Strona 3 z 13

: 2013-01-02, 19:44
autor: SCOOTER
Bardzo ładnie ta pokrywa wyszła. :)
Też tak powinienem zrobić. :idea:

PS.: gdzie kupowałeś farbę?

: 2013-01-02, 20:30
autor: VILQ
Wieshaq - jeszcze nie wiem, bo kombinuje układ doświetlania zakrętów.

Ad@mus - co do struktury - wyszła przyzwoicie, choć mam w 3 miejscach male faile ... a co do zawiasu jest plan na -25/-15.

SCOOTER - na alledrogo - VHT Wrinkle Plus - 66pln z przesyłką za puszkę 400ml, która powinna starczyć na 2 pokrywy.

Prace robię na pokrywie, którą kupiłem jako drugą (żeby nie uziemiać auta), więc po swapie pokryw będę jeszcze robił swoją i pewnie wystawie na sprzedaż ;)

: 2013-01-02, 20:33
autor: Rysiu83
VILQ pisze:jeszcze nie wiem, bo kombinuje układ doświetlania zakrętów.

No to ja czekam na informacje co i jak bo to też mi po głowie chodzi :-)

: 2013-01-02, 20:36
autor: VILQ
Rysiu83 pisze:
VILQ pisze:jeszcze nie wiem, bo kombinuje układ doświetlania zakrętów.

No to ja czekam na informacje co i jak bo to też mi po głowie chodzi :-)
Na razie śledzę układ elektryczny z serwisówką i rozważam 2 rozwiązania ... muszę
się na któreś zdecydować i zaprojektować odpowiednio układ, tak żeby działał z opóźnieniem.

: 2013-01-02, 20:43
autor: SCOOTER
VILQ pisze: na alledrogo - VHT Wrinkle Plus - 66pln z przesyłką za puszkę 400ml, która powinna starczyć na 2 pokrywy.
Właśnie szukałem i nie mogę znaleźć. (może nie umiem szukać) :-(

: 2013-01-02, 20:48
autor: VILQ
SCOOTER pisze:
VILQ pisze: na alledrogo - VHT Wrinkle Plus - 66pln z przesyłką za puszkę 400ml, która powinna starczyć na 2 pokrywy.
Właśnie szukałem i nie mogę znaleźć. (może nie umiem szukać) :-(
http://tiny.pl/h2hbw

: 2013-01-02, 21:15
autor: SCOOTER
Dziękuje. :)

: 2013-01-03, 13:22
autor: VILQ
Niestety na pokrywie strzelilem kilka baboli, ale ogolnie wyszlo calkiem niezle jak na pierwszy raz ;)

Oczyszczone literki:
Obrazek

Old & new:
Obrazek

Nowa zamontowana:
Obrazek

: 2013-01-03, 13:29
autor: Pawel18PL
Piękna robota :)

: 2013-01-03, 13:40
autor: vixo
Co daje to że niektóre dekle są wyższe od innych :?: :-P :idea:

: 2013-01-03, 13:47
autor: bombel
Co daje to że niektóre dekle są wyższe od innych :?: :-P :idea:
Inna odmiana SR :)

: 2013-01-03, 13:51
autor: vixo
Czyli przy grzebaniu przy masce tylko piwo wyżej stoi <piwosz>
VILQ, dekiel miażdży suty :shock:

: 2013-01-03, 13:58
autor: laszlo
A napisz jak zabezpieczałeś literki kremem

: 2013-01-03, 13:58
autor: bombel
Ja bym czarne literki zrobił

: 2013-01-03, 14:00
autor: VILQ
laszlo na literki byl nalozony krem bebe (taki nivea dla dzieci) patyczkiem higienicznym, pozniej farba zdjeta nozem i literki dopolerowane wata stalowa 000

: 2013-01-03, 17:26
autor: MichałB86
VILQ pisze:Ryba i sterowanie radia z kierownicy (po lekkich bojach) ;)
Aby zamontować to sterowanie radia trzeba mieć kierownice po 2001 ??

Czekam na dokończenie projektu doświetlania zakrętów ;-)

: 2013-01-03, 17:41
autor: VILQ
MichałB86 pisze:
VILQ pisze:Ryba i sterowanie radia z kierownicy (po lekkich bojach) ;)
Aby zamontować to sterowanie radia trzeba mieć kierownice po 2001 ??

Czekam na dokończenie projektu doświetlania zakrętów ;-)
Sterowanie to grubsza robota tak na prawdć ... z rzeczy koniecznych:
- zwijak airbag'a z dodatkowa kostka na pilota
- mocowanie pilota do kierownicy
- przewód od zwijaka do mocowania pilota
- pilot

Najlepiej nie szukać pojedynczo, a spróbować znaleźć całą kierownice ze sterowaniem na allegro (wśród 'szrotowców') i wyciagnac same konieczne elementy.
Trzeba tez uważać, żeby kostka airbaga w nowym zwijaku była taka sama jak w starym - przekonałem się na własnej skórze, że są różne ...

