ciekawe jaki...janusz pisze:Ale mam inny pomysł - dużo lepszy i dużo szybszy
[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ad@mus zobaczysz. Jak wyjdzie, to opublikuję efekty Pierwsza przymiarka myślę, że w tym tygodniu jak dobrze pójdzie.
Dziś dotarły do mnie kolejne graty do auta, jutro pewnie dotrą kolejne. Foto wszystkich jak będę miał wszystko co mi potrzeba
_____________________________________________________________
Pierwsze próby z polerowaniem nie wypadły zachęcająco......... Jednak mam w panie potrenować jeszcze i opanować wszystko.
A teraz coś co do mnie dotarło i od razu musiałem założyć
Dziś dotarły do mnie kolejne graty do auta, jutro pewnie dotrą kolejne. Foto wszystkich jak będę miał wszystko co mi potrzeba
_____________________________________________________________
Pierwsze próby z polerowaniem nie wypadły zachęcająco......... Jednak mam w panie potrenować jeszcze i opanować wszystko.
A teraz coś co do mnie dotarło i od razu musiałem założyć
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:25 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dobra, oświeci mnie ktoś wreszcie, od czego jest ten wihajster na przednich bocznych szybach?
janusz, kolektor jeszcze żyje?
janusz, kolektor jeszcze żyje?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, kolektor żyje, testowałem na czymś innym
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
bombel, i ten jeden wihajster kieruje przepływem powietrza? Cuda!
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... t-1-1-0629
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... t-1-1-0629
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Bombel, ten link co podał Zielkq, i brałem te z Olsztyna.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
PrzeRuSco, a tak tak, takie "zastosowanie" to ma w praktyce...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ad@mus, to też właśnie po to sobie to sprawiłem
Bombel, przy najbliższej okazji to zrobię
Bombel, przy najbliższej okazji to zrobię
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Modzelitto, niestety, ale nie to są od HEKO. OEM Nissana wygląda zupełnie inaczej i kosztuje dużo więcej.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zielkq, jezeli chodzi o owiewki to wytłumaczyli koledzy już. Jeżeli ten wihajster o ktorym mówiłeś to ten czarny dynks, chociaż w wielu aut jest już wyblakły, to jest to po to aby szyba przy zamykaniu zawsze wchodziła w prowadnicę. Przy dużej prędkości auta szyba drży gdyż jest stabilizowana tylko jedna prowadnicą.
bombel, janusz, Panowie od aerodynamiki - zuh dał inne wytłumaczenie wihajstra (tak, mam na myśli ten mały dzyndzel, w którym drzwi rdzewieją)
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
No dobra, dziś wieczorem po przyjściu do domu stwierdziłem, że czepek kolektora jeszcze za mało się świeci, więc trzeba poprawić. Na nowo poszedł papier 400, 2000, filc i pasty polerskie. Jest dużo lepiej, ale nadal widać głębokie rysy i jakieś otworki po pęcherzykach powietrza powstałych przy odlewaniu. No ale lustereczko się już względnie zrobiło
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:26 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, komuś się w domu nudzi
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Ad@mus, bez jaj to eunuch
Arias, jak opanuję metodę, którą chcę stosować to nie ma problemu. Ręczne doprowadzenie czepka do takiego stanu zabiera bardzo dużo czasu........ No i nie wszędzie da się dojść z papierkiem ściernym i szmatką do polerowania.
