Strona 2 z 2

: 2012-11-02, 12:31
autor: vixo
Kwiecien pisze:Za 3800zł kupił bym co najwyżej Golfa III albo Passata B4 zapewne w opłakanym stanie i z kosmicznym przebiegiem ;)
I każdy nissan by Cię objeżdżał :D

: 2012-11-03, 16:01
autor: Kwiecien
Dzisiaj spędziłem kilka minut pod Nissanem i stwierdzam że do wymiany wkrótce będzie lewy próg. A raczej sam jego koniec bo śrubokręt wszedł w niego jak w masło hehe. No i rudzielec bierze też prawe tylne drzwi. To chyba jedyne ślady rdzy na aucie. Robił tego nie będę bo zwyczajnie się nie opłaca, auto ma jeździć a nie wyglądać :)

A te progi to chyba już taki urok Nissanów, Sunny i Almera też gniły dokładnie w tych samych miejscach.

[ Dodano: 2012-11-07, 16:14 ]
Mam pytanie - jaki jest mniej więcej koszt wymiany kolektora, wałków, przestawienia zapłonu i modyfikacji rozrządu w SR20De (131KM) ?

: 2013-01-05, 15:09
autor: apawel12007
Faktycznie ładny nissanik.
Też mam travellera wp11 z 98 tylko kolor czerwony i potwierdzam : rowniez mam ala drewno tylko przy skrzyni.
Model ten sam competence.

: 2013-01-05, 15:17
autor: Dreams
Kolorek ładny bezawaryjnosci;p

Re: Błękitny Nissan Primera P11 Travel SR20De Competence

: 2013-04-27, 15:55
autor: Zielkq
Dlaczego sprzedajesz? To już kolejny Wagon z forum, którego znajduję na ogłoszeniach... (ten ma przynajmniej ciekawy kolor) Trochę się z treścią rozjechałeś w stosunku do rzeczywistości (nie pisałeś, że coś zmodyfikowałeś)
Kwiecien pisze: Silnik: 2.0 16V SR20De 131KM
Ogłoszenie pisze:Silnik - 2.0 16V 140KM SR20De
Mocy przybywaj? :P Silnik z P11.144? Ale wtedy to już SR20DE...
Ogłoszenie pisze:Auto zadbane
ale nie dopisałeś, że rdzewieje:
Kwiecien pisze:Dzisiaj spędziłem kilka minut pod Nissanem i stwierdzam że do wymiany wkrótce będzie lewy próg. A raczej sam jego koniec bo śrubokręt wszedł w niego jak w masło hehe. No i rudzielec bierze też prawe tylne drzwi. To chyba jedyne ślady rdzy na aucie. Robił tego nie będę bo zwyczajnie się nie opłaca, auto ma jeździć a nie wyglądać
Za tą cenę uda się sprzedać?
Kwiecen pisze: Kwota zakupu - 3800zł auto + 300zł komplet zimówek na felgach + org. relingi Nissana.
Ogłoszenie pisze:7200zł
Pozdrawiam

: 2013-05-07, 19:08
autor: Kwiecien
Auto nie idzie jednak pod młotek, właśnie stoi w warsztacie i czeka na wymianę łożysk zwrotnicy z obu stron, łożysk w kołach z obu stron, regeneracja hamulców przód/tył (przedni lewy hamulec jest tak zapieczony że po podniesieniu auta na podnośniku nie da się obrócić kołem).

Zrobiłem lekkie modyfikacje (zapłon, kolektor, wywalenie katów, przestawienie rozrządu) i wypluło 142KM, przed modyfikacjami było 133KM

Gaz już prawie założony, zostało tylko podpiąć elektrykę i wyregulować.

Cena była taka a nie inna bo ludzie lubią się targować, i jak stargują 2000zł to się mało co nie posikają ze szczęścia i często auto biorą w ciemno :D Ale tak szczerze to jedyne oferty miałem od handlarzy - 3000zł :)

Auto ogólnie jest OK, ale wcześniej miałem Mazdę 626 GE która była nieporównywalnie lepszym autem, pod każdym względem. Gdyby nie to że auto brało 2l oleju na 100km to bym go nie sprzedał.

Pojeżdżę nią do zimy i wtedy sprzedam.

: 2013-05-07, 19:14
autor: Modzelitto
Kwiecien pisze: ale wcześniej miałem Mazdę 626 GE która była nieporównywalnie lepszym autem, pod każdym względem. Gdyby nie to że auto brało 2l oleju na 100km to bym go nie sprzedał.
Bolączka każdej Mazdy z lat '90. Niestety nie ma auta ideału...

: 2013-05-08, 10:59
autor: Kwiecien
Nie bez powodu na Mazdę z lat '90 mówi się "Władca Pierścieni" :)

: 2013-05-08, 15:39
autor: Ad@mus
zapłon, kolektor, wywalenie katów, przestawienie rozrządu
tj z seryjnych 131ps masz teraz 142ps?? (nie było chyba wersji 133ps??)
na wałku z 131ps czy na wałku z GT??

: 2013-05-08, 17:38
autor: Kwiecien
Wałek z GT. Nie było seryjnych 133KM ale mój tyle wypluł na hamowni :) Jak na 300k przebiegu całkiem nieźle.

: 2013-05-08, 19:06
autor: Ad@mus
na walku z GT i w/w modach powinno wskoczyc ponad 150ps:)
ciekawe czemu serii nie trzymal na plus a mody silnik wziol na minus
ludzie robia podobne mody by miec 160+

: 2013-05-08, 19:11
autor: Zielkq
Ad@mus pisze: ciekawe czemu serii nie trzymal na plus a mody silnik wziol na minus
Jak nie trzymał serii? To co wyszło (133) minus jakiś błąd pomiarowy i wychodzi seria?

Pozdrawiam

: 2013-05-08, 21:17
autor: Ad@mus
napisalem ze serii nie trzymal na plus tj w takim przebiegu wyszla zawyzona seria-plus minus bledy pomiaru
wiec wniosek jeden, baza zdrowa do tego mody, abstrachujac od zaplonu i przyspieszenia walka to na samym walku z GT i patroszonym wydechu powinno byc teoretycznie 150ps a tutaj siurpryza...

albo ktos cos zpipcyl przy modzeniu albo nie wiem... w bledzie komp leci ??

: 2013-06-28, 07:31
autor: Kwiecien
Wreszcie założyłem gaz. Zwykła instalacja na mikserze i śrubie do regulacji. Parownik nowy AT-09 140HP. Przyznam że nie miałem jeszcze tak bezproblemowego auta na LPG. Po pierwszym odpaleniu na gazie wystarczyło podkręcić trochę obroty na przepustnicy żeby nie gasł i to wszystko. Śrubą wyregulowałem instalację "na oko" tak żeby nie był zamulony. Średnie spalanie przy ostrej jeździe, 50% miasto 50% trasa - 10.6l/100km.

Teraz to można jeździć :D

: 2013-06-28, 10:59
autor: Shadows
Obrazek

:-D

: 2013-07-16, 17:03
autor: Kwiecien
Po 2000 przejechanych kilometrów na gazie stwierdzam:

- spalanie w długiej trasie (Ostrowiec Św. - Olsztyn, przez Warszawę, 800km w obie strony) - 9.5l/100km z włączoną klimą (średnia prędkość wyszła 87km/h),

- brak jakichkolwiek problemów z instalacją, leję do pełna i jadę, nic nie strzela, nic nie przerywa, pracuje równiutko, nie gaśnie,

Instalacja 1gen. "rzondzi" :lol: