[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Wypas.. Rybson .. wielki szacun .. odpicuj mi brykę )
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- kolobambolo
- wiem o czym pisze
- Posty: 79
- Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
- Lokalizacja: Łódź
No, całkiem nieźle. Teraz głowa VE i będzie.....sprinter.
Pozdro od rudzielca, który jutro się dopieszcza na hamowni.
Pozdro od rudzielca, który jutro się dopieszcza na hamowni.
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357
OOo wreszcie auto będzie się odpyachać Nie tylko wyglądaćRyba pisze:Na kwiecień:
1. Wymiana wałka + mod rozrządu
2. Wymiana łożysk na lewym kole
3. Montowanie WEITECA
Fajnie jak by udało się przed modem i wałkiem na hamke skoczyć, będzie wiadomo co i jak i się ludziom przekaże co daje taki zestaw. Będzie porównanie też dla mnie hehe
Nissan Primera SR20DE+T
Autko wygląda super, świetne alusy no i kolor właściwy
pozdrawiam,
Wolfshade
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Kwiecien już się kończy a my z MaCgayvere-m zrobilismy SSAC-a madein in POLAND
Gratki dla jego umiejętności i wielkie zaangażowanie
Ładnie się teraz wkreca, czuć róznice. pozostaje udowodnienie osiągów na hamowni
Mimo trudów jakie nas spotkały, warto było sie pobawić.
oto foty;
Głupawka po 8 godzinach pracy
JA i MaC
Tak wygląda w całości
Główny temat :
viewtopic.php?p=49836#49836
Już na miejscu
Pozdro
Gratki dla jego umiejętności i wielkie zaangażowanie
Ładnie się teraz wkreca, czuć róznice. pozostaje udowodnienie osiągów na hamowni
Mimo trudów jakie nas spotkały, warto było sie pobawić.
oto foty;
Głupawka po 8 godzinach pracy
JA i MaC
Tak wygląda w całości
Główny temat :
viewtopic.php?p=49836#49836
Już na miejscu
Pozdro
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie no przy Wujku trzcinie to się nazywa Profi robota
Choć to zejście 2 w 1 mogło by być nieco łagodniejsze ale podejrzewam że i tak będa gainsy w stosunku do serii...
Powodzenia na rolkach.
Choć to zejście 2 w 1 mogło by być nieco łagodniejsze ale podejrzewam że i tak będa gainsy w stosunku do serii...
Powodzenia na rolkach.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Takiej przebudowy jeszcze nie było. chylę czoła
rudzielec
p.s.
ewentualnie GA16DE-> SR20DE-> SR20DEH->SR20VE
rudzielec
p.s.
ewentualnie GA16DE-> SR20DE-> SR20DEH->SR20VE
P10SLX/VE-SR20VE, 206,4/208/214KM , 228,5/232Nm, wałki SR16VE, Koni przód, Bilstein B6 tył, Weitec -35mm, SSAC 4-2-1, przelot fi 63,5mm OBX-R Racing, limiter 8300, Ecu Det2, stożek JR, spiek,ET 14,357