Strona 3 z 4
: 2017-05-20, 18:21
autor: michalinio22
Płyn hamulcowy zmieniany w sierpniu tamtego roku
gdy odpowietrzałem układ przy zmianę przewodów na stalowe w oplocie. Poziom i stan płynu idealny.
: 2017-05-20, 19:04
autor: foo
No to pro, człowiek już nienadąża za tymi modami hehehe
: 2017-06-14, 12:48
autor: zielas87
Przyznam, tłumik wygląda:P ale pojedziesz kiedyś się pochwalić?:P bp na poprzednim ciężko było Cię nie usłyszeć, a ostatnio nie miałem szansy Cie dojrzeć
: 2017-07-29, 22:02
autor: michalinio22
Dawno nic się nie dzialo w temacie ale to dlatego że dużo pracy + wesele i ślub szykuje i nie mam kiedy aktualizacji dodać
. W Baleronie wymienione zostały dwie półosie gdyż na obu był duży luz na przegubach wewnętrznych i zewnętrznych a lewa półoś już nie posiadała w ogóle manszety
. Do tego wymieniony został komplet łożysk przód i amrotyzatory na Monroe reflexy
piękna sprawa jak teraz wybiera dziury
. Do tego wpadły nowe zaciski i linki ręcznego + tył tarcze+klocki tył i hebel już ogarnięty
z braku czasu taka wymiana
. Za serwis dziękuję koeldse z forum Łukasz21!! Nissan miał zmieniony filtr i olej na rozsądniejszy 5W50 VR1 valvoline. Ogarnalem też dolot na serię i z puche z wlotem na 77mm z CAI spod zderzaka i usunąłem tłumiki szmerów wszystkie. Przed zimą planowane jest konkretne zabezpieczenie i po zimie nissan przyjmie nowy kolor(znaczy odświeżony czerwony cały budzet już jest
+ niespodzianka mała
.
Tutaj część zdjęć nowych części
.
A tutaj primera na parkingu czeka pod jedną z sal która okazała się słaba na wesele
>>
Pozdrawiam wszystkich
!!
: 2017-07-29, 22:14
autor: janusz
michalinio22, powiedzmy, że względnie normalny olej (choć ja Valvo jakoś nie lubię). Spróbuj Agipa 5W50, albo Xado Luxury Drive 5W40 (jeśli auto to typowe daily).
: 2017-07-29, 22:56
autor: michalinio22
janusz >> Agip 5W50 na pewno kiedys zawita bo ma super kartę właściwości i zastanawia Mnie czy naprawdę jest taki super. A co myślisz o wymyśle Eneosa 0W50??
: 2017-07-30, 06:29
autor: janusz
michalinio22, nie ma sensu. A Agip jest to kawał porządnego oleju.
: 2017-07-30, 20:15
autor: foo
Pięknie, brawo Ty, brawo Łukasz
: 2017-07-30, 20:35
autor: subbas
Piękne masz te fele, a co do tematu jakie półosie wsadzałeś?
: 2017-07-30, 20:59
autor: michalinio22
Ogólnie to tak lewa półoś wpadła ta >>
http://allegro.pl/polos-lewa-nissan-pri ... 88892.html
Bo miałem wymieniać tylko lewą półoś, ale po oględzinach Łukasza okazało się, że prawa też się kwalifikuje do wymiany więc już On osobiście zamawiał(czas gonił) ale z tego co widziałem z opakowania to była tej firmy >>
GSP tutaj link znowu do lewej bo nie mogłem znaleźć prawej tej firmy na allegro
http://allegro.pl/polos-lewa-nissan-pri ... 30132.html ale ogólnie to wszystkie pasują i nic nie bije równo jedzie sprawdzone w każdej prędkości
nawet przy 215km/h spokojnie się jechało
. Lewa półoś ma 619mm długość, zęby 25(skrzynia) i 27(koło), a prawa 938mm, i zęby też po 25 i 27.
: 2017-07-31, 10:25
autor: Ad@mus
Olej olejem, ważne żeby odpowiednio szybko w DEHu go zmieniać. Dehy nie lubią przelatanej oliwy. Ja wychodziłem z opcji budżetowej i zmieniałem co 6-8tkm i było spoko. Silnik się nie tłukł nagarów nie było oleju nie spalało
Używałem 5w40, 5w50 i 10w50. I polecał bym na lato 10w50 a na zime 5w40.
: 2017-07-31, 10:29
autor: michalinio22
Zgadzam się z tym że DEH nie lubi oleju zlatanego
ja zmieniam co 6tys. a ostatnio nawet co 3 i 4tys km bo tak szybko się brudzą i tracą właściwości, że aż szkoda silnik katować z takim olejem a ja lubię czerwone pole na obrotomierzu i stąd oliwa często jest zmieniana.
: 2017-07-31, 14:48
autor: subbas
michalinio22, jak tak często ciśniesz na czerwone to ile spala oliwy?
: 2017-07-31, 17:50
autor: michalinio22
O Jezu
... Wolę nie wiedzieć dokładnie po prostu dolewam
niestety ale DEH ma tak cienkie te pierścienie tłokowe...ale stwierdzam, że na razie najlepiej ten valvoline się sprawdza najmniej go znika
. Najwięcej jak mi wyszło i jak liczyłem(gęstość oleju nie robiła zbytnio różnicy) to wyszło mi 600ml na 1000km z czego 70% jazdy to było powyżej 5,5-6tys obrotów. A gdy jeżdżę spokojnie max do 4tys obrotów to wychodzi mi ok 150-do ok 200ml na 1000km
: 2017-07-31, 19:26
autor: subbas
michalinio22, no to identycznie jak mój, trochę przyciśniesz i pije olej jak głupi
a te pierścienie, dużo słyszałem o zapiekaniu się ich w DEHu
: 2017-07-31, 20:11
autor: Ad@mus
to nie wiele łyka jak na deha
: 2017-07-31, 21:37
autor: lgruca
michalinio22, możesz się pokusić o wymianę uszczelniaczy zaworowych - powinno to zniwelować konsumpcję, a jak ogarniasz co-nieco mechaniki i nissanów to samemu ogarniesz.
: 2017-07-31, 22:01
autor: janusz
lgruca, wymiana uszczelniaczy niewiele zmieni.
: 2017-07-31, 22:30
autor: arczar
Przed wymianą półosi nie miałeś wibracji/drgań przy jakimś określonym zakresie prędkości?
Ja mam do wymiany zewnętrzny przegub w prawym kole, bo stuka już przy odpuszczaniu/dodawaniu gazu, ale zastanawiam się czy wibracje między 120-140 km/h pochodzą od niego, czy może od jeszcze reszty przegubów. Wymieniłbym oba, ale kasa nie puszcza. Jak zewnętrzny nie pomoże, to zostanie podmiana kół dla diagnozy.
: 2017-08-01, 14:25
autor: michalinio22
Wibracji miałem i to bardzo dużo właśnie w tym zakresie, a jak jechałem do Łukasza już na wymianę to dobiłem tę przeguby
bo kierownicą waliło jak opętaną... >> wyważyłem też koła i nadal mam delikatne wibracje ale to przez opony bo są już spękane ale ten sezon dojeżdżą jeszcze
: 2017-08-09, 21:53
autor: moher3
też tak miałem z wibracjami jak latałem GTkiem dokładnie w tych widełkach 120-140km/h wymieniałem koła, wyważałem, robiłem hamulce, zbieżność i nic to nie dawało. po przekroczeniu 135-140 wszystko odpuszczało, zero drgań wiec starałem sie latac ponad 140 lub ponizej 120
ogólnie nie doszedłem do rozwiązania problemu bo auto zostało sprzedane. Później dowiedziałem się że najprawdopodobniej była to wina magla, info od kolegi z tego forum. Niby magiel sprawny wszystko gicior a jednak zjebany i powoduje drgania. Ktoś to potwierdzi może? A co do konsumpcji oleju to miałem chyba naprawdę dobry egzemplarz bo pił mi 200-300ml na 1000km przy kręceniu do końca na biegach 1-3 a kręcił się do 7300 (łańcuch miałem już wyciągniety pod koniec). jak spokojniej jezdzilem to 150ml na 1000 także da się.
: 2017-08-09, 22:47
autor: arczar
Ja we wrześniu wymienię całą prawą półoś na nową, to dorzucę swoje 3gr.
: 2017-08-10, 08:12
autor: michalinio22
Czekam na opinie
na razie niestety czuje że przy przyspieszaniu są lekkie wibracje od półosi
tylko przy jednej jedynej wartości prędkości 40km/h. Ale nie przeszkadza mi to bo tak to wszytko chodzi idealnie
nic nie stuka nie strzela a felgi mam 17 8J więc ciężkie bydlaki(i dużo zabierają z mocy).
Tak a propo felg to > niedługo będzie mały UP! W przyszłym tygodniu będzie aktualizacja a może już w weekend.
Oprócz felg wpadnie może coś jeszcze
.
: 2017-08-10, 10:01
autor: Ad@mus
W mojej czarnej mocno szarpało kierownicą przy dodatnim gazie, przy stałej prędkości nie było źle a przy odpuszczony prawie w ogóle. Pojawiło się to po swapie na SRa, krótka półoś była u mnie od QG, natomiast długą przełożyłem z dawcy i tarabaniła. Nie chcąc szukać winnego kupiłem kompletną ośkę z lifta 2.0 i po przełożeniu było już ok. Dodam, że półoś z dawcy była powypadkowa i może to było to. Nową używkę kupiłem za 100zł z oboma przegubami. Coprawda wałek pęknoł po 3mcach. Zmieniłem na zamiennik za 90zł i cacy, ale brak odważnika zaczął być wyczuwalny, ale minimalnie, ciut ciut.
Tak więc raczej wina jest w przegubach niż w wałkach i odważnikach, polecam zmienić wewnętrzne razem z wałkami i mażetami. Będzie cyc malina.
: 2017-08-10, 10:42
autor: michalinio22
Ale ja założyłem 2 kompletne półosie. Nowe, zamienniki. I widocznie niestety taki ich urok.
Zobaczymy ile wytrzymaja
. Będzie dobrze
PS. > Adamus >> ja już tu pomysły bez Ciebie realizuje bo wiem, że Cie tak wymęczyłem, że już Ci się nie chce mi odpisywać
, a wizje i budżet mi się zmieniają non stop...
>lecz będę jeszcze dzwonił do Ciebie
[ Dodano: 2017-08-12, 13:45 ]
Mały Up> wpadły felgi Team Dynamics PRO RACE 1.2 7x17 ET35
ooo takie >>>
http://teamdynamics.pl/pro-race/19-team ... ace12.html >> mega lekkie, naprawdę bardzo fajne!
Pozdro!
: 2017-08-12, 13:37
autor: matek_p
Wygląda super! Co ja widzę.. AE86?
: 2017-08-12, 14:09
autor: Ad@mus
Zajebiste te fele, uwielbiam czerwone toczydła na czarnej rolce.
: 2017-08-12, 14:26
autor: michalinio22
Tak to AE86 znajomego, w budzie coupe Levin
. Co do felg uważam że ładnie się komponują
.
: 2017-08-12, 18:19
autor: rafik
może przyciemniane szyby do tego i białe kierunki...?
: 2017-08-13, 10:04
autor: subbas
Białe kierunki koniecznie, do czerwonego auta pasi idealnie