[ Primera] P10 SRi by kadi "niebieska strzała"
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] P10 SRi by kadi "niebieska strzała"
Rok: 1995
Silnik: GA16DE - > GA16DE (działający i z małym przebiegiem) + wałeczki od DS + mod rozrządu.
Moc: 102 KM
Sprzęgło: Exedy NSK2063
Świeczki: Denso K20TT (Made in Japan)
Olej: Mobil Super 10w40
Autko w moich rękach od 2004 roku. W sumie 5 lat stało w tym okresie. Od 2010 tak sobie w nim dłubie. Najpierw była walka z rdzą, później z ładowaniem. Temat w miarę ogarnięty.
W ostatnim okresie:
-regeneracja tylnich zacisków
-lakierowanie zderzaka przód
-lakierowanie lusterek
-wymiana sprzęgła
-amortyzatory tył Monroe
-końcówka stabilizatora tył
-wyczyszczenie i odgrzybienie całego układu wentylacji
-LEDy w układ sterowania nawiewem i podświetlenie podsufitki (w planach również do bagażnika)
-nowy aku Centra Futura 64 Ah 640 A [Wnioski po 1 roku: 55 Ah 450 A był za słaby i potrafił się rozładować po 1tyg stania, teraz problemu nie ma.]
-wyczyszczona przepustnica, silniczek krokowy i przepływka
-nowe tarcze i klocki na tył (blue print)
-wymiana przewodów pod buda stalowych hamulcowych i paliwowych.
-renowacja wlewu
-progi
-półośka lewa przednia
-przewody hamulcowe gumowe przednie
-końcówka łącznika stabilizatora lewy przód
-słaba reakcja na gaz w dolnych obrotach ogarnięta[Wniosek: Czujnik położenie przepustnicy należało ustawić poprawnie. Przy okazji spalanie spadło z 15 L na 10 L PB w mieście]
Tematy do ogarnięcia:
-klima (Nie lubię klimy...wiec chyba nigdy to nie nastąpi)
-ruda c.d.
Kilka fotek:
Silnik: GA16DE - > GA16DE (działający i z małym przebiegiem) + wałeczki od DS + mod rozrządu.
Moc: 102 KM
Sprzęgło: Exedy NSK2063
Świeczki: Denso K20TT (Made in Japan)
Olej: Mobil Super 10w40
Autko w moich rękach od 2004 roku. W sumie 5 lat stało w tym okresie. Od 2010 tak sobie w nim dłubie. Najpierw była walka z rdzą, później z ładowaniem. Temat w miarę ogarnięty.
W ostatnim okresie:
-regeneracja tylnich zacisków
-lakierowanie zderzaka przód
-lakierowanie lusterek
-wymiana sprzęgła
-amortyzatory tył Monroe
-końcówka stabilizatora tył
-wyczyszczenie i odgrzybienie całego układu wentylacji
-LEDy w układ sterowania nawiewem i podświetlenie podsufitki (w planach również do bagażnika)
-nowy aku Centra Futura 64 Ah 640 A [Wnioski po 1 roku: 55 Ah 450 A był za słaby i potrafił się rozładować po 1tyg stania, teraz problemu nie ma.]
-wyczyszczona przepustnica, silniczek krokowy i przepływka
-nowe tarcze i klocki na tył (blue print)
-wymiana przewodów pod buda stalowych hamulcowych i paliwowych.
-renowacja wlewu
-progi
-półośka lewa przednia
-przewody hamulcowe gumowe przednie
-końcówka łącznika stabilizatora lewy przód
-słaba reakcja na gaz w dolnych obrotach ogarnięta[Wniosek: Czujnik położenie przepustnicy należało ustawić poprawnie. Przy okazji spalanie spadło z 15 L na 10 L PB w mieście]
Tematy do ogarnięcia:
-klima (Nie lubię klimy...wiec chyba nigdy to nie nastąpi)
-ruda c.d.
Kilka fotek:
Ostatnio zmieniony 2018-04-06, 15:57 przez kadi, łącznie zmieniany 9 razy.
Andrzej., w temacie nie ma zdjęć...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Wrzucaj zdjęcia bo auto widziałem na Zlocie Północnym i ładnie się prezentuje
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Nie wiem czy wiecie, ale ta Primera przyjeżdżała już na zloty NISSANA jak część z Was prawa jazdy jeszcze nie miała.
http://www.fotosik.pl/u/bmbl80/zdjecie/58/album/11631
http://www.fotosik.pl/u/bmbl80/zdjecie/58/album/11631
Kadi w końcu się doczekałem Gratulacje auta. Szerokości i bezawaryjności.
Bombel ja tą P10 pamiętam z ostatniego Zlotu
Bombel ja tą P10 pamiętam z ostatniego Zlotu
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Felgi, które są widoczne na zdjęciach, które dodał bombel bardziej mi się podobają w tym aucie, ale to kwestia gustu trochę obniżyć i będzie OK kolor bardzo fajny, aż miło patrzec
Audi A4 B6 '01 automat
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
VW Polo 6n '98 automat - sold
Nissan Sunny n14 '95 automat - sold
Zestaw CB Teddy ASC + AT 71 &
Johnny II ASC + Omega Sirio 27 // Alan 38
Dzięki wszystkim! Miałem swojego czasu ponad 30 nowych aut wynajętych na ok 3 dni każdy i żadnym mi się tak nie jeździło jak P10-tką. Sam się sobie dziwie ze ten samochód mi się po prostu jeszcze nie znudził.
