Dawaj do Krakowa, muszę obadać tą Twoją Micrę
[ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Hej Majkel, to dajcie cynk na wiosne to podskocze
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Czołem pany, mam nadzieje w sobote coś pokręcić. Przedewszystkim przerobione corsowe lagi pod amory z Gulfa. Tłoczysko jest 8cm dłuższe, pochytałem helpery żeby spręzyna sie nie luzowała, ale ciekawe jak to będzie jeździć... czuje sie jak przed doswiadczeniem naukowym w szkole
Poszerzane stalówki na zime oczywiscie bedą skończone dzień po ustąpieniu zimy.
Drugi spoiler o którym wspominałem pochodzi... o ironio- z Matiza niestety nie przylega tak jakby poczatkowo wskazywał jego kształt. Przekreciłem go tak jak wypada, po drobnym modelowaniu, i na razie tak zostaje. Do zabawy z włoknem szklanym musze wziać rozpęd. Jak dobrze pójdzie to zrobie błotniki i maske z laminatu. Chetnie bym kupił ,ale net nie jest skory do podrzucenia mi jakiś namiarów do ludzi ktorzy kiedyś to robili (rajdy ,kjs, mikr było kiedys w cholere w rajdach, na pewno komuś leżą formy...)
Ale nie to mnie sprowadza:
1- na nowym najcudowniejszym złomie trafił sie swift z kubłami. Niestety jest to nowsza wersja. Fotele mają lepsze trzymanie ,ale sa nieco brzydsze. Jakby ktoś sie na nie sadził to pisać pw. Ja nie mam miejsca Ale nie daje gwarancji ze jeszcze będą, byłem w zeszlą sobote (23.02), a w tą chyba nie pojade
<tajemniczo> z ł o m z n a j d u je s i e n a d r o d z e z e ś l ą s k a w g ó r y.....
a swift na chodzie, w srodku czystość, ciekawe co mu było ze poszedł na złom. Pewnie gnija podłuznice, jakto swift... aż żal mi go było.
PS takie fotele w zwykłym GS, silnik 1.0 SOHC!
2- jest tam pare almer, powiedzcie mi gdzie GA ma bity kod silnika? (CG ma w okolicach zamachu)
Moze wytargam przepustnice 50mm, a z GA16 moze robić problemy. 1.5 pasuje bezproblemowo
Poszerzane stalówki na zime oczywiscie bedą skończone dzień po ustąpieniu zimy.
Drugi spoiler o którym wspominałem pochodzi... o ironio- z Matiza niestety nie przylega tak jakby poczatkowo wskazywał jego kształt. Przekreciłem go tak jak wypada, po drobnym modelowaniu, i na razie tak zostaje. Do zabawy z włoknem szklanym musze wziać rozpęd. Jak dobrze pójdzie to zrobie błotniki i maske z laminatu. Chetnie bym kupił ,ale net nie jest skory do podrzucenia mi jakiś namiarów do ludzi ktorzy kiedyś to robili (rajdy ,kjs, mikr było kiedys w cholere w rajdach, na pewno komuś leżą formy...)
Ale nie to mnie sprowadza:
1- na nowym najcudowniejszym złomie trafił sie swift z kubłami. Niestety jest to nowsza wersja. Fotele mają lepsze trzymanie ,ale sa nieco brzydsze. Jakby ktoś sie na nie sadził to pisać pw. Ja nie mam miejsca Ale nie daje gwarancji ze jeszcze będą, byłem w zeszlą sobote (23.02), a w tą chyba nie pojade
<tajemniczo> z ł o m z n a j d u je s i e n a d r o d z e z e ś l ą s k a w g ó r y.....
a swift na chodzie, w srodku czystość, ciekawe co mu było ze poszedł na złom. Pewnie gnija podłuznice, jakto swift... aż żal mi go było.
PS takie fotele w zwykłym GS, silnik 1.0 SOHC!
2- jest tam pare almer, powiedzcie mi gdzie GA ma bity kod silnika? (CG ma w okolicach zamachu)
Moze wytargam przepustnice 50mm, a z GA16 moze robić problemy. 1.5 pasuje bezproblemowo
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Czyli cały zawias od golfa II ?
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
nieee, ale mam akurat z Gulfa do czyszczenia od kumpla i zastanawiałem sie czy by nie było prościej.... ale wolałem nie ryzykować, bo corsowe lagi i tak mają minimum zapasu i jest potwierdzony "fit". Golf pewnie by sie gdzieś opierał, ma duzo wieksze mocowanie do zwrotnicy. No i znowu koszta? po trzykroć niet.
Miałem dziś cyknac foto przy dzwiganiu gwintu ale robiłem co innego . Pomijając przeróbke pierwotną dopasowujacą do mikry, to prócz tego:
-Roztoczenie bieżni łozysk na 14mm (drut jak cholera, trzeba rozebrać cartridge łozyska- rozbić warge która trzyma dwie półówki razem, potem da sie to złożyć i kręci sie normalnie ,ale wygląda jak kupa )
-skrócenie talerza/stożka na którym opiera sie guma górnego mocowania (golfowy amortyzator ma krotszy gwint tłoczyska, trzeba walczyć o każdy milimetr)
-przedłużenie lagi na maxa w dół (ok 2mm zapasu do manszety przegubu)
-przedłużenie lagi jak najmniej w góre (aby stracić jak najmniej z i tak symbolicznego skoku)
-Amortyzatory wkłady kayaba 663009, tylko one mają 38mm średnicy + przejsciówke po lage z golfa 43mm (reszta ma zgrubienie na 43mm na obudowie wkładu, bez przejsciówki)
-toczenie kapsla trzymającego wklad amortyzatora pod 38mm
-dowolne helpery o średnicy takiej jak spręzyna corsowa
Roboty masa, bujałem sie z tym dwa miechy skubiąc po trochu ,ale w sumie powiem wam że oplacało sie
-kolumny wygladają teraz jak zawieszenie szutrowe ,bo sprezyna + helper rozciaga sie na długosć calej kolumny
-Kolumy w stanie pełnego rozprężenia są długości seryjnych kolumn microwych bez obniżenia Oznacza to że ze skoku negatywnego ok 5cm zrobiło sie ok 15-20cm zupełnie inna jazda! No i dużo łatwiej montuje sie do auta
-micra szura brzuchem po asfalcie ,a jeździ sie nawet lepiej niż na seryjnych sprezynach + koni Moze będzie troche sztywniej jak dzwigne te 2czm ,ale i tak można mówić o gwincie z komfortem zawieszenie kitowego wydaje mi sie że to zasługa helperów z cięższego auta które doskonale buforują główną spręzyne na małych wybojach. Niespodziewane pojawienie sie charakterystyki progresywnej jest bardzo na plus!
