[ Primera] Srebrna P11 SR20De
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Srebrna P11 SR20De
Witam, chcę przedstawić swoje oczko w głowie - Primera P11 '97 GX
Primerkę zakupiłem 21 grudnia 2013r. Samochód nie jest nowy więc jak to bywa podczas użytkowania wychodzą z czasem pewne problemy i wady danego egzemplarza, mimo wszystko jestem bardzo zadowolony ze swojego Nissana. Dynamiczny silnik i przestronne wnętrze zapewniają komfort jazdy na zadowalającym poziomie. Powoli staram się doprowadzić Primerkę do stanu idealnego
Przed Primerą jeździłem Cinquecento 700 z LPG więc przesiadka na 130km motor była napradę wielkim krokiem na przód. Niestety po takiej przesiadce pozostają pewne nawyki np w cinquecento rozpędzanie polegało na ciągłym deptaniu gazu w podłogę, Primera przy takiej jeździe odwdzięcza się spalaniem
18l LPG/100km
Silniczek jaki posiadam to SR20De, Na liczniku 244000km instalacja LPG
Z wyposażenia Primera posiada: elektrykę przód, klimatyzację, centralny zamek, immo
NADWOZIE
Nadwozie oceniam na db, posiada kilka słabo widocznych małych wgniotek, na wiosnę do spawania idzie zderzak przód (ktoś parkując zahaczył o słupek), dodatkowo pękł klosz kierunkowskazu(już kupiony, zostało tylko wymienić), tydzień temu pojawił się rdzawy nalot na progu od strony kierowcy który podczas wizyty na kanale powiększyłem do małej dziurki. Na wiosnę zamierzam to naprawić i zakonserwować całą podłogę + progi (Podłoga o dziwo jest w pięknym stanie), ogólnie na wiosnę planuję porobić wszystkie zaprawki + polerka lakieru.
SILNIK
Wymienione oleje filtry, płyn chłodzący, świece, paski, parownik po regeneracji. Podczas przyspieszania czuć te 131km. Skrzynia i sprzęgło w bdb stanie. Troszeczkę zastanawia mnie pojawiające się od czasu do czasu metaliczne grzechotanie (stukanie?) bardziej słyszalne z lewej strony silnika (od strony pasków) na wolnych obrotach, dosyć ciche natomiast denerwujące, czego może być to przyczyna? Pojawia się sporadycznie. Silnik jest czysty, nie widać żadnych wycieków.
AUDIO
Radio Panasonic RD-310, stary kaseciak ale potrafi naprawdę ładnie zagrać w porównaniu do jakiegoś taniego gówna z allegro. Posiada dosyć dobrą moc na wyjściu, dzięki czemu radzi sobie doskonale z moimi głośnikami.
Głośniki przód - seria, Głośniki tył GMS-1765N
Do radia posiadam transmiterek - kasetkę dzięki której mogę podłączyć telefon, mp3 itp
W planach mam zmianę radia na ALPINE UTE-72BT dorzucenie zestawu na przód i jak kaska tylko na to pozwoli to podpięcie wszystkiego pod jakiś dobry wzmacniacz
CB-RADIO
Midland ALAN 200
Jest to moje pierwsze cb, kupiłem je nowe po okazyjnej cenie, wiem że nie ma rf-gain i innych bajerów ale myślę że wystarczy. Zamontowałem je w kieszeni pod konsolą środkową razem z dodatkowymi gniazdami zapalniczki. Trochę wkurza mocne niebieskie podświetlenie i automatyczna zmiana kanału na 9 po starcie. Stoję właśnie przed wyborem anteny i chyba kupię SIRIO ML-145. Chyba że polecacie coś innego.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu, Nissan wymaga dopieszczenia, ale w raz z upływającym czasem postaram się go doprowadzić do stanu idealnego.
