Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11.144 SR20DE by polo33

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

[ Primera] P11.144 SR20DE by polo33

Post autor: polo33 » 2012-12-04, 21:30

Powitać, chciałbym przedstawić siebie i moje skromne nismo :) Poprzednim moim autkiem była Almera GTI z której byłem na prawdę zadowolony:
Obrazek
Po niej nadszedł czas na kupno czegoś większego i bardziej komfortowego :) i wybór padł na Primere P11.144 :)

MARKA I MODEL:

NISSAN Primera P11.144, 2000r, sedan, 4D

SILNIK: przebieg 165 tyś km, w dniu zakupu 155tyś

Pojemność: 1998 ccm
Moc: 140 KM @ 5800 rpm
Moment obrotowy: 181 Nm @ 4800 rpm
0 – 100 km/h: 9,6 s
V max: 210 km/h

W planie:

Wymiana kabli na ngk, świece BKR6Y, nowa kopułka i palec.

UKŁAD DOLOTOWY: CAI na stożku simoty


UKŁAD WYDECHOWY: kolektor rurowy z sunny gti owinięty bandażem, fabryczny kat, końcowy rm motors


ZAWIESZENIE: z przodu fabryczne, tył kayaba exel-g z nowymi poduszkami

Plany:
- spreżyny -30mm eibach
- rozpórka przód

UKŁAD HAMULCOWY: seria

-tarcze przód 280mm, tył 277mm

BODY-KIT: seria

Plany:
-lotka na klape

WYPOSAŻENIE: seria, el. szyby i lustra (podgrzewane), folete wersja sport, skórzana kiera, białe zegary, klimatronik, ksenony itd, wszystko prócz skóry i grzanych foteli i zmieniarki.

CAR-AUDIO: fabryczne radio (kaseciak :padam: ) + 6 głośników.

Po zakupie zaraz zmieniłem olej na motula 10w40 do tego filtr knechta, prawy przegub, reperaturki w zwrotnicach po lewej i prawej stronie, sworznie wahaczy po obu stronach, wahacze górne, łączniki stabilizatorów, nowy wkład przepływki boscha, rozrząd z oryginalnym napinaczem.
Wymaga jeszcze zaopiekowania się zapłonem, kable, świece itd, i wolne obroty jakoś ustawić bo pofalują czasem. Z modyfikacji już raczej nic nie planuje zależy jakie będą fundusze, na pewno wleci rozpórka na przód, na dniach wleci jeszcze nowy olej valvoline max life 10w40.

Muszę się wybrać ponownie na hamownie jak ogarnę zapłon, poprzedni wynik po zakupie auta to 135KM i 170Nm także nie zadowalający, po wymianie powyższych rzeczy typu przepływka czuć że inaczej oddycha :) I chyba wywalę również środkowego kata coby odmulić 8-)



parę zdjęć:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:21 przez polo33, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2012-12-04, 21:50

Ładna primka,no i widzę inwestujesz,zresztą jak byłem w kaliszu na mega spocie to chyba miałeś już ją bo nie pamiętam.no co tu powiedzieć powodzenia w dalszych modach i bezawaryjności.pozdrowka

Awatar użytkownika
killer2000
fanatyk nissana
Posty: 2169
Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: killer2000 » 2012-12-04, 22:26

bezawaryjności życzę ja właśnie u siebie wymieniłem przewody kopułkę i palec ciekawe ile mocy doszło ;-)
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2012-12-05, 06:42

Zainteresował mnie ten dolot. Sporo dłuższy niż seria i wydaje się, że rura też cieńsza niż 77mm. Ciekawe jak to wpłynęło na wynik na hamowni?
Nie boisz się, że przy tak nisko zrobionym dolocie zaciągnie wodę?
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2012-12-05, 12:35

smeru, rury są fi77, nisko aż tak nie jest :) tym bardziej po jakiś głębokich wodach nie jeżdżę, specjalnie jakoś kałuż nie omijam, zaglądałem tam do środka to jeszcze czyściutko po 5 tyś km. Spójrz na blachę pod nadkolem nawet ona jest bardzo czysta po tylu latach. Stwierdziłem że taki dolot będzie najlepszym kompromisem i najwięcej tlenu zassa. Może jeszcze do końca roku wybiore się na hamownie to sprawdzę jaki efekt :)

Awatar użytkownika
ANDREW
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-10, 12:25
Lokalizacja: Lodz,Kutno

Post autor: ANDREW » 2012-12-05, 16:20

Wywal drugiego kata.Szkoda wydech zatykać :D
Czemu zmieniasz olej na Valvoline? Coś się dzieje na Motulu?