Arias, jak opanuję metodę, którą chcę stosować to nie ma problemu. Ręczne doprowadzenie czepka do takiego stanu zabiera bardzo dużo czasu........ No i nie wszędzie da się dojść z papierkiem ściernym i szmatką do polerowania.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W ciasne miejsca dremel i ogień
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Ad@mus, w zasadzie jak się pokryje warstwą tlenku to nie ma bata, żeby coś się zaczęło dziać. Al2O3 jest twarde A jak zacznie matowieć to ściągnę wypoleruję jeszcze raz i położę na to klar Albo oddam gdzieś, żeby mi rzucili na to jakąś powłokę - na przykład z Cr albo Ni lub też odpowiednio naniesione Al
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pawel18PL, mam Proxxona tylko końcówki muszę dokupić, ale nie wiem czy mi się już chce
Ad@mus, a tam zboczuchy, po prostu lubimy jak jest ładnie pod maską SiO2 na Al - cienko to widzę.... Żeby zrobić SiO2 trzeba utlenić Si a to temperatura rzędu >1000°C, β-Ga2O3 uzyskuje się w temp na poziomie 950°C i czasie utleniania na poziomie 30min. Utlenianie Al następuje samoistnie i cienka powłoka tlenku myślę, że zapobiegnie dalszemu utlenianiu się
Ad@mus, a tam zboczuchy, po prostu lubimy jak jest ładnie pod maską SiO2 na Al - cienko to widzę.... Żeby zrobić SiO2 trzeba utlenić Si a to temperatura rzędu >1000°C, β-Ga2O3 uzyskuje się w temp na poziomie 950°C i czasie utleniania na poziomie 30min. Utlenianie Al następuje samoistnie i cienka powłoka tlenku myślę, że zapobiegnie dalszemu utlenianiu się
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ad@mus, kwarc może i jest twardy i odporny temperaturowo, ale jest też bardo kruchy - wiem bo mi pękł pogrzebacz do wyciągania próbek z reaktora do utleniania jak wyciągałem utleniane próbki GaN-u
Jakby ktoś chciał się dowiedzieć jak wygląda powiększenie trochę razy Na dole po prawej jest podziałka
_________________________________________________________________
Mały up. Ostatnio powróciłem do dopieszczania kolektora ssącego. No ale pojawił się problem zatytułowany - dotrzeć głębiej w kanały dolotowe. No i tak - zacząłem szukać odpowiedniego narzędzia. Niestety, ale okazało się, że temat dość ciężki. No to teraz miałem takie coś - nie ma narzędzia, które jest mi potrzebne, więc trzeba było sobie zrobić jakieś narzędzia I tak o to powstały ściernice na elastycznym przedłużeniu Ponad pół kanału zostało wyczyszczone. Problem pojawia się od strony głowicy, ale to już względnie opanowałem
Przy okazji powoli zaczynam opanowywać metodę polerki, o której wcześniej pisałem. Na małej powierzchni po jakiś 10 sekundach z matowego miałem powiedzmy lusterko. Jakbym to przeciągnął pastami polerskimi to byłoby elegansio. Problem pojawił się w przypadku nieco większej powierzchni, jednak temat też jest do opanowania. Nie wiem jeszcze jak będzie w przypadku powierzchni jaką reprezentuje sobą kolektor ssący
Kolejne graty do sierpniowego modzenia i gmerania powoli się zbierają
_
Jakby ktoś chciał się dowiedzieć jak wygląda powiększenie trochę razy Na dole po prawej jest podziałka
_________________________________________________________________
Mały up. Ostatnio powróciłem do dopieszczania kolektora ssącego. No ale pojawił się problem zatytułowany - dotrzeć głębiej w kanały dolotowe. No i tak - zacząłem szukać odpowiedniego narzędzia. Niestety, ale okazało się, że temat dość ciężki. No to teraz miałem takie coś - nie ma narzędzia, które jest mi potrzebne, więc trzeba było sobie zrobić jakieś narzędzia I tak o to powstały ściernice na elastycznym przedłużeniu Ponad pół kanału zostało wyczyszczone. Problem pojawia się od strony głowicy, ale to już względnie opanowałem
Przy okazji powoli zaczynam opanowywać metodę polerki, o której wcześniej pisałem. Na małej powierzchni po jakiś 10 sekundach z matowego miałem powiedzmy lusterko. Jakbym to przeciągnął pastami polerskimi to byłoby elegansio. Problem pojawił się w przypadku nieco większej powierzchni, jednak temat też jest do opanowania. Nie wiem jeszcze jak będzie w przypadku powierzchni jaką reprezentuje sobą kolektor ssący
Kolejne graty do sierpniowego modzenia i gmerania powoli się zbierają
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:26 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No dobra, kolektor względnie dopieszczony, na tyle na ile mi się chciało. Zostało tylko nawiercić otwory pod dysze do LPG, ale to jak już będę w Lbn to zrobię sobie.
A tak wygląda całość po doprowadzeniu do stanu. Na poprzedniej stronie są fotki jak wyglądał przed czyszczeniem.
A tak wygląda całość po doprowadzeniu do stanu. Na poprzedniej stronie są fotki jak wyglądał przed czyszczeniem.
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 11:26 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_