Co zrobiłem:
Przebieg: 242000
Pasek alternatora i wspomagania
Łożysko koło lewy przód
Renowacja parownika gazowego
Do skrzyni dolano 1,5l oleju
Świece zapłonowe
Uszczelka dekla zaworów
Wymiana płynu chłodnicy
Naprawa wentylatora
Przebieg 243000
Montaż głośników tył GMS-1765N
Montaż siatki bagażnika
Uchwyt na telefon Bluestrar + Ładowarka samochodowa Bluestar 1A
Przebieg: 244000
Wymiana oleju i filtrów w silniku
Regulacja parownika
Podniesienie opuszczonych drzwi
Montaż CB Radia Midland Alan 200
Montaż dodatkowych gniazd zapalniczki
Wymiana żarówek przód 4xH1 Tungsram +120% + postojówki W5W high power led białe
W planach:
-Zakup wentylatorów chłodnicy (jeden nie działa, drugi ma połamane mocowania)
-Wymiana kpl. hamulce przód i tył (przy hamowaniu ze 150-160km/h hamulce ostro dostają po d***e, przegrzewają się i słabną)
-Konserwacja podwozia
-Montaż oświetlenia nóg i schowka (przydatna sprawa ) już mam wszystko rozplanowane, użyję taśm LED w kolorze zimna biel, nogi będą w zależności od ustawienia podświetlane razem z oświetleniem wnętrza, wyłączone lub włączone niezależnie. W pierwszej opcji podepnę się pod przewód sterowania lampką w lewym słupku (biało-czerwony) dzięki czemu uzyskam efekt ściemniania.
-Zakup dywaników welurowych (Stare gumowe rynienki są porwane, popękane i nie spełniają swojej roli) //macie jakieś sprawdzone i godne polecenia ?
-Przyciemnienie wszystkich szyb przód 30% tył 50%
Spalanie zima (ciężka noga) 12,5l LPG /100km
Spalanie max zima 18l LPG /100km
Cały czas będę starał się aktualizować temat i wrzucać nowe fotki, liczę na pomoc klubowiczów.
Jestem nowy na forum, proszę o wyrozumiałość i komentarze Pozdrawiam. Paweł
Primerkę zakupiłem 21 grudnia 2013r. Samochód nie jest nowy więc jak to bywa podczas użytkowania wychodzą z czasem pewne problemy i wady danego egzemplarza, mimo wszystko jestem bardzo zadowolony ze swojego Nissana. Dynamiczny silnik i przestronne wnętrze zapewniają komfort jazdy na zadowalającym poziomie. Powoli staram się doprowadzić Primerkę do stanu idealnego
Przed Primerą jeździłem Cinquecento 700 z LPG więc przesiadka na 130km motor była napradę wielkim krokiem na przód. Niestety po takiej przesiadce pozostają pewne nawyki np w cinquecento rozpędzanie polegało na ciągłym deptaniu gazu w podłogę, Primera przy takiej jeździe odwdzięcza się spalaniem
18l LPG/100km
Silniczek jaki posiadam to SR20De, Na liczniku 244000km instalacja LPG
Z wyposażenia Primera posiada: elektrykę przód, klimatyzację, centralny zamek, immo
NADWOZIE
Nadwozie oceniam na db, posiada kilka słabo widocznych małych wgniotek, na wiosnę do spawania idzie zderzak przód (ktoś parkując zahaczył o słupek), dodatkowo pękł klosz kierunkowskazu(już kupiony, zostało tylko wymienić), tydzień temu pojawił się rdzawy nalot na progu od strony kierowcy który podczas wizyty na kanale powiększyłem do małej dziurki. Na wiosnę zamierzam to naprawić i zakonserwować całą podłogę + progi (Podłoga o dziwo jest w pięknym stanie), ogólnie na wiosnę planuję porobić wszystkie zaprawki + polerka lakieru.
SILNIK
Wymienione oleje filtry, płyn chłodzący, świece, paski, parownik po regeneracji. Podczas przyspieszania czuć te 131km. Skrzynia i sprzęgło w bdb stanie. Troszeczkę zastanawia mnie pojawiające się od czasu do czasu metaliczne grzechotanie (stukanie?) bardziej słyszalne z lewej strony silnika (od strony pasków) na wolnych obrotach, dosyć ciche natomiast denerwujące, czego może być to przyczyna? Pojawia się sporadycznie. Silnik jest czysty, nie widać żadnych wycieków.
AUDIO
Radio Panasonic RD-310, stary kaseciak ale potrafi naprawdę ładnie zagrać w porównaniu do jakiegoś taniego gówna z allegro. Posiada dosyć dobrą moc na wyjściu, dzięki czemu radzi sobie doskonale z moimi głośnikami.
Głośniki przód - seria, Głośniki tył GMS-1765N
Do radia posiadam transmiterek - kasetkę dzięki której mogę podłączyć telefon, mp3 itp
W planach mam zmianę radia na ALPINE UTE-72BT dorzucenie zestawu na przód i jak kaska tylko na to pozwoli to podpięcie wszystkiego pod jakiś dobry wzmacniacz
CB-RADIO
Midland ALAN 200
Jest to moje pierwsze cb, kupiłem je nowe po okazyjnej cenie, wiem że nie ma rf-gain i innych bajerów ale myślę że wystarczy. Zamontowałem je w kieszeni pod konsolą środkową razem z dodatkowymi gniazdami zapalniczki. Trochę wkurza mocne niebieskie podświetlenie i automatyczna zmiana kanału na 9 po starcie. Stoję właśnie przed wyborem anteny i chyba kupię SIRIO ML-145. Chyba że polecacie coś innego.
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zakupu, Nissan wymaga dopieszczenia, ale w raz z upływającym czasem postaram się go doprowadzić do stanu idealnego.
Co zrobiłem:
Przebieg: 242000
Pasek alternatora i wspomagania
Łożysko koło lewy przód
Renowacja parownika gazowego
Do skrzyni dolano 1,5l oleju
Świece zapłonowe
Uszczelka dekla zaworów
Wymiana płynu chłodnicy
Naprawa wentylatora
Przebieg 243000
Montaż głośników tył GMS-1765N
Montaż siatki bagażnika
Uchwyt na telefon Bluestrar + Ładowarka samochodowa Bluestar 1A
Przebieg: 244000
Wymiana oleju i filtrów w silniku
Regulacja parownika
Podniesienie opuszczonych drzwi
Montaż CB Radia Midland Alan 200
Montaż dodatkowych gniazd zapalniczki
Wymiana żarówek przód 4xH1 Tungsram +120% + postojówki W5W high power led białe
W planach:
-Zakup wentylatorów chłodnicy (jeden nie działa, drugi ma połamane mocowania)
-Wymiana kpl. hamulce przód i tył (przy hamowaniu ze 150-160km/h hamulce ostro dostają po d***e, przegrzewają się i słabną)
-Konserwacja podwozia
-Montaż oświetlenia nóg i schowka (przydatna sprawa ) już mam wszystko rozplanowane, użyję taśm LED w kolorze zimna biel, nogi będą w zależności od ustawienia podświetlane razem z oświetleniem wnętrza, wyłączone lub włączone niezależnie. W pierwszej opcji podepnę się pod przewód sterowania lampką w lewym słupku (biało-czerwony) dzięki czemu uzyskam efekt ściemniania.
-Zakup dywaników welurowych (Stare gumowe rynienki są porwane, popękane i nie spełniają swojej roli) //macie jakieś sprawdzone i godne polecenia ?
-Przyciemnienie wszystkich szyb przód 30% tył 50%
Spalanie zima (ciężka noga) 12,5l LPG /100km
Spalanie max zima 18l LPG /100km
Cały czas będę starał się aktualizować temat i wrzucać nowe fotki, liczę na pomoc klubowiczów.
Jestem nowy na forum, proszę o wyrozumiałość i komentarze Pozdrawiam. Paweł
Ostatnio zmieniony 2014-02-16, 20:54 przez cudny, łącznie zmieniany 1 raz.
Witamy na forum Niech służy bezawaryjnie.
Pozdrawiam
Hm... Moim zdaniem powinieneś mieć podświetlenie schowka - sprawdź po otworzeniu na górze po lewej stronie. Może żarówka przepalona? (taka ciekawostka -> świeci to zawsze ze światłami pozycyjnymi...). Opcja zamiany tego na LED jest moim zdaniem na plus. U mnie się cała oprawka/mocowanie potopiły od oryginalnej żarówki W5W...cudny pisze:Montaż oświetlenia nóg i schowka
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Gratulacje zakupu auta - szerokości i bezawaryjności . W postach nie używamy wulgaryzmów, jeśli już musimy to kropkujemy/gwiazdkujemy. Poprawiłem Ci .
