ok small up.
Last time i changed the fuel strainer and fuel pump, because i thought that the source of troubles with injection timing is wrong fuel pressure.......
_________________________________________________
Dobra, mały up
Ostatnio zmieniłem filtr paliwa i pompę, ponieważ myślałem, że źródłem problemów z czasami wtrysku jest złe ciśnienie paliwa........
Fast disassembly on the front (perceptive people will notice a changes under the hood on the photo
)
____________________________
Szybki demontaż z przodu (Spostrzegawczy zauważą na zdjęciu drobne zmiany pod maską
)
and on the rear
______________
i z tyłu
mess on the outside
________________
bałagan na zewnątrz
the pump has been removed
___________________________
pompa wyciągnięta
new on board
___________________
nowa na pokładzie
After mounted i checked the fuel pressure - 3,9 bar with vacuum, without 3,4 bar, but injection timings is still to long - in my opinion...... So i decided for the one more step - the part was ordered - photo will be in the near time, and then we'll see what happens..... My ideas are coming to an end why i've injection timings on the level 2,6-2,7ms.......
_________________________________________________________________
Po montażu sprawdziłem ciśnienie paliwa - 3,9 bara z podciśnienie, bez podciśnienia 3,4 bara, ale czasy wtrysków nadal są za długie - w mojej opinii..... Więc zdecydowałem się na jeszcze jeden krok - część została już zamówiona - fotka będzie wkrótce, i wtedy zobaczymy co się stanie..... Moje pomysły na to, dlaczego czasy wtrysków są na poziomie 2,6-2,7ms kończą się........
Long time i thought about buy this tools - mainly oil filter wrench. But i found occasion and i bought in the good price.
Totenkopf thanks for motivation.
Długo się zastanawiałem nad zakupem tych narzędzi - głównie klucza do filtrów. Ale znalazłem okazje i kupiłem w dobrej cenie.
Totenkopf, dzięki za motywację.