[ Micra] Micra K11 CGA3DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Micra] Micra K11 CGA3DE
Jestem tu nowy i mam nową - starą Micre K11 z roku 2001/10 (z przedostatnich 2 miesiacy produkcji tego modelu)
Polowałem na nią chyba z pół roku chciałem ze wszystkim no i sie nie udało.
Do pełni zabrakło tylko ABS, automatycznej klimy (jest manualna), jeszcze dwóch airbagów w fotelach i fabrycznego autoalarmu.
Zato mam nietypowy silniczek i skrzynię, które był produkowany przez niecałe 2 lata.
1,4L 60kW (82PS) 6000rpm 108Nm 2800rpm 11,9s do 100km/h (6500-odcięcie) - DANE FABRYCZNE
1. TEST MASZYNY: AKTUALNIE: 61,2Kw (83,2PS)6222rpm 109Nm 2487rpm
Tescik na hamowni i jest dobrze (mocna seria) 84kuce i 110niutki W NORMALNYCH WARUNKACH.
bieg 1 = 6500rpm i 55km/h (poprawka)
bieg 2 = 6500rpm i 100km/h
bieg 3 = 6500rpm i 145km/h (poprawka)
bieg 4 = 6300rpm i 192km/h (poprawka) Parametry na hamowni
bieg 5 = ____rpm i ??km/h
Ale na razie braknie mocy
Szczegulnie zależy mi na tym żeby wozik jeżdził codziennie wiec dlatego wmontowałem się na forum żeby nie przedobrzy z modyfikacjami.
Bardziej zależy mi na Niutkach niż na kucach.
Autko - cel jeżdzic dożywotnio nawet i 20 lat
2016-02-23
Mam mechanika dobrego i co 2-3 miesiące coś sie dzieje przy autku.
obecnie już nie chcę 120 kucy ale przynajmniej 100.
Ponieważ przez 4 lata jazdy dość zróżnicowanej wyplułem 3 poduchy są za słabe na to
Polowałem na nią chyba z pół roku chciałem ze wszystkim no i sie nie udało.
Do pełni zabrakło tylko ABS, automatycznej klimy (jest manualna), jeszcze dwóch airbagów w fotelach i fabrycznego autoalarmu.
Zato mam nietypowy silniczek i skrzynię, które był produkowany przez niecałe 2 lata.
1,4L 60kW (82PS) 6000rpm 108Nm 2800rpm 11,9s do 100km/h (6500-odcięcie) - DANE FABRYCZNE
1. TEST MASZYNY: AKTUALNIE: 61,2Kw (83,2PS)6222rpm 109Nm 2487rpm
Tescik na hamowni i jest dobrze (mocna seria) 84kuce i 110niutki W NORMALNYCH WARUNKACH.
bieg 1 = 6500rpm i 55km/h (poprawka)
bieg 2 = 6500rpm i 100km/h
bieg 3 = 6500rpm i 145km/h (poprawka)
bieg 4 = 6300rpm i 192km/h (poprawka) Parametry na hamowni
bieg 5 = ____rpm i ??km/h
Ale na razie braknie mocy
Szczegulnie zależy mi na tym żeby wozik jeżdził codziennie wiec dlatego wmontowałem się na forum żeby nie przedobrzy z modyfikacjami.
Bardziej zależy mi na Niutkach niż na kucach.
Autko - cel jeżdzic dożywotnio nawet i 20 lat
2016-02-23
Mam mechanika dobrego i co 2-3 miesiące coś sie dzieje przy autku.
obecnie już nie chcę 120 kucy ale przynajmniej 100.
Ponieważ przez 4 lata jazdy dość zróżnicowanej wyplułem 3 poduchy są za słabe na to
Ostatnio zmieniony 2016-02-23, 08:31 przez Detalik, łącznie zmieniany 7 razy.
Muszę nauczyc sie wrzucac zdjecia a i pogoda do chrzanu pada, kiepskie zdjęcia wyjdą.
Chciałem na poczatek walek GT od Świątka ale na stanie mają tylko do 1L i 1,3L, musiał bym niejeżdzic ponad 4 miesiące zeby zrobili dla mnie na zamuwienie.
No chyba że ktoś jest łaskaw i ma wałki z 1,4orginalne załatwic to odkupię i wyślę Świątkowi
Chciałem na poczatek walek GT od Świątka ale na stanie mają tylko do 1L i 1,3L, musiał bym niejeżdzic ponad 4 miesiące zeby zrobili dla mnie na zamuwienie.
No chyba że ktoś jest łaskaw i ma wałki z 1,4orginalne załatwic to odkupię i wyślę Świątkowi
Detalik agresywne wałki bez przesunięcia odcinki na 8000 obrotów nic Ci nie dadzą.
Co do zdjęć to szukamy: viewtopic.php?t=4226
Co do zdjęć to szukamy: viewtopic.php?t=4226
Detalik pisze:Pierwotne przeliczenia wychodzą mi że na 4 biegu gdzieś do 190 da rade a na 5 to i 230
z tego co pamietam u mnie to 1,3 na 4 biegu zamykało licznik... a na 5 tylko utrzymywało tylko prędkość... a odpuszczenie gazu na 5 - skutkowało zejsciem z prędkością poniżej 200...
wałki jak już to catcams ale to min 4 tyg czekania ...i wałki na wzor
Różowa Landrynka 140KM / 301Nm
tak wyglądał tydzień po zakupie 2012 styczeń
tak wygląda teraz 2012 Kwiecień
ok jutro bedzie więcej zdjęc
A tak apropo swiątek robi 3 rodzaje (GT wyczynowe i rajdowe) wałków ja chcę ten najmniej zmodyfikowany.
Przedstawiciel Świątka mówił czy ktoś tam przez telefon że wałki GT poprawiają wydajnośc silnika i nie zwiekszają zuzycia paliwa, no chyba ze sie wciśnie.
W planach niemam zamiaru sciagac odcinki ewentualnie jesli to możliwe przesunąc ja na 7000
Jak pisałem chcę cieszyc sie autkiem długo aż do końca i troche dalej.
zanim zamówisz wałki ŚWIĄTKA,poszukaj na necie opinii...--miałem takie w p10 sr20de straszna kaszana,szybko się wycieraja krzywki i przebieg był żenujący momentu i mocy
raczej-nie wiem ,czy podobnie nie bedzie do 1.4 twojego...popatrz na ebay.co.uk może jakies wałki robi PIPERCAMS lub CATCAMS-droższe ,ale napewno dużo lepiej opracowane
raczej-nie wiem ,czy podobnie nie bedzie do 1.4 twojego...popatrz na ebay.co.uk może jakies wałki robi PIPERCAMS lub CATCAMS-droższe ,ale napewno dużo lepiej opracowane
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
ech tak dokładnie 1348wronek pisze:1348 chyba, bo mi sie nie chce patrzeć w guglu
ten w cube to nie to samo na stronach jest mnustwo błęduw widziałem już wiele że ma 85ps i 120Nm i 95 i cośtam a tera widze że nawet 101
tak pozatym to nie przejściówka tylko przerubka 1,3 chyba bo niczym szczegulnie sie nieruzni no i wałki inne i wiele innych drobiazgów ale cały blok taki sam no ciutke wyższy chyba
w którymś czasopismie czytałem że poprostu rozwiercili silnik lekko aby zwiekszyc moc
Wszakże polowałem na takiego z końca seri ze wszystkim ale na sprzedaży w europie w tej wersji jest tylko kilka sztuk KILKA!!!
Ja kupiłem go pod warszawą goście sprzedali bo był kiedyś bity, a sie nieznali i im ktoś feler sprzedał. nieznali sie nawet troche a wuz był dla ich Matki wiec sprzedali żeby mamie sie nic niestało.
Efekt kupiłem auto z faktycznym przebiegiem 68 000 km
prawdopodobnie stało ze 2 lata w warsztacie
i pognieciona tylną podłogą i naruszonym lewym przednim bokiem
reszta fabryka
najlepsze że wmontowali mu drązek kierowniczy prawy od silnika 1.0 dlatego miał zbieżnośc 11mm
Autko wytargowałem za 7 500 +200 pełen baczek.
takie jakie mnie interesowało z niemiec 12000 do 15000złociaków
[ Dodano: 2012-04-05, 20:50 ]
Dzisiaj tak w ogóle jestem chory ale usunełem już jedną standartową usterkę mianowicie mokry chodniczek pasażera jesli ktoś niewie służę pomocą.
ps to jest druga moja micra K11
[ Dodano: 2012-04-05, 20:54 ]
10 kwietnie gdzie?? jak niedaleko to pojadę (w ta i spowrotem na baku paliwa)sergiej pisze:zanim zaczniesz kase w walki ladowac to moze najpierw zrob standardowe mody ...wywal egr,pobaw sie zaplonem,wydeszek,mod rozrzadu,
a najlepiej przyjedz na najblizeszego spota 10 kwietnia i wtedy Ci wiecej powiemy
ten silniczek to jest taki jaki pozniej w k12 montowali czy sie czyms rozni ?
Pewnie na Głebokim jak zwykle, no chyba, że deszcz to TurzynDetalik pisze:10 kwietnie gdzie?? jak niedaleko to pojadę
[ Dodano: 2012-04-05, 21:13 ]
viewtopic.php?t=356
Witam,
ja także trafiłem na podobną wersję jak autor tematu i chciałbym się dołączyć do pytania.
Jestem całkowicie zielony z mechaniki samochodowej - Micra 1.4 2000 (na tylnej klapie niby Sport)- to mój pierwszy samochód - zawsze mi się podobał i chciałbym, by posłużył mi jak najdłużej.
Co powinienem zrobić na początek, o co zadbać itd.?
ja także trafiłem na podobną wersję jak autor tematu i chciałbym się dołączyć do pytania.
Jestem całkowicie zielony z mechaniki samochodowej - Micra 1.4 2000 (na tylnej klapie niby Sport)- to mój pierwszy samochód - zawsze mi się podobał i chciałbym, by posłużył mi jak najdłużej.
Co powinienem zrobić na początek, o co zadbać itd.?
Pierwsze co zadbać o mały przeciek po stronie pasażera na podszybiu łatwe do zrobienia jesli zauważysz że cieknie to pomogę.
Masz kilmę spomaganie usztywnione zawieszenie?? ABS
Mój to końcówka serii ! twój jkby co to przejściówka pomiedzy 1 a 2 liftem
rozpoznac najprosciej po tym gdzie jest antena ja mam z przodu.
Najważniejsze to dbać zeby nierdzewiał a inne żeczy niemal niezniszczalne.
[ Dodano: 2012-04-08, 14:46 ]
sprawdz jedno jesli na 2 masz 100 i zawieszenie na dziurach żuca to masz sport jesli nie to masz tylko silnik mocniejszy
orginały były w sierodkó pomarańczowe łącznie z kierownicą - i były 3 drzwiowe
Masz kilmę spomaganie usztywnione zawieszenie?? ABS
Mój to końcówka serii ! twój jkby co to przejściówka pomiedzy 1 a 2 liftem
rozpoznac najprosciej po tym gdzie jest antena ja mam z przodu.
Najważniejsze to dbać zeby nierdzewiał a inne żeczy niemal niezniszczalne.
[ Dodano: 2012-04-08, 14:46 ]
sprawdz jedno jesli na 2 masz 100 i zawieszenie na dziurach żuca to masz sport jesli nie to masz tylko silnik mocniejszy
orginały były w sierodkó pomarańczowe łącznie z kierownicą - i były 3 drzwiowe
Detalik,
fajna ta Micra, szczegolnie z koncowki produkcji, bo i lampy i zderzaki ma fajnie narysowane. Niech sluzy, jezdzi szybko i bezawaryjnie.
Bogumil,
witamy na forum, stworz swoj temat w prezentacjach i opisz swojego stwora. Skoro juz wrzuciles foty to mozesz powiedziec dlaczego Micra ma tylne lampy przedliftowe? Jakis dzwonek byl?
fajna ta Micra, szczegolnie z koncowki produkcji, bo i lampy i zderzaki ma fajnie narysowane. Niech sluzy, jezdzi szybko i bezawaryjnie.
Bogumil,
witamy na forum, stworz swoj temat w prezentacjach i opisz swojego stwora. Skoro juz wrzuciles foty to mozesz powiedziec dlaczego Micra ma tylne lampy przedliftowe? Jakis dzwonek byl?
Dzięki za odpowiedzi.
Jak tylko odbiorę samochód to porobię fotki i założę oddzielny temat - tymczasem się przykleiłem , bo póki co mam spisaną umowę przedwstępną do piątku i zasięgam informacji ile się da, na podstawie zdjęć, bo przecież całkiem zielony jestem.
Jeżeli chodzi o tylne światła, to też doszedłem do tego, że to chyba do roku 98 były takie w użyciu - ten samochód z Francji w 2006 był sprowadzony - czy możliwe, by we Francji takie światła były dłużej? Czy to raczej dzwon jakiś? - czy nie wydaje się Wam, że tylne drzwi minimalnie za dużą mają szparkę a napis Nissan też ma złe światła/przestrzenie między literami?
P.S. Ten sport na tylnej klapie pomieszał mi się z tym co czytałem w internecie, więc to zwykle 1.4 z klimą , wspomaganiem, immobilizerem, poduszkami.
Jak tylko odbiorę samochód to porobię fotki i założę oddzielny temat - tymczasem się przykleiłem , bo póki co mam spisaną umowę przedwstępną do piątku i zasięgam informacji ile się da, na podstawie zdjęć, bo przecież całkiem zielony jestem.
Jeżeli chodzi o tylne światła, to też doszedłem do tego, że to chyba do roku 98 były takie w użyciu - ten samochód z Francji w 2006 był sprowadzony - czy możliwe, by we Francji takie światła były dłużej? Czy to raczej dzwon jakiś? - czy nie wydaje się Wam, że tylne drzwi minimalnie za dużą mają szparkę a napis Nissan też ma złe światła/przestrzenie między literami?
P.S. Ten sport na tylnej klapie pomieszał mi się z tym co czytałem w internecie, więc to zwykle 1.4 z klimą , wspomaganiem, immobilizerem, poduszkami.
Jak go kupisz to sprawdz jedno czy do otciecia na 2 masz 100km/h
Tak na serio najważniejszy olej jesli go w czas nie bedziesz wymieniał to łańcuszek po d dostanie ile ta wersja ma przejechane
Mój poprzednik K11 1.0l dojechał 165tyś i jezdzi u kolegi dalej.
Tak apropo to na jakich trasach chcesz jeżdzic bo to ałtko z silnikiem 1,4 to na miasto srednio sie nadaje.
Ono lubi obroty minimum 1800rpm czyli 50 km/h na 3 biegu 1.0l 50 miał na 5 biegu
i w lato po mieście przy oszczednej schodził do 5.2l-4,8l 100km a ten smoczek 7,4l ale jak na razie szaleję
Twój cza bedzie dodac z 0,1-0,2l bo cięższy bedzie nieco. No chyba że gaz mu dasz.
sprawdz dokładnie tylna podłogę czy nie jest mokra (koło zapasowe) jak tak to dzwonek był taki sam jak mojego. Cieżko kupic ideał - ideałów nikt niesprzedaje jeżdzą dalej.
Tak najlepiej stwórz swój topik (niebędę zaśmiecał swojego ) to ja pomoge z mikrą. Jestem prawie 4 rok z nimi. 50 000 przejechałem nimi
Ja też tylne lampy mam nieorginalne i klape też ale robie przebudowe na orginał Poprawka (mam orginalne lampy pomieszało mi sie coś)
Tak na serio najważniejszy olej jesli go w czas nie bedziesz wymieniał to łańcuszek po d dostanie ile ta wersja ma przejechane
Mój poprzednik K11 1.0l dojechał 165tyś i jezdzi u kolegi dalej.
Tak apropo to na jakich trasach chcesz jeżdzic bo to ałtko z silnikiem 1,4 to na miasto srednio sie nadaje.
Ono lubi obroty minimum 1800rpm czyli 50 km/h na 3 biegu 1.0l 50 miał na 5 biegu
i w lato po mieście przy oszczednej schodził do 5.2l-4,8l 100km a ten smoczek 7,4l ale jak na razie szaleję
Twój cza bedzie dodac z 0,1-0,2l bo cięższy bedzie nieco. No chyba że gaz mu dasz.
sprawdz dokładnie tylna podłogę czy nie jest mokra (koło zapasowe) jak tak to dzwonek był taki sam jak mojego. Cieżko kupic ideał - ideałów nikt niesprzedaje jeżdzą dalej.
Tak najlepiej stwórz swój topik (niebędę zaśmiecał swojego ) to ja pomoge z mikrą. Jestem prawie 4 rok z nimi. 50 000 przejechałem nimi
Ja też tylne lampy mam nieorginalne i klape też ale robie przebudowe na orginał Poprawka (mam orginalne lampy pomieszało mi sie coś)
Ostatnio zmieniony 2012-04-09, 14:33 przez Detalik, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam Problem Mały z autem wymieniłem sonde lambda i znowu mi sie kontrolka włączyła. miał kto taki problem
[ Dodano: 2012-04-16, 06:36 ]
Znalazłem jak na razie porblem tkwi w przepływomierzu.
Wyczyściłem zresetowałem i na razie niema lampki od silnika.
[ Dodano: 2012-04-16, 22:38 ]
Nic niedało przejechałem 50km i znowu lampka silnika
[ Dodano: 2012-04-30, 05:52 ]
Widział ktoś nakładki do mikry na progi. Widziałem w 5 drzwiowej wersji ładne czarne plastikowe z napisem MICRA.
Niemogę znależc.
14-05-2012 Blacharz i malowanko. będą zdjęcia przed i po troche kasy upłynie.
[ Dodano: 2012-04-16, 06:36 ]
Znalazłem jak na razie porblem tkwi w przepływomierzu.
Wyczyściłem zresetowałem i na razie niema lampki od silnika.
[ Dodano: 2012-04-16, 22:38 ]
Nic niedało przejechałem 50km i znowu lampka silnika
[ Dodano: 2012-04-30, 05:52 ]
Widział ktoś nakładki do mikry na progi. Widziałem w 5 drzwiowej wersji ładne czarne plastikowe z napisem MICRA.
Niemogę znależc.
14-05-2012 Blacharz i malowanko. będą zdjęcia przed i po troche kasy upłynie.
Tia kontynuacja trwa kasy braknie na mody ale jak na razie jeździ szkrab pomalowany cały od góry do dołu. I jest zadziorny obecnie powinna mieć około 90kucy.
A tak na marginesie ja się nigdy nie poddaje tyle że wszystko trwa w czasie.
[ Dodano: 2016-02-23, 08:26 ]
Dawno mnie nie było na forum powiadam że autko ciągle mam i teraz trochę w końcu się ruszyło powoli przerabiam i poprawiam co nie co.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1256_o.jpg
Jak zrobię zdjęcie następne to wrzucę.
Cała tylna ośka była robiona
A tak na marginesie ja się nigdy nie poddaje tyle że wszystko trwa w czasie.
[ Dodano: 2016-02-23, 08:26 ]
Dawno mnie nie było na forum powiadam że autko ciągle mam i teraz trochę w końcu się ruszyło powoli przerabiam i poprawiam co nie co.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1256_o.jpg
Jak zrobię zdjęcie następne to wrzucę.
Cała tylna ośka była robiona