Strona 3 z 4

: 2017-05-20, 18:21
autor: michalinio22
Płyn hamulcowy zmieniany w sierpniu tamtego roku ;-) gdy odpowietrzałem układ przy zmianę przewodów na stalowe w oplocie. Poziom i stan płynu idealny. :-D

: 2017-05-20, 19:04
autor: foo
No to pro, człowiek już nienadąża za tymi modami hehehe ;)

: 2017-06-14, 12:48
autor: zielas87
Przyznam, tłumik wygląda:P ale pojedziesz kiedyś się pochwalić?:P bp na poprzednim ciężko było Cię nie usłyszeć, a ostatnio nie miałem szansy Cie dojrzeć :)

: 2017-07-29, 22:02
autor: michalinio22
Dawno nic się nie dzialo w temacie ale to dlatego że dużo pracy + wesele i ślub szykuje i nie mam kiedy aktualizacji dodać :-). W Baleronie wymienione zostały dwie półosie gdyż na obu był duży luz na przegubach wewnętrznych i zewnętrznych a lewa półoś już nie posiadała w ogóle manszety :-P. Do tego wymieniony został komplet łożysk przód i amrotyzatory na Monroe reflexy :-) piękna sprawa jak teraz wybiera dziury :-). Do tego wpadły nowe zaciski i linki ręcznego + tył tarcze+klocki tył i hebel już ogarnięty :-) z braku czasu taka wymiana :-(. Za serwis dziękuję koeldse z forum Łukasz21!! Nissan miał zmieniony filtr i olej na rozsądniejszy 5W50 VR1 valvoline. Ogarnalem też dolot na serię i z puche z wlotem na 77mm z CAI spod zderzaka i usunąłem tłumiki szmerów wszystkie. Przed zimą planowane jest konkretne zabezpieczenie i po zimie nissan przyjmie nowy kolor(znaczy odświeżony czerwony cały budzet już jest :-) + niespodzianka mała :-P.

Tutaj część zdjęć nowych części :-).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


A tutaj primera na parkingu czeka pod jedną z sal która okazała się słaba na wesele :-P >>

Obrazek


Pozdrawiam wszystkich :-)!!

: 2017-07-29, 22:14
autor: janusz
michalinio22, powiedzmy, że względnie normalny olej (choć ja Valvo jakoś nie lubię). Spróbuj Agipa 5W50, albo Xado Luxury Drive 5W40 (jeśli auto to typowe daily).

: 2017-07-29, 22:56
autor: michalinio22
janusz >> Agip 5W50 na pewno kiedys zawita bo ma super kartę właściwości i zastanawia Mnie czy naprawdę jest taki super. A co myślisz o wymyśle Eneosa 0W50??

: 2017-07-30, 06:29
autor: janusz
michalinio22, nie ma sensu. A Agip jest to kawał porządnego oleju.

: 2017-07-30, 20:15
autor: foo
Pięknie, brawo Ty, brawo Łukasz :)

: 2017-07-30, 20:35
autor: subbas
Piękne masz te fele, a co do tematu jakie półosie wsadzałeś?

: 2017-07-30, 20:59
autor: michalinio22
Ogólnie to tak lewa półoś wpadła ta >>
http://allegro.pl/polos-lewa-nissan-pri ... 88892.html
Bo miałem wymieniać tylko lewą półoś, ale po oględzinach Łukasza okazało się, że prawa też się kwalifikuje do wymiany więc już On osobiście zamawiał(czas gonił) ale z tego co widziałem z opakowania to była tej firmy >> GSP tutaj link znowu do lewej bo nie mogłem znaleźć prawej tej firmy na allegro
http://allegro.pl/polos-lewa-nissan-pri ... 30132.html ale ogólnie to wszystkie pasują i nic nie bije równo jedzie sprawdzone w każdej prędkości :-D nawet przy 215km/h spokojnie się jechało :D . Lewa półoś ma 619mm długość, zęby 25(skrzynia) i 27(koło), a prawa 938mm, i zęby też po 25 i 27.

: 2017-07-31, 10:25
autor: Ad@mus
Olej olejem, ważne żeby odpowiednio szybko w DEHu go zmieniać. Dehy nie lubią przelatanej oliwy. Ja wychodziłem z opcji budżetowej i zmieniałem co 6-8tkm i było spoko. Silnik się nie tłukł nagarów nie było oleju nie spalało :)
Używałem 5w40, 5w50 i 10w50. I polecał bym na lato 10w50 a na zime 5w40.

: 2017-07-31, 10:29
autor: michalinio22
Zgadzam się z tym że DEH nie lubi oleju zlatanego ;) ja zmieniam co 6tys. a ostatnio nawet co 3 i 4tys km bo tak szybko się brudzą i tracą właściwości, że aż szkoda silnik katować z takim olejem a ja lubię czerwone pole na obrotomierzu i stąd oliwa często jest zmieniana. :->

: 2017-07-31, 14:48
autor: subbas
michalinio22, jak tak często ciśniesz na czerwone to ile spala oliwy?

: 2017-07-31, 17:50
autor: michalinio22
O Jezu :-P ... Wolę nie wiedzieć dokładnie po prostu dolewam :-) niestety ale DEH ma tak cienkie te pierścienie tłokowe...ale stwierdzam, że na razie najlepiej ten valvoline się sprawdza najmniej go znika :-). Najwięcej jak mi wyszło i jak liczyłem(gęstość oleju nie robiła zbytnio różnicy) to wyszło mi 600ml na 1000km z czego 70% jazdy to było powyżej 5,5-6tys obrotów. A gdy jeżdżę spokojnie max do 4tys obrotów to wychodzi mi ok 150-do ok 200ml na 1000km ;-)

: 2017-07-31, 19:26
autor: subbas
michalinio22, no to identycznie jak mój, trochę przyciśniesz i pije olej jak głupi ;-) a te pierścienie, dużo słyszałem o zapiekaniu się ich w DEHu

: 2017-07-31, 20:11
autor: Ad@mus
to nie wiele łyka jak na deha

: 2017-07-31, 21:37
autor: lgruca
michalinio22, możesz się pokusić o wymianę uszczelniaczy zaworowych - powinno to zniwelować konsumpcję, a jak ogarniasz co-nieco mechaniki i nissanów to samemu ogarniesz.

: 2017-07-31, 22:01
autor: janusz
lgruca, wymiana uszczelniaczy niewiele zmieni.

: 2017-07-31, 22:30
autor: arczar
Przed wymianą półosi nie miałeś wibracji/drgań przy jakimś określonym zakresie prędkości?
Ja mam do wymiany zewnętrzny przegub w prawym kole, bo stuka już przy odpuszczaniu/dodawaniu gazu, ale zastanawiam się czy wibracje między 120-140 km/h pochodzą od niego, czy może od jeszcze reszty przegubów. Wymieniłbym oba, ale kasa nie puszcza. Jak zewnętrzny nie pomoże, to zostanie podmiana kół dla diagnozy.

: 2017-08-01, 14:25
autor: michalinio22
Wibracji miałem i to bardzo dużo właśnie w tym zakresie, a jak jechałem do Łukasza już na wymianę to dobiłem tę przeguby :-/ bo kierownicą waliło jak opętaną... >> wyważyłem też koła i nadal mam delikatne wibracje ale to przez opony bo są już spękane ale ten sezon dojeżdżą jeszcze 8-)

: 2017-08-09, 21:53
autor: moher3
też tak miałem z wibracjami jak latałem GTkiem dokładnie w tych widełkach 120-140km/h wymieniałem koła, wyważałem, robiłem hamulce, zbieżność i nic to nie dawało. po przekroczeniu 135-140 wszystko odpuszczało, zero drgań wiec starałem sie latac ponad 140 lub ponizej 120 :-D ogólnie nie doszedłem do rozwiązania problemu bo auto zostało sprzedane. Później dowiedziałem się że najprawdopodobniej była to wina magla, info od kolegi z tego forum. Niby magiel sprawny wszystko gicior a jednak zjebany i powoduje drgania. Ktoś to potwierdzi może? A co do konsumpcji oleju to miałem chyba naprawdę dobry egzemplarz bo pił mi 200-300ml na 1000km przy kręceniu do końca na biegach 1-3 a kręcił się do 7300 (łańcuch miałem już wyciągniety pod koniec). jak spokojniej jezdzilem to 150ml na 1000 także da się.

: 2017-08-09, 22:47
autor: arczar
Ja we wrześniu wymienię całą prawą półoś na nową, to dorzucę swoje 3gr.

: 2017-08-10, 08:12
autor: michalinio22
Czekam na opinie :) na razie niestety czuje że przy przyspieszaniu są lekkie wibracje od półosi :( tylko przy jednej jedynej wartości prędkości 40km/h. Ale nie przeszkadza mi to bo tak to wszytko chodzi idealnie :) nic nie stuka nie strzela a felgi mam 17 8J więc ciężkie bydlaki(i dużo zabierają z mocy).
Tak a propo felg to > niedługo będzie mały UP! W przyszłym tygodniu będzie aktualizacja a może już w weekend. :mrgreen: Oprócz felg wpadnie może coś jeszcze :).

: 2017-08-10, 10:01
autor: Ad@mus
W mojej czarnej mocno szarpało kierownicą przy dodatnim gazie, przy stałej prędkości nie było źle a przy odpuszczony prawie w ogóle. Pojawiło się to po swapie na SRa, krótka półoś była u mnie od QG, natomiast długą przełożyłem z dawcy i tarabaniła. Nie chcąc szukać winnego kupiłem kompletną ośkę z lifta 2.0 i po przełożeniu było już ok. Dodam, że półoś z dawcy była powypadkowa i może to było to. Nową używkę kupiłem za 100zł z oboma przegubami. Coprawda wałek pęknoł po 3mcach. Zmieniłem na zamiennik za 90zł i cacy, ale brak odważnika zaczął być wyczuwalny, ale minimalnie, ciut ciut.

Tak więc raczej wina jest w przegubach niż w wałkach i odważnikach, polecam zmienić wewnętrzne razem z wałkami i mażetami. Będzie cyc malina.

: 2017-08-10, 10:42
autor: michalinio22
Ale ja założyłem 2 kompletne półosie. Nowe, zamienniki. I widocznie niestety taki ich urok. :-| Zobaczymy ile wytrzymaja :-P . Będzie dobrze :mrgreen: !!

PS. > Adamus >> ja już tu pomysły bez Ciebie realizuje bo wiem, że Cie tak wymęczyłem, że już Ci się nie chce mi odpisywać :-P, a wizje i budżet mi się zmieniają non stop... :cry: >lecz będę jeszcze dzwonił do Ciebie :->

[ Dodano: 2017-08-12, 13:45 ]
Mały Up> wpadły felgi Team Dynamics PRO RACE 1.2 7x17 ET35 :-> ooo takie >>> http://teamdynamics.pl/pro-race/19-team ... ace12.html >> mega lekkie, naprawdę bardzo fajne!



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdro!

: 2017-08-12, 13:37
autor: matek_p
Wygląda super! Co ja widzę.. AE86? :D

: 2017-08-12, 14:09
autor: Ad@mus
Zajebiste te fele, uwielbiam czerwone toczydła na czarnej rolce.

: 2017-08-12, 14:26
autor: michalinio22
Tak to AE86 znajomego, w budzie coupe Levin :D. Co do felg uważam że ładnie się komponują :mrgreen: .

: 2017-08-12, 18:19
autor: rafik
może przyciemniane szyby do tego i białe kierunki...? :mrgreen:

: 2017-08-13, 10:04
autor: subbas
Białe kierunki koniecznie, do czerwonego auta pasi idealnie ;-)