić próbę włamania po 19 bo teraz nie mają ekipy techników, a co z tego że do tej pory nie mogę nic robić przy samochodzie.
Sienkiewicz miał rację ten kraj istnieje tylko teoretycznie ... chój dupa i kamieni kupa
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
a bagażnikiem nie wejdziesz? nie wiem jak wp ma czy ma w klapie zamek czy nie
notabene najlepiej i najtaniej teraz wlamywacza zamowic, potem bembenki drzwi dostac i dac do kluczykarza niech dorobi bembenek pod klucz
notabene najlepiej i najtaniej teraz wlamywacza zamowic, potem bembenki drzwi dostac i dac do kluczykarza niech dorobi bembenek pod klucz
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Samochód otwarty potrzeba:
-wieszak
na prośbę zielkqa z następnego postu zmieniłem wygląd wieszaka (wystarczy jeden)
- freda (primera Maćka) co by dopasować wieszak
to wcale nie jest spot nissana
- Maćka (nie dał sobie fotki zrobić) co by otworzył moją primerę.
Ad@mus do bagażnika też mi się dobierali więc się nie dało. Jak na razie zaprogramowałem 2 piloty i nimi będę zamykał. Teraz szukam wkładki od P11 z kluczykiem.
-wieszak
na prośbę zielkqa z następnego postu zmieniłem wygląd wieszaka (wystarczy jeden)
- freda (primera Maćka) co by dopasować wieszak
to wcale nie jest spot nissana
- Maćka (nie dał sobie fotki zrobić) co by otworzył moją primerę.
Ad@mus do bagażnika też mi się dobierali więc się nie dało. Jak na razie zaprogramowałem 2 piloty i nimi będę zamykał. Teraz szukam wkładki od P11 z kluczykiem.
Ostatnio zmieniony 2015-07-10, 21:27 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, nie wiem czy to dobry pomysł wrzucania zdjęcia wieszaka.
Co do samej sytuacji - kiepska sprawa, ręce za to powinni ucinac... =l
Co do samej sytuacji - kiepska sprawa, ręce za to powinni ucinac... =l
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Tak mam zamiar zrobić tym bardziej że mam zapasowy zamek klapy więc muszę kupić sama wkładkę drzwi. A nie wiesz gdzie w Wawie lub Pruszkowie można przerobić wkładkę pod kluczyk?
Bombel fakt że trzymałem graty w bagażniku ale pod roletą musieli zobaczyć jak chowałem.
Bombel fakt że trzymałem graty w bagażniku ale pod roletą musieli zobaczyć jak chowałem.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, przy marketach są często punkty, które dorabiają klucze, również samochodowe to może ogarną i temat wkładki.
Mój Sunny N14 GTi -> viewtopic.php?t=18906
Trochę czasu minęło (angina i urlop) więc zaprezentuje co się ostatnio zmieniło.
Podniosłem trochę tył o jakieś 3,5 cm w tym celu zakupiłem dystanse pod sprężyny od Suzuki Vitary
no i zaczęło się rzeźbienie i to dosłownie
tak wyglądają złożone kolumy
a tak teraz siedzi samochód
przód jest na 64 a tył 63 więc można powiedzieć że równo.
Przy okazji wymiany przednich amorków założyłem rozpórkę z GT używając górnych mocowań amorków również od GT. Niestety a może na szczęście zobaczyłem również w jaki są stanie kielichy no i niestety ale od spodu domagają się gruntownej renowacji i zabezpieczenia, mam nadzieje że zdążę to zrobić przed zimą, natomiast od góry zrobiłem to od razu.
Podniosłem trochę tył o jakieś 3,5 cm w tym celu zakupiłem dystanse pod sprężyny od Suzuki Vitary
no i zaczęło się rzeźbienie i to dosłownie
tak wyglądają złożone kolumy
a tak teraz siedzi samochód
przód jest na 64 a tył 63 więc można powiedzieć że równo.
Przy okazji wymiany przednich amorków założyłem rozpórkę z GT używając górnych mocowań amorków również od GT. Niestety a może na szczęście zobaczyłem również w jaki są stanie kielichy no i niestety ale od spodu domagają się gruntownej renowacji i zabezpieczenia, mam nadzieje że zdążę to zrobić przed zimą, natomiast od góry zrobiłem to od razu.
Za to ja mogę go już teraz polecić, kupiłem na allegro używana wkładkę i za 50 zł (w zakład na żelaznej chcieli 2 razy więcej) dopasowali ją do mojego kluczyka.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Ciekawa opcja z tymi przekładkami Dobrze, że zająłeś się kielichami
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco, rób to co ja
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mieszacie mi w głowie, założenie jest takie że ma to być cały czas dupowóz z gazem.
VE+
- +/- 190 kucy z możliwością zwiększenia (wałki i tłoki N1)
- niskie spalanie bez załączania faz
VE-
- koszty
Remont i Mody DEH+
- mam taki silnik w garażu (stan nieznany) więc dupowóz mógłby być cały czas w użyciu,
- koszty
Remont i Mody DEH-
- 190 kucy to już raczej koniec zabawy,
- spalanie pewnie większe niż w VE przy załozeniu trasa do 130 km/h a tak przejeżdzam 80 % przebiegu.
VE+
- +/- 190 kucy z możliwością zwiększenia (wałki i tłoki N1)
- niskie spalanie bez załączania faz
VE-
- koszty
Remont i Mody DEH+
- mam taki silnik w garażu (stan nieznany) więc dupowóz mógłby być cały czas w użyciu,
- koszty
Remont i Mody DEH-
- 190 kucy to już raczej koniec zabawy,
- spalanie pewnie większe niż w VE przy załozeniu trasa do 130 km/h a tak przejeżdzam 80 % przebiegu.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, jak się DEHem goni tak do 120km/h to spalanie Pb zamyka się w 6,2-6,5L/100km, przy 130km/h to już jest w okolicach 6,8-7,2L/100km
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To i tak lepiej niż mój DE który obecnie nie schodzi poniżej 8,0L/100km - wskazania kompa, realnie z tankowania LPG trzeba doliczyć ze 25% Tylko jak do DEH'a dodać jakieś mody typu tłoki z 300zx N/A lub wałeczki to spalanie drastycznie wzrośnie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT