Strona 2 z 8

: 2017-07-06, 12:07
autor: VE Killer
żeby było ciekawiej licznikowe 100km/h to w rzeczywistości 78km/h :mrgreen:

: 2017-07-06, 12:39
autor: Pawel18PL
Ale to już na innych kołach niż seryjne. Przy fabrycznych rozmiarach kół i opon wskazanie licznika zgodnie z regulaminem nie może odbiegać więcej niż 10%+4km od rzeczywistej wartości.

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 3)&from=PL

: 2017-07-06, 13:11
autor: lgruca
VE Killer, jak złożę swój silnik to pojadę na rolki bo cobciowe wypluły 224/228 :D może z 200 będzie.

: 2017-07-06, 13:46
autor: Pawel18PL
Zapraszam do Rzeszowa na hamownię :)

: 2017-07-06, 14:15
autor: VE Killer
Pawel18PL pisze:Ale to już na innych kołach niż seryjne. Przy fabrycznych rozmiarach kół i opon wskazanie licznika zgodnie z regulaminem nie może odbiegać więcej niż 10%+4km od rzeczywistej wartości.

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 3)&from=PL
195/50 R15 nie chcesz mi chyba powiedzieć ze te 20km/h różnicy powstało przez tą zmianę

[ Dodano: 2017-07-06, 15:19 ]
lgruca pisze: 224/228
to chyba czasy otwarcia dla wałków rozrządu :mrgreen: :-P

: 2017-07-06, 15:05
autor: Pawel18PL
VE Killer,
1) Nie wiem o jakim aucie mówimy, nie wiem czy przełożenie w skrzyni było zmieniane, nie wiem jaka jest różnica między oem obwodem opony a tym co podałeś.
2) Przy założeniu, że podobny regulamin obowiązywał w roku wydania samochodu który masz na myśli przy prędkości 100km/h licznikowej może być realnie 86km/h a to już tylko 8km od wartości jaką podałeś
3) Nie wiem w wyniku jakiego pomiaru otrzymałeś te 78km\h, gps w komórce, racelogic, a może hamownia?
Proponuję zakończyć temat prędkości licznikowej bo to nie miejsce na takie dyskusje i nie ma co robić koledze bałaganu w temacie. Możemy to kontynuować w osobnym temacie.

: 2017-07-06, 15:10
autor: VE Killer
temat prędkości poruszyłem tylko i wyłacznie z powodu iż wielokrotnie na tym forum były zajawki ile auto ma "do setki " na tej podstawie były tez okreslane przyblizane osiągi. jeśli weżmiemy przyspieszenie do licznikowej stówki to almera ta może mieć i 220 koni. tyle ode mnie w temacie bo widze ze nie ma co dyskutować

: 2017-07-06, 16:23
autor: matek_p
E panocki :D parzyh fure kupił. Fura jedzie, wygląda, robi to co ma robić. Gościa cieszy :D łoi dupy jest moc. Nie ma 200hp? To będzie miał co robić w garażu by 200hp było :D

: 2017-07-06, 20:10
autor: Ad@mus
matek_p, x2

: 2017-07-07, 00:05
autor: parzyh
auto za******la i cieszy michę ale 200hp w niej zrobimy o to się nie martwcie, Czajnik już kombinuje :D kwity są, czas jest, chęci też się znajdą :) work in progress. mogę kupić honde ale po co? zawsze chciałem almerę i będę ją dłubał, stać mnie na kupienie 350z i podkręcenie ale nie o to tu chodzi. fajnie zrobić z małego wolnossaka coś fajnego, wrzucić i podkręcić turbinę to co drugi potrafi ;) moje drugie auto na turbo właśnie się składa u blacharza lexus gs300 mk1 na 2jz ale to nie forum na to auto :D co do okłamywania licznika to chyba nikt w niego nie wierzy :D licznik zamknęła więc z tych 240mmoże te 220 leciała ale to nie ameryka tu nikt na mistzów prostej nie patrzy :D swoją drogą ile realnie ktoś wyciągnął z almery na tym silniku bez turbiny?

: 2017-07-07, 07:36
autor: Ad@mus
Goagao ma chyba 250 warszawskiej stajni w swoim Sunny. Ile ma rzeczywiście?? Ale oficjalnie wiadomo, że to Zpardealala.

: 2017-07-07, 08:20
autor: DARO GTI
ja juz nie wierze w żadne warszawskie konie - i tyle w temacie

: 2017-07-07, 08:32
autor: Ad@mus
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

: 2017-07-07, 10:26
autor: parzyh
ale nie od cobcia? :DD

: 2017-07-07, 10:42
autor: matek_p
Ja mam mało. A fhoj z tego się jeszcze pasie na okolicznych łąkach :mrgreen: ale... Myślę że taki wynik np jak 220hp to będzie dobry wynik w almerce z VE :D

: 2017-07-07, 14:38
autor: Ad@mus
a 180ps/210nm w DEHu? Albo i więcej? :)
Tylko czekam kto wsadzi wałki Catsa do DEHa :)

: 2017-07-07, 23:28
autor: parzyh
jest problem z tymi wałkami, za duże luzy zaworowe czy coś ale jakoś ogarniemy

: 2017-07-08, 07:42
autor: matek_p
Tylko ty masz SR20VE... A ja mam SR20DEH :D tak Adam wiem, trujesz głowę tym :D

: 2017-07-09, 10:22
autor: VE Killer
Już lepiej wsadziś te wałki do Highporta a nie low

[ Dodano: 2017-07-09, 11:25 ]
parzyh pisze:jest problem z tymi wałkami, za duże luzy zaworowe czy coś ale jakoś ogarniemy
Z wałkami nie ma problemu. Problemem jest dostępność płytek regulacyjnych ale temat został już ogarnięty także po weekendzie skladanko i hamowanko :mrgreen:

: 2017-07-09, 11:58
autor: matek_p
Lubię to! :D

: 2017-07-09, 15:09
autor: MacGayver
To moja micra 151KM na warszawskie realia miałaby 180KM, kurcze, trzeba było jechać do Wawy na hamownie to bym miał fajny papier a sprzedaż auta xD

: 2017-07-09, 21:35
autor: BTB
Pany Pierdolonie o szopenie z tymi hamowniami ^_^

: 2017-07-10, 10:09
autor: rz
BTB, nie pierdolenie tylko wawa leci w huja o czym juz każdy wie. Proste.

: 2017-07-10, 10:25
autor: onyxx
Najlepiej wszystkich wrzucić do jednego worka... Lokalni patrioci :-D

: 2017-07-10, 21:30
autor: Drifter
Wynik z hamowni Darka - osobiście mnie jakoś bardzo nie zaskoczył bo wszyscy wiedzą jak z wykresami z w-wy jest :D Swojego czasu niedawał mi spać ten samochód, jest śliczny. Powodzenia w modach, zapowiada się ciekawie.

Kibicuje :arrow:

: 2017-07-11, 15:11
autor: VE Killer
nie pierdolenie i nikt tu nikogo do worka nie pakuje tylko moze ktoś sie podejmie wyjasnienia gdzie sie podziały osiagi tego silnika bo skoro w stolicy na hamowni miał 208 koni i 222niutony a na dwóch kompletnie niezaleznych hamowniach w innych miastach wyniki rózniłu się od siebie o 2-3koni i okolice 6Nm jest to jakaś mega zagadkę. ktoś tu w chuja wali z wykresami i pomiarami bo te 30koni i 33nuty to juz chyba nie róznica warunków atmosferycznych. Nie rozumiem wogóle co ma na celu takie podkrecanie wyników skoro predzej czy później takie rzeczy wychodzą na jaw. jest to po prostu zwykły strzał w kolano

: 2017-07-11, 15:16
autor: Pawel18PL
A można wiedzieć gdzie był drugi pomiar robiony ( która hamownia ) ?

: 2017-07-11, 15:23
autor: BTB
dobra ale kiedy to auto mialo tyle kunia ? może na dzień dzisiejszy jest coś spierdolone ?

Ten wynik z hamowni to jest jeszcze chyba za czasów wlascielka z Gdańska Pare lat temu

: 2017-07-11, 19:22
autor: DARO GTI
uzyskanie +10 KM z wolnossaka to nie jak w turbo podkrecenie bostu
tu walka jest dużo większa , mody rozrządu , przyspieszanie zapłonu , kolektor ssak , przelot wydech , mocniejsza pompa paliwa , większa przepływka itd
za przyrost + 10 KM płacimy u tunera lekko 1000 zł

tu ktos coś pokrecił przy silniku i podkrecił wynik na hamowni aby potwierdzić swoje mody

Auto było hamowane Wrocław 182 KM , Opole 179 KM 2 różne hamownie roznica w czasie około 6 tygodni

Auto od Swapu jeździło cały czas sprawne i nie było grzebane .

Więc się pytam gdzie te KONIE pogalopowały ?

co nie zmienia faktu że 180 KM w VVL jedzie super aż się boję pomyśleć jak Bodkowa Sentra 230 KM latała :)

A na koniec dodam że Ciężka Almera o mniejszej mocy 180 KM a zrobiłem lepszy czas na Poznaniu o 2 sekundy niż Turbo GT Mazda 190 KM waga 1100 kg (mój wcześniejszy projekt ).
Więc Almera lata pięknie ale może jeszcze szybciej bo ma potencjał tylko po co to czarowanie ...... ?

: 2017-07-11, 22:07
autor: Drifter
Podkręcanie osiągów miało oczywisty cel - zadowolony klient to dobry klient. Jeden cymbał już się wycofał z serwisowania tych silników i tej niskiej kategorii aut bo teraz robi grube projekty i jak to określił "jest od zarabiania kasy i złomami się nie zajmuje"

30KM nie znika od tak, jeśli auto pali, jeździ i przyspiesza bez czkawek to po prostu tak został wystrojony a cała reszta to ściema na hamowni.


Daro GTI Mazda też miała pomiar na semi slick ?