[ Almera] Czarne N16VVL na podtlenku LPG
: 2013-10-26, 16:15
Na co dzień poruszając się Almerą N16 2.2 Di byłem względnie zadowolony...
Do czasu gdy w Sierpniu 2012 przewiózł mnie Modzelitto swoją Czarną VE strzałą
W życiu wyraźnie Mi czegoś brakowało, śniło mi się błogie WRRAAAAHHHH...
I tak to się zaczeło, powoli mozolnie kompletowałem graty do swojego zapitalacza
Jak miałem już większość gratów trzeba było gdzieś je włożyć od początku wiadomo że do N16
Gdy znalazła się "odpowiednia sztuka" została zakupiona z zajechanym plastikowym 1.8.
Z Łodzi paląc na 3 cylindry doturlała się do Pruszkowa gdzie otrzymać miała pancerne serce i nowe życie
Po wielu godzinach samodzielnego dłubania, nie obyło się bez pomocy - sprawdziło się stwierdzenie: "Szwagier na wszystkim się zna"
Kilka tematów zostało oddanych w doświadczone ręce... Wspierany przez żonę we wszystkich przeciwnościach udało się ożywić naszego małego potworka
reakcja po pierwszym odpale bezcenna
-MODEL / ROK:
Almera N16 2000r
-SILNIK
2.0l SR20VE
SSAC 2.5" + Układ wydechowy 2,25" ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach 2.5" - by Bodek
Stożek Simota 3"
CAI
-PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Lekki zamach ok 5kg od Otoczaka
Skrzynia Primera P11
Półosie cięte i spawane były teraz by Motomax Toruń
Sprzęgło - zakupione jeeszcze nie wpakowane
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Wiązka Primera P11 na kompie od Sunnego GTI całość poganiana EcuMaster'em det2 - strojenie by Bodek
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Springsy Weitec -30mm na przedzie i tyle
Hamulce przód zaciski z Nissana 300ZX (4-tłoczkowe) + tarcze 320mm od Murano, tył seria
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie - w planach
Rozpórka kielichów - w planach
-INNE MODYFIKACJE:
Dystanse: przód ~6mm (niezbędne do hebli)na tył ~15mm
Wskaźniki temperatury oleju oraz ciśnienia oleju
UKP - w planach
Dokładki progów - w planach
Foty:
http://youtu.be/MwRLV7_bjTQ
http://youtu.be/3BKkSO26Mvo
Do czasu gdy w Sierpniu 2012 przewiózł mnie Modzelitto swoją Czarną VE strzałą
W życiu wyraźnie Mi czegoś brakowało, śniło mi się błogie WRRAAAAHHHH...
I tak to się zaczeło, powoli mozolnie kompletowałem graty do swojego zapitalacza
Jak miałem już większość gratów trzeba było gdzieś je włożyć od początku wiadomo że do N16
Gdy znalazła się "odpowiednia sztuka" została zakupiona z zajechanym plastikowym 1.8.
Z Łodzi paląc na 3 cylindry doturlała się do Pruszkowa gdzie otrzymać miała pancerne serce i nowe życie
Po wielu godzinach samodzielnego dłubania, nie obyło się bez pomocy - sprawdziło się stwierdzenie: "Szwagier na wszystkim się zna"
Kilka tematów zostało oddanych w doświadczone ręce... Wspierany przez żonę we wszystkich przeciwnościach udało się ożywić naszego małego potworka
reakcja po pierwszym odpale bezcenna
-MODEL / ROK:
Almera N16 2000r
-SILNIK
2.0l SR20VE
SSAC 2.5" + Układ wydechowy 2,25" ze stali kwasoodpornej oparty na dwóch tłumikach 2.5" - by Bodek
Stożek Simota 3"
CAI
-PRZENIESIENIE NAPĘDU:
Lekki zamach ok 5kg od Otoczaka
Skrzynia Primera P11
Półosie cięte i spawane były teraz by Motomax Toruń
Sprzęgło - zakupione jeeszcze nie wpakowane
-ELEKTRONIKA i ELEKTRYKA:
Wiązka Primera P11 na kompie od Sunnego GTI całość poganiana EcuMaster'em det2 - strojenie by Bodek
-UKŁAD HAMULCOWY/ZAWIESZENIE:
Springsy Weitec -30mm na przedzie i tyle
Hamulce przód zaciski z Nissana 300ZX (4-tłoczkowe) + tarcze 320mm od Murano, tył seria
Przewody hamulcowe przód/tył w stalowym oplocie - w planach
Rozpórka kielichów - w planach
-INNE MODYFIKACJE:
Dystanse: przód ~6mm (niezbędne do hebli)na tył ~15mm
Wskaźniki temperatury oleju oraz ciśnienia oleju
UKP - w planach
Dokładki progów - w planach
Foty:
http://youtu.be/MwRLV7_bjTQ
http://youtu.be/3BKkSO26Mvo