Kolejny UP!
Podczas zlotu seta wylądowała na hamowni i wypluła nie najgorszy wykres:
Wyszło troszkę mało niuta ale linia mogła być gorsza;p
Krótko przed zlotem ukręciłem kolejną nakrętkę na szczęście tym razem nic nie zostało uszkodzone przy odzyskiwaniu koła...
Seta dostała nowe, tym razem stalowe nakrętki
Z modów zaadaptowałem filtr powietrza, który w przeciwieństwie do większości stożków filtruje powietrze (jego wielkość pozwala na zaciąganie dużej ilości powietrza, stwierdzam po tym, że nowy Focus RS śmiga na takim samym... Doznania dźwiękowe podobne jak przy stożku), a ponad to mieści się w puszce piwnej
Kolejny temat obejmował sensowne zamontowanie gaśnicy... Troszkę pracy, giętarka do blachy i czarna nierdzweka i udało się stworzyć coś takiego:
Po ustawieniu fotela nie przeszkadza pod nogami a w razie czego jest szansa na ugaszenie jakiegoś małego pożaru.
Niestety ostatnio zacząłem odczuwać drgania przy kierownicy podczas hamowania.... doszedłem do wniosku, że nie ma sensu bawić się w planowanie tarcz czy ich wymianę... Pozostała opcja zainstalowania BBK szybka wiadomość do Benka i zestaw skompletowany, a później zregenerowany
Zestawienie tarczy seryjnej z 280:)
Różnica znaczna
Jeszcze jestem w trakcie docierania zestawu ale dzięki temu zabiegowi można zatrzymać auto zdecydowanie szybciej O_O
Zainstalowany set:
-Zaciski od misubishi 2- tłoczkowe + zestaw reperaturek (tłoczki jak widać na foto ideolo)
-klocki ATE
-Tarcze nacinane Mikoda - Clio sport II
-Dorobione dystanse pod tarcze, mogę dać rysunek dla przyszłych pokoleń;p
- Śruby do jarzma 12x30 z skokiem gwintu 1,25
niby pierdoły ale sam miałem problem w zebraniu danych do zrobienia dystansu czy dobraniu śrub.
Po za hamulcami doszedłem do wniosku, że warto w końcu zrobić coś z zniszczoną kierownicą...
+bonus w postaci fotki "odpalanie Józkowej trzysety"
Pozdro:D