: 2013-06-26, 12:23
A jak opcje przeniesienia napędu? Rozumiem że szpery Maxi nie posiada, są może jakieś opcje adaptacji? Może jakaś krótsza skrzynka by podeszła ew. zmiana final gearing ratio?
Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
https://nissanzone.pl/
...pewnie! Ale na bank z tyłu głowy Szalony już przewiduje taki rozwój spraw (turbo)NissanDreams pisze:Seboo991 Szalony zostaje zapewne w N/A
Jak tak pamiętam Szalonego przy starcie, to jakby ten meksykanin podpakował i wąsy zgolił to wypisz wymalujSeboo991 pisze:Szanowny Panie Kolego ja Cię nie podpuszczam ale..
http://www.youtube.com/watch?v=ChZ_GvP_fkQ
może lżejszy układ korbowo-tłokowy, wał?GRZECHu pisze:.ciekawe czemu?
Jakby nie patrzeć to najszybsza maxima N/A na świecie a konkurencja nie mała. Zapytam go co miał na myśli dokładnie. Pisał też o wymianie pompy oleju, ciekawe czy już obroty jej szkodziły czy ze starości oddała.dylson pisze:Przemyslenia wasatego meksykanina obalone
Trochę odgrzeję kotleta, bo widzę, że dyskusja toczyła się beze mnieHahkuh pisze:...pewnie! Ale na bank z tyłu głowy Szalony już przewiduje taki rozwój spraw (turbo)NissanDreams pisze:Seboo991 Szalony zostaje zapewne w N/A
Pawel18PL pisze:Czemu niestety
Właśnie cały w tym urok, że to N/A ! Na turbo to wszystko rozbija się o podnoszenie boostu i modły coby nie rozleciało się...Tu jest ta zabawa coby klocki poskładać odpowiednio
W sumie to muszę niebawem podjechać na hamownię i zobaczyć jaką moc teraz generuje Maximka ....... wydaje mi się jednak, że mocą powinno być bardzo podobnie jak u Dandymaxa. Czas ma lepszy zapewne, ze względu na nawierzchnie która jest u nich na torach oraz w dużej mierze ma na to wpływ ponad 250kg lżejszy wózLombardo88 pisze: asy w rękawie jeszcze są szalony pozwól,że dodam większości nam znany link http://www.youtube.com/watch?v=PGSSxMlx ... F808lwq1Yw
Z wagą raczej nic nie zrobię, ale z kołami się pobawięNeptune pisze: W tej maxi grosik do grosika i trzeba zrobić 13.xx i tyle tylko jak urwać ten kawałek trzeba próbować z wagą, kołami jak wcześniej było pisane.
Z wagi trochę zjechałem, to jeszcze tylko zapuszczę wąsa na Zlot i się przekonamyGRZECHu pisze: Jak tak pamiętam Szalonego przy starcie, to jakby ten meksykanin podpakował i wąsy zgolił to wypisz wymaluj
Niby tak, ale mocno amatorskie to były zawody i było z górki..... więc nie traktuje tego na serio....... co prawda ogół był niezadowolony, że nawierzchnia mało-przyczepna i czasy zawyżone( bo niby na zawodach lepsze robili) Mnie udało się machnąć 13,85 bądź 13.89 i byłem zadowolonySeboo991 pisze:Doszły mnie słuchy że 13.XXX zaliczone
Hehe.......Sierra początkowo zbudowana do amatorskiego driftu z naciskiem na słowo amatorskiego Szybko jednak poszedłem w kierunku jazdy po zakrętach i obecnie przebudowuję ją w tym kierunku. Obecnie nie jest zbyt szybkie na prostych ale w zakrętach sobie radzi, bądź co bądź ma z tyłu amortyzatory od Żuka ....... oczywiście zostaję przy amatorce i buduję bardzo budżetowo.... auto ma cieszyć, być jak najmniej awaryjne trochę szybsze na prostych i BEZPIECZNEKTR pisze:kurcze śledze ten temat i kibicuje Maxi... Ale co to za zwariowana Sierra o której co raz można przeczytać w tym temacie ?
Muszę coś z tym zrobić, bo nikt jej nie bierze na poważniejanusz pisze:KTR ta S(c)ierra to kawał maszyny, który wygląda jak typowy "śpioch". .
Heh......n2o na razie niet .... z ciekawych rzeczy, to wymieniłem dzisiaj plecionkę na wydechu, która jak się okazało dawała już o sobie znać od roku. Teraz jest błoga cisza wewnątrzCoobcio pisze: Ps. co tam ciekawego, kiedy gazik wchodzi