Rysiu83, primeraP10,
W temacie zawieszenia, amorki tył wymieniony a na przednich mam datę 1995 no i nie widzę sensu wymiany. Przeglądy przechodzi bez problemu. Odnośnie usztywnienia, na razie nie dziękuje. Mialem profil 205/50 R15 i po jednym sezonie już musiałem prostować felge. Nie mówię ze np. 17ki mi się nie podobają
Bombla 215/40 R17 - wchodzą bez problemu, co mnie zresztą zaskoczyło.
Andrzej.,
Mi też , takie własnie przydymione chyba najbardziej pasują do tego auta.
Kwietas,
tez zauważyłem że tarcza śmiesznie mała wizualny plus jest taki że lepiej felga się prezentuje...chyba
bombel,
foty z 09 kwietnia 2006...jak to by było wczoraj ... przedział wiekowy nadal duży(aut jak i forumowiczów) i to jest właśnie fajne.
PS. Świerszcz okazał się stadem świerszczy... jednakże ostatecznie SUKCES
[ Dodano: 2014-04-27, 19:32 ]
Ruda daje znać - tym razem trafiło na wlew paliwa. Słabo to Japończycy rozwiązali od strony nadkola. Całe błoto się zbiera za plastikiem osłaniającym wlew
[Aktualny przebieg:] 231 700 km (sam silnik mniej jak 130 tys)
>>>>>>>>>> Renowacja wlewu:
24h po Cortanini-ie:
[ Dodano: 2014-06-16, 23:53 ]
>>>>>>>>>>Wymiana przewodów pod budą stalowych hamulcowych i paliwowych.
Przewody hamulcowe były w tragicznym stanie, rozpadły się w rękach.
>>>>>>>>>>Nakładki progowe po raz pierwszy zdjęte.
I w tym momencie się załamałem. Dobił mnie jeszcze blacharz ceną, myślę sobie czyżby złomowanie ?!?!
Lecz na drugi dzień czarne myśli były już nieco bardziej szare i widziałem cień szansy. Z uwagi że nie chciałem mieć wspawanych reperaturek progów i nadkoli, które kiedyś były bardzo słabej jakości i bardzo szybko nowa korozja się pojawiała (może teraz są lepsze, nie wiem), zdecydowanie chciałem połatać dziury, szczególnie że to jest pod nakładkami progowymi w większości. Wujek spawacz dal sobie rade, reszta odpadnie a wstawki zostaną
Jako że szpachla ciągnie wodę w otwory pomiędzy spawem zapodałem epoksyline która jest na bazie epoksydowej. Na spawy poszedł podkład epoksydowy i żywica epoksydowa z utwardzaczem, bez siatki. Od środka poszedł środek do konserwacji profili zamkniętych.
A to takie usprawnienie co by łby śrub nie rdzewiały
I tak to mniej więcej wyszło
[ Dodano: 2014-10-19, 21:33 ]
Ups... ukręcona półośka.
[ Dodano: 2015-10-19, 23:51 ]
Rysiu83, primeraP10,
W temacie zawieszenia, amorki tył wymieniony a na przednich mam datę 1995 no i nie widzę sensu wymiany. Przeglądy przechodzi bez problemu. Odnośnie usztywnienia, na razie nie dziękuje. Mialem profil 205/50 R15 i po jednym sezonie już musiałem prostować felge. Nie mówię ze np. 17ki mi się nie podobają
Bombla 215/40 R17 - wchodzą bez problemu, co mnie zresztą zaskoczyło.
Andrzej.,
Mi też , takie własnie przydymione chyba najbardziej pasują do tego auta.
Kwietas,
tez zauważyłem że tarcza śmiesznie mała wizualny plus jest taki że lepiej felga się prezentuje...chyba
bombel,
foty z 09 kwietnia 2006...jak to by było wczoraj ... przedział wiekowy nadal duży(aut jak i forumowiczów) i to jest właśnie fajne.
PS. Świerszcz okazał się stadem świerszczy... jednakże ostatecznie SUKCES
[ Dodano: 2014-04-27, 19:32 ]
Ruda daje znać - tym razem trafiło na wlew paliwa. Słabo to Japończycy rozwiązali od strony nadkola. Całe błoto się zbiera za plastikiem osłaniającym wlew
[Aktualny przebieg:] 231 700 km (sam silnik mniej jak 130 tys)
>>>>>>>>>> Renowacja wlewu:
24h po Cortanini-ie:
[ Dodano: 2014-06-16, 23:53 ]
>>>>>>>>>>Wymiana przewodów pod budą stalowych hamulcowych i paliwowych.
Przewody hamulcowe były w tragicznym stanie, rozpadły się w rękach.
>>>>>>>>>>Nakładki progowe po raz pierwszy zdjęte.
I w tym momencie się załamałem. Dobił mnie jeszcze blacharz ceną, myślę sobie czyżby złomowanie ?!?!
Lecz na drugi dzień czarne myśli były już nieco bardziej szare i widziałem cień szansy. Z uwagi że nie chciałem mieć wspawanych reperaturek progów i nadkoli, które kiedyś były bardzo słabej jakości i bardzo szybko nowa korozja się pojawiała (może teraz są lepsze, nie wiem), zdecydowanie chciałem połatać dziury, szczególnie że to jest pod nakładkami progowymi w większości. Wujek spawacz dal sobie rade, reszta odpadnie a wstawki zostaną
Jako że szpachla ciągnie wodę w otwory pomiędzy spawem zapodałem epoksyline która jest na bazie epoksydowej. Na spawy poszedł podkład epoksydowy i żywica epoksydowa z utwardzaczem, bez siatki. Od środka poszedł środek do konserwacji profili zamkniętych.
A to takie usprawnienie co by łby śrub nie rdzewiały
I tak to mniej więcej wyszło
[ Dodano: 2014-10-19, 21:33 ]
Ups... ukręcona półośka.
[ Dodano: 2015-10-19, 23:51 ]