-O różnicy do stanu z wylanymi wkładami z tego gwintu nawet nie wspominam ,bo była piłeczka pingpongowa i jebniecie przy każdej dziurze. Tłumienie MUSI być
-kayabowy wkład kosztuje ok 120zł sztuka. A chyba były takie także w golfie 3, czyli bedą robić takie wkłady jeszcze jakiś milion lat Nawet jakby miały sie rozszczelniać o połowe szybciej niż w normalnym zawieszeniu, to i tak kwota do przeżycia. Można go teraz łatać do końca świata
Miałem dziś cyknac foto przy dzwiganiu gwintu ale robiłem co innego . Pomijając przeróbke pierwotną dopasowujacą do mikry, to prócz tego:
-Roztoczenie bieżni łozysk na 14mm (drut jak cholera, trzeba rozebrać cartridge łozyska- rozbić warge która trzyma dwie półówki razem, potem da sie to złożyć i kręci sie normalnie ,ale wygląda jak kupa )
-skrócenie talerza/stożka na którym opiera sie guma górnego mocowania (golfowy amortyzator ma krotszy gwint tłoczyska, trzeba walczyć o każdy milimetr)
-przedłużenie lagi na maxa w dół (ok 2mm zapasu do manszety przegubu)
-przedłużenie lagi jak najmniej w góre (aby stracić jak najmniej z i tak symbolicznego skoku)
-Amortyzatory wkłady kayaba 663009, tylko one mają 38mm średnicy + przejsciówke po lage z golfa 43mm (reszta ma zgrubienie na 43mm na obudowie wkładu, bez przejsciówki)
-toczenie kapsla trzymającego wklad amortyzatora pod 38mm
-dowolne helpery o średnicy takiej jak spręzyna corsowa
Roboty masa, bujałem sie z tym dwa miechy skubiąc po trochu ,ale w sumie powiem wam że oplacało sie
-kolumny wygladają teraz jak zawieszenie szutrowe ,bo sprezyna + helper rozciaga sie na długosć calej kolumny
-Kolumy w stanie pełnego rozprężenia są długości seryjnych kolumn microwych bez obniżenia Oznacza to że ze skoku negatywnego ok 5cm zrobiło sie ok 15-20cm zupełnie inna jazda! No i dużo łatwiej montuje sie do auta
-micra szura brzuchem po asfalcie ,a jeździ sie nawet lepiej niż na seryjnych sprezynach + koni Moze będzie troche sztywniej jak dzwigne te 2czm ,ale i tak można mówić o gwincie z komfortem zawieszenie kitowego wydaje mi sie że to zasługa helperów z cięższego auta które doskonale buforują główną spręzyne na małych wybojach. Niespodziewane pojawienie sie charakterystyki progresywnej jest bardzo na plus!
-O różnicy do stanu z wylanymi wkładami z tego gwintu nawet nie wspominam ,bo była piłeczka pingpongowa i jebniecie przy każdej dziurze. Tłumienie MUSI być
-kayabowy wkład kosztuje ok 120zł sztuka. A chyba były takie także w golfie 3, czyli bedą robić takie wkłady jeszcze jakiś milion lat Nawet jakby miały sie rozszczelniać o połowe szybciej niż w normalnym zawieszeniu, to i tak kwota do przeżycia. Można go teraz łatać do końca świata
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Udało mi sie dziś założyć seryjne amory Corsowe na tył i dzwignąć gwint. Niestety teraz tył jest miękki jak pierzyna.... w koncu Alto jest leciutkie od dłuższego czasu patrze z czego by spasowały spężyny. Mam na kupce zlomu w robocie idealnie pękniety komplet z Pasata B6 ale to ciężka kobyła, nawet ich nie wrzucam... choć wygląda na to ze by siadly idelanie w mocowaniu... Na razie czaję sie na Polo/Fabia (to to samo w sumie) wyglądają jakby miały spasować. A będzie można dospasować twardość bo fabia była I hatch, i sedan, i kombi
nie podoba mi sie jak buda reaguje przy nagłym szarpnieciu kierownicą... wpadałem już w poślizg na wylanych/seryjnych amorach i nie lubie momentu gdy po załozeniu kontry i złapaniu przyczepnosci auto zaczyna lecieć lecieć tak samo,albo nawet mocniej w drugą strone...
może pasażerom będzie wygodniej ale chyba trzeba bedzie to dopracować. Coś z dupą troche cięższą niż micra... Fabia by byla idealna...
za to 10-15 cm skoku negatywnego to wyjątkowo dobre wieści. Na "szportach" nie było nic, zero. Da razy pompłem lewarkiem i kolo było w górze...
nie podoba mi sie jak buda reaguje przy nagłym szarpnieciu kierownicą... wpadałem już w poślizg na wylanych/seryjnych amorach i nie lubie momentu gdy po załozeniu kontry i złapaniu przyczepnosci auto zaczyna lecieć lecieć tak samo,albo nawet mocniej w drugą strone...
może pasażerom będzie wygodniej ale chyba trzeba bedzie to dopracować. Coś z dupą troche cięższą niż micra... Fabia by byla idealna...
za to 10-15 cm skoku negatywnego to wyjątkowo dobre wieści. Na "szportach" nie było nic, zero. Da razy pompłem lewarkiem i kolo było w górze...
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Napisz mi na pw jakieś dane kontaktowe do Messengera albo tel. Dziś wyciągam u siebie zawieszenia a tam tez cuda są
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
a większy stab dopasowac na tył i rozpórka w bagazniku? powinno więcej masy iśc na amory, czy nie?:)
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Max, tylko tutaj albo pw. Jestem wielkim przeciwnikiem FB.
Cloud Już myślałem o stabie ale dopasowanie czegoś to bedzie mordęga. Jakbym jechał na złombol to może bym wyczaił Whiteline-a w UK ,ale tak to nie mam weny...
dziś wrzucilem spręzyny do auta i w robocie porównam wymiary z tymi, co już mam spisane
Cloud Już myślałem o stabie ale dopasowanie czegoś to bedzie mordęga. Jakbym jechał na złombol to może bym wyczaił Whiteline-a w UK ,ale tak to nie mam weny...
dziś wrzucilem spręzyny do auta i w robocie porównam wymiary z tymi, co już mam spisane
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
zobacz staba od Lancera, ja za 20 pln dorwalem, tylko koncowki drozsze:( rozstaw pasuje ale jeszcze nikt mi nie zamontowal;p ale moze cos sam ogarne, moge Ci go pomierzyc jak coś, chyba 19/21 mm ma srednicy, nie wiem czy nie za duzo na micre...
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
A z jakiego to Lancera? Ciekawe czy pasowałby na przód? W micrze jakie są średnice w ogóle stabów?
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
zmierz, masz oba:) ja mam dwa, ale przednie;) jeden lezy w garazu to zerkne w sobote
od lancera jest jak C - prosty
https://www.otomoto.pl/oferta/drazek-st ... BqfeQ.html
pewnie by do micry siadl, skoro i tak trzeba rzezbic, gdzie sie montuje tylny stab w micrze? sa mocowania na belce?
od lancera jest jak C - prosty
https://www.otomoto.pl/oferta/drazek-st ... BqfeQ.html
pewnie by do micry siadl, skoro i tak trzeba rzezbic, gdzie sie montuje tylny stab w micrze? sa mocowania na belce?
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
hej pany ,zaraz wyruszamy na złomowiec, może dziś uda nam sie też zachaczyć słynne Radostowice ,ale to bardziej rekreacyjnie.
na liscie mam m.in
-materiał na lekką rozpórke przód (napisze coś wiecej jak przypasuje i generalne koncept będzie prawidłowy)
-klapa micra (ale dzisiaj sie chyba nie zmiesci do auta bo jedziemy głównie po klape z Felci do kumpla...)
-Sprawdzić kit hamulcowy przód z N14
-sprawdzić czy jest GA15 na dawce przepustnicy
cloud trop dobry ale micra ma stabilizator w V
na liscie mam m.in
-materiał na lekką rozpórke przód (napisze coś wiecej jak przypasuje i generalne koncept będzie prawidłowy)
-klapa micra (ale dzisiaj sie chyba nie zmiesci do auta bo jedziemy głównie po klape z Felci do kumpla...)
-Sprawdzić kit hamulcowy przód z N14
-sprawdzić czy jest GA15 na dawce przepustnicy
cloud trop dobry ale micra ma stabilizator w V
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
był rozbudowany opis ,ale kopiowałem linki ze skurw.... photowiadra i mi sie zamkneło
http://forum.retro-rides.org/thread/602 ... cra?page=5
https://photobucket.com/gallery/user/Bi ... anBn/?ref=
a wiec w skrócie, widzac ze 4-2-1 idzie jak krew z nosa zrobie najpierw wersje ghetto z uzyciem kolektora z rovera K-Series. Juz wielokrotnie na niego patrzałem ,a dziś trafił sie na złomowcu jeszcze ciepły rover 400, nie było co myśleć, 30zł
p.s na Japan Night w kato był jakiś TurboSunny hatchback na blatach KR
--------------
aha wieki temu zapomniałem wam napisać- mam opornice z almery lub primery. Kostka pasuje tylko "karta" jest wieksza. Wypaliłem dziure obok i wkreciłem na wkrety, nie ma sie co szczypać. Mikrowe opornice palą sie tak szybko że zaniedługo ich braknie...
http://forum.retro-rides.org/thread/602 ... cra?page=5
https://photobucket.com/gallery/user/Bi ... anBn/?ref=
a wiec w skrócie, widzac ze 4-2-1 idzie jak krew z nosa zrobie najpierw wersje ghetto z uzyciem kolektora z rovera K-Series. Juz wielokrotnie na niego patrzałem ,a dziś trafił sie na złomowcu jeszcze ciepły rover 400, nie było co myśleć, 30zł
p.s na Japan Night w kato był jakiś TurboSunny hatchback na blatach KR
--------------
aha wieki temu zapomniałem wam napisać- mam opornice z almery lub primery. Kostka pasuje tylko "karta" jest wieksza. Wypaliłem dziure obok i wkreciłem na wkrety, nie ma sie co szczypać. Mikrowe opornice palą sie tak szybko że zaniedługo ich braknie...
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
A mamy takiego jednego fajnego czerwonego Sunny w KRK z turbo
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
czołem pany
ostatnio za mało śpie ,bo szukam do nocy jakiś bzdet
Generalnie jak teraz sie zaczął okres wymiany opon to mam za dużo czasu na rozmyślanie przy robocie.
NA PRZYKŁAD:
Konwersja na Coilpack z CGA- szybko sie wyleczyłem ,bo chyba wszystkie polifty mają immo. Poza tym te 10KM nie wzięło sie z samego zapłonu. Bezcelowa rzeźba.
skoro mój stozek na power rurze dziwnie sie zachowuje to (skracając proces myślowy) doszedłem do air grabbera jak w muscle carach i filtra bezpośrednio na przepustnicy
ITB mam cały czas z tyłu głowy ,ale nie znam sie na elektornice. Downgrade na gaźniki to by była niezla heca,ale na gaźnikach też sie nie znam Jakby nie było tyle problemów po drodze to bym może spróbował...
Leży mi w robocie turbawka z A-klassy, zaraz obok maszyny do opon... już kombinacje czy by nie zrobić drutex- soft turbo...
tematy o mikrach z kompressorem znalazłem (gdy szukałem kolektorów corolla). Kompresor troche prostszy moim zdaniem , kiedyś o tym czytałem w temacie subaru, ale i tak i tak do jednego i drugiego remap. A moja wiedza na ten temat kończy sie np na zamartwianiu sie jak połączyć taki komp z seryjną kostką ECU nie znam sie na tym w cale...
z przyziemnych rzeczy
apropo wszystkiego powyżej, od bardzo dawna mam plan zeby kupic drugi silnik i po malu go remontować. Już sie ucieszyłem gdy zobaczyłem temat Bziuk-a. Ale niestety silnik poszedł. Głównie chodzi o to ,że nie mam weny targać ze złomu póki mój sie kręci. Czekam aż mi "sam wskoczy na pake"
znalazłem konwersje kolektora ssącego na "ośmiornice" z Corolli.
Konwersja wtryskiwaczy na top feed
A nawet goscia który badając dogłębnie konstrukcje CG doszedł do wniosku że wiele czesci jest zrobionych po kosztach i bardzo restrykcyjnych (to akurat nie sekret) i postawił sobie za cel takie przemodelowanie tych elementów (głównie kolektory i chyba przepustnica) żeby wycisnąć z nich maksimum potencjału. Uzyskał ok 20KM
--------------------
mieliśmy dziś tour de złom w sprawie głównie VW-owskiej od kumpla. Ja głównie rozglądałem sie za ww kolektorem. A przywiozłem:
- szyna top feed + wtryski CGA
- komplet haulcowy z N14
no i najważniejsze. Tego nie kupiłem ,ale nie daje mi spokoju. Mnie sie osobiscie nie podoba- ten co bede strugał z włókna bardziej mi odpowiada. Ale tego nigdy nie spotkałem ,to jest na bank akcesoryjny z niemieckiego dielerstwa. Dodatkowo jest przyklejony do klapy na amen
troche podobny do nismo ,ale to jednak nie to
i teraz nie wiem czy
-wziać drut do wycinania szyb i brać go na handel
-wziąć całą klape, odciac na spkojonie i wziać klape do siebie, spoiler na handel
-zignorować i niech idzie do zgniatary
Ktoś zainteresowany nim ? macie to szczeście , a ja tego pecha, że nie lubie jak coś dobrego idzie na zmarnowanie. A jak dodatkowo jest rzadkie to juz całkiem.
(p.s na Radostowicach było dziś z 10 sztuk mikr. Wszystkie sprasowane w środku stosu lub na samej górze )
ostatnio za mało śpie ,bo szukam do nocy jakiś bzdet
Generalnie jak teraz sie zaczął okres wymiany opon to mam za dużo czasu na rozmyślanie przy robocie.
NA PRZYKŁAD:
Konwersja na Coilpack z CGA- szybko sie wyleczyłem ,bo chyba wszystkie polifty mają immo. Poza tym te 10KM nie wzięło sie z samego zapłonu. Bezcelowa rzeźba.
skoro mój stozek na power rurze dziwnie sie zachowuje to (skracając proces myślowy) doszedłem do air grabbera jak w muscle carach i filtra bezpośrednio na przepustnicy
ITB mam cały czas z tyłu głowy ,ale nie znam sie na elektornice. Downgrade na gaźniki to by była niezla heca,ale na gaźnikach też sie nie znam Jakby nie było tyle problemów po drodze to bym może spróbował...
Leży mi w robocie turbawka z A-klassy, zaraz obok maszyny do opon... już kombinacje czy by nie zrobić drutex- soft turbo...
tematy o mikrach z kompressorem znalazłem (gdy szukałem kolektorów corolla). Kompresor troche prostszy moim zdaniem , kiedyś o tym czytałem w temacie subaru, ale i tak i tak do jednego i drugiego remap. A moja wiedza na ten temat kończy sie np na zamartwianiu sie jak połączyć taki komp z seryjną kostką ECU nie znam sie na tym w cale...
z przyziemnych rzeczy
apropo wszystkiego powyżej, od bardzo dawna mam plan zeby kupic drugi silnik i po malu go remontować. Już sie ucieszyłem gdy zobaczyłem temat Bziuk-a. Ale niestety silnik poszedł. Głównie chodzi o to ,że nie mam weny targać ze złomu póki mój sie kręci. Czekam aż mi "sam wskoczy na pake"
znalazłem konwersje kolektora ssącego na "ośmiornice" z Corolli.
Konwersja wtryskiwaczy na top feed
A nawet goscia który badając dogłębnie konstrukcje CG doszedł do wniosku że wiele czesci jest zrobionych po kosztach i bardzo restrykcyjnych (to akurat nie sekret) i postawił sobie za cel takie przemodelowanie tych elementów (głównie kolektory i chyba przepustnica) żeby wycisnąć z nich maksimum potencjału. Uzyskał ok 20KM
--------------------
mieliśmy dziś tour de złom w sprawie głównie VW-owskiej od kumpla. Ja głównie rozglądałem sie za ww kolektorem. A przywiozłem:
- szyna top feed + wtryski CGA
- komplet haulcowy z N14
no i najważniejsze. Tego nie kupiłem ,ale nie daje mi spokoju. Mnie sie osobiscie nie podoba- ten co bede strugał z włókna bardziej mi odpowiada. Ale tego nigdy nie spotkałem ,to jest na bank akcesoryjny z niemieckiego dielerstwa. Dodatkowo jest przyklejony do klapy na amen
troche podobny do nismo ,ale to jednak nie to
i teraz nie wiem czy
-wziać drut do wycinania szyb i brać go na handel
-wziąć całą klape, odciac na spkojonie i wziać klape do siebie, spoiler na handel
-zignorować i niech idzie do zgniatary
Ktoś zainteresowany nim ? macie to szczeście , a ja tego pecha, że nie lubie jak coś dobrego idzie na zmarnowanie. A jak dodatkowo jest rzadkie to juz całkiem.
(p.s na Radostowicach było dziś z 10 sztuk mikr. Wszystkie sprasowane w środku stosu lub na samej górze )
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Zazdroszczę tego szrotu
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Nie ma tam na tych twoich przepastnych złomach jakiegoś n13 albo b13/n14 gti? Szukam ciekawych frutów do n13 i całych hamulców z b13/n14 gti.
Ps. Jak ta ośmiornica z corolli wygląda?
Ps. Jak ta ośmiornica z corolli wygląda?
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Ps2. Mam potencjalnego chętnego na lotkę. Daj jakieś namiary do siebie.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Hej Flatron, raczej nie, N13 nie ma w cale, N14 jest sporo ,ale raczej bieda wersje. Na jednym złomie jest ciekawa N14, ale blok zardzewiał i nie wiem który silnik. Ale jakiś ciekawszy zderzak, pomalowany cały, bez czarnej listwy. Chce z niej wyszarpać przepustnice, ma nadzieje ze to GA15... W sobote tam bede w poszukiwaniu ośmiornicy, moze w koncu wam porobie foty.
Za to na radostowicach na samym dole stosu byla ciekawa almera, od razu mi podpadla ,ale na ma opcji cokolwiek wyszarpać, może komplet hamulców na jedna strone ,ale i tak jest cały spuchniety od rdzy...
Mianowice w przodu miała po 2 halogeny na strone (4 w sumie) z tego co kojarze to było coś fajnego?
Odpuściłem i wytargałem hample z N14 Diesla ktory był na "małych" stertach z przodu.
Ja Radostowice średnio lubie, bo w sumie raczej sie tam zasmucam niż cieszę. Najciekawsze frukty zawsze są sprasowane w tych dupnych stertach aut. Jak pisalem, było chyba z 10 mikr, same przedlifty, same cześci ktorych potrzebuje,wszystko nieosiągalne...
ale to jeszcze jest kit-
Kiedyś znaleźliśmy focusa potuningowego, masa fajnych taili- zderzaki kompletne body rs collection, jakieś fotele, gałki, srałki, stabilizatory, skrzynie na głośniki, itp.
Impreza GF8 kombi? na wysokości 4 pietra w bloku Ale bym swapował Boxxera do Żuka...
Bmwice driftery E36 ida jak woda, chyba bezpośrednio do huty Scavengery nawet maski nie zdążą otworzyć...
Łada 2103?
ech koniec tego.
-----------------------
Pany dostałem sporo wiadomosci o spoiler, bedziemy gadać jak bede go miał w ręce, chyba wezme cała klape jak bedzie w dobrym stanie. No i nie wiem ile gościu zawoła. Za paliwową tak średnio policzył moim zdaniem
Lampy poliftowe- "drugi polift" z białym kierunkiem też są na tamtej czarnej jak coś. Ale tego nie biore w ciemno bo mi bedzie potem leżeć. No i z przodu są sprężyny obniżające a ja jak szukałem to ku*** nic nie było! Poszarpał bym więcej z tego auta, bo szkoda cennych fantów, ale bardzo niekorzystnie jest zaciśniete- po środku placu, po 30 cm miejsca dookoła
-------------
(edit)
Aha, dziś w robocie po 2 miesiącach przymierzania znalazłem dawce sprężyn- Ford Focus! Co za pech, ja tak nienawidze forduf!
To by było superekstra, bo w zależności od dawcy będzie można wyregulować twardość. Wygląda na to że:
Hatchback- optimal
Sedan- twarde
Kombi- beton
Za to na radostowicach na samym dole stosu byla ciekawa almera, od razu mi podpadla ,ale na ma opcji cokolwiek wyszarpać, może komplet hamulców na jedna strone ,ale i tak jest cały spuchniety od rdzy...
Mianowice w przodu miała po 2 halogeny na strone (4 w sumie) z tego co kojarze to było coś fajnego?
Odpuściłem i wytargałem hample z N14 Diesla ktory był na "małych" stertach z przodu.
Ja Radostowice średnio lubie, bo w sumie raczej sie tam zasmucam niż cieszę. Najciekawsze frukty zawsze są sprasowane w tych dupnych stertach aut. Jak pisalem, było chyba z 10 mikr, same przedlifty, same cześci ktorych potrzebuje,wszystko nieosiągalne...
ale to jeszcze jest kit-
Kiedyś znaleźliśmy focusa potuningowego, masa fajnych taili- zderzaki kompletne body rs collection, jakieś fotele, gałki, srałki, stabilizatory, skrzynie na głośniki, itp.
Impreza GF8 kombi? na wysokości 4 pietra w bloku Ale bym swapował Boxxera do Żuka...
Bmwice driftery E36 ida jak woda, chyba bezpośrednio do huty Scavengery nawet maski nie zdążą otworzyć...
Łada 2103?
ech koniec tego.
