[ Almera] Nissan Almera GTi SR20VE by Modzelitto
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
no odpycha się odpycha, szczególnie różnica jest w górnym zakresie obrotów z tego co zauważyłem- chociaż spodziewałem się jeszcze lepszych efektów. Jak zrobisz wydech do końca to sprawdzimy
btw. pozdrowienia w oddzielnym temacie
btw. pozdrowienia w oddzielnym temacie
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto, nie trzymam ciśnienia zbiera się zbiera, ciekawe jak to teraz u Ciebie na hamowni wygląda. Na następny raz ogarnę dolot i odświeżę stożek
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Będę się wybierał, Coobcio pisał o Red Race- 50zł 3 pomiary- viewtopic.php?t=651&start=90
Jak będziesz czyścił stożek wyczyść też resztę- zobaczysz sam ile syfu się nazbierało np. na przepustnicy...
Jak będziesz czyścił stożek wyczyść też resztę- zobaczysz sam ile syfu się nazbierało np. na przepustnicy...
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bolczyk to blokana napinacza rozrzadu - niczym się nie przejmuj tak ma być,
Jak wyciągniesz napinacz to go blokujesz po przez zciśnięcie i zablokowaniem go haczykiem nasuniętym na ten bolczyk
Ps. pod maską wygląda teraz bardzo elegancko - kolektor ssący malowałeś
Jak wyciągniesz napinacz to go blokujesz po przez zciśnięcie i zablokowaniem go haczykiem nasuniętym na ten bolczyk
Ps. pod maską wygląda teraz bardzo elegancko - kolektor ssący malowałeś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Aaa, dzięki Coobcio- teraz wszystko jasne. Myślałem, że coś z czegoś spadło/pękło itp.
Tak, kolektor poszedł w kolor- srebrny metalic ( jakie on ma niesamowicie grube ścianki! Było by co portować )
[ Dodano: 2011-11-07, 19:15 ]
W końcu długo oczekiwany wykres :
Dla przypomnienia:
-SSAC 2,5"
-końcowy RM Motors RM5
-zabudowana Fujita 3"
-CAI
-świece NGK BKR6EY
-przewody Magnecor 8,5mm.
-nowe filtry, olej, paliwo Shell V-Power 95 (zawsze)
Jak dla mnie wynik super, zwłaszcza bez zaglądania pod dekiel zaworów
Tak, kolektor poszedł w kolor- srebrny metalic ( jakie on ma niesamowicie grube ścianki! Było by co portować )
[ Dodano: 2011-11-07, 19:15 ]
W końcu długo oczekiwany wykres :
Dla przypomnienia:
-SSAC 2,5"
-końcowy RM Motors RM5
-zabudowana Fujita 3"
-CAI
-świece NGK BKR6EY
-przewody Magnecor 8,5mm.
-nowe filtry, olej, paliwo Shell V-Power 95 (zawsze)
Jak dla mnie wynik super, zwłaszcza bez zaglądania pod dekiel zaworów
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Wydech od kata seria (48mm), z końcowym RM Motors z wejściem 2". Po modzie rozrządu i zapłonie myślę, że 170KM jest do osiągnięcia, jednak nie wiem czy w ogóle wchodzić w silnik, bo plany co do Almerki mam nieco inne, a obecna motorownia jak widać jest bardzo zdrowa jak na 192tys przebiegu
A czemu na 5 to nie wiem, pytałem na którym hamują- powiedział że n/a na 4...
A czemu na 5 to nie wiem, pytałem na którym hamują- powiedział że n/a na 4...
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
czyli sa zakusy na VE to rób wydech bo i tak ci się przyda do nowe serce.Modzelitto pisze:Jeśli ma być Almera to tylko n/aRyba pisze:Coś mi świta że tu chłopaki nie będą się bawić tylko coś dmuchną
po raz kolejny ci powiem, mega wynik jak na takie mody. Kurde aż zaczynam być ciekaw co by tak na prawdę pokazał teraz moja. co do hamowania to hamuje się na biegu najbardziej zbliżonym do 1,0. Na każdym innym bedą przekłamania. W wypadku Nissana to 4 bieg jak zreszta w 99% aut pięciobiegowych
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Gratuluje kolego, wynik zacny Ja u siebie po dolocie, kolektorze, wydechowaniu i rozrzadzie mialem raptem 5 km i 4 nm wiecej.
Ale czy VE to sluszna droga w twoim przypadku ? w podobnych pieniadzach mozna ladnie ta zdrowizne dopiescic
Jakbys chcial pozostac przy obecnym silniku to pomysl o kreceniu walkami i dopiesczeniu zaplon, wydech zostaw na pozniej, 200 nm w zasiegu, wydaje mi sie ze tani koszt a roznica bedzie znaczaca.
Jak czasowo sie zbiera do setki obecnie?
Ale czy VE to sluszna droga w twoim przypadku ? w podobnych pieniadzach mozna ladnie ta zdrowizne dopiescic
Jakbys chcial pozostac przy obecnym silniku to pomysl o kreceniu walkami i dopiesczeniu zaplon, wydech zostaw na pozniej, 200 nm w zasiegu, wydaje mi sie ze tani koszt a roznica bedzie znaczaca.
Jak czasowo sie zbiera do setki obecnie?
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Dzięki za opinie
Kwestia SR20VE:
+/- 100tys. km przebiegu i 180KM w serii. Do tego doszło by to co jest obecnie p&p powinno wydać na 190+. Z kolei 190+ w DEH to ostra dłubanina, koszta może i większe niż przy swapie (wałki, sprężynki, talerzyki i już masz ponad 3k, do tego asekuracyjna wymiana panewek, w głowicę też trzeba by pewnie wejść...) nie wiadomo jak i ile motor zniósł by te 60KM więcej.
To bardzo dziwne, tyle to powinno dojść po samym stożku, nie koniecznie z CAI...prtp'06 pisze:Ja u siebie po dolocie, kolektorze, wydechowaniu i rozrzadzie mialem raptem 5 km i 4 nm wiecej
Kwestia SR20VE:
+/- 100tys. km przebiegu i 180KM w serii. Do tego doszło by to co jest obecnie p&p powinno wydać na 190+. Z kolei 190+ w DEH to ostra dłubanina, koszta może i większe niż przy swapie (wałki, sprężynki, talerzyki i już masz ponad 3k, do tego asekuracyjna wymiana panewek, w głowicę też trzeba by pewnie wejść...) nie wiadomo jak i ile motor zniósł by te 60KM więcej.
Jak na razie niczym nie mierzyłem, obstawiam ok. 7,5s -jako odnośnik- pojedynek ze zdrową S3 210KM- do 100 dostałem niecałą długość auta, a ona 100 łapie w 6,9sprtp'06 pisze:Jak czasowo sie zbiera do setki obecnie?
QG15+
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy