Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] New Prodżekt P10 1.6 SRi -> 2.0DE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-09, 08:30

chyba gdzieś już podobny widok widziałem :P haha

Wiem co to znaczy, fajna zabawa bo jest czym się zająć, jednak nie trać chęci bo wiem że na pewno takie chwile miałeś.

Neptun ma racja, może jakieś spotkanie P10-nissanzone :P

Wymiana spostrzeżeń porady oraz sugestie i opinie a po tej sielance na miasto :P

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-07-09, 09:47

Dobry żarcik Łukaszu ;D

aż tak dużych przelotów nie robię więc gazu nie będzie :)

dzięki chłopaki za wsparcie napewno się przyda :) chwilę zwątpienia mam już za sobą, elktryka położona decha i tunel złożony także już z górki będzie,

jestem za coby jakiś spocik zrobić :)

tuleje w sankach i na wachaczach są trochę po wypalane chce włożyć cała zawieche z maglem sankami i wachaczami od P11 robił już ktoś takie coś ? pasuje wszystko P&P ?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-09, 09:57

Nie robiłem tego ale wydaje mi się że będzie to pasować, do swojego sunnego przekładałem całe sanki z Almery VZR i idealnie wszytko pasowało... Rocznikowo to takie same przejście N14 na N15 jak P10 na P11.

Ps. P11 ma o wiele sztywniejsze silentbloki na wachaczach dolnych...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-07-12, 20:24

to jak ci si.e uda całe zawieszenie wrzucic z p11 to bedzziesz miał rozstaw kół przednich szerszy o jakieś 30mm na stronę--tak mi się wydaje ,bo same zwrotnice pasują do p10 ale właśnie o 30mm są szersze
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-12, 20:50

ok 8-10mm na stronę co łącznie ci da ok 15-20mm, wówczas warto będzie na tył zapodać jakiś dystańsik...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-12, 21:18

Czyli kiedy możemy sie spodziewać zakonczenia prac .. ??

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-07-12, 22:36

środek już prawie caly złożny :) Dziś wleciały sanki z wachaczami od p11, będzie trochę szerszy to na zakrętach się trakcja poprawi ;) zobaczymy jak to będzie wyglądac pewno jakies dystanse na tył wlecą...
potrzebuje jeszcze tylko poduchy pod silnik od strony rozrządu, skrzyni i pompę wspomagania
jak uda mi się jutro to załatwić, planowany wyjazd sobota wieczór :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-12, 23:09

to już coś.. :)

Mim zdaniem trakcja to i tak jest oki w P10. U mnie na kapciach 205/45/16 z twardym obniżonym zawieszeniem jest bosko na trasach i szybkich lukach :)

Czemu musiałem zminić sanki na te z P11

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-07-13, 10:02

w moim gruzie sa wywalone wszystkie tuleje a w drugim wypalone :) teoretycznie mogłem je wymienić, ale chce troche po eksperymentować :-P

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-07-13, 14:19

rozumiem.. :) No ciekawe jak to będzie :) a nie sprawdzałeś skąd czy jakies wyczybowe czy sportowe elementy zawieszenia można włozyc do P10 np. poduszki tuleje itp.. lub od czego pasuja..?

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-13, 19:03

Ja pompę wspomagania będę mieć, poduszki silnikowe hmmm tą od strony rozrządu być może też bym znalazł...

A jak nie to mogę daćadres gdzie je regenerują....
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-07-13, 23:45

Ryba pisze:rozumiem.. :) No ciekawe jak to będzie :) a nie sprawdzałeś skąd czy jakies wyczybowe czy sportowe elementy zawieszenia można włozyc do P10 np. poduszki tuleje itp.. lub od czego pasuja..?

trochę szukałem nic nie znalazłem... Lukasowi też się nie udało znaleźć.
Coobcio pisze:Ja pompę wspomagania będę mieć, poduszki silnikowe hmmm tą od strony rozrządu być może też bym znalazł...

A jak nie to mogę daćadres gdzie je regenerują....
PW poszło :)

zawiecha już na gotowo złożona, z przodu wleciały sprężyny H&R -35mm i amory KyB exel G :) jajca wyszły ze zbieżnością okolo 50mm rozbierzny :-o pewnie przez zawiechę z p11, może jak bym jeszcze wrzucił magiel z p11 było by lepiej, ale na szczęście udało mi się w pewnym stopniu zregenerować mój stary z GT-ka wymieniłem tylko jeden uszczelniacz za 5 pln :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-07-14, 08:58

Regulacji na końcówkach starczy ?
P11 co najwyżej ma dłuższe drążki...Magle identyko
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lukasgt
fanatyk nissana
Posty: 779
Rejestracja: 2009-12-20, 22:26
Lokalizacja: praga północ

