Dzięki wszystkim za miłe słowa
!
Pomimo zajęcia 1 miejsca w klasie na 1/4 mili nie byłem do końca zadowolony z czasów które robiła Maxima i nie chodzi tu o warunki panujące na lotnisku... najlepszy czas ET 14,43
Jadąc na Zlot czułem pod nogą, że jest coś nie tak a 100% potwierdzenia dawał mi zegar AFR
Tłumacząc sobie, że to pewnie wina paliwa które zalałem, dokonałem na szybko korekty paliwa i poszedłem się integrować
Kiedy kładłem się z spać z czwartku na piątek ok 2:15 (w dodatku znieczulony) nie myślałem zupełnie o samochodzie, jednak około 4 obudziłem się "zlany potem" i zacząłem opowiadać lokatorom o końcowym tłumiku który założyłem przed samym wyjazdem na Zlot. Oczywiście zostałem uznany za wariata i kazano mi iść spać. Jak się można łatwo domyślić nie dałem się namówić na spanie i o godzinie 5 dotarliśmy pod domek Szymqa w celu testu trzeźwości a następnie mieliśmy jechać do Częstochowy po stary tłumik
Po chwili okazało się jednak, że cała towarzysząca mi trójca Oktan, Medall i Drejku nie nadawała się do kierowania pojazdu, a jedynie u mnie wyskoczyło 000 . Mając jednak na uwadze co piłem i ile postanowiłem odpuścić.
Dzisiaj mogę powiedzieć tak... dużo się czyta, że w wolnossaku pojemność tłumik jest cholernie ważna, jednak ja przekonałem się o tym na własnej skórze.
Na dowód dołączam zdjęcie tłumików oraz log z komputera.... można tam zobaczyć jaka jest różnica w czasie na 2 biegu( między czerwoną a niebieską linią)przy różnych tłumikach.
Jak widać nie zawsze głośniej znaczy szybciej
Górny log A= 6,62 ..... B= 11,52 -----mały tłumik
Dolny log A= 6,58 ..... B= 11,02 -----duży tłumik