[ Almera] Nissan Almera N15 Lowered by Kazzz
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Almera] Nissan Almera N15 Lowered by Kazzz
Witam
Jestem na forum już dość długo jednak nigdy nie było okazji na założenie tego tematu.
Teraz postanowiłem nadrobić zaległości i zaprezentować wam moje oczko w głowie Może nie jest to nic nadzwyczajnego jednak Ci co mnie znają wiedzą ile serca jest w tym aucie.
[center]AUTO: Nissan Almera n15 1995r.
WYPOSAŻENIE: Wspomaganie kierownicy, elektryczne lusterka, elektryczny
szyberdach
SILNIK: Seria 1.4 (wycięty tylko kat)
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane na zamówienie (obecnie auto stoi jakieś 80 mm niżej niż seria)
KOŁA: Tomason TN1 17"
ŚRODEK: Fotele RX-8 podgrzewane, elektryczne, nowe dywaniki
AUDIO:
+Radio - alpine 9855
+głośniki przód - Silnuslive Sl165w + Neo 25s + Monocor SPX-20M
+skrzynia - Vibe Black Air II+ 10+wzmacniacze - Signat Ram 3 Mark II, Kenwood KAC-823
+Zabudowa słupków
+okablowanie - Dietz, Hifonics
LOOK:
Przód lampy, kierunki a'la GTI, grill VZR, kierunki boczne białe, kilka detali w jasny zielony kolor
oraz inne drobne mody[/center]
[center]
[/center]
Tak więc po koleji.
Auto kupiłem od prywatnej osoby z przebiegiem około 150 tys jesienią 2009 roku (poprzedni właściciel osobiście sprowadził auto sobie w 2007 roku).
Na początku auto było całkowitą seria + jakieś niebieskie pokrowce na fotele
Pierwsze mody zaczęły się po około pół roku kiedy to do auta wleciało dobre radio Alpine CDA-9830.
Jako że polubiłem temat CarAudio tak więc w następnej kolejności do bagażnika wpadła skrzynia + wzmacniacz. Nie było to nic specjalnego gdyż zbierałem już fundusze na ogarnięcie przednich głośników.
Kolejno idąc za ciosem zająłem się przodem. Początkowo wpadły Lanzar MCX-6 3-drożne.
Przy okazji dzwi auta zostały wygluszone matą oraz gąbką + zakupiłem panel mdf pod głośnik.
Dodatkowo zakupiłem dobrej jakości kable zasilające oraz sygnałowe i korzystając z tego że auto jest rozebrane poprowadziłem wszystkie potrzebne przewody bo
wiedziałem że za jakiś czas będę robił duży update sprzętu.
Korzystając z okazji obiłem trójkąty drzwi a'la skórą
Kolejny krok to zestaw odseparowany Silnuslive Sl165w + Neo 25s.
Do tego pierwsza zabudowa słupków pod tweetery.
Grało to już dobrze jednak kolejny rok przyniósł kolejne pomysły. Dopełnienie pasma średniakami Monocor SPX-20M
i kolejna przebudowa słupków
oraz zmiany w bagażniku
i kolejny rok 2012 nowe radio (moje marzenie) legendarne alpine Radio - Alpine 9855 Black
Na tym zaprzestałem chwilowo zmian w audio ponieważ zagrało to tak jak chciałem.
Kolejno zafascynowany czarnymi światłami przerobiłem sobie kierunki. Robiłem to sam. Rozklejanie w piekarniku + malowanie + usunięcie pomarańczowej bańki + srebrne żarówki kierunkowskazu.
wyszło to tak:
Następnie widząc zglebowane auto Kuzyna (jednocześnie nadal byłem przeciwnikiem
obniżania auta bo przecież "polskie drogi") postanowiłem dopasować do Ali dokładkę z ... Laguny
W międzyczasie stuknęło 200k km
Dalej modyfikacje na dobre przeżuciły się na zewnątrz auta. Upolowałem sobie nowe felgi Borbet BS 16. Poleciały w biały kolor - najlepiej mi pasował.
Zmiana na duży + jednak auto dostało dużej KOZY I tak z tą myślą rozpoczął się sezon 2k14
Felgi na nowy sezon poszły do malowania. Założenie było jedno - nikt miał nigdy takich nie widzieć. Efekt osiągnięty:
Każdy kto mijał zatrzymywał się i oglądał. Ludzie pytali i zarazem chwalili
Następnie postanowiłem iść dalej i odważyć się na niższe zawieszenie.
Poszły sprężyny -40/-60 (przy zakładaniu zaklinałem się że niżej nie zejdę nigdy bo jak to jeździć)
Okazało się że te sprężyny + seria amory to nieudane połączenie i zrobiło się za twardo.
W międzyczasie odnowiłem zaciski i bębny (pomalowane w jasny zielony kolor) oraz (przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą) odmalowałem pokrywę zaworów (kolor czerwony).
Dodatkowo auto zostało trochę odświeżone poprzez delikatne spolerowanie i
zabezpieczenie lakieru woskiem.
Wyskoczyliśmy też do Włocławka na MOJT:
Rozpoczęły się poszukiwania gwintu, jednak wszystkie gotowce miały obniżenie -35-70 mm. Już wtedy wiedziałem że to będzie mało. Znalazłem firmę która na zamówienie wykonała mi gwint.
Sezon 2K14 zakończyliśmy więc tak:
Ale ale ale to nie był koniec 2k14
Od dawna nie pasowały mi kanapowe fotele Almery w dodatku były troszkę poprzecierane. Wybór dla mnie był tylko jeden i oczywisty. Kubełki z RX-8.
Rzeźba lvl 99.
Po drodze zakupiłem jeszcze wiązkę rx-8 i podłączyłem podgrzewanie i elektryczne sterowanie owych foteli
Co by kolejny sezon rozpocząć z rozmachem postanowiłem zmienić felgi. Tym razem większe - 17". Felga - typowe niemieckie koło do BMW czyli Tomason TN1. Jako że lubię kontrowersyjne tematy postanowiłem właśnie to niemieckie koło zaadoptować do japońskiego projektu. Pomalowane na biało. Przód mieścił się na styk więc poszły dystanse 5mm.
Następnie było oczywiście wyregulowanie gwintu i osiągnięcie trochę lepszego spasu.
Dalej rozpórka kielichów (kolorek znany już jasny zielony)
Dalej - grill VZR czarny na zamóienie.
Idąc za ciosem. Lampy przerobione na GTI (nowe szkła CLEAR + malowany środek na czarno)
Oraz białe kierunki
Sezon kończymy tak:
Obecnie auto wygląda podobnie jak na sezon 2k15.
Z drobiazgów doszły welurowe dywaniki NISSAN.
W między czasie robione było jeszcze masę innych pierdół o których nie pisałem takich jak wymiana podświetlenia licznika itp.
Generalnie nie chwaląc auta - mechanicznie nie mam nic do zarzucenia . Wizualnie jak to JAPAN. Ruda rozpoczyna przygodę.
Obecnie autko ma około 260k km. Przelatane bez większych przygód. Nigdy mnie nie zawiódł.
[center]Plany? Są i to duże ale zobaczymy co czas pokaże Auto jest nietypowe - na zlotach rzadko spotykane i stąd też dobrze się je modzi.
- ogarnięcie blacharki, pozbycie się rudej, kompleksowa konserwacja wszystkiego
- ciemne szyby
- tylna kanapa w skórę
- elektryka szyb
- odświeżenie środka (jest sporo rys, przetarć itp nie widocznych na pierwszy rzut oka)
- swap sr20de/sr20ve
- wydech
- klimatyzacja
- AirRide
- coś z BODY-KIT ale jeszcze nie wiem co [/center]
Mam nadzieję że was nie zanudziłem swoją historią
Jestem na forum już dość długo jednak nigdy nie było okazji na założenie tego tematu.
Teraz postanowiłem nadrobić zaległości i zaprezentować wam moje oczko w głowie Może nie jest to nic nadzwyczajnego jednak Ci co mnie znają wiedzą ile serca jest w tym aucie.
[center]AUTO: Nissan Almera n15 1995r.
WYPOSAŻENIE: Wspomaganie kierownicy, elektryczne lusterka, elektryczny
szyberdach
SILNIK: Seria 1.4 (wycięty tylko kat)
ZAWIESZENIE: Zawieszenie gwintowane na zamówienie (obecnie auto stoi jakieś 80 mm niżej niż seria)
KOŁA: Tomason TN1 17"
ŚRODEK: Fotele RX-8 podgrzewane, elektryczne, nowe dywaniki
AUDIO:
+Radio - alpine 9855
+głośniki przód - Silnuslive Sl165w + Neo 25s + Monocor SPX-20M
+skrzynia - Vibe Black Air II+ 10+wzmacniacze - Signat Ram 3 Mark II, Kenwood KAC-823
+Zabudowa słupków
+okablowanie - Dietz, Hifonics
LOOK:
Przód lampy, kierunki a'la GTI, grill VZR, kierunki boczne białe, kilka detali w jasny zielony kolor
oraz inne drobne mody[/center]
[center]
[/center]
Tak więc po koleji.
Auto kupiłem od prywatnej osoby z przebiegiem około 150 tys jesienią 2009 roku (poprzedni właściciel osobiście sprowadził auto sobie w 2007 roku).
Na początku auto było całkowitą seria + jakieś niebieskie pokrowce na fotele
Pierwsze mody zaczęły się po około pół roku kiedy to do auta wleciało dobre radio Alpine CDA-9830.
Jako że polubiłem temat CarAudio tak więc w następnej kolejności do bagażnika wpadła skrzynia + wzmacniacz. Nie było to nic specjalnego gdyż zbierałem już fundusze na ogarnięcie przednich głośników.
Kolejno idąc za ciosem zająłem się przodem. Początkowo wpadły Lanzar MCX-6 3-drożne.
Przy okazji dzwi auta zostały wygluszone matą oraz gąbką + zakupiłem panel mdf pod głośnik.
Dodatkowo zakupiłem dobrej jakości kable zasilające oraz sygnałowe i korzystając z tego że auto jest rozebrane poprowadziłem wszystkie potrzebne przewody bo
wiedziałem że za jakiś czas będę robił duży update sprzętu.
Korzystając z okazji obiłem trójkąty drzwi a'la skórą
Kolejny krok to zestaw odseparowany Silnuslive Sl165w + Neo 25s.
Do tego pierwsza zabudowa słupków pod tweetery.
Grało to już dobrze jednak kolejny rok przyniósł kolejne pomysły. Dopełnienie pasma średniakami Monocor SPX-20M
i kolejna przebudowa słupków
oraz zmiany w bagażniku
i kolejny rok 2012 nowe radio (moje marzenie) legendarne alpine Radio - Alpine 9855 Black
Na tym zaprzestałem chwilowo zmian w audio ponieważ zagrało to tak jak chciałem.
Kolejno zafascynowany czarnymi światłami przerobiłem sobie kierunki. Robiłem to sam. Rozklejanie w piekarniku + malowanie + usunięcie pomarańczowej bańki + srebrne żarówki kierunkowskazu.
wyszło to tak:
Następnie widząc zglebowane auto Kuzyna (jednocześnie nadal byłem przeciwnikiem
obniżania auta bo przecież "polskie drogi") postanowiłem dopasować do Ali dokładkę z ... Laguny
W międzyczasie stuknęło 200k km
Dalej modyfikacje na dobre przeżuciły się na zewnątrz auta. Upolowałem sobie nowe felgi Borbet BS 16. Poleciały w biały kolor - najlepiej mi pasował.
Zmiana na duży + jednak auto dostało dużej KOZY I tak z tą myślą rozpoczął się sezon 2k14
Felgi na nowy sezon poszły do malowania. Założenie było jedno - nikt miał nigdy takich nie widzieć. Efekt osiągnięty:
Każdy kto mijał zatrzymywał się i oglądał. Ludzie pytali i zarazem chwalili
Następnie postanowiłem iść dalej i odważyć się na niższe zawieszenie.
Poszły sprężyny -40/-60 (przy zakładaniu zaklinałem się że niżej nie zejdę nigdy bo jak to jeździć)
Okazało się że te sprężyny + seria amory to nieudane połączenie i zrobiło się za twardo.
W międzyczasie odnowiłem zaciski i bębny (pomalowane w jasny zielony kolor) oraz (przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą) odmalowałem pokrywę zaworów (kolor czerwony).
Dodatkowo auto zostało trochę odświeżone poprzez delikatne spolerowanie i
zabezpieczenie lakieru woskiem.
Wyskoczyliśmy też do Włocławka na MOJT:
Rozpoczęły się poszukiwania gwintu, jednak wszystkie gotowce miały obniżenie -35-70 mm. Już wtedy wiedziałem że to będzie mało. Znalazłem firmę która na zamówienie wykonała mi gwint.
Sezon 2K14 zakończyliśmy więc tak:
Ale ale ale to nie był koniec 2k14
Od dawna nie pasowały mi kanapowe fotele Almery w dodatku były troszkę poprzecierane. Wybór dla mnie był tylko jeden i oczywisty. Kubełki z RX-8.
Rzeźba lvl 99.
Po drodze zakupiłem jeszcze wiązkę rx-8 i podłączyłem podgrzewanie i elektryczne sterowanie owych foteli
Co by kolejny sezon rozpocząć z rozmachem postanowiłem zmienić felgi. Tym razem większe - 17". Felga - typowe niemieckie koło do BMW czyli Tomason TN1. Jako że lubię kontrowersyjne tematy postanowiłem właśnie to niemieckie koło zaadoptować do japońskiego projektu. Pomalowane na biało. Przód mieścił się na styk więc poszły dystanse 5mm.
Następnie było oczywiście wyregulowanie gwintu i osiągnięcie trochę lepszego spasu.
Dalej rozpórka kielichów (kolorek znany już jasny zielony)
Dalej - grill VZR czarny na zamóienie.
Idąc za ciosem. Lampy przerobione na GTI (nowe szkła CLEAR + malowany środek na czarno)
Oraz białe kierunki
Sezon kończymy tak:
Obecnie auto wygląda podobnie jak na sezon 2k15.
Z drobiazgów doszły welurowe dywaniki NISSAN.
W między czasie robione było jeszcze masę innych pierdół o których nie pisałem takich jak wymiana podświetlenia licznika itp.
Generalnie nie chwaląc auta - mechanicznie nie mam nic do zarzucenia . Wizualnie jak to JAPAN. Ruda rozpoczyna przygodę.
Obecnie autko ma około 260k km. Przelatane bez większych przygód. Nigdy mnie nie zawiódł.
[center]Plany? Są i to duże ale zobaczymy co czas pokaże Auto jest nietypowe - na zlotach rzadko spotykane i stąd też dobrze się je modzi.
- ogarnięcie blacharki, pozbycie się rudej, kompleksowa konserwacja wszystkiego
- ciemne szyby
- tylna kanapa w skórę
- elektryka szyb
- odświeżenie środka (jest sporo rys, przetarć itp nie widocznych na pierwszy rzut oka)
- swap sr20de/sr20ve
- wydech
- klimatyzacja
- AirRide
- coś z BODY-KIT ale jeszcze nie wiem co [/center]
Mam nadzieję że was nie zanudziłem swoją historią
Ostatnio zmieniony 2016-05-25, 19:01 przez kazzz_91, łącznie zmieniany 2 razy.
kazzz_91, wrzuć zdjęcia na jakieś photobucket.com - z tym nie ma problemów
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
fotele słusznę od rx8 na prawdę są wygodne świetny wybór sam miałem takie w maździe 323f ładnie leży teraz tylko dać coś ciekawego pod maskę
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
I jak najpardziej polecam ten silnik od Enriqe . Bardzo ładnie chodzil przed wypadkiem.
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
viewtopic.php?t=18922&postdays=0&postor ... &start=120
Teraz to można temat oglądać
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Witam po dłuższej przerwie.
Felgi Tomason 17" z dobrymi oponami oraz fotele kubełkowe z RX-8 lecą na sprzedaż.
W razie pytań proszę pisać mail
kazmierczakjanow36@gmail.com lub pisać sms 693 804 842
Na forum nie zawsze zaglądam.
PS: Dla zainteresowanych sprzedam też Grill, Rozpórkę i zawieszenie gwintowane
Felgi Tomason 17" z dobrymi oponami oraz fotele kubełkowe z RX-8 lecą na sprzedaż.
W razie pytań proszę pisać mail
kazmierczakjanow36@gmail.com lub pisać sms 693 804 842
Na forum nie zawsze zaglądam.
PS: Dla zainteresowanych sprzedam też Grill, Rozpórkę i zawieszenie gwintowane
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
O kurcze fajny temat Auto jest naprawdę super i z chęcią czekam na kolejne mody bo wygląda obłędnie
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
Michael456, temat raczej nie będzie kontynuowany
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Zielkq właśnie zauważyłem już jak napisałem swój post
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
jeżeli chodzi o tą z trójkątów to jest to jakaś skóra z allegro raczej z tych tańszych ale po kilku latach użytkowania nic się nie dzieje ale to może dlatego że to miejsce jest jakby nieużywane
co do sr20 - taki był docelowy plan jednak na tą chwilę budżet pochłonęło inne auto stąd decyzja o sprzedaży gratów
Dla zainteresowanych:
co do sr20 - taki był docelowy plan jednak na tą chwilę budżet pochłonęło inne auto stąd decyzja o sprzedaży gratów
Dla zainteresowanych:
Re: [ Almera] Nissan Almera N15 Lowered by Kazzz
Czerwona pokrywa silnika to sam pomalowales czy oryginalna...
Re: [ Almera] Nissan Almera N15 Lowered by Kazzz
Czy ja tej almery nie widuję w Warszawie?