Strona 4 z 13
Re: Cichociemna, czyli WP11.144 by VILQ
: 2013-01-05, 00:35
autor: Ad@mus
MODYFIKACJE:
(05.05.2012]
- Kolektor SSAC
- Wydech przelot 2.5"
- Mod rozrządu
niezly wynik jak na te modyfikacje
masz to bez swiniaka jeszcze?? czy juz wiecej dlubane bylo??
: 2013-01-05, 01:13
autor: VILQ
Coobcio pisze:Zimowe opony zawsze mają duże opory toczenia...
Poprzedni pomiar także na zimówkach był ?
Na letnich.
Ad@mus pisze:MODYFIKACJE:
(05.05.2012]
- Kolektor SSAC
- Wydech przelot 2.5"
- Mod rozrządu
niezly wynik jak na te modyfikacje
masz to bez swiniaka jeszcze?? czy juz wiecej dlubane bylo??
Dorzuć jeszcze CAI fi80mm na seryjnej puszce z wkładką K&N i rozwierconym wlotem.
To wszystko jak do tej pory na seryjnym ECU i poważnie zastanawiam się czy montaż świnki ma sens ... bo to kolejne ~1k pln, a cyferki mogą się wcale nie zmienić ... owszem - kreski mogą się wygładzić, ale wątpie czy jest sens
: 2013-01-05, 01:34
autor: MacGayver
A co tam chłopaki dopieściliście że przybyło? sama temperatura była szczodra czy coś zmodziliście? Bo ostatni pomiar to chyba był na zlocie robiony więc przy nie takiej fajnej temperaturze no i przede wszystkim na letnich kapciach.
Pokrywka fajnie wyszła nawet, trzeba by obadać na żywca jak to wygląda
Co do montażu świnki to musisz już sobie odpowiedzieć sam czy jest sens
Przyrost na pewno będzie bo góra zawsze jest przelana, o wyrównaniu wykresu nie wspomnę. Kwestia tylko tego co chcesz robić a autem dalej
Jak na przeprowadzone mody
to wynik już bardzo ciekawy i tyle ile chciałem żeby Ci wyszło. Myślę że ze świniakiem jest do przekroczenia i kolejna bariera koni i momentu. I to przy tak małym wkładzie w porównaniu do wyników.
Czyżby mój magiczny kolektor ?
VILQ pisze:Dorzuć jeszcze CAI fi80mm na seryjnej puszce z wkładką K&N i rozwierconym wlotem.
weź jeszcze to pod uwagę że można rozszerzyć średnicę na przepływce (oczywiście już ze świnką) co też wpłynie na wyniki - na plus rzecz jasna
: 2013-01-05, 01:37
autor: VILQ
Twoj kolektor zostal dzis poprawiony, a domodzony zostal przede wszystkim dolot
Sugerujesz 170/200 ?
: 2013-01-05, 01:44
autor: MacGayver
a konkretniej co tam się z nim zadziało? jakaś dziurka czy bandażem pociągnięty?
VILQ pisze:Sugerujesz 170/200 ?
tak myślę
: 2013-01-05, 01:49
autor: VILQ
MacGayver pisze:a konkretniej co tam się z nim zadziało? jakaś dziurka czy bandażem pociągnięty?
Jesli mam byc szczery to na samym wydechu spawy byly juz w 2 punktach poprawione, tydzien temu zostalo poprawione prowadzenie rury w okolicach tylnych drzwi pasazera (jesli pamietasz to 'troche' za nisko Ci zeszlo
), a co do samego kolektora to sonda zostala przeniesiona w inne miejsce. W ciagu dnia zrobie fotke
Na bandaz przyjdzie jeszcze czas
: 2013-01-05, 01:54
autor: MacGayver
hmm tylna rura za nisko? W użytkowaniu chyba nie przeszkadzało ale fakt że zawsze może być lepiej
A sonda przednia czy tylna przeniesiona? Albo w sumie rzeczywiście wrzuć foto
No i jak już poprawione to byś bandażem go pojechał co by temperatura nie szła do góry - nie chce być prorokiem ale przy wysokiej temperaturze na zewnątrz, nie stracisz przynajmniej kilku koni, o wzroście już nie mówię
: 2013-01-05, 01:57
autor: VILQ
MacGayver pisze:hmm tylna rura za nisko? W użytkowaniu chyba nie przeszkadzało ale fakt że zawsze może być lepiej
A sonda przednia czy tylna przeniesiona? Albo w sumie rzeczywiście wrzuć foto
No i jak już poprawione to byś bandażem go pojechał co by temperatura nie szła do góry - nie chce być prorokiem ale przy wysokiej temperaturze na zewnątrz, nie stracisz przynajmniej kilku koni, o wzroście już nie mówię
Rura od miejsca gdzie odchodzi w bok, a potem do tylu wisiala tak nisko, ze bylo ja cala widac z boku auta (z kilku metrow) i pomimo seryjnego zawiasu kilka razy nia przytarlem.
: 2013-01-05, 09:59
autor: SCOOTER
Pokrywa na żywca zajefajna.
Pogratulować wyniku mocowego.
: 2013-01-05, 16:23
autor: VILQ
A tak została przeniesiona sonda:
: 2013-01-05, 16:40
autor: misiar90
W tym miejscu spełnia lepiej swoje zadanie?
: 2013-01-05, 18:29
autor: bodek
W przypadku Vilkowozu lepiej
Generalnie powinna być już za połączeniem wszystkich kanałów ale ze względu na brak ingerencji w wiązkę oraz poprawne dogrzewanie sondy, lepiej jak zbiera pomiar z chociaż dwóch garów niż z jednego.
: 2013-01-05, 19:48
autor: Ad@mus
a to jest dalej seryjna sonda czy tytanowka?
: 2013-01-05, 20:30
autor: VILQ
Ad@mus pisze:a to jest dalej seryjna sonda czy tytanowka?
dalej seria - podobnie jak druga
: 2013-01-06, 17:05
autor: Coobcio
Kolektor ze zwykłej stali i jeszcze nie pordzewiał no no no
: 2013-01-06, 18:12
autor: VILQ
Coobcio pisze:Kolektor ze zwykłej stali i jeszcze nie pordzewiał no no no
Bo garażowana
: 2013-01-06, 20:28
autor: MacGayver
Kolektor ze zwykłej stali i jeszcze nie pordzewiał no no no
nie ze zwykłej bo z aluminiowanej. kwas to to nie jest ale się trzyma
Coobcio, miałeś podesłać ssac'a żeby zrobić pod VE ale teraz to już wyjdzie ta sprawa u Dream'sa. U niego już jest cały mój zestaw to zobaczymy ile uda się uzyskać na tym kolektorze
: 2013-01-06, 21:27
autor: Neptune
Zima sprzyja wynikom
hehe 170 kuca i 200 nm do ugrania z tym że odczucia i osiągi do włożonej pracy=ceny niewspółmierna. Lepiej wyrzuć koło zapasowe, oparcia i kanapę i będzie odczuwalny efekt
: 2013-01-06, 21:44
autor: VILQ
Neptune pisze:Zima sprzyja wynikom
hehe 170 kuca i 200 nm do ugrania z tym że odczucia i osiągi do włożonej pracy=ceny niewspółmierna. Lepiej wyrzuć koło zapasowe, oparcia i kanapę i będzie odczuwalny efekt
Tyle, że wtedy zatracę całą ideę projektu ... ma pozostać Cichociemna
: 2013-01-06, 21:49
autor: Ad@mus
i rodzinna
: 2013-01-06, 22:48
autor: Rysiu83
Grzesiu,odnośnie projektu doświetlania zakrętów wpadł mi jeszcze jeden patent...mianowicie coś na zasadzie follow me home czyli zapalone halogeny jakiś czas po zgaszeniu/zamknięciu auta.Da radę?
: 2013-01-10, 00:10
autor: VILQ
Rysiu83 pisze:Grzesiu,odnośnie projektu doświetlania zakrętów wpadł mi jeszcze jeden patent...mianowicie coś na zasadzie follow me home czyli zapalone halogeny jakiś czas po zgaszeniu/zamknięciu auta.Da radę?
Ta opcja jest uwzględnina
Wlasnie skonczylem wstepna kalkulacje kosztow / ceny takiego modulu - teraz trzeba zrobic rozeznanie ilu byloby chetnych na taki bajer
A z innej beczki - oto pierwsze testy interface'u odb2 <- (elm327) -> bluetooth z aplikacja na androida.
Lista czujnikow dostepnych z ecu:
Przykladowy monitoring w czasie jazdy
: 2013-01-10, 00:31
autor: laszlo
nazywa się torq ?
też używam ,bardzo polecam na tablecie
wykresy każdje sondy wyprzedzenia zapłonu w czasie rzeczywistym i inne temperatury
zagapić sie na to można
: 2013-01-10, 16:37
autor: VILQ
laszlo pisze:nazywa się torq ?
też używam ,bardzo polecam na tablecie
wykresy każdje sondy wyprzedzenia zapłonu w czasie rzeczywistym i inne temperatury
zagapić sie na to można
Torque
i musze przyznac, ze zabawka na prawde przednia. Jak znajde chwile to zrobie np. test wkladek filtra powietrza - standardowa vs k&n
: 2013-01-10, 20:15
autor: BaSsGrU
dashcommand- to wypróbuj, co prawda wersja full kosztuje parę ładnych złotych ale wiadomo że można poszukać wersji darmowej
: 2013-01-10, 20:21
autor: Sajmooon
VILQ, a weźmiesz ten swój sprzęt na zlot ? jak tak to ja byłbym baaardzo wdzięczny za podłączenie i sprawdzenie błędów itd itp etc
: 2013-01-10, 21:03
autor: VILQ
Sajmooon pisze:VILQ, a weźmiesz ten swój sprzęt na zlot ? jak tak to ja byłbym baaardzo wdzięczny za podłączenie i sprawdzenie błędów itd itp etc
Ja to mam juz na stale wpiete w aucie
A tel/lapka na bank bede mial ze soba
: 2013-01-11, 19:47
autor: Ad@mus
najlepsze jest to ze prima smiga jeszcze na zamknietej puszcze ori filtra z wkladka:)
ile ci oliwy przepala??
: 2013-01-11, 20:50
autor: VILQ
Ad@mus pisze:najlepsze jest to ze prima smiga jeszcze na zamknietej puszcze ori filtra z wkladka:)
czemu jeszcze ? kto powiedział, ze mam zamiar w ogole (tu moge wzbudzic lekka kontrowersje) babrac sie ze stozkiem ?
Ad@mus pisze:ile ci oliwy przepala??
~350-400ml / 1000km - zaleznie od nogi
: 2013-01-11, 21:48
autor: Ad@mus
jeszcze to znaczy ze fajnie bo pod maska wyglada tak jak reszta-czyli cicho ciemno i nic nie zdradza grubych modow:) tez tak planuje:)
co do oliwy pytam bo mam swapa na pieńku i sie zastanawiam czy moje QG pali olej bo jest kupa czy to domena nissana-pisales o wymianie uszczelniaczy, myslisz ze to one sa winne??