Post autor: lukasgt » 2010-07-14, 21:14

czyli co-magiel z p11 pasuje bez przeróbek do p10??
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio

Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-07-14, 23:37

Coobcio pisze:Regulacji na końcówkach starczy ?
powinna starczyć teraz są prawie na max skręcone

lukasgt pisze:czyli co-magiel z p11 pasuje bez przeróbek do p10??
pasuje :) trzeba by tylko drążki kier wkręcić coby zbieżność ustawić, chyba że regulacja się skończy to trzeba będzie drążki z P10 zapodać :)

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-09-15, 19:05

jak tam Baryla P10?? Śmiga już? :)
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Mas
fanatyk nissana
Posty: 890
Rejestracja: 2009-12-09, 08:44
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: Mas » 2010-09-15, 20:26

chyba jeździ, bo pod garażem ostatnio jej nie widziałem :)

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-09-15, 22:58

projekt strasznie powoli się do przodu posuwa, robię remoncik w garage i trochę innych wożów do roboty też mam, ciężko to wszystko ogarnąc ale daję radę ;) zostało wkleić szybę, jutro się tym zajmę, ogólnie wóz odpala i jeżdzi :) coś poknociłem w kabelkach i ponownie musiałem zdjąć deskę roz. nie mam kierunków po włączeniu stacyjki na stałe świeci się prawy kier. :/

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-09-16, 02:10

Miałem podobny problem... tyle że kierunków w ogóle nie było po SWAP-ie. Okazało się że bez sprawnego przycisku awaryjnych kicha nie ma kierunków. Podmieniłem i gra gitara :)

Baryla
wiem o czym pisze
Posty: 56
Rejestracja: 2009-12-12, 12:56
Lokalizacja: sulejówek

Post autor: Baryla » 2010-11-14, 22:28

odświeżę trochę temat, wóz po składany jeździ aż miło :) zostało trochę kosmetyki zrobić: założyć listwy na progi grill przedni i do polerki oddać, w piątek Coobcio wystroił go smt6 w końcu zaczął się odpychać ;) jakoś na dniach trzeba hamkę odwiedzić i po kręcić wałkami :)

P.S Ryba miałeś racje z tym przyciskiem awaryjnych zepsuty był :)

Awatar użytkownika
Ryba
fanatyk nissana
Posty: 2862
Rejestracja: 2009-12-13, 09:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Ryba » 2010-11-14, 23:27

haha :) no i jasna sprawa :) Mam nadzieje że prima będzie się sprawować.. :)

[ Dodano: 2010-11-14, 23:29 ]
Kiedy jakieś fotosy wrzucisz :P

Awatar użytkownika
KTR
fanatyk nissana
Posty: 695
Rejestracja: 2009-12-11, 13:12
Lokalizacja: lubelskie piaski

Post autor: KTR » 2010-11-14, 23:54

Dobrze Ryba gada, wrzucaj jakieś foty :) strasznie jestem Ciekawy co tam sie z Twoim autkeim dzieje ;-)
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-19, 01:13

No to jutro lecimy na hamkę :)
Ciekawe co tam wyjdzie z tej primki...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-11-19, 15:36

pochwalcie się wynikami :mrgreen: bo nie wiem czy ruszać coś w swojej czy nie :P

Ładne auto kurcze na pewno będzie mocno :mrgreen:
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-19, 15:41

Ja już wiem, ale niech właściciel się chwali :D

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-19, 17:57

Wyszło przyznam szczerze że Zacnie :)
Obrazek
Troszkę za mocno cofnęliśmy wałek wydechowy jakieś 1-1,5KM by było du ugrania jeszcze :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2010-11-19, 17:59

Nieźle wyniki. Kuba wyslij mi wykresy na maila :)

TeroM
wiem o czym pisze
Posty: 65
Rejestracja: 2009-12-11, 12:32
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: TeroM » 2010-11-19, 18:00

Męsko. Pogratulować wyniku :D
Było: Micra K10, Sunny N14 GA14DS 4d, Sunny N14 GA14DE 3d

Jest: Primera P11 SE -> GT SR20DEH

Awatar użytkownika
Neptune
fanatyk nissana
Posty: 1004
Rejestracja: 2009-12-10, 16:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Neptune » 2010-11-19, 20:43

O f**k !! Przyznajcie się że hamowaliście na 5 biegu :P Wyniki bardziej optymistyczne :D Musi pomykać!!

To jednak trzeba będzie ulepszyć P10 i wsadzić lepszy kolektor :mrgreen:

Gratuluje wyniku :-)
Ostatnio zmieniony 2010-11-19, 20:47 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2010-11-19, 20:45

Bez strojenia na 5-tce wyszło 181KM i 211Nm :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”