[ Primera] Wiśniowa Perełka by Repo 1.6
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Wiśniowa Perełka by Repo 1.6
Heja! Już jakiś czas pracuję nad swoją Perełką, ale może zacznę od początku:
Wóz: Nissan Primera P10
Silnik: 1.6 16v 75KW
Wszystko seria! (póki co)
Przebiegu miał 220tyś, ale ~miesiąc przed moim kupnem miał wymieniany silnik (taka sama moc) z przebiegiem 140tyś (jakiś mechanik powiedział, że na 100% jest to przyczyna niepalenia na benzynie, troszeczkę "oszukał" byłego właściciela)
Nissana kupiłem w tamtym roku w lutym. Sprowadzony był w 2010 roku z Włoch, od tamtego czasu jeden właściciel. Trochę było z nim roboty:
Nie palił na benzynie- wymieniłem wtryski, kolektor ssący, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa.
Zmieniłem zawieszenie (stare było troszkę wybite)
Teraz kolej przychodzi na chłodnicę klimy- muszę ją wymienić i nabić gaz, zmienić olej- klima będzie śmigać
Zmieniłem koło na cal większe
Zmieniłem grill na tego z Infiniti P10.
Lakier na drzwiach, błotniku i zderzaku był innego koloru- był bity, ale już się za to zabrałem, grill pomalowany, drzwi też, zderzak i błotnik tak samo.
Pozostaje mi wziąć się za:
tył (zderzak przytarty dosyć mocno, ale do roboty prosty + malowanie)
Klimę
Tapicerkę (chcę wymienić całą podsufitkę na jakiś inny kolor
Tapicerkę foteli i tylnej kanapy
Wymiana deski rozdzielczej (moja jest popękana, ale mam już dawcę)
W między czasie mały performance, chodzi ładnie, ale może jeszcze lepiej
Poniżej zdjęcie
Dorzucam jeszcze trzy fotki, z nowym grillem, ale bez znaczka
Wóz: Nissan Primera P10
Silnik: 1.6 16v 75KW
Wszystko seria! (póki co)
Przebiegu miał 220tyś, ale ~miesiąc przed moim kupnem miał wymieniany silnik (taka sama moc) z przebiegiem 140tyś (jakiś mechanik powiedział, że na 100% jest to przyczyna niepalenia na benzynie, troszeczkę "oszukał" byłego właściciela)
Nissana kupiłem w tamtym roku w lutym. Sprowadzony był w 2010 roku z Włoch, od tamtego czasu jeden właściciel. Trochę było z nim roboty:
Nie palił na benzynie- wymieniłem wtryski, kolektor ssący, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa.
Zmieniłem zawieszenie (stare było troszkę wybite)
Teraz kolej przychodzi na chłodnicę klimy- muszę ją wymienić i nabić gaz, zmienić olej- klima będzie śmigać
Zmieniłem koło na cal większe
Zmieniłem grill na tego z Infiniti P10.
Lakier na drzwiach, błotniku i zderzaku był innego koloru- był bity, ale już się za to zabrałem, grill pomalowany, drzwi też, zderzak i błotnik tak samo.
Pozostaje mi wziąć się za:
tył (zderzak przytarty dosyć mocno, ale do roboty prosty + malowanie)
Klimę
Tapicerkę (chcę wymienić całą podsufitkę na jakiś inny kolor
Tapicerkę foteli i tylnej kanapy
Wymiana deski rozdzielczej (moja jest popękana, ale mam już dawcę)
W między czasie mały performance, chodzi ładnie, ale może jeszcze lepiej
Poniżej zdjęcie
Dorzucam jeszcze trzy fotki, z nowym grillem, ale bez znaczka
Ostatnio zmieniony 2014-08-20, 22:31 przez Repo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dbaj o auto, bo piękna sztuka. Jak masz modzić to z głową, żeby zostało możliwie jak najwięcej oryginału Swap na 2.0 - dobre posunięcie
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Mi tam się jedynie nie widzi ten chrom na grillu, bo nie pasuje do niczego. Ale ja ogólnie nie jestem zwolennikiem chromu na tego typu autach.
No i gdzie więcej zdjęć? Jednym to my oczu nie nacieszymy...
Pozdrawiam
No i gdzie więcej zdjęć? Jednym to my oczu nie nacieszymy...
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."