A tak poza tym ładna P11.144 z jedynym słusznym silnikiem :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-06, 14:20

Kat tu wiele nie muli... Trzeba zapłonu dowalić i moda rozrządu strzelić :D
Ps. Widzę że w Kaliszu mają hamownię firmy Dynoproject :)
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2012-12-06, 18:49

Coobcio pisze:Kat tu wiele nie muli... Trzeba zapłonu dowalić i moda rozrządu strzelić :D
Ps. Widzę że w Kaliszu mają hamownię firmy Dynoproject :)
Właśnie kolejny mod to będzie chyba mod rozrządu :) Hamownia jest w Dobrej Nadziei pod Pleszewem, całkiem spoko koszt 70zł.

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-01-27, 08:20

Ładna poliftowa wersja w najlepszym kolorze :-) i z najlepszym motorem :mrgreen:
Daj fotki środka :-P
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-27, 09:46

sam jestem ciekawy ile teraz na hamce wypluje:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-01-27, 15:33

Też ciekaw jestem lecz pierw jeszcze przydałoby się moda rozrządu strzelić i zapłon przyspieszyć. Zobaczymy jak się uda może do końca lata zawita SR20VE (kusi coraz bardziej :evil:) :) ciekaw jestem tylko kosztów za robocizne, bo w sumie silnik te 2700 nowe sprzęgło ok 400, strojenie a gdzie robota za to wszystko :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-01-27, 22:20

a fele mosz czy sprzedales?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-01-28, 23:50

felgi sprzedane :) wlecą na wiosne pewnie jakieś 15 w fajnym kolorze ;-)

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-02-04, 14:41

polo33 pisze:wlecą na wiosne pewnie jakieś 15 w fajnym kolorze ;-)
a może 16 :->
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-02-04, 15:28

Raczej zostane przy 15, lepiej jedzie :evil: Może w następnym tygodniu oddam auto na zrobienie uszczelki pod głową, splanuje się trochę więcej łepek i wkońcu pomaluje pokrywe 8-)

[ Dodano: 2013-03-10, 21:08 ]
jak powiedział tak zrobił, auto już odebrałem, głowica zrobiona (uszczelniacze, frezowanie gniazd itd.), uszczelka głowicy reinza, nowa uszczelka pod pokrywe i oring aparatu i do tego pomalowana pokrywa 8-) tak na szybko zdjęcie z kalkulatora
Obrazek

teraz zajmie się falującymi obrotami dosłownie ok + - 50 ale jednak... I coś poszarpuje przy przyspieszaniu nie wiem czy egr mi nie świruje znowu (jest zaślepiony), macie jakieś pomysły ? Przepływka nowa oryginał boscha, silniczek krokowy czyszczony ze 3 miechy temu :) moze sonda pierwsza?

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-03-12, 09:17

Pięknie to wygląda :-D
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
MichałB86
fanatyk nissana
Posty: 801
Rejestracja: 2009-12-17, 16:25
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MichałB86 » 2013-03-12, 16:13

Fajnie to wygląda. Może by kolektor tak pomalował :-P :-D

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-03-12, 18:15

kolektor również będzie malowany lecz musi zrobić się cieplej żeby coś zacząc grzebać przy aucie bo na razie zimna nie odchodzi :cry: Niedługo wiosna trzeba będzie jakąś felge zapodać 15 cali i fajną oponkę, usunąć purchle w przednim nadkolu o ogólnie kosmetyka całości :mrgreen:

[ Dodano: 2013-03-13, 14:27 ]
taki mam o to problem z obrotami wkońcu nie zapomniałem nagrać filmiku, dodam jeszcze, że podczas przyspieszania 50% wcisniecia pedału do 3,5-4 tys auto sie troche zastanawia czy przyspieszać i lekko szarpie od 2 do 3,5 tyś, jesli pedał wcisne do konca to jedzie dobrze.

link do filmu http://www.youtube.com/watch?v=Beh9PtQt ... e=youtu.be

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-03-13, 21:16

silniczek krokowy, czujnik polozenia przepustnicy, ?lambda?

jest kilka spraw do przepatrzenia, najlepiej podlaczyc kompa i przeleciec serwisowką

jesli faluje ci po zmianie kolektora wydechowego to moze byc ze sonda walneła, pozatym wywalałeś katy oba?
jesli tak to po takim modzie upala czesto drugą sondę, dlatego zaleca sie zamiast drugiej emula

ps po podmianie wydechowego czujesz roznice?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-03-14, 08:45

Jeśli chodzi o kompresje to jest wporządku była sprawdzana, teraz nie pamietam ile jest na kazdym garze (pozatym wtedy auto by ciezko odpalało chyba), tym bardziej ze była wymieniana UPG, lecz problem ten mam jeszcze od zakupu auta, przepływka nowa boscha kupiona pare miesiecy temu lecz mogla sie zabrudzic od stożka w sumie, do sprawdzenia jest, silniczek krokowy który też czysciłem pod koniec lata w sumie nie zaszkodzi jeszcze raz jak się cieplej zrobi :) w sobote pomierze miernikiem tps, przepływke i sonde. Problem jest tylko w tym zakresie obrotow od 4 tys ciągnie aż miło :)

edit. miernik w łape i takie wyniki:

przepłwyka na wolnych- 1.35V zmienia sie do ok 4V
sonda wachania od 0.2 do 0.8 V
Tps na wolnych obrotach ma 0,43 V i rosnie liniowo
Po odpieciu sondy silnik nie ma zadnych kongurkow, czy ona jest przyczyną? Niby napięcia podaje dobre :-) pomoże ktoś ? oczywiscie od razu check jak sie odepnie ją...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-17, 08:34

Osobiście nie mam pomysłu :-/ ale zrobię Ci up'a żeby dla innych było widoczne :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Sznurek
stały bywalec
Posty: 129
Rejestracja: 2009-12-08, 22:55
Lokalizacja: Piła

Post autor: Sznurek » 2013-03-17, 12:48

polo33 pisze:taki mam o to problem z obrotami wkońcu nie zapomniałem nagrać filmiku, dodam jeszcze, że podczas przyspieszania 50% wcisniecia pedału do 3,5-4 tys auto sie troche zastanawia czy przyspieszać i lekko szarpie od 2 do 3,5 tyś, jesli pedał wcisne do konca to jedzie dobrze.

link do filmu http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
U mnie też tak świrowało parę lat wstecz :-D http://www.youtube.com/watch?v=vGu0gTUCT7o
polo33 pisze: Przepływka nowa oryginał boscha, silniczek krokowy czyszczony ze 3 miechy temu
Po wymianie przepływki, czyszczeniu trzeba wykonać naukę biegu jałowego i będzie w porządku

1. Silnik ma być nagrzany do temperatury pracy
2. Wyłącz światła , klimę , koła na wprost (ogólnie wszystko wyłączyć żeby silnik chodził bez obciążenia)
3. Wyłączasz silnik i czekasz przynajmniej 9 sekund
4. Odpalasz silnik, nie dodajesz gazu, ma popracować na obrotach jałowych przynajmniej 28sekund
5. Odpinasz czujnik położenia przepustnicy *brązowy* i podpinasz z powrotem w ciągu 5 sekund
6. Czekasz 20 sekund
7 Sprawdzasz czy ma 750 +/- 50 obrotów
8. przy gazuj mu z 2-3 razy i sprawdź czy trzyma obroty i przejedz sie

opisane w serwisówce ec_sr20 strona 47
Powodzenia
. coś Obrazek

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-04-18, 17:00

odgrzeje temat bo nadal problem nie został rozwiązany, sonda wymieniona na sprawną i dalej to samo, czasami brak mocy, na zimnym zaraz po odpaleniu wszystko jest ok, lecz wtedy chodzi przez pewien czas na ssaniu. Moze po prostu jest zbyt mało paliwa? Gdy sonda była wymieniana to była cała czarna okopcona... nie wiem co o tym myslec :?:

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-12-08, 09:47

Jak się ma autko ? ;-)
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-12-09, 10:57

Primera cały czas w eksploatacji... Jeździ jeździ i tak zaraz 200 tyś będzie na blacie z czego 42 tys moje :) Z nowości padł akumulator wleciał nowy boscha, umyta komora silnika i stożek zastąpiony przerobionym seryjnym dolotem ze spiro 80mm, teraz dużo lepiej się zbiera i wkręca na obroty. Z tyłu wymienione klocki hamulcowe. Po zimie na pewno przegląd zawieszenia będzie bo coś powoli odzywania się zwrotnica także łożyska do wymiany. Na testy kupiłem jeszcze ksenon D2S PRIME z alledrogo i jak na razie wszystko ok i będę kupować następny żeby odcień się nie różnił a bardzo dobra cena ;-)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wciąż szukam przednich błotników najlepiej w kolorze, tym bardziej że miałem obcierkę po obu stronach z nieuwagi innych :-/

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-12-09, 11:03

No i ladnie to wyglada. Powiedz mi prosze, czy 80mm przechodzi przez otwor w blasze czy koniecznie bylo powiekszanie otworu?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-12-09, 14:39

A co za filtr jest teraz w puszce ?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-12-09, 15:55

Zielkq, musiałem powiększyć, trochę zabawy jest ale warto, filterek zwykły papierowy wymieniam i tak co 5 tys :) nie wiem jak z wkładką by było np kn lub pipercross bo moge go mieć dość tanio.

[ Dodano: 2013-12-09, 17:08 ]
a tak przyspiesza http://www.youtube.com/watch?v=OEJ7X_i8 ... e=youtu.be

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2013-12-10, 14:38

Około 8s :-o :mrgreen:
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
polo33
aktywny forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 2011-05-26, 18:08
Lokalizacja: Wrocław/Oleśnica

Post autor: polo33 » 2013-12-26, 10:48

potrzebuje pilnie aparat zapłony do mojej primerki, jak ktoś może pomóc to prosze o odp w tym temacie żeby nie robić OT viewtopic.php?p=323421#323421

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”