-----------------------
Pany dostałem sporo wiadomosci o spoiler, bedziemy gadać jak bede go miał w ręce, chyba wezme cała klape jak bedzie w dobrym stanie. No i nie wiem ile gościu zawoła. Za paliwową tak średnio policzył moim zdaniem
Lampy poliftowe- "drugi polift" z białym kierunkiem też są na tamtej czarnej jak coś. Ale tego nie biore w ciemno bo mi bedzie potem leżeć. No i z przodu są sprężyny obniżające a ja jak szukałem to ku*** nic nie było! Poszarpał bym więcej z tego auta, bo szkoda cennych fantów, ale bardzo niekorzystnie jest zaciśniete- po środku placu, po 30 cm miejsca dookoła
-------------
(edit)
Aha, dziś w robocie po 2 miesiącach przymierzania znalazłem dawce sprężyn- Ford Focus! Co za pech, ja tak nienawidze forduf!
To by było superekstra, bo w zależności od dawcy będzie można wyregulować twardość. Wygląda na to że:
Hatchback- optimal
Sedan- twarde
Kombi- beton
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Ja kupiłem teraz sprężyny vogtland dedykowane do k11, amorki mam od corsy B, zobaczymy jak to siądzie
- Michael456
- wiem o czym pisze
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
- Lokalizacja: Kraków
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Gdzie kupowałeś vogtlandy?wymaxclinowany pisze: ↑2019-04-16, 16:47Ja kupiłem teraz sprężyny vogtland dedykowane do k11, amorki mam od corsy B, zobaczymy jak to siądzie
Moja pomarańcza
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
UWAGA
nie dla nissanowców o słabych nerwach
dopiero po chwili zaskoczyłem co mogą oznaczać 4 halogeny
ten stabilizator ma ze 30mm średnicy
miejmy nadzieje że to zwykły sunny ze zmienionymi zderzkami
zdjęcia cyknął dla nas dzisiaj "wujek" Brian. Ja nie wiem kiedy uda mi sie tam dotrzeć, bo w wielka sobote chyba bedzie wszystko zawarte
nie dla nissanowców o słabych nerwach
dopiero po chwili zaskoczyłem co mogą oznaczać 4 halogeny
ten stabilizator ma ze 30mm średnicy
miejmy nadzieje że to zwykły sunny ze zmienionymi zderzkami
zdjęcia cyknął dla nas dzisiaj "wujek" Brian. Ja nie wiem kiedy uda mi sie tam dotrzeć, bo w wielka sobote chyba bedzie wszystko zawarte
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Hej Pany
w majówke zacząłem ghetto 4-2-1...
15 czerwca- dojechałem dopiero za półoś...
głównie przez to że nie chciało mi sie babrać z urwaną 10 lat temu szpilką. Jak na ironie poszło zadziwiająco sprawnie. Aha przy łapie skrzyni od razu zrobiłem dodatkowy wieszak kolektora, żeby oddalić widmo pęknięcia
dorwałem sprężyny obniżajace z focusa hatchbacka, powinny być idealne
a od kwietnia chyba trwało zbrojenie w temacie dolotu. Na razie mam uzbierane klocki.
-kolektor CGA topfeed na dawce flanszy
-kolektor 4A-FE alu na dawce flanszy
-Kolektor 4A-FE Ośmiornica jako docelowy (brak foto)
-Przepustnica GA16 (brak foto)
-Wtryski QG czerwone na zapas
jest co robić, tylko czasu nie ma... No i bedzie ekwilibrystyka ze wcisnieciem ośmiornicy, ale już mam plana
Aha odmalowane Hamulce wentylowane z N14 ,ani nie zamontowane, ani nie sfotografowane... ech
w majówke zacząłem ghetto 4-2-1...
15 czerwca- dojechałem dopiero za półoś...
głównie przez to że nie chciało mi sie babrać z urwaną 10 lat temu szpilką. Jak na ironie poszło zadziwiająco sprawnie. Aha przy łapie skrzyni od razu zrobiłem dodatkowy wieszak kolektora, żeby oddalić widmo pęknięcia
dorwałem sprężyny obniżajace z focusa hatchbacka, powinny być idealne
a od kwietnia chyba trwało zbrojenie w temacie dolotu. Na razie mam uzbierane klocki.
-kolektor CGA topfeed na dawce flanszy
-kolektor 4A-FE alu na dawce flanszy
-Kolektor 4A-FE Ośmiornica jako docelowy (brak foto)
-Przepustnica GA16 (brak foto)
-Wtryski QG czerwone na zapas
jest co robić, tylko czasu nie ma... No i bedzie ekwilibrystyka ze wcisnieciem ośmiornicy, ale już mam plana
Aha odmalowane Hamulce wentylowane z N14 ,ani nie zamontowane, ani nie sfotografowane... ech
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
zabolało mnie serce jak zobaczyłem tego sunnego na złomie... bez kitu. Jeśli to był sr ( bo że GTI to już wyparłem głowy taką możliwośc żeby się nie denerowować ) to kurde.. dokładki na progi i jeszcze inne graty
PS: daj znać panie jak te springi z focusa siadły koniecznie !
PS: daj znać panie jak te springi z focusa siadły koniecznie !
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
hej
taki daremny up. niby coś sie ruszyło ,ale jakoś tak meh...
Jest kompletny Ghetto wydech, a nawet nie mam foty. Miałem go zdjać, pomalowac ładnie spawy zeby nie rdzewiały.. i na razie nic z tego.
Ale mozemy podsumować: Kolektor rover 30zł, rura z citr C3 50zł, fejkowy kat 50zł, złacznik elastyczny 20zł.
Reszta złomu z roboty- wieszaki z łaczników stabilizatora 0złm koncowy tłumik z Caddy TDI 0zł
zaokrąglamy w góre
4-2-1 i cały wydech z kwasówki za 200zł? Damn I'm IN!
ten caddy jest idealny pod wzgledem głośności, ale jakoś gdy jeżdziłem 2 dni z wydechem kończącym sie pod wajchą ręcznego to... tego samego dnia nagrałem tanią rynne typu "mugen" niedaleko mnie
ale na razie jej nie kupie gdyż
popełniłem dziś "money shift" czyli wbiłem 2 zamiast 4. wyrabany lewarek którzy czeka na interwencje od kiedy kupiłem auto zebrał własnie swoje żniwo.
O co chodzi- silnik nie wybuchł, ledwo zrobił 3 razy wutututu na odcince, bo w porę sie skapłem,ale gdy podejżdżaliśmy już pod dom spostrzegłem ponadnormatywne kopcenie. Nie wiem czy pierścień nie dostał wciry. Ale z drugiej strony gdy potem jechałem zrzucić graty na garaż, to nie puszczała dymka.
trzeba odczekać i obadać. Ale to że drugi silnik trzeba bedzie kiedyś wrzucić to juz liczylem sie od dawna, także
AINT EVEN MAD.
w koncu wnerwiły mnie leżące odłogiem kolektory. Uwaliem CGA i 4A alu, ignorując zalecenie że w zakładzie przetną to sobie ładnie prosto.
I chyba dobrze zrobiłem bo patrzcie jak ukłądają sie kanały
A otwory we flanszach mają praktycznie identyczny rozstaw...
także z usług zakładu od spawana boków chyba zrezygnuję i podbije do kontaktu z TIGiem. jedyne co mi przychodzi na myśl to uwalić na kolektorze microwym ile sie da w kierunku flanszy i wspawać kawałki rurki.
----------------------------
Micra na stożku ma jakiś problem, przy dodaniu gazu ma "turbodziure". czyli im bardziej depniesz tym bardziej zarzuca kotwice. Dopiero bo chwili zaczyna sie rozpedzać ,ale jak 1.0
do tego bardzo czuć objaw który znikł samoistnie na seryjnych gratach- "kangurkowane", "czkawka", nierównomierne przyspieszanie. Coś jakby chwilowo brakowalo paliwa.
problem pojawia sie tylko że stozkiem ,którzy wrzcuiłem żeby spr czy 4-2-1 coś daje.
chyba już o tym pisalem. Miałem coś takiego w imprezie i tam wadliwy czujnik spalania stukowego cofał "po cichu" zapłon.
W micrze CHYBA nie ma.
Po szybkim rzucie oka do google wyglada na to że przepływka.
Stąd decyzja o przyspieeszeniu adaptacji przepustnicy z GA16
taki daremny up. niby coś sie ruszyło ,ale jakoś tak meh...
Jest kompletny Ghetto wydech, a nawet nie mam foty. Miałem go zdjać, pomalowac ładnie spawy zeby nie rdzewiały.. i na razie nic z tego.
Ale mozemy podsumować: Kolektor rover 30zł, rura z citr C3 50zł, fejkowy kat 50zł, złacznik elastyczny 20zł.
Reszta złomu z roboty- wieszaki z łaczników stabilizatora 0złm koncowy tłumik z Caddy TDI 0zł
zaokrąglamy w góre
4-2-1 i cały wydech z kwasówki za 200zł? Damn I'm IN!
ten caddy jest idealny pod wzgledem głośności, ale jakoś gdy jeżdziłem 2 dni z wydechem kończącym sie pod wajchą ręcznego to... tego samego dnia nagrałem tanią rynne typu "mugen" niedaleko mnie
ale na razie jej nie kupie gdyż
popełniłem dziś "money shift" czyli wbiłem 2 zamiast 4. wyrabany lewarek którzy czeka na interwencje od kiedy kupiłem auto zebrał własnie swoje żniwo.
O co chodzi- silnik nie wybuchł, ledwo zrobił 3 razy wutututu na odcince, bo w porę sie skapłem,ale gdy podejżdżaliśmy już pod dom spostrzegłem ponadnormatywne kopcenie. Nie wiem czy pierścień nie dostał wciry. Ale z drugiej strony gdy potem jechałem zrzucić graty na garaż, to nie puszczała dymka.
trzeba odczekać i obadać. Ale to że drugi silnik trzeba bedzie kiedyś wrzucić to juz liczylem sie od dawna, także
AINT EVEN MAD.
w koncu wnerwiły mnie leżące odłogiem kolektory. Uwaliem CGA i 4A alu, ignorując zalecenie że w zakładzie przetną to sobie ładnie prosto.
I chyba dobrze zrobiłem bo patrzcie jak ukłądają sie kanały
A otwory we flanszach mają praktycznie identyczny rozstaw...
także z usług zakładu od spawana boków chyba zrezygnuję i podbije do kontaktu z TIGiem. jedyne co mi przychodzi na myśl to uwalić na kolektorze microwym ile sie da w kierunku flanszy i wspawać kawałki rurki.
----------------------------
Micra na stożku ma jakiś problem, przy dodaniu gazu ma "turbodziure". czyli im bardziej depniesz tym bardziej zarzuca kotwice. Dopiero bo chwili zaczyna sie rozpedzać ,ale jak 1.0
do tego bardzo czuć objaw który znikł samoistnie na seryjnych gratach- "kangurkowane", "czkawka", nierównomierne przyspieszanie. Coś jakby chwilowo brakowalo paliwa.
problem pojawia sie tylko że stozkiem ,którzy wrzcuiłem żeby spr czy 4-2-1 coś daje.
chyba już o tym pisalem. Miałem coś takiego w imprezie i tam wadliwy czujnik spalania stukowego cofał "po cichu" zapłon.
W micrze CHYBA nie ma.
Po szybkim rzucie oka do google wyglada na to że przepływka.
