[ Maxima] Nissan Maxima QX A32 DARK PROJECT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Waleczki rozrzadu takze masz w planach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 1189
- Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa
Nooo trochę się te graty u mnie wyleżały.... z tego co pamiętam, to dotarły do mnie w sierpniu 2013r
Najważniejsze, że w końcu w piątek się zmobilizowałem i zacząłem prace.
Mam nadzieję, że niebawem powstanie kolejny projekt VQ30DE+K i hamownia pokaże +240HP .... POWODZENIA
Najważniejsze, że w końcu w piątek się zmobilizowałem i zacząłem prace.
Mam nadzieję, że niebawem powstanie kolejny projekt VQ30DE+K i hamownia pokaże +240HP .... POWODZENIA
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Ciezko powiedziec Jezeli trafily by sie w rozsadnych pieniadzach to chetnie bym kupil. Problem w tym, ze z tego co widzialem waleczki jwt do vq30 to w zasadzie biale kruki a jak juz si epojawia to cena jest adekwatna do ich rzadkosci. Mozna jeszcze zalozyc od vq35 ale brak potwierdzonych realnych korzysci.Coobcio pisze:Waleczki rozrzadu takze masz w planach
Mialem zamiar robić czary bo nie chce mi sie cewek zaplonowych zmieniac (z tego so pamietam nie pasuja stare nawet po obcieciu jednego uchwytu). Z drugiej strony i tak mam zamiar zalozyc set od z33 bo te standardowe od vq30 usterkowoscia doprowadzaja mnie do szalu...Lombardo88 pisze:ciepanek, chyba jeszcze brakuje pokrywy zaworów od dek-a mam i dam;) no chyba że będziesz robił czary mary ze starym deklem ?
No ja tez po cichu licze na 240+ a graty nie tyle sie wylezaly co nabraly mocy urzedowej Ostatnie hamowanie gdzie wyszlo 225PS bylo na standardowej odcince, a przy okazji zmiany kolektora mam zamiar zmienic kwarc wiec mysle ze to jeszcze troche podbije wynikSzalony pisze:Nooo trochę się te graty u mnie wyleżały.... z tego co pamiętam, to dotarły do mnie w sierpniu 2013r
Najważniejsze, że w końcu w piątek się zmobilizowałem i zacząłem prace.
Mam nadzieję, że niebawem powstanie kolejny projekt VQ30DE+K i hamownia pokaże +240HP .... POWODZENIA
Widziałem Maximę na żywo, świetna sprawa. A właścicielowi gratki miejsca na podium
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No bez gaziutka to proste że szybszy
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
A widze że szybszy od Szalonego jesteś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Dawno juz nie byłKo żadnego updatu, a parę rzeczy się uzbierało więc wrzucam
Jesienią zeszłego roku wpadły sprężyny H&R - 35mm, ale niestety bez zdjęć natomiast w przyszłym tygodniu montowane będzie:
komplet amorów KYB Excel-G
Sprzęgło Exedy:
Tarcze Mikoda:
Klocki hamulcowe: przód EBC Yellow Stuff, tył: Ferrodo Premier
przy okazji wymiana oleju, uszczelniacz na wale i likwidacji luzów w zawieszeniu.
Na sam koniec dodam, że w zeszłym tygodniu stałem się posiadaczem takiego strucla:
w/w rdzawa szmata jest 1995 roku i wyposażona jest w silnik vq20de.
Posiada:
-skórzana tapicerka
-podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele
-podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka(chyba wszystkie miały)
-automatyczna klimatyzacja
-oryginalne radio(lol)
-elektrcznie regulowana wysokość reflektorów
-centralny zamek, wpomaganie, abs
itd...
chyba brak tylko tempomatu, który w trzylitrówkach był standardem.
Bita tylko w prawy tył i to lekko bo nawet szpachli brak. Przebieg 500 000 (na liczniku 250k ale sami wiecie Skóra przetarta delikatnie tylko w jednym miejscu.
Wszstko o dziwo działa, odpala i jeździ - a za cene za która go zakupiłem nie jest to takie oczywiste
Jesienią zeszłego roku wpadły sprężyny H&R - 35mm, ale niestety bez zdjęć natomiast w przyszłym tygodniu montowane będzie:
komplet amorów KYB Excel-G
Sprzęgło Exedy:
Tarcze Mikoda:
Klocki hamulcowe: przód EBC Yellow Stuff, tył: Ferrodo Premier
przy okazji wymiana oleju, uszczelniacz na wale i likwidacji luzów w zawieszeniu.
Na sam koniec dodam, że w zeszłym tygodniu stałem się posiadaczem takiego strucla:
w/w rdzawa szmata jest 1995 roku i wyposażona jest w silnik vq20de.
Posiada:
-skórzana tapicerka
-podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele
-podgrzewane i elektrycznie sterowane lusterka(chyba wszystkie miały)
-automatyczna klimatyzacja
-oryginalne radio(lol)
-elektrcznie regulowana wysokość reflektorów
-centralny zamek, wpomaganie, abs
itd...
chyba brak tylko tempomatu, który w trzylitrówkach był standardem.
Bita tylko w prawy tył i to lekko bo nawet szpachli brak. Przebieg 500 000 (na liczniku 250k ale sami wiecie Skóra przetarta delikatnie tylko w jednym miejscu.
Wszstko o dziwo działa, odpala i jeździ - a za cene za która go zakupiłem nie jest to takie oczywiste
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Dawno juz nic nie dodawalem wiec wrzucam zbiorcza aktualicje co sie dzialo w przeciagu ponad roku z autkiem.
Wpadl nowy filtr stozkowy AEM. Troche zabawy bylo z przekreceniem akumulatora, ale zmiescil sie bardzo ladnie Przy okazji usunalem resztke wiazki elektrycznej od gazu ktora na tym zdjeciu jeszcze widac.
Nowe oponki co by trakcja byla. MarkGum COLWAY N RALLY 205/55 R15
Nowe kute nakretki do kół bo stare plastelinowe zostawiały gwint na szpilkach Nasadka w zestawie
No i na koniec zdjecie z ostatniej zlotowej cwiartki
Oraz prywatny zlot Maxim
Wpadl nowy filtr stozkowy AEM. Troche zabawy bylo z przekreceniem akumulatora, ale zmiescil sie bardzo ladnie Przy okazji usunalem resztke wiazki elektrycznej od gazu ktora na tym zdjeciu jeszcze widac.
Nowe oponki co by trakcja byla. MarkGum COLWAY N RALLY 205/55 R15
Nowe kute nakretki do kół bo stare plastelinowe zostawiały gwint na szpilkach Nasadka w zestawie
No i na koniec zdjecie z ostatniej zlotowej cwiartki
Oraz prywatny zlot Maxim
Ostatnio zmieniony 2016-06-03, 21:11 przez ciepanek, łącznie zmieniany 1 raz.
- ciepanek
- stały bywalec
- Posty: 117
- Rejestracja: 2010-04-25, 10:20
- Lokalizacja: Kwiatkowice (Łódź)
- Kontakt:
Re: [ Maxima] Nissan Maxima QX A32 DARK PROJECT
Up po 4 latach
Z modów wskoczyły:
- poliuretany czerwone ze Strongflex
- lekki zamach od otoczaka
Poniżej waga oryginalnego (8,1 kg):
i po odelżeniu (6,5 kg):
Ostatnim modem była skrzynia biegów złożona w sumie z 3 (z vq20de, vq30de i 2.2dci), tutaj z pomoca przyszedł Szalony i Oktan za co bardzo im dziekuję.
Do środka wleciało radio z androidem i NDS'em :
i gałka GREX:
Założylem również podkładke pod filtr oleju z czujnikiem temp i ciśnienia, ale na razie bez wskaźników bo chce zrobić jeden zespolony, na razie prototyp jeździ w Micrze i wygląda nast.:
Z modów wskoczyły:
- poliuretany czerwone ze Strongflex
- lekki zamach od otoczaka
Poniżej waga oryginalnego (8,1 kg):
i po odelżeniu (6,5 kg):
Ostatnim modem była skrzynia biegów złożona w sumie z 3 (z vq20de, vq30de i 2.2dci), tutaj z pomoca przyszedł Szalony i Oktan za co bardzo im dziekuję.
Do środka wleciało radio z androidem i NDS'em :
i gałka GREX:
Założylem również podkładke pod filtr oleju z czujnikiem temp i ciśnienia, ale na razie bez wskaźników bo chce zrobić jeden zespolony, na razie prototyp jeździ w Micrze i wygląda nast.:
higher dosage in cialis give stronger erections
In addition, most cases of heart failure are associated with accumulation of fluid edema in the lungs, the chest cavity pleural effusion, or the abdominal cavity ascites <a href=http://cialis.lat/discover-the-best-pri ... lis>cialis vs viagra</a>