Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Błękitny Nissan Primera P11 Travel SR20De Compete

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2012-11-02, 12:31

Kwiecien pisze:Za 3800zł kupił bym co najwyżej Golfa III albo Passata B4 zapewne w opłakanym stanie i z kosmicznym przebiegiem ;)
I każdy nissan by Cię objeżdżał :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2012-11-03, 16:01

Dzisiaj spędziłem kilka minut pod Nissanem i stwierdzam że do wymiany wkrótce będzie lewy próg. A raczej sam jego koniec bo śrubokręt wszedł w niego jak w masło hehe. No i rudzielec bierze też prawe tylne drzwi. To chyba jedyne ślady rdzy na aucie. Robił tego nie będę bo zwyczajnie się nie opłaca, auto ma jeździć a nie wyglądać :)

A te progi to chyba już taki urok Nissanów, Sunny i Almera też gniły dokładnie w tych samych miejscach.

[ Dodano: 2012-11-07, 16:14 ]
Mam pytanie - jaki jest mniej więcej koszt wymiany kolektora, wałków, przestawienia zapłonu i modyfikacji rozrządu w SR20De (131KM) ?

Awatar użytkownika
apawel12007
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-01-05, 15:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: apawel12007 » 2013-01-05, 15:09

Faktycznie ładny nissanik.
Też mam travellera wp11 z 98 tylko kolor czerwony i potwierdzam : rowniez mam ala drewno tylko przy skrzyni.
Model ten sam competence.

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-01-05, 15:17

Kolorek ładny bezawaryjnosci;p

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Re: Błękitny Nissan Primera P11 Travel SR20De Competence

Post autor: Zielkq » 2013-04-27, 15:55

Dlaczego sprzedajesz? To już kolejny Wagon z forum, którego znajduję na ogłoszeniach... (ten ma przynajmniej ciekawy kolor) Trochę się z treścią rozjechałeś w stosunku do rzeczywistości (nie pisałeś, że coś zmodyfikowałeś)
Kwiecien pisze: Silnik: 2.0 16V SR20De 131KM
Ogłoszenie pisze:Silnik - 2.0 16V 140KM SR20De
Mocy przybywaj? :P Silnik z P11.144? Ale wtedy to już SR20DE...
Ogłoszenie pisze:Auto zadbane
ale nie dopisałeś, że rdzewieje:
Kwiecien pisze:Dzisiaj spędziłem kilka minut pod Nissanem i stwierdzam że do wymiany wkrótce będzie lewy próg. A raczej sam jego koniec bo śrubokręt wszedł w niego jak w masło hehe. No i rudzielec bierze też prawe tylne drzwi. To chyba jedyne ślady rdzy na aucie. Robił tego nie będę bo zwyczajnie się nie opłaca, auto ma jeździć a nie wyglądać
Za tą cenę uda się sprzedać?
Kwiecen pisze: Kwota zakupu - 3800zł auto + 300zł komplet zimówek na felgach + org. relingi Nissana.
Ogłoszenie pisze:7200zł
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2013-05-07, 19:08

Auto nie idzie jednak pod młotek, właśnie stoi w warsztacie i czeka na wymianę łożysk zwrotnicy z obu stron, łożysk w kołach z obu stron, regeneracja hamulców przód/tył (przedni lewy hamulec jest tak zapieczony że po podniesieniu auta na podnośniku nie da się obrócić kołem).

Zrobiłem lekkie modyfikacje (zapłon, kolektor, wywalenie katów, przestawienie rozrządu) i wypluło 142KM, przed modyfikacjami było 133KM

Gaz już prawie założony, zostało tylko podpiąć elektrykę i wyregulować.

Cena była taka a nie inna bo ludzie lubią się targować, i jak stargują 2000zł to się mało co nie posikają ze szczęścia i często auto biorą w ciemno :D Ale tak szczerze to jedyne oferty miałem od handlarzy - 3000zł :)

Auto ogólnie jest OK, ale wcześniej miałem Mazdę 626 GE która była nieporównywalnie lepszym autem, pod każdym względem. Gdyby nie to że auto brało 2l oleju na 100km to bym go nie sprzedał.

Pojeżdżę nią do zimy i wtedy sprzedam.

Awatar użytkownika
Modzelitto
fanatyk nissana
Posty: 1561
Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
Lokalizacja: Warszawa Włochy

Post autor: Modzelitto » 2013-05-07, 19:14

Kwiecien pisze: ale wcześniej miałem Mazdę 626 GE która była nieporównywalnie lepszym autem, pod każdym względem. Gdyby nie to że auto brało 2l oleju na 100km to bym go nie sprzedał.
Bolączka każdej Mazdy z lat '90. Niestety nie ma auta ideału...
QG15+
;-)

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2013-05-08, 10:59

Nie bez powodu na Mazdę z lat '90 mówi się "Władca Pierścieni" :)

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-05-08, 15:39

zapłon, kolektor, wywalenie katów, przestawienie rozrządu
tj z seryjnych 131ps masz teraz 142ps?? (nie było chyba wersji 133ps??)
na wałku z 131ps czy na wałku z GT??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2013-05-08, 17:38

Wałek z GT. Nie było seryjnych 133KM ale mój tyle wypluł na hamowni :) Jak na 300k przebiegu całkiem nieźle.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-05-08, 19:06

na walku z GT i w/w modach powinno wskoczyc ponad 150ps:)
ciekawe czemu serii nie trzymal na plus a mody silnik wziol na minus
ludzie robia podobne mody by miec 160+
Ostatnio zmieniony 2013-05-08, 19:11 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Zielkq
fanatyk nissana
Posty: 3591
Rejestracja: 2012-05-31, 09:31
Lokalizacja: Vratislavia
Kontakt:

Post autor: Zielkq » 2013-05-08, 19:11

Ad@mus pisze: ciekawe czemu serii nie trzymal na plus a mody silnik wziol na minus
Jak nie trzymał serii? To co wyszło (133) minus jakiś błąd pomiarowy i wychodzi seria?

Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2013-05-08, 21:17

napisalem ze serii nie trzymal na plus tj w takim przebiegu wyszla zawyzona seria-plus minus bledy pomiaru
wiec wniosek jeden, baza zdrowa do tego mody, abstrachujac od zaplonu i przyspieszenia walka to na samym walku z GT i patroszonym wydechu powinno byc teoretycznie 150ps a tutaj siurpryza...

albo ktos cos zpipcyl przy modzeniu albo nie wiem... w bledzie komp leci ??
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2013-06-28, 07:31

Wreszcie założyłem gaz. Zwykła instalacja na mikserze i śrubie do regulacji. Parownik nowy AT-09 140HP. Przyznam że nie miałem jeszcze tak bezproblemowego auta na LPG. Po pierwszym odpaleniu na gazie wystarczyło podkręcić trochę obroty na przepustnicy żeby nie gasł i to wszystko. Śrubą wyregulowałem instalację "na oko" tak żeby nie był zamulony. Średnie spalanie przy ostrej jeździe, 50% miasto 50% trasa - 10.6l/100km.

Teraz to można jeździć :D

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2013-06-28, 10:59

Obrazek

:-D
Obrazek

Kwiecien
wiem o czym pisze
Posty: 41
Rejestracja: 2012-10-28, 08:07
Lokalizacja: Ożarów

Post autor: Kwiecien » 2013-07-16, 17:03

Po 2000 przejechanych kilometrów na gazie stwierdzam:

- spalanie w długiej trasie (Ostrowiec Św. - Olsztyn, przez Warszawę, 800km w obie strony) - 9.5l/100km z włączoną klimą (średnia prędkość wyszła 87km/h),

- brak jakichkolwiek problemów z instalacją, leję do pełna i jadę, nic nie strzela, nic nie przerywa, pracuje równiutko, nie gaśnie,

Instalacja 1gen. "rzondzi" :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”