Z tymi taśmami LEDowymi to uważaj, bo one są zasilane z 12 VDC, a w samochodzie w instalacji masz nawet 14,2 VDC. Diody bardzo nie lubią jak przykłada im się za wysokie napięcie zasilania.
Zielkq bo do podświetlenia schowka powinna być żarówka W3W. Teraz wiesz dlaczego ja u siebie mam LEDy .
Z tymi taśmami LEDowymi to uważaj, bo one są zasilane z 12 VDC, a w samochodzie w instalacji masz nawet 14,2 VDC. Diody bardzo nie lubią jak przykłada im się za wysokie napięcie zasilania.
Zielkq bo do podświetlenia schowka powinna być żarówka W3W. Teraz wiesz dlaczego ja u siebie mam LEDy .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, hm... dobrze wiedziec... Wsadzilem to samo, co wyciagnalem, a tam bylo w5w... Ale jutro mi sie aukcja konczy z tasmami led, ostatni egzamin i zaczne Ci glowe truc o zweryfikowanie koncepcji polaczenia (ale to tak odbiegajac delikatnie od tematu)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq truj, truj i się upominaj o podświetlenie przycisków.
Cudny zderzak w kolorze i wiatraki na chłodnicę idzie bez bólu dorwać na alledrogo i to niekiedy za śmieszne pieniądze. Dywaniki welurowe nie nadają się na zimę. Woda będzie Ci w nie wsiąkać a potem wilgocią przejdzie wykładzina. Kup lepiej gumowe korytka.
Cudny zderzak w kolorze i wiatraki na chłodnicę idzie bez bólu dorwać na alledrogo i to niekiedy za śmieszne pieniądze. Dywaniki welurowe nie nadają się na zimę. Woda będzie Ci w nie wsiąkać a potem wilgocią przejdzie wykładzina. Kup lepiej gumowe korytka.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jutro sprawdzę może rzeczywiście przegapiłem.Zielkq pisze:sprawdź po otworzeniu na górze po lewej stronie.
janusz pisze:Z tymi taśmami LEDowymi to uważaj, bo one są zasilane z 12 VDC, a w samochodzie w instalacji masz nawet 14,2 VDC. Diody bardzo nie lubią jak przykłada im się za wysokie napięcie zasilania.
O tym samym myślałem, natomiast dużo osób ma podpięte te taśmy w autach i raczej nie mają problemów, wydaje mi się że sprzedawcy pomyśleli o zastosowaniu ich w aucie i są już tam odpowiednio większe rezystorki (oczywiście to tylko przypuszczenia), natomiast w bagażniku mam podpiętą taką taśmę przez poprzedniego właściciela i mówił że świeci już ponad rok i nic się z tym nie działo, a świeci to zawsze na pozycjach (niedługo to zmienię).
Widziałem że na forum dostępne są naklejki klubu. Czy ma ktoś może taką naklejkę w formacie wektorowym? Chętnie wrzucił bym sobie taką naklejkę na tylną szybę po przyciemnieniu.
[ Dodano: 2014-02-16, 21:23 ]
Kupuję już z myślą o lepszej pogodzie, na zimę kupię nowe korytka. Z tymi jeszcze ze 2 miesiące przecierpięjanusz pisze:Dywaniki welurowe nie nadają się na zimę. Woda będzie Ci w nie wsiąkać a potem wilgocią przejdzie wykładzina. Kup lepiej gumowe korytka.
Cudny ja jestem z wykształcenia elektronikiem . Jeśli są rezystory balastowe to nie ma problemu. Tylko pytanie dla jakiego maksymalnego napięcia zasilania były liczone? Ja jak wstawiam gdzieś LEDy w aucie, to rezystor obliczam dla maksymalnego napięcia w instalacji i dokładam jeszcze troszkę. Tak więc podłączenie ich pod 15 VDC nie zabije ich.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To zapewne jeszcze nie raz Twoja wiedza przyda się w moich modyfikacjach Tak się jeszcze zastanawiam bo standardowo lampka w podsufitce to 12V 10W, i teraz martwie się żeby nie obciążyć zbytnio modułu odpowiadającego za przygasanie tej lampki.janusz pisze:Cudny ja jestem z wykształcenia elektronikiem
Wyliczyłem że na każdy 5cm moduł (zawierający 3 diody) potrzeba 0,72W
do podświetlenia użył bym czterech źródeł światła (2 na przód + 2 na tył) po 3 moduły. Razem wychodzi jakieś 8,64W + żarówka podsufitki składająca się z dziewięciu diod SMD 5050 pobierająca według specyfikacji 1,62W. Razem daje 10,26W. Czy taki odrobinę większy odbiornik nie spali tego modułu ?
