[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
No nareszcie hehe, teraz Ryba powinien odczuć sporego kopa w porównaniu do poprzedniego setupu gdzie jeździł jak seria p10 2,0 mimo GT.
W każdym razie powodzenia i żebyś na spocie mógł się wreszcie furą pochwalić. No i trzeba by teraz na hamke skoczyć wałki i zapłon zegrać i zobaczyć ile wygeneruje.
W każdym razie powodzenia i żebyś na spocie mógł się wreszcie furą pochwalić. No i trzeba by teraz na hamke skoczyć wałki i zapłon zegrać i zobaczyć ile wygeneruje.
Nissan Primera SR20DE+T
Wczoraj pierwsze jazdy Jestem ekstremalnie zaskoczony Szkoda że warunki na drogach oraz brak zimowych opon nie pozwoliły rozwinąć skrzydeł
Jednak nie był bym sobą gdybym nie znalazł jakiegoś ładnego odcinka. Dell..... i gaz do dechy:)
Pierwsze odczucia? hmm To nie jest wersja 115 konna
Ciesze się jak małe dziecko Wkręca się pięknie... a to dopiero seria
MaG świetna robota POLECAM!! Warto
Ale to nie koniec prac. Mam jeszcze parę pomysłów, aby moja P10 wyróżniała się na zlocie ogólnopolskim.
Jednak nie był bym sobą gdybym nie znalazł jakiegoś ładnego odcinka. Dell..... i gaz do dechy:)
Pierwsze odczucia? hmm To nie jest wersja 115 konna
Ciesze się jak małe dziecko Wkręca się pięknie... a to dopiero seria
MaG świetna robota POLECAM!! Warto
Ale to nie koniec prac. Mam jeszcze parę pomysłów, aby moja P10 wyróżniała się na zlocie ogólnopolskim.
Pamiętaj tylko, że apetyt rośnie w miarę jedzenia... Dodaj jeszcze 100 kucyków i wpadnij do Ryk na ćwiartke, albo lepiej lapa...
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
Nie widziałem jeszcze osoby która by się tak cieszyła z seryjnego 130 konnego auta To pewnie dlatego, że od dłuższego czasu nie jeździłeś furką.
Teraz to troche dobrej pogody i można sobie pojeździć Choć dopiero jak go zupgradujesz odczujesz różnicę, szczególnie w stosunku do innych użytkowników drogi
Teraz to troche dobrej pogody i można sobie pojeździć Choć dopiero jak go zupgradujesz odczujesz różnicę, szczególnie w stosunku do innych użytkowników drogi
Ostatnio zmieniony 2010-01-08, 16:48 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T
Jak było 143KM w czerwonej GT na starym motorze, to też nie wierzyłem, że tak to jeździ. Ale światopogląd się zmiena
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
I takie są plany:D Życz mi tego!! hehe... na samym wstępie oscylowałem w tej granicy mocy... w łodzi musi być to najmocniejsza P10 !
[ Dodano: 2010-01-29, 20:11 ]
Zaczynam. Po obfitych pracach mechanicznych w ostatnim półroczu postanowiłem teraz odrobinę zadbać o wizerunek auta. 10 lutego primka leci do lakiernika. Prace będą miały na celu polakierowanie przedniego zderzaka, wszystkich listew, lusterek oraz poprawa i wypolerowanie powłoki lakieru.
[ Dodano: 2010-01-29, 20:11 ]
Zaczynam. Po obfitych pracach mechanicznych w ostatnim półroczu postanowiłem teraz odrobinę zadbać o wizerunek auta. 10 lutego primka leci do lakiernika. Prace będą miały na celu polakierowanie przedniego zderzaka, wszystkich listew, lusterek oraz poprawa i wypolerowanie powłoki lakieru.