Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Almera] Nissan Almera GTI serie OBRtech

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Zell
stały bywalec
Posty: 111
Rejestracja: 2009-12-09, 08:17
Lokalizacja: Lbn

Post autor: Zell » 2010-09-21, 09:27

Ale w Zerkopolu przerabiają przecież normalne zawiasy na gwinowane, tyle że taką akcję można zrobić tylko przy konkretnych modelach amora, zapytać chyba warto.

A obniżyć to zawsze możesz samymi sprężynami.

W budżet driftowozach oddaje się amory panu co je rozbiera i wlewa jakiś gęsty olej, sprężyny się kupuje niskie i się je jeszcze ucina, jest mega twardo i sztywno, tyle że po ulicy w takim setupie jest już słabo ;)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-09-21, 10:22

no właśnei nad tym ostatnim rozwiązaniem też myśle, bo mam kit sprężyn eibach do GTI ( nie mylić ze zwykłą do N15 - inne obciążenie ) do tego znam firme co regeneruje i skraca amorki tylko jakos boje sie tego obcięcia zwoju na sprężynie. a nic niższego w PL nie ma niż -30mm które juz mam.

auto doczekało sie publikacji na stronie CoobcioGarage :evil:

http://www.coobcio.pl/?p=884

upDate: 22.10.2010

Chrupek zamknął sezon 16.10.2010. mając 38* gorączki udało się dojechać na 19 pozycji z 28 aut oraz 67 na 94 auta w generalce.

Pierwszy sezon uwidocznił słabość seryjnego zawieszenia, dużą nadwagę, za długą skrzynię biegów, braki Kierowcy. Choć i tak uważam że powoli trochę lepiej dogadujemy się z Almerą.

Zima przed nami, podczas której planuje zrobić naprawę blacharską tylnych wewnętrznych nadkoli oraz kilka modów - co wyjdzie będę opisywał co by nie bić piany teraz. Niestety otyłość pozostanie problemem ponieważ nadal Almera będzie pełnić funkcję auta do pracy.

na koniec sezonu jedno foto z toru:

Obrazek
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-10-23, 12:22

Żeby nie tracić uliczności możesz usnać w niej ABS - w nim siedzą korektory siły hamownia i auto lepiej będzie się układać w zakrętach oraz straci trochę na masie.
Jak masz nie sprawnąklimę to doskonała opcja na dalsze odelżanie...

Także sporo waży wygłuszenie grodzi...

Ps. Dobre lacze sporo Ci pomogą no i fajnie by było wrzucić poliuretany, chlopak z Lublina co ma silnik z GTI-R pod maksą tak ma i sztywnością niesamowicie zaskakuje i to po mimo seryjnych amorków i springów !!
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-10-23, 16:55

Jaśniej o ABS-ie. Gdzie są te korektory - w pompie absu?? Zresztą jak usuwać to wszystko, czyli czujniki, pompe, kable, komputer itd.

Klime ma sprawną w miarę - muszę dobić ale wszystko działa.

Poligumki mam na przód tylko wsadzę po zimie.

Choć zaczynam się też zastanawiać nad Sunnym GTI do toru a Almerą na codzień - choć to tylko luźne mysli na chwilę obecną.

[ Dodano: 2011-01-17, 20:02 ]
Sezon 2011 czas zacząć :yes: :jupi:

ale zaczniemy od konca roku.w aucie wiele się nie zmieniło, nawet pogorszyło bo kąty w kołach wróciły do seryjnych oraz wleciały koło 195/60/15 z racji zimy. Co nie oznacza że żadne prace nie zostały wykonane.

Pamiętacie tą dziurę:

Obrazek


teraz wygląda ona tak:

Obrazek

Auto trafiło do blacharza, zostały wycięte wszystkie elementy zaatakowane rdzą - włącznie ze zgrzewami tylnej sekcji auta i wspawane nowe blachy. Prace obieły bagażnik w środku, nadkola wewnętrzne tylne, oraz słupki przednie i jakieś jeszcze inne drobne miejsca. Z zewnątrz nic nie ruszyliśmy więc rdzawki na poszyciu pozostały bez zmian, a nawet odrobinę się powiększyły po zimie - ale to mnie nie rusza bo to co najważniejsze jest wyspawane - czyli elementy konstrucyjne i te które zapewniają sztywność auta.

to tyle jesli chodzi o zmiany na dzień dzisiejszy.

W dniu 15.01.2011 odbyła się SuperBarbórka na Torze Kielce przeniesiona z Grudnia 2010. Wynik nie był zbyt udany ale zabawa była dobra :yes:

O to film z moich przejazdów.

http://www.youtube.com/watch?v=8dOqysKECak


Następny start 29.01.2011 w pierwszej eliminacji SuperOes 2011.


BTW: znalazłem jedną fotę z ostatniej Hamowni:
Obrazek



C.D.N.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-19, 04:09

No no widze postępy :)
Almera idealną torówką by była jakby miała porzadną szperę widać że za każdym razem jak dodajesz gazu to cię prostuje i musisz odpuszczać...

Może Dupsko za ciężcie ;) ??
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-19, 06:52

Aż miło popatrzeć :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-01-19, 20:22

Coobcio pisze:Może Dupsko za ciężcie ;) ??
oj raczej nie choć przybyło przez święta 3kg :evil:
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-01-19, 20:32

Coobcio pisze:No no widze postępy :)
Almera idealną torówką by była jakby miała porzadną szperę widać że za każdym razem jak dodajesz gazu to cię prostuje i musisz odpuszczać...

Może Dupsko za ciężcie ;) ??
no to wkladac w nia sr16ve ze skrzynia tam chyba szpera byla :D

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-01-19, 20:49

sergiej pisze:no to wkladac w nia sr16ve ze skrzynia tam chyba szpera byla :D
sr16ve na pewno nie bedzie.

1) prawie mam moc tego silnika, wiec z tego powodu nie widze sensu.
2) klasa do 1600cc i almera z wagą 1150 (optymistyczna waga) kontra dziesiątki hond po 900kg i moc 160-200KM to drugi powód.

co do skrzyni owszem cały czas myśle nad nią ale równie intensywnie myśle czy na pewno chce się pchać w starty N15 co mnie powstrzymuje przed zakupem skrzyni od VZR-a.

Niestety w klasie 1600-2000cc N15 wypada blado, oczywiście mówie o zawodach w których ja jeżdże, a ze mam mało czasu to latam tylko u siebie w Kielcach. Więc ogólnie mam mieszane uczucia choć z drugiej strony lubie to auto.

Tak na prawdę zobaczymy jak wsadzę twarde amory i poligumki do zawiechy jesli zachowanie auta wystarczająco się poprawi że bede zadowolony to pewnie się rozpędze troszku.

Swoją droga własnie dostałem 4 filmy z zeszłorocznego sezonu :hah:

http://www.youtube.com/watch?v=qfTeVxQDf38
http://www.youtube.com/watch?v=MVndruQjmsQ
http://www.youtube.com/watch?v=UmG6Me-15ds
http://www.youtube.com/watch?v=3zZlbR1dRpY
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
sergiej
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa

Post autor: sergiej » 2011-01-19, 20:57

dzisiaj intraxa wyjalem ...i prawdopodobnie uda sie go naprawic na wkladach bilsteina ...srednica tloczyska 40 mm i gosc z wwa mnie zapewnial ze jesli tak ebdzie to napewno to zrobia wiec jutro idzie kurier do wawki ...wiec moze wez ten zestaw od coobcia i regeneracja tak jak pisales ...jak mi sie uda to droge bedziesz mial przetarta a powiem Ci ze jest dobry zestawik

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-01-19, 21:15

Tor fajny , spróbujemy naszym badziewkiem przelecieć po zmianie felg i wałków ;-)
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
pulp
wiem o czym pisze
Posty: 72
Rejestracja: 2010-01-09, 15:11
Lokalizacja: chotomow

Post autor: pulp » 2011-01-20, 00:53

Kierownik ogarniasz auto ;-) Teraz tylko dylemat....jaki worek zielonych szelestów trza wylożyc zeby auto było szybsze??Optymistycznie za ok 5 koła zrobisz wydmuszke,semi slick 15'',zawias,kąty,przełozenie w skrzyni ,dobry klocek i bedziesz podgryzał słabsze clio sporty,wiliamsy,integry,typery i mocniejsze astry....albo zostwisz jak jest i za ten hajs polatasz po innych obiektach typu ułez,lublin itp i bedziesz sie swietnie bawil....Z Twoimi umiejetnosciami i na tym etapie specjalizacji auta to ''albo grubo ,albo wcale''jak stare przyslowie mówi.Mam nadzieje ze spotkamy sie w tym roku na jakiejs polatawce :mrgreen: Pozdrawiam i powodzenia :-)
mistrzów prostej pozdrawia pierwszy zakręt...

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-20, 01:14

Mi się wydaje że na taki ciasny tor jakim są Kielce najwięcej roboty będzie robić szpera...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-01-20, 08:37

pulp pisze:Kierownik ogarniasz auto ;-) Teraz tylko dylemat....jaki worek zielonych szelestów trza wylożyc zeby auto było szybsze??Optymistycznie za ok 5 koła zrobisz wydmuszke,semi slick 15'',zawias,kąty,przełozenie w skrzyni ,dobry klocek i bedziesz podgryzał słabsze clio sporty,wiliamsy,integry,typery i mocniejsze astry....albo zostwisz jak jest i za ten hajs polatasz po innych obiektach typu ułez,lublin itp i bedziesz sie swietnie bawil....Z Twoimi umiejetnosciami i na tym etapie specjalizacji auta to ''albo grubo ,albo wcale''jak stare przyslowie mówi.Mam nadzieje ze spotkamy sie w tym roku na jakiejs polatawce :mrgreen: Pozdrawiam i powodzenia :-)
dzieki za uznanie :oops:

po za tym ująłeś dylemat w taki sposób, że sam lepiej bym nie umiał. Też mam nadzieje że spotkamy się gdzieś w sezonie 2011, planuje na razie optymistycznie ale chociaż jedne ułęż i moze Tychy z raz w tym sezonie (ograniczenia czasowe związane z pracą/rodziną)

Kuba szpera plus krótka skrzynia. Po analizie filmów uczestników którzy byli dużo przede mną jakoś bardzo dużo technicznie mi do nich nie brakuje ale przede wszystkim ich auta dużo lepiej napędzają się i mi się wydaje ze almera mimo dość kiepskiego zawieszenia na tor (bo ogólnie jest to bardzo fajny zawias) najwięcej traci na przyśpieszeniach. I tu mi się wydaje że krótka skrzynia to było by tak jak by + 10-20KM. Zresztą jeszcze jak miałęm Czarną N15 mówiłem że skrzynia do tej mocy i masy jest za długa.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
calatrava
nowy na forum
Posty: 16
Rejestracja: 2010-08-27, 10:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: calatrava » 2011-01-20, 08:38

Eee tam dylemat! Skoro mieszka się dwa kroki od toru to trudno nie korzystać z niego gdy tylko nadarza się okazja bez względu na moc i przygotowanie auta. Obiekty mamy takie a nie inne ale z wymienionych zdecydowanie lotnisko w Ułęży bije resztę na głowę (po za Poznaniem oczywiście). Chyba najlepsza nawierzchnia no i możliwości skonfigurowania trasy tak by powstało kilka naprawdę szybkich zakrętów gdzie po wyjściu kończy się trzeci bieg :D


Zrób to co zaplanowałeś na ten sezon i będzie elegancko ;)
N15 GTI

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-01-30, 20:25

Mamy pierwszą eliminacje Sezonu 2011 za sobą. w Sobotę walczyłem sam ze sobą i z samymi brakami - mówie tu o wiedzy jak jechac na takiej nawierzchni jaką zastałem na torze. a że to był prawie sam lód ze śniegiem (tego drugiego znikome ilości a po pierwszym przejeździe praktycznie sam lód) oraz sporadyczne łaty mokrego asfaltu. Przyznać muszę otwarcie zupelnie nie poradziłem sobie z tymi warunkami i mimo tego że różnica miedzy pierwszym a trzecim przejazdem to prawie 20s uważam że dąłem ciała po całości. I nie ma tu znaczenia fakt że to był mój pierwszy start w takich warunkach.

poglądowe foto:

Obrazek


http://www.youtube.com/watch?v=_30bFkUrs6g pokaz braku umiejętności w jeździe na takich warunkach :lol:

dodam że byłem 17/19 w klasie oraz 61/67 w generalce

swoją droga zapadła decyzja o dalszych losach 'Chrupka' ale o tym po realizacji planu. Generalnie chyba się uparłem żeby sobie udowodnić że N15 się da jak również że ja potrafię - choć nie jest to dla mnie takie oczywiste.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-01-31, 18:29

Osobście ja nie lubię jak nie ma przyczepności tor ma mnie cieszyć jak się ślizgam FWD przy zerowej prędkości to taka jakby jazda na placu pod marketem :P

Choć kiedyś pamiętam że na torze lublin nawet mi fajnie szło ale jak bardziej poboczami smigałem jak po oblodzonym torze - na poboczach był kopny śnieg i lepsza trakcja :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-02-05, 19:57

wydech 55mm założony oraz kupiłem 2 sztuki R888 na przód. jak trafie kolejne 2 używki to dokupię a jak nie to na sezon letni ruszamy w secie R888/T1r.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-05, 20:22

A nie myślałeś nad federalami ? Na racing forum 195/50/15 widziałem po 300zł niewiem czy jeszcze aktualne

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-05, 22:04

No to 30zł od sztuki drożej wychodza R888 a podejrzewam że lepią lepiej :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2011-02-05, 22:50

No federale są z twardszej mieszanki ktora po prostu sie tak szybko nie zużywa ;)

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-02-06, 11:10

myślałem i pewnie bym kupił je gdybym kupował nowe, trafiły się R888 z 80% mięsa za 350zł para 205/50/15 więc je kupiłem.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-02-06, 11:41

...ja od siebie bym proponował na P10 GT się przesiąść, odchudzić i zrobić ala JTCC i)

Obrazek

i takie pod maskę :) : (nie wiem co tam siedzi SR czy RB?)
Obrazek


P10 ma niezależne tylne zawieszenie i prowadzi się znakomice, a nie belkę tak jak Alma czy P11 co jest niestety wadą na tor i w ogóle - jedyny plus to taniość ser. montażu.

W P11 GT 1szy raz to czułem się mega fajnie prowadzenie itp, ale w P10 jest dużooo lepiej, mimo to że mniejsza moc, prowdzenie zdecydowanie lepsze i bardziej przewidywalne.
Tylko fotele bym zabrał z P11 GT do P10 ;)


Co do opon to BFGoodrich Gforce Profiller albo BF wyżej :)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2011-02-06, 11:42

Ładnie ktoś silnik z Toyoty wpakował do nissana co za profanacja :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-02-06, 11:48

Coobcio pisze:Ładnie ktoś silnik z Toyoty wpakował do nissana co za profanacja :P
A to żeś mnie zaskoczył :)

ps. od mr? czy os czego to motorownia? i po czym poznałeś? :->

Suma summarum, cóż, wygląda b. fajnie i pewnie tak też jeździ..

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2011-02-06, 12:36

silnik to 1 lub 2jz-gte z Supry.

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2011-02-06, 17:33

Coś krótki jak na 6. Jak z toyoty to chyba S3GTE
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
xtomek
fanatyk nissana
Posty: 1086
Rejestracja: 2009-12-11, 18:52
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: xtomek » 2011-02-06, 19:23

ale w P10 jest dużooo lepiej, mimo to że mniejsza moc,
Z tą mniejszością, to był bym ostreożny ;-)
trafiły się R888 z 80% mięsa za 350zł para 205/50/15 więc je kupiłem.
Nie omieszkam zrobić tak samo jak sie trafi, chociaz Goodriche są o.k.
POZDRO :-P
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2011-02-06, 20:12

Coobcio pisze:Ładnie ktoś silnik z Toyoty wpakował do nissana co za profanacja :P
pomyłka, to jest silnik z Escorta Cosworth-a.

Natomiast co do przesiadek, hmmm myślę że P10 tak jak N14 czy P11 jak również N15 ma jedną podstawowa wadę, Waga. co prawda sądzę że jednak N14 czy P10 będą się prowadzic lepiej od nowszych braci ale nadal waga 1tona i moc okolo 150KM to zamało żeby się liczyć w Kielcach. Niestety ale po analizie to w klasie 4 trzeba by mieć 170-180KM i zejść z wagą do jakiś 900-930kg.

Ja niestety już sam nie bardzo wiem co robić. :cry: ale jak bym miał się przesiadać to chyba na N14GTI jak już by miał to być Nissan. choć chodza mi po glowie pomysły z przesiadką na Civica VTI lub powrót do Forda Fiesty który bez większego problemu osiąga wagę 850kg a moc da się zrobić na 150KM.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
NadiR
fanatyk nissana
Posty: 692
Rejestracja: 2009-12-09, 11:47
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: NadiR » 2011-02-06, 22:03

xtomek pisze: Z tą mniejszością, to był bym ostreożny ;-)
...ja mówiłem u mnie :p
PumaRST pisze: Natomiast co do przesiadek, hmmm myślę że P10 tak jak N14 czy P11 jak również N15 ma jedną podstawowa wadę, Waga. co prawda sądzę że jednak N14 czy P10 będą się prowadzic lepiej od nowszych braci ale nadal waga 1tona i moc okolo 150KM to zamało żeby się liczyć w Kielcach. Niestety ale po analizie to w klasie 4 trzeba by mieć 170-180KM i zejść z wagą do jakiś 900-930kg.

Ja niestety już sam nie bardzo wiem co robić. :cry: ale jak bym miał się przesiadać to chyba na N14GTI jak już by miał to być Nissan. choć chodza mi po glowie pomysły z przesiadką na Civica VTI lub powrót do Forda Fiesty który bez większego problemu osiąga wagę 850kg a moc da się zrobić na 150KM.

Wybebeszysz wsio :mrgreen:

Ale jak masz w Honde iść, a tor Kielce kręty i techniczny bardzo to od N14 GTi lepiej poradzi sobie Świstak GTi (osiągi niemalże identyko jak seria Sunny GTi, ale waży 860-880kg seria i 101km.
Bez uturbiania myślę, że do 130-140km dojdziesz a to już będzie dawać zupełnie radę Hondom.

Ot taki białasek: <okok> 114km ma, ale wybebeszony to na 1/4 podejrzewam że robi ok 7s lub ciut niżej.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”