Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Czarne N16VVL na podtlenku LPG

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-01-12, 21:57

Kolor felgi pozostaje bez zmian?
QG15+
;-)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-12, 22:15

grafit, brudne zloto, czarny, moje typy, niech wszyscy dalej mysla ze to tylko almera:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-01-12, 22:15

może plastidipem się zmieni felunek :P
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-12, 22:24

plastidip pod wplywem ciepla po kilku przyhamkach zacznie sie warzyć i spłynie:) nie nadaje sie do toyz carów, tam Dub maniacy se psikac moga bo oni jada woooooolno i hamuja podluznicami a nie meskimi heblami.

fele tylko proch lub lakierowanie, dla domoroslego lakiernika polecam system motip'a wheelspray, gunmetal tu jak znalazl:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Horche
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2009-12-19, 21:05
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Horche » 2014-01-13, 02:52

No nareszcie ładne auto i porządny silnik, tak powinno być fabrycznie. Wiem, że to dopiero początek, ale jak będzie na sprzedaż, to zamawiam kolejkę jako pierwszy. Szerokości i powodzenia w modzeniu.
Była P10SR20Di, była P11SR20DE

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-01-13, 09:22

felunek pootem ;) (alu-szpachla, papiery ścierne i podkład czeka :-P )
najpierw zaciski - ktoś się orientuje czy 2częściowe maluje się złożone czy każdą część osobno ??
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 997
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-01-13, 21:32

Ja mam zamiar malować każda osobno tylko zabezpieczę przed farba powierzchnie styku.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
szopen
stały bywalec
Posty: 105
Rejestracja: 2009-12-30, 19:50
Lokalizacja: Wyszo-Gród

Post autor: szopen » 2014-01-15, 22:03

Pięknie się to prezentuje, długo nie wytrzymam bez nissana więc chyba zaraz taką kupię - żeby było ciekawiej to będzie N16 VVL sedan :-)

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-01-28, 21:25

Oto i są nowe graty ;)

Obrazek

Obrazek
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2014-01-28, 23:49

nawet po rozmazanym zdjęciu widać że to ori Aisin, a nie regenerowany w pudełku Aisina :-D
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-01-29, 05:26

Ja do tych aisinow mam mieszane uczucia :P niby fajnie klei , ale po paru paleniach gumy. W wysokich zewnetrznych temperaturach zaczyna sie gotowac i nie klei tak juz fajnie.. ale zobaczymy jak to bedzie na wyscigach :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-02-14, 12:49

Fajna alma :-) Co tam się dzieję z nią obecnie ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-19, 10:04

Obecnie dzielnie znosi trudy codziennej eksploatacji ;P
i od czasu do czasu dostaje coś nowego w prezencie... :) np:

Obrazek

Obrazek

a tak to to działa ...

http://www.youtube.com/watch?v=ttogi9ty3is
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
Kwietas
fanatyk nissana
Posty: 1177
Rejestracja: 2010-01-03, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Kwietas » 2014-02-19, 10:36

gwaltek pisze:Obecnie dzielnie znosi trudy codziennej eksploatacji
Czyli dzielnie leczy leszczy na ulicy? :mrgreen: Hah i dobrze. :)

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2014-02-19, 18:50

jak u Ciebie z temp oleju? jakie wartości pokazuje w trasie ??
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-23, 22:29

Boro1989 pisze:jak u Ciebie z temp oleju? jakie wartości pokazuje w trasie ??
podczas jazdy cały czas 50*
a w ruchu miejskim 60*-70*

ps: martwią mnie spadki ciśnienia oleju podczas "dynamicznej jazdy"
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-23, 23:23

a do ilu spada?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-24, 08:16

a zależy czasami do stanu ostrzegawczego ...
(poziom oleju ok)
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-24, 10:24

dziwne-wszyscy chwalą pompy z vvl że są mega super ekstra wow
moze to wina oleju bedzie, zbyt gęsty-nieodpowiednia lepkość etc choć wątpie bo byle gufna byś nie nalał
druga opcja to filtr oleju, może ma za małą przepustowość, pamiętam podobne historie w mojej Fiescie-kupilem manna i byla lipa, kupilem hengsta i bylo cacy (mann byl dwukrotnie wiekszy)

po weryfikacjach pomp olejowych zazwyczaj gdzie rotor byl zdrowy a obracalo panewy to wypadało na zaworek zwrotny wysokiego cisnienia pompy,

natomiast jesli w ogolnym zakresie uzytkowej predkosci obrotowej cisnienie spada ale nie przekracza granicznej wartosci to sie nie przejmuj bo:
1. zegary które zamontowałeś mogą mieć przekłamanie-nie duże ale zawsze mogą ci spędzić sen z powiek
2. przy wysokich obrotach kiedy pompa robi duze cisnienie i zeby nie rozerwalo silnika ww opisywany zaworek WC popuszcza cisnienie dla bezpieczenstwa silnika-dlatego jesli zachowana jest min granica bym odpuscil

jak cos to dzwon do mnie na tel bo nie chce mi sie pisac:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-24, 11:31

Ad@mus pisze:przy wysokich obrotach kiedy pompa robi duze cisnienie i zeby nie rozerwalo silnika ww opisywany zaworek WC popuszcza cisnienie dla bezpieczenstwa silnika-dlatego jesli zachowana jest min granica bym odpuscil


chyba upuszcza prawie do zera ...
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

SPOKOjny
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2012-07-21, 08:36
Lokalizacja: małopolska

Post autor: SPOKOjny » 2014-02-24, 12:40

jeżeli temat o pompie to ostatnio pojeździłem z manometrem wpiętym w miejsce oryginalnego czujnika,manometr przed maskę i tak:

pierwsze 5 minut po odpaleniu cały czas 7,5 bara.

po około 20 minutach postoju 4 bary.

po 30 minutach 3 bary i stoi.

podczas jazdy normalnej do 4 tys obr. utrzymuje się w granicach 2,5 na wolnych / 4 bary przy 4 tys.obr.

podczas szybszej jazdy i rozgrzaniu oleju,zwiedzając okolice 6 tys obr na wolnych trzyma 1,5 bara ,a przy 6 tys dochodzi do 7 barów.

podczas dalszej jazdy ,tym razem do końca ,dużo redukcji i dokręcania do odcinki przez 20 minut non stop, na wolnych trzyma 0,6 do 1 bara zależy jak jej się spodoba a przy odcince dochodzi do niecałych 8 barów.

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-24, 13:00

prawie wszystko się zgadza poza utrzymywaniem ciśnienia w wysokich zakresach obrotów...
na wolnych jest ok ale potem wariacja jest jakaś więc pewnie zaworek wysokiego ciśnienia ...
a jeśli tak się kształtuje sytuacja to mam cojsik nie tak z układem smarowania ... ;/
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-02-24, 13:50

gwaltek, pierwszą rzeczą jaką bym zrobił to sprawdzenie ciśnienia tak jak SPOKOjny ;) Czyli manometr zamiast ory. czujnika :)
Ostatnio zmieniony 2014-02-24, 14:32 przez DubSon, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-24, 13:52

moze cos nie tak z czujnikiem w podkladce filterka
moze cos nie tak z zegarem??
wiekszej pewnosci bym nabral przy pomiarach na testach z manometrem

pompy z sr nie zajedziesz-chyba ze na wodzie z piaskiem by chodziła
a sam zaworek wc lubi sie wycierac, sprezyna tez traci swoja sprezystosc i ugina sie wczesniej niz powinien lub poprostu na lewo puszcza oliwe wracajac ja do ukladu wewn pompy zamiast smarowac magistrale
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2014-02-24, 14:14

Z tym AG jest tak- jak napisał Paweł w moim temacie- czujnik na zasadzie membrany pokazuje pogodę za oknem, a nie rzeczywisty pomiar ;) Nie masz się co przejmować. Dla pewności zrób tak- jak pisze Dubson ;)
QG15+
;-)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2014-02-24, 14:27

Mi ori wskaźnik w eGT pokazuje takie wartości jak SPOKOjny, opisał :)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-24, 16:11

pozatym zwróćcie uwagę na umiejscowienie czujnika cisnienia oleju:)
gdyby był on na magistrali 4 cylindra to rozumie ale nie to co jest...:D
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-24, 16:15

Jest podłączony na trójniku w miejsce ori czujnika
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-02-24, 16:43

gwaltek, właśnie o tym mówie, już fabryka umieszcza je w kiepskim miejscu, bo jesli miedzy 2 i 3 garem jest czujnik który pokazuje cisnienie 0,6 b to ile jest na 4 garze a ile na 1?

najlepiej by bylo gdyby te czujniki były na powrocie magistrali 4 cylindra, czyli na samym końcu obiegu, bo ten gar i jego panewki zawsze maja nawięcej miedzi przy kapitalkach
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
gwaltek
aktywny forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-08-06, 12:17
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: gwaltek » 2014-02-28, 08:54

postanowiłem przymierzyć dystans 5mm i tak to wygląda:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
i z ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Almera 2.2 Di - sold
Black Almera N16 2.0 VVL 224KM/228Nm
https://www.facebook.com/N16VVL

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”