[Sunny] bonza złomek N14GTI Nadeszła era GTI-Ra
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
GTiki ważą jakieś 1100kg z tego co widzę, a GTiRY ponad 100kg więcej, jakieś 1240kg, czyli tyle co Alma GTi.
900kg jak nie mniej bo jakieś 860 waży świstak GTi, który również bardzo fajnie pomyka, mimo to że od Sunnego ma o 40 kucy mniej, ale 250kg to jest duża różnica.
Podejrzewam że Swift GTi vs. Sunny GTi seria, robią podobne czasy do paki, chociaż Swift może być ciut szybszy.
900kg jak nie mniej bo jakieś 860 waży świstak GTi, który również bardzo fajnie pomyka, mimo to że od Sunnego ma o 40 kucy mniej, ale 250kg to jest duża różnica.
Podejrzewam że Swift GTi vs. Sunny GTi seria, robią podobne czasy do paki, chociaż Swift może być ciut szybszy.
Ostatnio zmieniony 2010-01-08, 15:21 przez NadiR, łącznie zmieniany 1 raz.
a Almera ma ok. 50kg więcej więc różnica nie aż taka.
Wynik jest na kolektorze i wydechu czy kolektorze i seryjnym wydechu? Przestawić rozrząd by się przydało. 190Nm powinien mieć. Jak byś kiedyś był na piątkowym spocie (chyba w grudniu się na takim spotkaliśmy?) to mogę pomóc w przestawieniu.
Wynik jest na kolektorze i wydechu czy kolektorze i seryjnym wydechu? Przestawić rozrząd by się przydało. 190Nm powinien mieć. Jak byś kiedyś był na piątkowym spocie (chyba w grudniu się na takim spotkaliśmy?) to mogę pomóc w przestawieniu.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Swoją Almerę GTi warzyłem, na oryginalnych alusach jakieś 25-30L paliwa w baku i nie wielka torba w bagzaniku, waga mi wyszła 1160kg.
Czarnego sunnego na feldze 16" i miał poniżej 20L paliwa jak warzyłem to wyszło mu równo 1100kg.
Tak więc różnica miedzy Almerą a Sunnym wynosi ok. 50kg...
Ps. bardzo przyjemny wynik Ci wyszedł, prze miły przebieg momentu i jest go 177Nm i 153KM - co nagrzebałeś , wydech czy coś jeszcze
Czarnego sunnego na feldze 16" i miał poniżej 20L paliwa jak warzyłem to wyszło mu równo 1100kg.
Tak więc różnica miedzy Almerą a Sunnym wynosi ok. 50kg...
Ps. bardzo przyjemny wynik Ci wyszedł, prze miły przebieg momentu i jest go 177Nm i 153KM - co nagrzebałeś , wydech czy coś jeszcze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
ja spisałem dane z dowoduCoobcio pisze:Swoją Almerę GTi warzyłem, na oryginalnych alusach jakieś 25-30L paliwa w baku i nie wielka torba w bagzaniku, waga mi wyszła 1160kg.
sam robiłem ssac i przelot 60 mm na jednym tłumiku co było wcześniej nie wiem aa i zapłon jest przestawionyCoobcio pisze:Ps. bardzo przyjemny wynik Ci wyszedł, prze miły przebieg momentu i jest go 177Nm i 153KM - co nagrzebałeś , wydech czy coś jeszcze
Moment ogólnie niepotężny ale taki mniej więcej wychodzi jak się rozluźni wydech. Z przestawieniem rozrządu powinno być ok. 185-190Nm.
U mnie na seryjnym kolektorze i wydechu Tomali (rury fi56 wewn a tłumiki nawet fi 54mm) było 156KM/186Nm. Po kolektorze było odczuwalnie słabiej z dołu za to góra poszła lepiej. W zasadzie najlepiej mi wóz chodził jak pozbyłem się środkowego tłumika od Tomali i zostawiłem tylko końcowy i rurę fi60/2mm + SSAC. Wtedy praktycznie zrównałem się z Ibizą kumpla, która wcześniej sporo odjeżdżała. Później wleciał kwas 2,5", szeroka przepływka i strojenie i po tej operacji zyskałem może ze 3KM ale straciłem 10Nm do 3000obr (wcześniej 175 teraz ~165 sprawdzone na hamowni... Ja wolał bym mieć mocniejszy dół.
U mnie na seryjnym kolektorze i wydechu Tomali (rury fi56 wewn a tłumiki nawet fi 54mm) było 156KM/186Nm. Po kolektorze było odczuwalnie słabiej z dołu za to góra poszła lepiej. W zasadzie najlepiej mi wóz chodził jak pozbyłem się środkowego tłumika od Tomali i zostawiłem tylko końcowy i rurę fi60/2mm + SSAC. Wtedy praktycznie zrównałem się z Ibizą kumpla, która wcześniej sporo odjeżdżała. Później wleciał kwas 2,5", szeroka przepływka i strojenie i po tej operacji zyskałem może ze 3KM ale straciłem 10Nm do 3000obr (wcześniej 175 teraz ~165 sprawdzone na hamowni... Ja wolał bym mieć mocniejszy dół.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
skończyłeś już ten korespondencyjny kurs rozrządu? Dzieje się coś ?
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005