Tak to sie prezentuje live:
Obrazek

: 2013-01-03, 18:10
autor: Zielkq
Zaciekawiles mnie ta tasma :)
orientuje sie ktos jak z jej kompatybilnoscia do wersji przedliftowej, tj. P11?
Rozumiem, ze juz w zwijaku jest dodatkowy kabel odpowiadajacy za pilota, ile on ma zyl?
I czy kabel radio-zwijak jest w standardzie, czy to kolejna rzecz do zorganizowania?
Pozdrawiam

: 2013-01-03, 18:21
autor: VILQ
Przewód od radia do kostki zwijaka jest standardowo. Sam zwijak zaopatrzony jest w dodatkową kostkę. W sumie ze zwijaka wychodzą 3 wyprowadzenia:
- pojedynczy przewód do klaksonu
- 2-przewodowa kostka do airbag'a
- wieloprzewodowa (nie pamietam w tej chwili ile dokladnie) kostka do łącznika od pilota.

Przedliftowe wersje chyba nie miały sterowania w kierownicy ;)

[ Dodano: 2013-01-03, 18:35 ]
To jest zwijak z kostką do radia, a sądząc po kostce od poduchy - jest od wersji przed liftem liftu ;)

: 2013-01-03, 18:39
autor: Zielkq
VILQ pisze: Przedliftowe wersje chyba nie miały sterowania w kierownicy ;)
Dziekuje za odpowiedz. Tu sie zgodze, nie spotkalem przedliftowej, ktora mialaby fabrycznie sterowanie, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby dorobic :) (jezeli radio pozwoli, ale to juz inna kwestia)
ciagle mnie zastanawia kompatybilnosc do przedliftowej primery, bo dodatkowe kable zawsze mozna wykorzystac, czy to na radio, czy cos innego :)
Pozdrawiam

: 2013-01-03, 19:09
autor: VILQ
MichałB86 pisze:Aby zamontować to sterowanie radia trzeba mieć kierownice po 2001 ??
Jak znajdziesz na allegro swoją kierownicę w wersji z pilotem tzn, że nie trzeba ;)
MichałB86 pisze:Czekam na dokończenie projektu doświetlania zakrętów ;-)
Nie ty jeden, ale to jeszcze troche potrwa ;)

[ Dodano: 2013-01-04, 18:32 ]
Dzisiejsza wizyta na rolkach w Coobcio Garage po poprawkach przeprowadzonych wspólnie z Bodkiem z Bocamotors ;)

Obrazek

Juz coraz blizej ;)

: 2013-01-04, 18:43
autor: bombel
NIezły wynik :)

: 2013-01-04, 18:49
autor: Dreams
Wynik identyczny jak u mnie :D dobra robota;p jak najwyzej;p

: 2013-01-04, 19:00
autor: VILQ
Już coraz bliżej magicznej bariery 200Nm ;)

: 2013-01-04, 19:36
autor: Dreams
VILQ pisze:Już coraz bliżej magicznej bariery 200Nm ;)
5 Nm no nie wiele ci zostało;p ja juz nie ciagne dalej w de ale tobie zycze powodzenia i bede sledzil temat :P

: 2013-01-04, 21:13
autor: yapko
VILQ albo Cie z roboty wywalili albo odbierasz zaległy urlop :) tyle czasu dawno nie miałem na swojego Nissana. Idziesz z robotą jak zły
Pokaż gdzie zonki się trafiły na pokrywie, bo jakos nie widać. Moja opinia to wszystko fajnie, mega wygląda, ale jestem ciekawy jak to bedzie wyglądało za 50 tyś km. przecież to daily driver

Z napowietrzeniem airboxa dobrze wymyślone. Tak jak mówiłem: Dobrze uszczelnić i bedzie lalka.

Wiem że masz możliwości z kabelkami i widze że dobrze wykorzystujesz. Tak trzymać, a reszta UCZYĆ SIĘ :)

: 2013-01-04, 22:54
autor: VILQ
yapko pisze:... albo odbierasz zaległy urlop :) ...
Bingo :D

: 2013-01-04, 23:21
autor: bodek
Jak na wykonane modyfikacje (bo tak to można nazwać) to przyrost +5KM/7Nm jest duży! Czyżby zimowe powietrze? :mrgreen:
Z innej beczki to zauważyłeś, że tym razem otrzymałeś ~25KM więcej straty na kołach?

: 2013-01-05, 00:13
autor: VILQ
bodek pisze:Jak na wykonane modyfikacje (bo tak to można nazwać) to przyrost +5KM/7Nm jest duży! Czyżby zimowe powietrze? :mrgreen:
Z innej beczki to zauważyłeś, że tym razem otrzymałeś ~25KM więcej straty na kołach?
Moze rozne hamownie ?

: 2013-01-05, 00:31
autor: Coobcio
Zimowe opony zawsze mają duże opory toczenia...
Poprzedni pomiar także na zimówkach był ?