Strona 15 z 15

: 2015-11-23, 20:13
autor: PumaRST
vixo pisze:194KM i 228NM :mrgreen:
to by było bliskie oczekiwaniom ;-)

[ Dodano: 2015-12-07, 12:52 ]
powoli do przodu

Obrazek Obrazek

: 2015-12-17, 19:44
autor: Drifter
Nie dużo zostało, nie poddawaj się.. składaj i upalaj!

: 2015-12-17, 20:57
autor: PumaRST
podłoga w środku skończona, czas powoli wkładać wnętrze.

Obrazek

: 2015-12-17, 21:01
autor: d3mox
Naprawde chcesz mieć czarną podłoge? Nie polecam w lato :D

: 2015-12-17, 21:46
autor: Ad@mus
to je OBRtech-tylko dla hardkorów :D

: 2015-12-18, 09:54
autor: VE Killer
fotele bezposrednio do podlogi czy jak bo widze ze profile powycinane?

: 2015-12-18, 10:03
autor: d3mox
profile wspawane :)

: 2015-12-18, 22:20
autor: PumaRST
VE Killer pisze:fotele bezposrednio do podlogi czy jak bo widze ze profile powycinane?
wspawane miejsca montażowe zgodne z "J" do przykręcenia stelaży

: 2015-12-20, 11:57
autor: VE Killer
mogłeś też poprzecznie rurki wspawać bezpośrednio do nadwozia razem z płytkami. Takie rozwiązanie jest w Homo FIA a ta homologacja jest ważniejsza niż zał J ;)

: 2016-02-08, 21:01
autor: PumaRST
Panie i Panowie potrzebna pomoc.

Zapomniało nam się jak idzie układ chłodzenia - potrzebny na gwałt schemat jak idzie na nagrzewnicę,




Z góry dzięki za pomoc i info

Pozdro

Odpalenie coraz bliżej ;)

: 2016-02-08, 21:12
autor: DARO GTI
mogę zrobić fotę jak to jest w Mojej Almerz GTI

jak cos to PW

: 2016-02-08, 21:57
autor: Ad@mus
czy ten rysunek ci pomoże?
Obrazek

: 2017-01-29, 11:51
autor: PumaRST
Spy Photo

ObrazekObrazek

: 2017-01-29, 14:36
autor: foo
No i fajnie :)

: 2017-01-30, 07:44
autor: DARO GTI
las Panie widzę las i dorga długa przed Nami a sezon 2017 już niebawem :(

: 2017-01-30, 12:15
autor: Ad@mus
I co że las. Ważne że dalej powstaje :)
Dajesz Puma.... teraz to już chyba tylko montaż końcowy i upalanko.

: 2017-01-30, 19:31
autor: PumaRST
Ad@mus pisze:Dajesz Puma.... teraz to już chyba tylko montaż końcowy i upalanko.
Raczej miłościwie kupujący a nie upalanko ;-)

Auto generalnie do sprzedaży, niestety to nie zbyt popularna marka w Polandzie więc zostaliśmy zmuszeni do ukończenia. Co prawda dla nabywcy pozostaną pewne rezerwy i nie mówię już o 100KM z 1 litra pojemności. Chce by była bezpiecznie zrobiona dla mnie jak i dla nabywcy, by nic nie klęknęło.

PS: dziś pierwszy raz przejechała kilka kilometrów, jak dojdę do tego jak wsadzić filmik to zamieszczę

: 2017-01-30, 20:30
autor: Ad@mus
filmik na youtube wrzuc i potem zalinkuj ;)

: 2017-12-01, 23:36
autor: PumaRST
Po wielu bólach, wysadzonym pierwszym silniku - rozwaliło tłoki, w końcu dziś mogę uznać projekt na swój sposób skończony. Auto jeździ, skręca i hamuje. Legitymuje się mocą 172KM 215Nm. Szerzej opisze jutro lub pojutrze i zamieszczę fotki oraz wykres.

Niestety jak na wstępie napisałem, pierwszy silnik umarł w fazie strojenia, posypały się tłoki więc podjąłem decyzję o zrobieniu silnika, który by się mieścił swoimi przeróbkami w homologacji N-grupy, by auto jako całość spełniało pod kątem technicznym jej wymogi.

[ Dodano: 2017-12-02, 21:10 ]
Sprawa silnika wygląda następująco:

• Wyważone i odchudzone korbowody,
• nowe panewki,
• Lekkie koło pasowe - 0,7kg
• Lekkie koło zamachowe 6,4KG,
• Uszczelka termiczna pod kolektor ssący
• Sportowy filtr
• Obrobione kanały w głowicy,
• Głowica splanowana o 0,5mm
• Przerobiony kolektor ssący – porting I powiększenie kanałów oraz przeróbka puszki,
• Przerobione gniazda zaworowe,
• Wycieniowane zawory – na wzór SR16VE N1
• Wałek ssący przestawiony,
• Przerobiona seryjna przepustnica,
• Kolektor wydechowy rurowy z P10GT (4-2-1)
• Wydech 55mm (zamiast 48mm) na 3 tłumikach przelotowych
• Komplet poduszek Energy Suspension 4szt
• Elektronika – seria + ECUmaster DET2
Skrzynia biegów – seria 4,37, short shifter + wszystkie gumy wymienione na poliuretany Energy Suspension, Nowe sprzęgło

Obrazek


Bardzo wielkie dzięki dla Bodka z Bocamotors za wystrojenie auta oraz równie wielkie podziękowania dla Coobcia za użyczenie hamowni i wsparcie podczas zabaw na niej - polecam obu w/w Panów.

Auto wygląda tak:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Więcej szczegółów odnośnie zawieszenia, układu hamulcowego czy wnętrza opisze w ogłoszeniu dotyczącym sprzedaży.

: 2017-12-02, 22:18
autor: Ad@mus
Dobre wyniki panie :) To chyba najwyższy NM w srce n/a w pl - tak oficjalnie z wykresikiem;)

: 2017-12-03, 02:05
autor: onyxx
Wynik bardzo fajny :) Gratulacje
PumaRST pisze:
• Wyważone i odchudzone korbowody,
Po prostu zebrałeś materiał z korb w celu wyrównania ich mas czy jakiś inny zabieg został zastosowany?
Możesz zaprezentować zdjęcia odchudzonych korb?

: 2017-12-03, 08:41
autor: PumaRST
waga korb była wyrównywana tak by na obu końcach była taka sama co owocowało równą wagą ich całych. Lepszego foto nie posiadam

Obrazek

: 2017-12-03, 09:53
autor: Modzelitto
Przepustnica po portingu, czy jakiś inny zabieg się odbył?

Trochę to trwało, ale fajnie, że się udało wyjechać z garażu.
To koniec przygód z torem Kielce, czy idziesz w inną markę?

: 2017-12-03, 12:02
autor: PumaRST
przepustnica po portingu i przerobieniu ośki. Wymiar seryjny.

Koniec przynajmniej na obecny czas zabaw z autami - w gruncie rzeczy od jakiś 2-3 lat. I w sumie to przyczyna czemu się tak to przedłużało.

: 2017-12-04, 22:30
autor: Ad@mus
PumaRST, a pamiętam jak 100lat temu wertowałem twój temat z Fiestą RST :)
Jakie to były czasy! Przykro przyznam, ale mi też przechodzi :)

: 2017-12-06, 14:31
autor: DARO GTI
Mój Sunny miał 171 KM 205 Nm ale ważył 960 kg - Almera ciężka jest :(

: 2017-12-06, 16:42
autor: PumaRST
o jakieś 50kg więc różnica żadna ;)