Strona 2 z 4

: 2016-10-18, 00:43
autor: matek_p
Już z nim rozmawiałem :D póki co ogarnę auto do stanu fabrycznego, ogarnę silnik by coś pomodzic i dopiero ew. Jakieś body i te sprawy. W sumie to chciałbym tylko listwy na boki, inna atrape i zderzak przód od polifta (bardzo się zastanawiam czy aby na pewno nie ten co mam bo też jest ok)

: 2016-10-19, 15:17
autor: falbinho
Lepiej bierz teraz bo Negra lubi wszystko na śmieci wyrzucać jak nie ma zainteresowania :D

: 2016-10-19, 18:01
autor: matek_p
Teraz brak waluty :D dłubie co mogę sam i z tego co mam. Dziś naprawilem obrotomierz, muszę ogarnąć jeszcze wymianę oleju i filtrów ale to przyszły miesiąc. Myślę nad Valvoline VR 1. Drogi motul 300V :D

: 2016-10-19, 18:08
autor: falbinho
Ja jezdze na Valvo 5w50 . A filtr to max 20zł

: 2016-10-19, 21:29
autor: matek_p
Ale jeszcze muszę zmienić i poprawić filtr powietrza. Teraz jest stożek na wysokości akumulatora. Chce go wrzucić na prawo za aku między aku a błotnik.

: 2016-10-19, 21:31
autor: falbinho
Na zimie to nie wiem czy warto , więcej syfu i wody będzie się tam dostawać

: 2016-10-19, 21:34
autor: matek_p
Ale jak, jak to wewnątrz komory silnika

[ Dodano: 2016-10-19, 22:36 ]
Tylko na prawo od aku mam miejsce bo jest maly. A teraz jest między kielichem a aku.

[ Dodano: 2016-11-19, 00:25 ]
Obrazek

: 2017-02-03, 22:45
autor: Ad@mus
Zrob konkret upa. Chytej sie tego LPG i auspuffa

: 2017-02-19, 23:07
autor: matek_p
Dobra Ad@mus, robię powoli wszystko. Małymi kroczkami do celu. Nowy reduktor już jest. Czekam tylko do wiosny takiej pełną gębą. Z tym wydechem.. Zobaczymy kiedy. Póki co wpadły nowe koła. Przy lepszej pogodzie niż weekendowa narzuce na jedną stronę i zobaczymy..

Obrazek

: 2017-02-21, 19:13
autor: falbinho
Wez to chociaz zaloz na przymiarke i poka foto :D

: 2017-02-22, 10:37
autor: matek_p
Piotrek, mam taki syf na placu u rodziców przez te roztopy, że nie mam jak lewarka podstawic a u siebie też nie bardzo. Ale jak tylko bd okazja to oczywiście że zrobię i wpadnie foto

: 2017-02-22, 13:17
autor: Ad@mus
Ale wiesz, że będzie potrzeba duuuuża gleba ? :)

: 2017-02-22, 19:29
autor: matek_p
Generalnie to zastanawiam się czy kurde 16 nie byłoby lepsze. Ale najpierw przymiarki :D

: 2017-02-22, 20:50
autor: vixo
16 do almery idealne jest z 15 japa

: 2017-04-20, 12:43
autor: matek_p
Dobra. Cisza i cisza. Co zrobione przez ten czas? Nowe świeczki NGK BKR6EY, nowa kopułka i palec, zawieszenie skończone. Wszystko co trzeba było zmienione ale na gumy a nie poli. Na tyle zawieszenie komplet KYB Excel G. Ruda szmata na tylnej klapie... Nie ma. Nowa klapa w kolorze wpadła, jest blenda z polifta, stop w klapie działa, lampy polift i felgi na aucie. Za namową Ad@mus siedzi wszystko na oponach 195/55. Jest fajnie ale trzeba posadzić przód. Wnętrze uzupełnione o brakujące klapki jakieś i plastiki. W nadchodzącym miesiącu planuje ogarnąć już to LPG do końca. Kolejno obniżyć ten przód, zrobić ten wydech i zabrać się za resztę rudej szmaty. Parę fotek.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2017-04-20, 13:46
autor: Ad@mus
Nie dodasz, że to ja wybadałem upośledzenie zapłonu? Że z kopułki przy ściąganiu wysypało się pół kila kokainy?

Do listy dodaj też nowe opony, bo te są suabeee

: 2017-06-15, 22:17
autor: matek_p
Mały UP. Ostatnio nic w sumie się nie zmienia. Samochód dostał nową oliwę. Padło na Specol 10w50. Wywalony tłumik szmerow z dolotu. Upgrade lpg. Reduktor shark 1500 i wtryski HANA Gold. I gubienie zapłonu... Ustało. Tak jak Ad@mus mówił. Kończył się Valtek. Teraz jestem umówiony na blacharke. Robimy oba progi, przednie błotniki, prawe drzwi... Wszystko gdzie są jakieś oznaki małe rudej szmaty. Skończymy walkę z rudą na nadwoziu i podwoziu i robimy powoli jakiś wydech może. Kolektor już był ostatnio frezowany! :D

: 2017-07-07, 14:42
autor: Ad@mus
No pochwal się tjunerze...

: 2017-07-07, 20:04
autor: Pmk2
matek_p pisze:Padło na Specol 10w50
Niezbyt hardo dla silnika ??
Jak zjechałem z 10w60 na "zalecane" 5w30 silnik jakby dostał nowe "płuca".

: 2017-07-07, 22:28
autor: Ad@mus
Pmk2, wszystko zależy od użytkowania. U mnie 5w40 zdawało egzamin w zime, w lecie za szybko płynął. Więc na lato 10w50 a na zime lałem 5w40.

Na tym 5w30 owszem, będzie lżej się kręcił, ale czy taki olej zapewnia taką samą ochronę co 10w50 przy nieco hardej jeździe? Dobór oleju to też po za konstrukcją silnika warunki jego użytkowania. Ale o tym już byłooooooooooooo milion razy :)

: 2017-07-08, 11:28
autor: matek_p
Było już 5w... Było ok... Ale teraz mamy upały, korki gliwickie i mój styl jazdy... Jak już odpale i zagrzeje to nie ma lekko. Nie mówię, że cały czas ale na czerwone leci prawie zawsze kiedy gdzieś jadę... I często jest ganiana na wysokich obrotach. Co do chwalenia się. Wreszcie wpadł kolektor z n14 GTi. Długo leżał w garażu ale nabierał mocy :D Wszystko wcześniej zostało fajnie wyfrezowane i przygotowane. Maszynka lepiej ciągnie na niższych obrotach niż na tym OEM czymś co tam było. Łagodniej też kręci się do samego końca. Co do oleju... Zmieniam co 7k. Jeszcze nie wiem jaki będzie następny :D

[ Dodano: 2017-08-12, 14:55 ]
Póki co dzieje się mało...
Poprawiłem pokrywę zaworów, uszczelniona na nowo, odmalowana, wyszło fajnie. Wpadły też inne koła. Jednak 16"

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 2017-08-12, 14:08
autor: Ad@mus
Najs.

: 2017-08-12, 23:01
autor: killer2000
No pięknie wygląda ten twój sr pod pokrywą zero nagaru a co do wydechu to reszta by ci się przydała za koloktorem :mrgreen:

: 2017-08-13, 07:15
autor: matek_p
killer2000, Czy ja wiem... jestem zadowolony... bo jego przebieg to juz prawie 323tys km. Silniczek targa dobrze a spalanie oleju jak na DEHa jest dość niskie... codziennie maszynka wchodzi na czerwone pole... a 1.5l oleju na dolewki wystarcza mi na 7tys km. i zmiana oleju... co do wydechu... przydałby sie ale po kolei.. sa ważniejsze sprawy (ta blacha). Na chwile obecną całość od od kolektora jest potem środkowy przelotowy i koncowy seria ale pusta... średnica przez całość 50mm.

[ Dodano: 2017-08-13, 08:18 ]
Wymiany oleju wg. Ad@mus i jest czysto :D tylko ile to jeszcze pojeździ przy takim przebiegu :D

: 2017-08-13, 08:27
autor: moher3
W zeszłym tygodniu przyjechał do mnie na serwis koleś 3 cylindrową skodą rapid 1.2, Sporo tego po WWa jeździ, no i mówi że to kosiarka a nie samochód i takie tam i od słowa do słowa mówi, że teraz to takie gówno robią, a poprzednim już nie może jeździć bo za stary. Pytam go czym wcześniej jeździł, a ten że Primerą 2 litrową 140konną zrobił 800 tysi km ma gazie (słownie osiemset tysięcy kilometrów) bez remontu silnika i nawet bez jakiejś uszczelki pod głowicą. Stoi jeszcze pod domem ale już głównie rdzewieje....
Także SRka dużo może znieść :)

: 2017-08-13, 15:41
autor: michalinio22
Zazdroszczę tak czystego sinika :mrgreen: . Kolor pokrywy też super. Ogólnie ładna ta twoja Almera ma do nich sentyment.

: 2017-08-13, 17:14
autor: matek_p
michalinio22, nie ma co zazdrościć. Każdy może miec w takim stanie. Nie ukrywam... Staram się zadbać jak mogę :D A pokrywę robiłem przy okazji zmiany uszczelki hehe. Co do almery... Są lepsze jeszcze na forum ^^

: 2017-08-13, 21:33
autor: Ad@mus
Muszę, ta srka po płukankach już drugi interwał czesze na specolu :D
Pierwyj w zimie wleciał 5w40 goldas, a teraz na lato 10w50 sport :)

: 2017-08-13, 21:57
autor: matek_p
Tak jak mówi Adam. Alma lata od wymiany do wymiany 7kkm. Co wymianę płukanka. I co 20tys. Zalany Ceratekiem. I do tego jeździ na właśnie oleju o ktorym Adam mówi Specol :D

: 2017-08-14, 12:04
autor: Ad@mus
Szpecol rulzzzzzzzzzz. A skoro rulzzzzzz to po co przepłacać :)