Strona 18 z 19

: 2015-08-12, 15:09
autor: Kwietas
Twoje DE jest jakieś dziwnie mocne :P

: 2015-08-12, 15:34
autor: Ad@mus
bo to HighPort ;)

: 2015-08-12, 16:16
autor: vixo
To z GTI to skrzynia nie jest

: 2015-08-12, 21:31
autor: rz
Owszem, TRZEBA SIĘ USTAWIĆ ;)

: 2015-08-13, 08:14
autor: DARO GTI
Takie miałem oznaczenie skrzyni w Sunnym GTI :) Długa skrzynia .

: 2015-08-15, 23:20
autor: Kwietas
Jaka by ta skrzynia nie była to owszem jest dość długa, dla mnie akuratna. Jasne, że pewnie trochę zabiera w sprincie 0-100km/h w porównaniu do skrzyni od VZ-Ra, ale w trasę jest optymalna. ;)
Z newsów to LPG już podłączone i śmiga na nim bardzo fajnie, a wracając do ostatniego problemu z przymuleniem to musi być coś z paliwem. Po strojeniu auta na LPG w niesamowity upał autko nie sprawiało żadnych problemów, a po przełączeniu na Pb problem powrócił. Zastanawia mnie tylko co musi być nie halo, że dopiero po naprawdę porządnych zagrzaniu dzieje się takie coś.
Poza tym to mi jeszcze podusia silnika się przerwała, więc jakoś w tygodniu się tym zajmę. ;)

: 2015-08-16, 00:46
autor: Ad@mus
pompka panie ;)
wymien pompe i filter-kup pompe tą podjebke walbro 255 i bedzie cacy

: 2015-08-16, 11:03
autor: primeraP10
A moze paliwo samo w sobie jest lipne. Kazdy wie jakie badziewi u nas sprzedaja.

: 2015-08-17, 01:22
autor: vixo
Ad@mus, pompke bym wykluczył jeździła w 360konnym Sunnym i nie było z nią problemów żadnych ;)

: 2015-08-17, 09:20
autor: MacGayver
vixo, być może, ale sam też wiesz jaki dobry miał być ecumaster który podłączalem do Ciebie a się okazało ze jest padnięty, się naszukalemnaszukalem xD

: 2015-08-17, 10:58
autor: Ad@mus
sprawdzenie pompki to sekund piec, manometr na przewod i pompuj suczko do 3barów ;) jak zapompuje to jest okej... dalej regulator ciśnienia może być zkopcony...

skoro na lpg bangla to na PB tez musi !! chyba ze drugi ecumaster się upalił plecąc głupoty wtryskiwaczom PB, gazowe sa na osobnym sterowniku i leją jak im gazownik kazał i temu jest okej

: 2015-08-17, 11:32
autor: vixo
MacGayver, ale ja jeździłem na tej pompie :)

: 2015-08-17, 14:41
autor: MacGayver
no niby masz rację, a pamiętasz jak było z ecumasterem? też wyszedłem z założenia że to przecież ecum znajomego więc musi działać - byłem w błędzie

: 2015-09-01, 16:40
autor: Kwietas
VE dzisiaj miało zmieniony olej. 1700km temu był swap i został zalany półsyntetyk Valvoline MaxLife 10W40. Silnik pod pokrywą zaworową wyglądał tak:
Obrazek Obrazek
Przez te 1700km olej trochę ściemniał, ale na szczęście VE praktycznie w ogóle go nie bierze :D
Przed zmianą oleju wleciała płukanka Liqui Moly. Po 20 minutach zleciał czarny jak smoła olej.
Następnie do silnika wleciało 2.5 litra oleju do płukania Commy X-FLOW FLUSH OUT dzięki poradom janusza. Po 20 minutach spuszczamy olej i był koloru ciemnobrązowego, także sporo syfu jeszcze zebrał, ale na szczęście nie tyle jak u innych :mrgreen: Na koniec wleciał Valvoline VR1 5W50.

Co do oleju do płukania to uważam, że warto wydać ok. 85zł na niego, bo wystarczy na dwa takie płukania. ;)

: 2015-09-01, 17:02
autor: vixo
Czy te krzywki maja rdzę ??!

: 2015-09-01, 17:07
autor: Modzelitto
Te zdjęcia są po pierwszych 1700km ??

: 2015-09-01, 18:21
autor: Kwietas
Te zdjecia dokladnie byly zrobione podczas wybierania silnika przed zakupem. Innych fot nie robilem. Przez 1700km raczej za duzo sie nie zmienilo. Na krzywkach byl jakis nalot i tyle :)

: 2015-09-01, 19:37
autor: Ryba
Kwietas, jak patrze na te zdjęcia to nie wydaje mi się żeby to był tylko "nalot"

Widziałeś te krzywki po przejechaniu tych dotychczasowych kilometrów ??

: 2015-09-01, 20:42
autor: Kwietas
Nie zagladalem tam teraz, pewnie dopiero zajrze jak w koncu jakies walki z sr16 znajde.

: 2015-09-03, 08:24
autor: killer2000
Korek oleju zdejmi i zobaczysz krzywki a co do oleju to ve z fabryki na 5w30 lata

: 2015-09-03, 08:39
autor: janusz
Kwietas, ja w okolicach listopada/grudnia będę zmieniał olej i będę coś nowego zalewał - już mam plan co :d Jak przetestuje to dam znać :d

: 2016-02-10, 08:43
autor: adrionGT
Heloł, jak tam auto? Sprzedało się czy zostało u Ciebie?

: 2016-02-10, 20:29
autor: Kwietas
Była mała chwila słabości, ale na szczęście się nie sprzedało, więc trzeba brnąć dalej. ;)

: 2016-02-16, 13:45
autor: adrionGT
A co z tymi problemami z przymulaniem?
I co w końcu było na tych krzywkach?

: 2016-02-16, 16:16
autor: vixo
Masz w środku schowek na okular i słoneczniki podświetlane ??

: 2016-02-17, 02:20
autor: Kwietas
adrionGT, z przymulaniem to przeplywka byla, bo wymienilem na nowa i jak reka odjal.
Pokrywy zaworowej nie sciagalem takze nie wiem co tam nowego pod nia ;)
vixo, nic z tych rzeczy nie mam, a czemu pytasz?
Ogolnie Alma na razie wiecej stoi niz jezdzi, do pracy chodze na pieszo, to wrecz na sile gdzies nia jade. Miesiecznie jakies 200km robie. Jak bedzie czas to sie wstawi na drobne naprawy i niech jezdzi dalej.

: 2016-02-17, 06:34
autor: vixo
Jak nie masz a byś chciał to ja mam :) wziąłem do siebie do Primery okazało się do Almery ;) po taniosci oddam :)

: 2016-02-17, 09:44
autor: adrionGT
Kolejne VE stoi zimą :-P

: 2016-03-10, 21:44
autor: Kwietas
vixo, dzieki za cynk, ale jakos mi tego nie brakuje. ;)
adrionGT, nie to ze stoi, bo w te tegoroczne najwieksze sniegi i mrozy jezdzilem nia, ale wczesniej do pracy mialem 20km, a teraz 2 to szkoda go odpalac na taki krotki dystans ;)
Ostatnio upolowalem na drodze Accorda VI Type-R, takze VE jest przepalane dosc regularnie :P

[ Dodano: 2016-03-10, 21:42 ]
Fura byla u doktora na male poprawki i juz smiga :)
Zrobilem sobie dzien faceta i pojechalem na hamke. Wyszla seria, 187 koni na benzynie i 180 na gazie, takze trzeba troszke podzialac, by podgonic innych wlascicieli VE. ;)

: 2016-03-11, 09:59
autor: MacGayver
To czemu nie zadzwoniłes się pochwalić ze jednak pojechałes? ;)
Seria jak seria,może przynajmniej realny wynik, swoją drogą rzadko które VE wykazywalo serię choć w tym wypadku mogłoby te 190 przekroczyć. Może warto by było zerknąć w mapę :-P