[ Primera] P11 GT SportLine
: 2014-02-03, 21:16
Witam, trochę kilometrów już przejechałem, więc przyszedł czas pochwalić się moim pierwszym Nissanem
Autko to Nissan Primera P11 GT Sportline 1997r w kolorze czarnym - czyli 1 z 50 sztuk czarnych wypuszczonych w tej edycji (100 sztuk w sumie).
Przebieg obecnie 231tys. Samochód kupiłem w listopadzie 2013 od klubowicza z tego forum:). Poprzedniemu właścicielowi wypluło 152KM i 191NM, ile jest teraz - nie wiem
Myślałem również o N15 Gti, ale teraz już wiem, że dla mnie Primera to lepszy wybór.
Wyposażenie takie jak w GT + dodatki z edycji SportLine: aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów, nakładki na pedały, aluminiowe nakładki na progach, 17" OZ,
Bilstein B6 + Eibach pro kit (tutaj sprężyny i amory zmienione), siatka w grilu.
Przyszłościowo chciałbym uzyskać przynajmniej 170-180KM i zejść do 7.xx sec do 100km/h
Aktualny spec:
Przebieg budy 310k
Przebieg silnika ~240k
150+ KM
190+ Nm
SILNIK:
- SR20DEH + sekwencyjna instalacja gazowa
UKŁAD DOLOTOWY:
- porting kolektora ssącego
- filtr Fujita
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor z P10GT
- Wydech 2,25" na przelotowych tłumikach Proexa.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- grubsze półosie
ZAWIESZENIE:
- sprężyny przód H&R + KYB Excel-G przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria
FELGI:
- O.Z Racing F1 Plus - 17" / 7,5" / ET 40
- AEZ Icon V - 16" / 7" / ET 40 - Zima + lato
Z ZEWNĄTRZ:
- seria
ŚRODEK:
- prawie seria - kierownica z P11.144
- Imitacja aluminium na tunelu środkowym
CAR-AUDIO:
- Wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u
Autko to Nissan Primera P11 GT Sportline 1997r w kolorze czarnym - czyli 1 z 50 sztuk czarnych wypuszczonych w tej edycji (100 sztuk w sumie).
Przebieg obecnie 231tys. Samochód kupiłem w listopadzie 2013 od klubowicza z tego forum:). Poprzedniemu właścicielowi wypluło 152KM i 191NM, ile jest teraz - nie wiem
Myślałem również o N15 Gti, ale teraz już wiem, że dla mnie Primera to lepszy wybór.
Wyposażenie takie jak w GT + dodatki z edycji SportLine: aluminiowa gałka dźwigni zmiany biegów, nakładki na pedały, aluminiowe nakładki na progach, 17" OZ,
Bilstein B6 + Eibach pro kit (tutaj sprężyny i amory zmienione), siatka w grilu.
Przyszłościowo chciałbym uzyskać przynajmniej 170-180KM i zejść do 7.xx sec do 100km/h
Aktualny spec:
Przebieg budy 310k
Przebieg silnika ~240k
150+ KM
190+ Nm
SILNIK:
- SR20DEH + sekwencyjna instalacja gazowa
UKŁAD DOLOTOWY:
- porting kolektora ssącego
- filtr Fujita
UKŁAD WYDECHOWY:
- Kolektor z P10GT
- Wydech 2,25" na przelotowych tłumikach Proexa.
UKŁAD NAPĘDOWY:
- grubsze półosie
ZAWIESZENIE:
- sprężyny przód H&R + KYB Excel-G przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY:
- seria
FELGI:
- O.Z Racing F1 Plus - 17" / 7,5" / ET 40
- AEZ Icon V - 16" / 7" / ET 40 - Zima + lato
Z ZEWNĄTRZ:
- seria
ŚRODEK:
- prawie seria - kierownica z P11.144
- Imitacja aluminium na tunelu środkowym
CAR-AUDIO:
- Wygłuszone przednie drzwi z 16,5 cm Phonocarami TD Line na dystansie z MDF-u