[ Primera] New Prodżekt P10 1.6 SRi -> 2.0DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] New Prodżekt P10 1.6 SRi -> 2.0DE
MODEL: P10 1.6 Sri 95r. (spalona komora silnika) -> P10Gt SR20DE
SILNIK: GA1.6DE -> SR20DE
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr stożkowy K&N przy aku. przepływka z P11
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1 przelot 2.25" końcowy replika Apexi n1
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria P10gt
UKŁAD HAMULCOWY: Przód P11 280mm. tył seria Bębny
ZAWIESZENIE: Przód: zawiecha z P11, sprężyny H&R -35mm, Amory KyB exel G Tył: Seria 1.6
ELEKTRONIKA: SMT6
MODYFIKACJE: Głowica splanowana o,68 mm. obrobione gniazda zaworowe, zawory jak w sunnym do rajdów, skrócone prowadnice zaworowe, obrobione kanały, wałki z primy gt, regulowane koła rozrządu, pompa paliwa z któregoś SAABA Coobcia kolektor ssący po portingu, regulator ciśnienia paliwa
PLANY: Wałki rozrządu JWT S4, wtryski z 200sx-a, skrzynia biegów z P11GT
zaraz po zakupie :
A o to dawca
P10 eGT
SILNIK: GA1.6DE -> SR20DE
UKŁAD DOLOTOWY: Filtr stożkowy K&N przy aku. przepływka z P11
UKŁAD WYDECHOWY: SSAC 4-2-1 przelot 2.25" końcowy replika Apexi n1
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria P10gt
UKŁAD HAMULCOWY: Przód P11 280mm. tył seria Bębny
ZAWIESZENIE: Przód: zawiecha z P11, sprężyny H&R -35mm, Amory KyB exel G Tył: Seria 1.6
ELEKTRONIKA: SMT6
MODYFIKACJE: Głowica splanowana o,68 mm. obrobione gniazda zaworowe, zawory jak w sunnym do rajdów, skrócone prowadnice zaworowe, obrobione kanały, wałki z primy gt, regulowane koła rozrządu, pompa paliwa z któregoś SAABA Coobcia kolektor ssący po portingu, regulator ciśnienia paliwa
PLANY: Wałki rozrządu JWT S4, wtryski z 200sx-a, skrzynia biegów z P11GT
zaraz po zakupie :
A o to dawca
P10 eGT
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:26 przez Baryla, łącznie zmieniany 6 razy.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe przypominają mi się czasy jak odratowałem swoją 1,6 DS - też pod maską kompletnie spalona była, foto dla przypomnienia:
Bardzo fajnie że zostałeś przy primerce, ja muszę stwierdzić że zdecydowanie najpewniej się ona prowadziła ze wszystkich moich nissanów jakie miałem poza S14.
Może w przyszłości coś na bazie P10 przygotuje do jazdy po torze Poznań
Powodzenia w przekładce, ja obecnie przekładam 100NX 1,6 na gaźniku do stanu GTi, oj schodzi się zwłaszcza z kabelkami, u ciebie to luzik bo wielopunkta masz, tylko wiązka od ECU do wymiany
Ps. jak skończysz to dawaj z nią na hamownie
Bardzo fajnie że zostałeś przy primerce, ja muszę stwierdzić że zdecydowanie najpewniej się ona prowadziła ze wszystkich moich nissanów jakie miałem poza S14.
Może w przyszłości coś na bazie P10 przygotuje do jazdy po torze Poznań
Powodzenia w przekładce, ja obecnie przekładam 100NX 1,6 na gaźniku do stanu GTi, oj schodzi się zwłaszcza z kabelkami, u ciebie to luzik bo wielopunkta masz, tylko wiązka od ECU do wymiany
Ps. jak skończysz to dawaj z nią na hamownie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
co tam będziesz lookał wpadaj pogadać i bro wypić, brama zawsze otwartaMas pisze:wobec tego czekam na ocieplenie - wracając z roboty będę lookał czy coś już grzebiesz przy furce
mam zamiar zmierzyć go jeszcze w starej budzie ostał mi się kolektor ssący z P11 130KM myśle żeby go porządnie przeportować, wydaję mi się że jest lepiej zrobiony niż te z P10 20De po 95r. parę kuca może by doszłoCoobcio pisze:Ps. jak skończysz to dawaj z nią na hamownie
[ Dodano: 2010-02-07, 01:38 ]
oj Tu cała elektryka spalona, wszystkie puszki z przekaźnikami, spalone kabelki do leflektorów itp. ale najważniejsze że dawca jest jakoś będzie i się to ogarnie, najwyżej zaproszę cię do pomocyCoobcio pisze:Powodzenia w przekładce, ja obecnie przekładam 100NX 1,6 na gaźniku do stanu GTi, oj schodzi się zwłaszcza z kabelkami, u ciebie to luzik bo wielopunkta masz, tylko wiązka od ECU do wymiany
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W nissanach najlepsze kolektory ssące były w P10 z górną przepustnicą oraz w P11.144
Nie zakładaj z P11 ani almery Gti Na nich zawsze wychodzi ciut mniej mocy i sporo mniej Nm...