Podeślij mi jak możesz specyfikację tej taśmy LEDowej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jest to: Taśma LED 300 SMD/5M 5050 12V 72W kolor zimny biały
nie - wodoodporna IP20 z allegro od użytkownika
nie - wodoodporna IP20 z allegro od użytkownika
Kod: Zaznacz cały
WWW_L-KRAM_PL
Oki tylko teraz pytanie, czy jeżeli ten dźwięk jest cichy, nieregularny i nie pojawia się zbyt często to można to olać czy coś z tym robić? Słyszałem że te łańcuszki wymienia się przy generalce a nie przy 240 przebiegu Jakie są koszty naprawy tego cuda?vixo pisze:Łańcuch rozrządu
I jeszcze jedno pytanie. Przy hamowaniu silnikiem i w zakresie 2-3tys obrotów słychać denerwujące buczenie. Czy może to być spowodowane nieszczelnością na łączeniu rurki pobierającej chłodne powietrze z filtrem powietrza. I czy ta rurka pobiera powietrze z komory silnika czy z jakiegoś otworu do którego powinna być wsadzona?
Ale w środku auta, przy silniku, czy może z wydechu?cudny pisze:Przy hamowaniu silnikiem i w zakresie 2-3tys obrotów słychać denerwujące buczenie.
Jak z wydechu, to zobacz czy masz katalizator czy już ktoś zdążył wyciąć
Podobno po wycięciu i wstawieniu rurki takie buczenie się pojawia jak schodzi z obrotów silnik
Ogólnie rzecz biorąc wydaje mi się że to silnik, zrobiłem dzisiaj test i przy 160km/h po wrzuceniu luzu było w miarę cicho. więc to raczej nie kwestia wygłuszenia środka. Jeśli chodzi o katalizator to po naprawie plecionki mechanik mówił że katalizator jest jak na swój przebieg w bardzo dobrym stanie. Teraz jeszcze tak pomyślałem że może coś się rozszczelniło na spawie i dlatego jest trochę głośniej. Jutro podlecę na kanał i zobaczę czy nigdzie nie dmucha
Wie ktoś może coś na temat klubowego loga ? czy posiada ktoś wersję w cdr lub inny format w dużej rozdzielczości ? Chętnie wykleił bym sobie szybkę z tyłu po przyciemnieniu
Co do planów nad primerą to niedługo wpadnie stickerbomb na deskę rozdzielczą
[ Dodano: 2014-02-17, 18:59 ]
Co do metalicznego dźwięku to nie wiem czy to nie wina niskiego stanu oleju w silniku, dzisiaj sprawdziłem jego poziom i byłem w szoku, po wymianie przy 244000 dzisiaj musiałem dolać litr a mam na liczniku 245500. Może to wina ostrzejszej jazdy ? Czasami zdarza mi się przycisnąć, no może trochę cześćiej Teraz przez miesiąc postaram się jeździć spokojnie, zobaczymy ile weźmie
Wie ktoś może coś na temat klubowego loga ? czy posiada ktoś wersję w cdr lub inny format w dużej rozdzielczości ? Chętnie wykleił bym sobie szybkę z tyłu po przyciemnieniu
Co do planów nad primerą to niedługo wpadnie stickerbomb na deskę rozdzielczą
[ Dodano: 2014-02-17, 18:59 ]
Co do metalicznego dźwięku to nie wiem czy to nie wina niskiego stanu oleju w silniku, dzisiaj sprawdziłem jego poziom i byłem w szoku, po wymianie przy 244000 dzisiaj musiałem dolać litr a mam na liczniku 245500. Może to wina ostrzejszej jazdy ? Czasami zdarza mi się przycisnąć, no może trochę cześćiej Teraz przez miesiąc postaram się jeździć spokojnie, zobaczymy ile weźmie
moze byc kilka powodow, lancuch lancuchem ale bardziej napinacz czyli niedopiety lancuch niz sam lancuch obstawiam
konczaca sie pompa olejowa moze powodowac nizsze cisnienie na magistrali przez co napinacz nie napina, to by wyjasnialo halasowanie na roznych predkosciach obrotowych-polecam przeglad pompy a w szczegolnosci zawor wysokiego cisnienia, przy tym przebiegu prawie na pewno jest juz wykulany
konczaca sie pompa olejowa moze powodowac nizsze cisnienie na magistrali przez co napinacz nie napina, to by wyjasnialo halasowanie na roznych predkosciach obrotowych-polecam przeglad pompy a w szczegolnosci zawor wysokiego cisnienia, przy tym przebiegu prawie na pewno jest juz wykulany
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Cudny co do konsumpcji oleju to polecam lekturę: viewtopic.php?t=13837&start=0
Najprawdopodobniej masz zapieczone pierścienie tłokowe. Tak samo jak i ja . Zacznij lać dobry olej, który będzie czyścił silnik. Polecam Millersa (u kolegi Gawła możesz zakupić), lałem Mobila1 i robiłem z niego dolewki - olej po 6kkm czyściutki. Zacząłem dolewać Millersa - olej ciemnobrązowy .
Najprawdopodobniej masz zapieczone pierścienie tłokowe. Tak samo jak i ja . Zacznij lać dobry olej, który będzie czyścił silnik. Polecam Millersa (u kolegi Gawła możesz zakupić), lałem Mobila1 i robiłem z niego dolewki - olej po 6kkm czyściutki. Zacząłem dolewać Millersa - olej ciemnobrązowy .
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus tylko jak zalejesz naftę to niestety, ale później kilka częstych wymian oleju. Chodzi o usunięcie nafty z układu olejowego. A to łatwe nie jest.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
no najlepiej to rokopac silnik i umyc dimmerem:D poskladac na nowych fantach i jest spokoj:)
sa ogolem rozne specyfiki na rynku do plukania silnika, sa tez rozne carb cleanery, ja osobiscie uwazam ze zamki w p11 sa zpierniczone i koniecznie kazde p11 u mnie by musialo miec wymienione tloki na p10 + pierscienie
sa ogolem rozne specyfiki na rynku do plukania silnika, sa tez rozne carb cleanery, ja osobiscie uwazam ze zamki w p11 sa zpierniczone i koniecznie kazde p11 u mnie by musialo miec wymienione tloki na p10 + pierscienie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Co do ledów to ja mam u siebie podświetlanie nóg i podświetlanie pod drzwiami (przy otwartych drzwiach jest oświetlana ziemia coby np w gowno nie wdepnąć) i działają już drugi rok. Ale jak miałem same ledy w podświetlaniu tablicy to po jakimś czasie mi padały, w elektronicznym sklepie sprzedawca mi dobrał części które miałem podłączyć i problem znikł. Faktem jest, że podświetlenie nóg i pod drzwiami nie świeci się na okrągło jak podświetlenie tablicy.
Zuh, idealnie. Do czego podlaczyles (podsufitka, czy kazde osobno?) to podswietlenie pod drzwiami i ile tego podswietlenia dales? Jezeli do podsufitki, to tam tez dales led, czy standardowa zarowka siedzi?
Dzieki =)
Dzieki =)
Ostatnio zmieniony 2014-02-17, 22:59 przez Zielkq, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ogólnie w podsufitce mam led. Podświetlanie nóg i pod drzwiami mam podłączone pod krańcówki drzwi. Podświetlenie pod drzwiami mam dwa paski po 3 diody. Podświetlenie nóg z tyłu też mam dwa paski po 3 diody a podświetlenie nóg z przodu to mam jeden pasek trzy diody.
Pod drzwiami nie ma sensu ściemnianie bo po zamknięciu drzwi i tak tego nie widać.
Podświetlanie nóg też mam bez ściemniania bo nie wiedziałem jak podłączyć żeby się ściemniało. Ogólnie to mam tak zrobione że przy otworzeniu drzwi kierowcy zaświeca się tylko u kierowcy, przy otworzeniu drzwi pasażera zaświeca się tylko u pasażera i tak dalej. Nie chciałem żeby przy otwieraniu drzwi kierowcy wszystko się zaświecało, wtedy to bym wiedział jak podłączyć ściemnianie.
Drzwi kierowcy delikatnie mi opadły i po czasie zerwało mi taśmę led bo haczyła o próg więc musiałem zamontować zwykłą (nie wodoodporną). Reszta drzwi ma zamontowane wodoodporne.
Minus jest taki że jak nie mam posprzątane w aucie to mocno widać, że jest brudno
Pod drzwiami nie ma sensu ściemnianie bo po zamknięciu drzwi i tak tego nie widać.
Podświetlanie nóg też mam bez ściemniania bo nie wiedziałem jak podłączyć żeby się ściemniało. Ogólnie to mam tak zrobione że przy otworzeniu drzwi kierowcy zaświeca się tylko u kierowcy, przy otworzeniu drzwi pasażera zaświeca się tylko u pasażera i tak dalej. Nie chciałem żeby przy otwieraniu drzwi kierowcy wszystko się zaświecało, wtedy to bym wiedział jak podłączyć ściemnianie.
Drzwi kierowcy delikatnie mi opadły i po czasie zerwało mi taśmę led bo haczyła o próg więc musiałem zamontować zwykłą (nie wodoodporną). Reszta drzwi ma zamontowane wodoodporne.
Minus jest taki że jak nie mam posprzątane w aucie to mocno widać, że jest brudno
Zdjęć nie mam jak zrobić, może inaczej nie mam czym. Moge tylko komórką ale z fleszem to nie widać podświetlenia bo flesz rozjaśnia a jak bez flesza to aparat nie ogarnia. Ale jeżeli chodzi o przód to ja mam jeden pasek 3diody i to wystarcza. Diody są dość wysoko i ładnie wszystko podświetla. Gorzej jest z tyłu. Tam mam przyklejone dwa paski po 3diody. Znaczy miałem bo jak zmieniałem tapicerke na skórzaną i nie przykleiłem ledów. Na początku miałem jeden pasek przyklejony pod fotel i był dosyć nisko i nie rozświetlało po całości. Dwa paski po trzy diody załatwiły sprawe. Ja zamawiałem paski po trzy diody kolor biły zimny.
Jeżeli chodzi o drzwi to mam po jednym pasku ale mogłoby świecić jaśniej.
Jeżeli chodzi o drzwi to mam po jednym pasku ale mogłoby świecić jaśniej.
Dzisiaj udało mi się uporać z wentylatorami chłodnicy Pojechałem z rana na szrot i kupiłem wentylatory w dobrym stanie za 100zł, obudowy silników miały rdzawy nalot więc je wyczyściłem i pomalowałem czerwoną farbą w spray'u. Wyczyściłem także wszystkie plastiki przy wentylatorach. Wszystko ładnie teraz chodzi i chłodzi. Okazało się że po uruchomieniu drugiego wentylatora klimatyzacja ruszyła z miejsca i z kratek powiał chłodny wiaterek
Zdobyłem także osłonki żarówek te plastikowe przy reflektorach więc już nie ma problemu z dostawaniem się syfu do lampy.
Chciałbym jeszcze kupić osłony silnika tylko nie mam pojęcia jakie, możecie mi pomóc? Z moich zostały tylko kawałki plastiku przy mocowaniach.
Zdobyłem także osłonki żarówek te plastikowe przy reflektorach więc już nie ma problemu z dostawaniem się syfu do lampy.
Chciałbym jeszcze kupić osłony silnika tylko nie mam pojęcia jakie, możecie mi pomóc? Z moich zostały tylko kawałki plastiku przy mocowaniach.
Bez fotek mod jest nieważny - to taka niepisana reguła tego działu .
Cudny co do osłon silnika to można dostać je na alledrogo w chorych cenach - mowa o używkach. Kolega Jaś może mieć te osłony ze swojej P11, bo sprzedaje na części. Napisz do niego.
Cudny co do osłon silnika to można dostać je na alledrogo w chorych cenach - mowa o używkach. Kolega Jaś może mieć te osłony ze swojej P11, bo sprzedaje na części. Napisz do niego.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_