[ Primera] New Prodżekt P10 1.6 SRi -> 2.0DE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dobry żarcik Łukaszu
aż tak dużych przelotów nie robię więc gazu nie będzie
dzięki chłopaki za wsparcie napewno się przyda chwilę zwątpienia mam już za sobą, elktryka położona decha i tunel złożony także już z górki będzie,
jestem za coby jakiś spocik zrobić
tuleje w sankach i na wachaczach są trochę po wypalane chce włożyć cała zawieche z maglem sankami i wachaczami od P11 robił już ktoś takie coś ? pasuje wszystko P&P ?
aż tak dużych przelotów nie robię więc gazu nie będzie
dzięki chłopaki za wsparcie napewno się przyda chwilę zwątpienia mam już za sobą, elktryka położona decha i tunel złożony także już z górki będzie,
jestem za coby jakiś spocik zrobić
tuleje w sankach i na wachaczach są trochę po wypalane chce włożyć cała zawieche z maglem sankami i wachaczami od P11 robił już ktoś takie coś ? pasuje wszystko P&P ?
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie robiłem tego ale wydaje mi się że będzie to pasować, do swojego sunnego przekładałem całe sanki z Almery VZR i idealnie wszytko pasowało... Rocznikowo to takie same przejście N14 na N15 jak P10 na P11.
Ps. P11 ma o wiele sztywniejsze silentbloki na wachaczach dolnych...
Ps. P11 ma o wiele sztywniejsze silentbloki na wachaczach dolnych...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
ok 8-10mm na stronę co łącznie ci da ok 15-20mm, wówczas warto będzie na tył zapodać jakiś dystańsik...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
środek już prawie caly złożny Dziś wleciały sanki z wachaczami od p11, będzie trochę szerszy to na zakrętach się trakcja poprawi zobaczymy jak to będzie wyglądac pewno jakies dystanse na tył wlecą...
potrzebuje jeszcze tylko poduchy pod silnik od strony rozrządu, skrzyni i pompę wspomagania
jak uda mi się jutro to załatwić, planowany wyjazd sobota wieczór
potrzebuje jeszcze tylko poduchy pod silnik od strony rozrządu, skrzyni i pompę wspomagania
jak uda mi się jutro to załatwić, planowany wyjazd sobota wieczór
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja pompę wspomagania będę mieć, poduszki silnikowe hmmm tą od strony rozrządu być może też bym znalazł...
A jak nie to mogę daćadres gdzie je regenerują....
A jak nie to mogę daćadres gdzie je regenerują....
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ryba pisze:rozumiem.. No ciekawe jak to będzie a nie sprawdzałeś skąd czy jakies wyczybowe czy sportowe elementy zawieszenia można włozyc do P10 np. poduszki tuleje itp.. lub od czego pasuja..?
trochę szukałem nic nie znalazłem... Lukasowi też się nie udało znaleźć.
PW poszłoCoobcio pisze:Ja pompę wspomagania będę mieć, poduszki silnikowe hmmm tą od strony rozrządu być może też bym znalazł...
A jak nie to mogę daćadres gdzie je regenerują....
zawiecha już na gotowo złożona, z przodu wleciały sprężyny H&R -35mm i amory KyB exel G jajca wyszły ze zbieżnością okolo 50mm rozbierzny pewnie przez zawiechę z p11, może jak bym jeszcze wrzucił magiel z p11 było by lepiej, ale na szczęście udało mi się w pewnym stopniu zregenerować mój stary z GT-ka wymieniłem tylko jeden uszczelniacz za 5 pln
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Regulacji na końcówkach starczy ?
P11 co najwyżej ma dłuższe drążki...Magle identyko
P11 co najwyżej ma dłuższe drążki...Magle identyko
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
projekt strasznie powoli się do przodu posuwa, robię remoncik w garage i trochę innych wożów do roboty też mam, ciężko to wszystko ogarnąc ale daję radę zostało wkleić szybę, jutro się tym zajmę, ogólnie wóz odpala i jeżdzi coś poknociłem w kabelkach i ponownie musiałem zdjąć deskę roz. nie mam kierunków po włączeniu stacyjki na stałe świeci się prawy kier.
odświeżę trochę temat, wóz po składany jeździ aż miło zostało trochę kosmetyki zrobić: założyć listwy na progi grill przedni i do polerki oddać, w piątek Coobcio wystroił go smt6 w końcu zaczął się odpychać jakoś na dniach trzeba hamkę odwiedzić i po kręcić wałkami
P.S Ryba miałeś racje z tym przyciskiem awaryjnych zepsuty był
P.S Ryba miałeś racje z tym przyciskiem awaryjnych zepsuty był
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No to jutro lecimy na hamkę
Ciekawe co tam wyjdzie z tej primki...
Ciekawe co tam wyjdzie z tej primki...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wyszło przyznam szczerze że Zacnie
Troszkę za mocno cofnęliśmy wałek wydechowy jakieś 1-1,5KM by było du ugrania jeszcze
Troszkę za mocno cofnęliśmy wałek wydechowy jakieś 1-1,5KM by było du ugrania jeszcze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
O f**k Przyznajcie się że hamowaliście na 5 biegu Wyniki bardziej optymistyczne Musi pomykać!!
To jednak trzeba będzie ulepszyć P10 i wsadzić lepszy kolektor
Gratuluje wyniku
To jednak trzeba będzie ulepszyć P10 i wsadzić lepszy kolektor
Gratuluje wyniku
Ostatnio zmieniony 2010-11-19, 20:47 przez Neptune, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Primera SR20DE+T
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Bez strojenia na 5-tce wyszło 181KM i 211Nm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM