Strona 11 z 13
: 2013-05-24, 21:43
autor: zecikk
szkoda ze primery ta zzera korozja....
: 2013-05-24, 21:47
autor: VILQ
ale co ciekawe - z W10 nie miałem takich problemów.
Teraz małą zagadka - z jakiego samochodu pochodzi ta wycieraczka:
: 2013-05-25, 00:42
autor: Sajmooon
VW? na przykład Golf?
: 2013-05-25, 05:37
autor: VILQ
Nie, ale podoba mi się Twój tok myślenia
: 2013-05-25, 08:13
autor: Zielkq
Grupa vag. Konkretny ciężko trafić, bo występowała w vw (nie tylko polo 9n), skodach i audi. Różniły się tylko długością zastosowanego pióra.
dałeś 410? Oryginał w primerze ma 400 i jak mierzyłem to 410 powinno zachodzić na światło stopu, ale dalej mieścić się w obrębie szyby.
Wiem, bo do mnie paczka od kilku dni idzie...
F.
: 2013-05-25, 12:24
autor: VILQ
VW Polo IV - pióro jest trochę krótsze, bo 350mm, ale nie robi to aż takiej różnicy, bo i tak sięga do stopu
Sprężyna jest o wiele mocniejsza, a sam montaż jest prawie plug'n'play ... trzeba podłożyć kilka podkładek przed montażem, bo trzpień dyszy spryskiwacza jest w Primerze ciut dłuższy i nie da się bez podkładek założyć osłonki
: 2013-05-25, 14:05
autor: Zielkq
Ja i tak dyszę spryskiwacza mam kombinowaną, także zobaczymy jak to wyjdzie
: 2013-05-25, 16:24
autor: VILQ
A Twoja od czego będzie ?
: 2013-05-25, 16:44
autor: Zielkq
Dawcą ramienia jest zamiennik do Tourana (nie wiem dlaczego sprzedają to samo, podpisane jako pasujące do tylko jednego konkretnego modelu, w różnych pieniądzach...), a dysza spryskiwacza od Passata B4/Golfa III (nie wiem o co dokładnie pytasz)
Tak wygląda dysza:
viewtopic.php?p=282991#282991
Jeżeli 410mm okaże się jednak zbyt duże to najwyżej samą wycieraczkę się wymieni - to już i tak znikome koszty w porównaniu do szukania oryginalnego ramienia od Primery wraz z kapturkiem.
Pozdrawiam
: 2013-06-06, 21:22
autor: VILQ
Dziś znajomy nagrał dźwięk z silnika i z wydechu
YouTube
: 2013-10-09, 21:29
autor: VILQ
Z filmikami na razie słabo - braki sprzętowe ...
Co do "dziania się" ... kończę zbierać graty do kolejnych modów i przygotowuje plany na kolejne, więc jeszcze "będzie się działo"
: 2013-10-10, 07:48
autor: VILQ
Owszem
Teraz pora popracować trochę nad wyglądem auta
: 2013-12-05, 20:04
autor: Ad@mus
zdradz troche planow panie:)
ciekaw jestem jakie masz plany wizualne:D
: 2013-12-05, 20:36
autor: Seboo991
VILQ, a tą belkę o której rozmawialiśmy na zlocie pospawałeś ?
: 2014-02-06, 15:24
autor: SCOOTER
VILQ, działasz coś przy bryce
: 2014-06-03, 21:04
autor: VILQ
Działam ... znowu
Jutro postaram się zebrać do kupy to co ostatnio działo się w autku
: 2014-06-03, 21:26
autor: janusz
No w końcu jakiś updejt będzie, bo dawno nic się tu nie działo. Czekam na foty
: 2014-06-03, 21:29
autor: VILQ
Dzis mam tylko z komorki - porownanie przeswitów miedzy oponami a nadkolami, ale poczekam do jutra i wezme sensowniejszy aparat
: 2014-06-03, 21:42
autor: Zielkq
Czyżby w dół poszła? Na czym i o ile?
: 2014-06-03, 21:45
autor: VILQ
W dol poszla ... ale tylko z przodu i w koncu wyrownaly sie przeswity
MTS -25mm
: 2014-06-03, 21:48
autor: Zielkq
VILQ, a weź przy jakiejś okazji zmierz proszę miarką wysokość od krawędzi błotnika (od najwyższego punktu) do ziemi. Tak z ciekawości
: 2014-06-03, 21:56
autor: VILQ
To mam pomierzone
Pomiary "przed":
- przod - do krawedzi opony - 60,5cm, do blotnika 67,5mm (przeswit 7cm)
- tyl - do krawedzi opony - 61,5cm, do blotnika 65cm (przeswit 3,5cm)
Pomiar "po" (auto stalo w innym miejscu):
- przod - do krawedzi opony 58,8cm, do blotnika 62,8cm (przeswit 4cm)
Jak widac zapowiadane -25mm jest w miare w tolerancji, bo na zywo wyszlo -30mm
Tylu dzis nie mierzylem, ale tak na oko przod ma teraz ok 0.5cm mniejszy przeswit niz tyl, a nie 4cm wiekszy
: 2014-06-03, 22:20
autor: bombel
W piatek na spota dawaj
: 2014-06-03, 22:21
autor: Ad@mus
ja mam eibach pro kit -40
porownanie 1 do 1:
a na aucie przeswit przed:
głowa miedzy koło a błotnik
po:
niecale 3 palce ale pewnie jeszcze sie ulozy
jak sie nie ulozy to ciachne jeden zwoj
: 2014-06-04, 12:53
autor: Wiooreck
Ach te niepozorne rodzinne combi, też bym takie chciał
wrzuć jakieś fotki, chcielibyśmy to zobaczyć
: 2014-06-04, 20:59
autor: VILQ
Podsumowując ostatnie prace:
- renowacja tylnej klapy + kilka zaprawek
- świeża oliwa Valvoline VR1 10W60 + filtr
- nowe amortyzatory KYB Excel-G
- sprężyny MTS -25mm (przód)
- tarcze Mikoda GT + klocki Kashyiama (przód)
Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią (choć fotki z komórki):
Przód przed wymianą:
Tył (w ramach porównania):
Przód po wymianie:
Prawa kolumna (jeszcze przed wymianą klocków):
Lewa kolumna (z nowymi klockami):
Klapa po renowacji:
Profilówka po całej operacji:
: 2014-06-04, 21:47
autor: Zielkq
No I malina
Ale co mnie ciekawi, to wywalony znaczek z klapy bo ostatnio pojawily sie watpliwosci na temat sposobu jego zamocowania jak dywagowalismy o tym w moim temacie. A ze juz przez to przechodziles: jest tylko naklejony, czy rowniez na jakis kolkach jak znaczek na masce?
Pozdrawiam
: 2014-06-04, 21:50
autor: janusz
VILQ ile przejechałeś na tych Mikodach? I jak się sprawują?
Zielkq tył jest klejony, przód na kołkach.
: 2014-06-04, 21:51
autor: Ad@mus
teraz 16" by się przydało
: 2014-06-04, 21:52
autor: Zielkq
No to trzeba bylo do mnie tak od samego poczatku, ze to tylko klejone jest