Nie zakładaj z P11 ani almery Gti Na nich zawsze wychodzi ciut mniej mocy i sporo mniej Nm...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe, jak coś to mam do sprzedania kolektor dolotowy z P11.144, 50zł i jest Twój Ewentualnie są też wtryski z listwą, 80zł
Powodzenia w reanimacji i swapie!
Powodzenia w reanimacji i swapie!
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
zrobiło się troszkę cieplej wiec znalazłem troche czasu i wyjełem motorownie ze spalonego nismo:) i zakupiłem felgi ATT od kolegi Lawiny... poniżej zapodaje parę foteczek.. po Świętach wypruwam elektryke i oddaje wóz do piaskowania i malowania...
Felgi Od Kolegi Lawiny:)
fotki z rozbiórki nissanka:)
jutro porobię foteczki jak felgi wyglądają na starym nissanku:) i zrobie Filmik jak chodzi wydyszek od kolegi Lukasa:) Made By Tomala...
Pozdro...
Felgi Od Kolegi Lawiny:)
fotki z rozbiórki nissanka:)
jutro porobię foteczki jak felgi wyglądają na starym nissanku:) i zrobie Filmik jak chodzi wydyszek od kolegi Lukasa:) Made By Tomala...
Pozdro...
Zacny projekt. Nowa P10 w klubie Prawie taka sama przebudowa jak transplantacja prawie całej czerwonej GT do rudej SLX. Będzie trochę roboty. Pozdro
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
W Święta zrobiłem kilka foteczek mojego starego nissanka na nowych felgach i prezętuję sie on tak.. felgi będę miał zamiar pomalować na biało:D
dzisiaj wywaliłem całą elektrykę ze spalonego nismo:) teraz tylko czekam na piaskowanie komory silnika i malowanie i będę zabierał się za przekładanie motorowni i elektryki.. oto foteczki...
przy okazji wlecą heble z P11 GT... i powoli będę kupował części aby zrobić najszybszą Primere P10 z SR20DE N/A
dzisiaj wywaliłem całą elektrykę ze spalonego nismo:) teraz tylko czekam na piaskowanie komory silnika i malowanie i będę zabierał się za przekładanie motorowni i elektryki.. oto foteczki...
przy okazji wlecą heble z P11 GT... i powoli będę kupował części aby zrobić najszybszą Primere P10 z SR20DE N/A
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No trochę roboty przed tobą ale nie ma to jak pasja i miłość do auta
Silnikowo Fajnie było, jedyne co to dolot z grubą przepływką i wystrojenie...
Silnikowo Fajnie było, jedyne co to dolot z grubą przepływką i wystrojenie...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dobrze, że nie VE, bo bym się załamałpowoli będę kupował części aby zrobić najszybszą Primere P10 z SR20DE N/A
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
jak na domowe warunki wyszło całkiem spoko jedyne co to miał być matowy kolorek a wyszedł połysk, chyba w sklepie się pomylili za tydzień trochę urlopu, żadnych wozów do roboty nie umawiałem, także szybko się to ogarnie i będzie można łoić inne wozy
plan jest zacny:
w pudle czekają wtryski z 200sx-a i SMT6
a przede wszystkim odchudzę ją trochę zostanie tylko decha ze środkowym tunelem i dwa kubły
plan jest zacny:
w pudle czekają wtryski z 200sx-a i SMT6
a przede wszystkim odchudzę ją trochę zostanie tylko decha ze środkowym tunelem i dwa kubły
No nic przyjdzie się z P10tkami bić na następnym zlocie co oznacza, że nie ma co stać w miejscu. Trzeba slow progress w mojej N15 nieco przyspieszyć (o 4 st.)
Koledze gratuluje nie tylko projektu, auta ale (chyba najbardziej) zapału i zamiłowania do dłubania i onawiania auta, które wielu spisałoby na straty.
Pozdro
Koledze gratuluje nie tylko projektu, auta ale (chyba najbardziej) zapału i zamiłowania do dłubania i onawiania auta, które wielu spisałoby na straty.
Pozdro
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW