Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ 100NX] Pawła 100nx gti - reborn

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-08-08, 06:05

niezły wynik i fajna "setka" gratuluje
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Limon
fanatyk nissana
Posty: 1010
Rejestracja: 2009-12-10, 23:12
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Limon » 2010-08-08, 08:06

Fajnie wóz ogarnięty :mrgreen: Wynik ładny ale idzie jeszcze urwać coś z zapłonem :-P Pisałeś że sprzęgło do wymiany ? Już zrobione :->

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-08-08, 08:40

Tak sprzęgło siedzi nowie Aisina cały komplet razem z nowym kołem zamachowym.

[ Dodano: 2010-08-27, 10:50 ]
Wspawawszy tłumik od saaba 9-5 2.3 T zrobiło się cichutko jak nigdy jedynie z gazem w podłodze słychać fajnie :)Wlot i wylot miał te wyżej wspomniane 2,4 cala ale zaraz dalej była zwężka i nie wiem czy ona lipy nie robi....niby auto ciągnie ale nie wiem czy to efekt tego, że widziałem tą zwężkę i tak mi się wydaje, czy auto rzeczywiście ciut straciło.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-09-09, 17:15

jedź na hamownie to się dowiesz. osobiście uważam że nie zrobi to różnicy a jedynie ze względu na cichość masz takie odczucia no chyba że nagle z 2,4" robi się 1,5" ale jesli masz zwężkę o np.1-2mm nie zrobi to różnicy
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-09, 19:47

Wiesz co tam była zwężka z 63mm na 50mm i czuje, że zamula tzn ciągnie ale wyraźnie widać, że chciałby szybciej tylko go trzyma wracając od Coobcia jeszcze bez tego tłumiczka nie było tego.

[ Dodano: 2010-09-09, 20:48 ]
PS szukam sprawdzonego nastawnego regulatora ciśnienia paliwa bo kupiłem jeden ale zaraz oddałem ze względu na kiepską jakość wykonania.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-09, 20:54

NA jakiej wysokości jest ta zwężka w środkowym tłumiku w Saabie 9-5 ??
Zawsze mi się wydawało że to pełen przelot fi 60mm...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-09, 22:08

Wiesz co ona jest zaraz za flanszą wlotu do tłumika...Może mój jest tak wykonany i tyle, a te co ty widziałeś były ok.Jak byłem u ciebie to mówiłeś, że możesz taki załatwić po dobrej cenie jeśli to by pomogło w odzyskaniu osiągów przy zachowaniu akceptowalnego poziomu głośności to chętnie zrobię moda i podmienię :)

Fotka tłumika

Obrazek
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-09-10, 07:23

to jednak twoje odczucia moga być prawidłowe.

co ty masz za tarcze sportowe??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-10, 08:14

Tarcze kupowałem w tym sklepie, wzór nacięć można sobie wybrać

Kod: Zaznacz cały

http://www.unionparts.pl/
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-09-10, 09:29

Widzę że to jest zamiennik, w orginalnie nie przypominam sobie by taka zwężka była...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-10, 09:43

Daj znać co do ceny na pw ile by kosztował taki tłumi bez tej zwężki.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-09-10, 11:02

i jak one się spisują??
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-10, 11:08

Wiesz co mam je jakieś hmm 15~20kkm i jest bardzo fajnie, bicia nie ma, grzać też się nie grzeją powiem ci, że bardzo zadowolony jestem.

[ Dodano: 2010-09-16, 22:20 ]
Kolejny fant przyszedł do montażu mianowicie czujniki ciśnienia i temp. oleju i pojawił się problem.Mianowicie kupiłem niby dedykowaną podstawkę pod do setki i oczywiście nie pasuje.
Fotka poglądowa:
Obrazek

Chodzi o to, że króciec na który wkręcamy filtr jest po pierwsze za długi, a po drugie gwint na nim jest jedynie na samym początku i ta śruba po prawej na fotce nie pasuje, z resztą kto wymieniał ten wie o czym mówię, ale teraz czy dostałem zły model tej podkładki i wystarczy wymienić czy może nie ma czegoś takiego i trzeba szukać innego rozwiązania(np trójnik)??Czy może trzecie rozwiązanie przenieść filtr w inne miejsce całkowicie za pomocą odpowiednich adapterów i przewodów.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2010-09-16, 21:40

No chłopaki :!: Przyznawać się kto zakładał to cudo :!: :-P
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-09-18, 15:40

Na pewno wziąłeś gwint 3/4unf-16. ?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-18, 15:59

Nie w gwincie problem tylko długości króćca na który nakręcamy filtr.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
ciapek
fanatyk nissana
Posty: 682
Rejestracja: 2009-12-09, 21:47
Lokalizacja: Kosobudy

Post autor: ciapek » 2010-09-18, 16:45

Cholera to będę miał taki sam problem, ale piłka do metalu i ogień :-P
PS. jakie zegary zakładasz ?

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-18, 17:09

Zegary jeśli chodzi ci o markę to autogauge(przepraszam jeśli to jest odbierane jako reklama;]) a jeżeli chodzi ci o to jakie wskaźniki to ciśnienie oleju, temperatura, a w następnej kolejności EGT i Boost(jak przyjdzie pora).Jeżeli chodzi o piłkę do metalu to problem jest taki, że trzeba zdemontować podstawkę pod filtr bo jak ci wpadną opiłki to się zrobi niewesoło...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PumaRST
fanatyk nissana
Posty: 647
Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
Lokalizacja: OBR Niestachów
Kontakt:

Post autor: PumaRST » 2010-09-27, 11:30

wydaje mi sie że wczoraj około 18:30 widziałem cię jak wjeżdżałeś do Kielc od strony Opatowa. Jeśli mam racje to bardzo ładnie sie prezentuje twoje auto na drodze. Naprawdę fajnie
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm

Awatar użytkownika
prtp'06
aktywny forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2010-01-05, 17:14
Lokalizacja: lbn

Post autor: prtp'06 » 2010-09-27, 11:46

Pawel18PL pisze:Zegary jeśli chodzi ci o markę to autogauge
dupne te zegarki sa

ps. Hehe okazalo sie z Piotrkiem od Ciebie tam, studiuje na jednym roku, pozdro i powodzenia w projekcie :)

Awatar użytkownika
Sedric
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2010-06-11, 22:13
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Sedric » 2010-09-27, 14:11

prtp'06, zależy o których mowa:) Te na silniczkach krokowych są wporządku.

Awatar użytkownika
Dimon
aktywny forumowicz
Posty: 192
Rejestracja: 2010-09-24, 13:19
Lokalizacja: Lwów
Kontakt:

Post autor: Dimon » 2010-09-28, 11:03

podj pisze:ładnie widać różnicę w skrzyniach..... twoje foto kontra mój podpis
No ładnie, panowie. Prędkościami może i nie jestem zainteresowany, ale wizualny tuning mam zamiar zrobić, a i pod maską mam zamiar doprowadzić do porządku. Kupiłem samochód od kobiety, a więc po za laniem paliwa i bieżącymi wymianami nic nie było robione. Szkoda że zima nadciąga, a garażu nie mam, a zapaliliście mnie... :-> :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-28, 11:48

Tak wjeżdżałem tam o tej godzinie:) Wiem prtp że mamy wspólnego znajomego;)
A co do zegarów to zobaczymy jak z nimi będzie, gwarancja jest, tak że w razie czego będę zwracał i tyle.

[ Dodano: 2010-09-28, 12:50 ]
PS prtp twoje wtryski które masz teraz sprawne są? bo z tego co wiem to wkładasz jakieś wydajniejsze a mi by przypasowały twoje bo do 250km wydolą spokojnie.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Kubcia
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-16, 23:06
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Kubcia » 2010-09-28, 12:42

Mialem ten sam problem z tym adapterem pod filtr i go oddalem.
Rozwiazalem go dorabiajac 30cm przewod teflonowy w oplocie stalowym i na koniec jego trojnik, wkrecilem go w orginalne miejsce czujniaka oleju do trojnika orginalny czujnik i z gaugana. temp oleju poszlo w miske olejowa. Pozdro

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-09-28, 13:27

Wiesz co mam zamiar rozebrać tą seryjną podstawkę i najzwyczajniej w świecie uciąć ten króciec;] Przy okazji zrobiłbym porting kolektora ssącego i może coś pomodził z przepustnicą.

[ Dodano: 2010-11-05, 19:58 ]
Problem rozwiązany poprzez wkręcenie trójnika w miejsce oryginalnego czujnika, przy czym ni cholery wskaźnik temp. oleju nie chce wskoczyć na 80 stopni zawsze jest koło 60... ktoś ma pomysł co z tym fantem jest nie tak??.PS doszły głośniki Powerbass i alpine

[ Dodano: 2010-12-11, 14:31 ]
Spotkałem Mikołaja:)
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2010-12-23, 13:44 ]
IC już w domu
Obrazek
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
podj
fanatyk nissana
Posty: 290
Rejestracja: 2010-01-02, 22:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: podj » 2010-12-26, 12:00

OOO widzę ,że podstawowe graty do zdobienia kompresora w sr20 już masz u siebie. Temat godny obserwowania. Ic też od re5pect ?? Wtryski które ma prtp`06 wydolą ponad 260KM. Przecież to 444.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-26, 12:35

PrtP'06 ma wtryski pod listwęod GTi-R czyli top feed, w SR20DE są z bocznym dopływem paliwa... Te co ma PRTP'06 to ja bym z chęcią przymierzył do Saaba jakiegoś :D
A co do wtrysków do zakompresorowanego SR20DE to mam fioletowe z 200SX S14..
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Szyman
doświadczony forumowicz
Posty: 211
Rejestracja: 2009-12-09, 12:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów

Post autor: Szyman » 2010-12-26, 12:44

Misiowate auto się robi :) gratuluje i powodzenia w dalszych modach ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2010-12-26, 14:04

Wtryski muszą wystarczyć do doładowania ok 0.8 bo takie ma być docelowo, a potem się zobaczy może zrobię coś na wzór TSI czyli kompresor+turbo :D choć z drugiej strony pewnie ciężko by było z trakcją:).Coobcio ja to myślę, że wlecą do mnie wtryski te co bodajże Bombel ma u siebie, kupowane na allego(w kolbuszowej).PS swoją drogą to nie wiedziałem, że w avenirowych silnikach były top feedy chyba że coś mi się pomieszało.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-12-26, 16:39

Właśnie z kompresorem jest idealne trakcja bowiem wysoki moment pojawia sięna wysokih obrotach...
Przy 0,8 bara z kompresora jakieś 270 może 280Nm będziesz mieć i to gdzieś od 6500obr.min więc z trakcją będzie idealnie :)
Wtryski 370ccm w połączeniu z podniesionym ciśnieniem paliwa dadzą radę, ew. lepiej by było zapodać 480ccm z Silvi S15...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”