Stąd decyzja o przyspieeszeniu adaptacji przepustnicy z GA16
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Czołem
przepustnica z GA z połowicznym suck cesem. Niby przestała kangurkować ,ale przy WOT na 4 biegu zachowuje sie jakby... miała odcinke?
no i nie ma IAC, mam pozamykane i przepustnice i waxtat na max, a i tak wolne obroty są 1600rpm. Mecze troche Franka z MSC ,ale chyba pomoc nie przybedzie. On miał odciety microwy IAC i puszczony na przewodach, ale nie wiem czy to bedzie miało związek z dziwnym zachowaniem na wys obrotach.
własnie wychodze do roboty i kolejny test
Aha przepływka z GA wsadzona chamsko w rure nie działa -chyba zbyt duży przepływ powietrza jest i auto ledwo sie rozpedza i szarpie. Trzeba by poodcinać wszystko z przepustnicy wstawić fragment ze kanalikiem gdzie siedzi drucik. Wtedy za jakieś 50zł naprawicie problem uwalonej przepływki w micrach, tylko pytanie czy nie bedzie zachowywać jak moja przy wysokich obrotach. No i czytałem na forach że przepływka z GA moze przelewać na wolnych bo są inne napięcia.
dlatego w UK wstawiają cały zestaw- ECU, wtryski i przepustnice. Tylko znajdz kompa z 1.6 bez NATS...
najprostszy upgrade przepustnicy to z GA15, ma przeplywke pod klapką tak jak w K11 tylko jest wieksza. Problemem jest ze silnika nie byo w europie
przepustnica z GA z połowicznym suck cesem. Niby przestała kangurkować ,ale przy WOT na 4 biegu zachowuje sie jakby... miała odcinke?
no i nie ma IAC, mam pozamykane i przepustnice i waxtat na max, a i tak wolne obroty są 1600rpm. Mecze troche Franka z MSC ,ale chyba pomoc nie przybedzie. On miał odciety microwy IAC i puszczony na przewodach, ale nie wiem czy to bedzie miało związek z dziwnym zachowaniem na wys obrotach.
własnie wychodze do roboty i kolejny test
Aha przepływka z GA wsadzona chamsko w rure nie działa -chyba zbyt duży przepływ powietrza jest i auto ledwo sie rozpedza i szarpie. Trzeba by poodcinać wszystko z przepustnicy wstawić fragment ze kanalikiem gdzie siedzi drucik. Wtedy za jakieś 50zł naprawicie problem uwalonej przepływki w micrach, tylko pytanie czy nie bedzie zachowywać jak moja przy wysokich obrotach. No i czytałem na forach że przepływka z GA moze przelewać na wolnych bo są inne napięcia.
dlatego w UK wstawiają cały zestaw- ECU, wtryski i przepustnice. Tylko znajdz kompa z 1.6 bez NATS...
najprostszy upgrade przepustnicy to z GA15, ma przeplywke pod klapką tak jak w K11 tylko jest wieksza. Problemem jest ze silnika nie byo w europie
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
Chyba GA14 jeszcze, ale przy Twoich modach to może jednak poluj na Ecumaster DET3? bo cos popsujesz:) na DET3 byś nawet bez przepływki mógł (na fuel implant, tylko z czujnikiem temp)
Re: [ Micra] [K11] najbardziej zardzewiałe auto świata- SuperS E
w sumie jak już zacząłeś temat, to nauczycie mnie kompow? w sensie jestem zielony poza jakimis podstawowymi podstawami (seryjne ecu, chip, piggyback, standaole w miare rozróżniam)
Taki ecumaster sie wpina w seryjną wiązke? Jak oglądałem MightyCarMods to oni ciagneli do Haltecha całkowicie nową wiązke ze wszystkich czujników, troche masakra :O
Poza tym modyfikacje kompa to raczej do Turbo. Angole tam czasem pisza ze remapują NA ale raczej 100hp wzwyż (po ostrych wałkach)
Poza tym, taki komp pewnie przekroczy wartość micry. Nie wiem nawet ile nowy, ile używany. No i ja za głupi jestem żeby ogarnąć np. dopasowanie napięć z czujników, jakie mają być, jaka wartość lambda, to jest dla mnie czarna magia. Wiekszość elektryki sie nauczyłem przez ostatnie 3 lata w aktualnej robocie, a to i tak są podstawy...
dlatego też ząłozyłem temat o downgadzie na gaźniki,ale to inksza inkszość.
inna sprawa taka że seyjne Engine Managment powinno starczać do 100hp, parokrotnie potwierdzone u angoli
Na razie wróciłem na seryjna przpeustnice, zresetowałem kompa odcinając prąd na chwile. aby upewnić sie że nie jest to wina za małej średnicy rur do stozka mam aktualnie 75mm i krótką rure (stożek koło zbiorniczka płynu hamulcowego.
Ale musze tak polatać i sprawdzić. Przepustnice z GA na razie odpuszcze. Ewentualnie kupie druga CG na złomie i spróbuje roztoczyć na większą klapke.
aha i znalazłem jeszcze goscia od Mini po swapie na CG13 który miał problem z lambdą. Że niby była zbyt daleko od głowicy i silnik świrował... niestety chyba jest zbyt mało ludzi z 4-2-1 W GC w pl żeby szukac jakiegoś info na ten temat....
Taki ecumaster sie wpina w seryjną wiązke? Jak oglądałem MightyCarMods to oni ciagneli do Haltecha całkowicie nową wiązke ze wszystkich czujników, troche masakra :O
Poza tym modyfikacje kompa to raczej do Turbo. Angole tam czasem pisza ze remapują NA ale raczej 100hp wzwyż (po ostrych wałkach)
Poza tym, taki komp pewnie przekroczy wartość micry. Nie wiem nawet ile nowy, ile używany. No i ja za głupi jestem żeby ogarnąć np. dopasowanie napięć z czujników, jakie mają być, jaka wartość lambda, to jest dla mnie czarna magia. Wiekszość elektryki sie nauczyłem przez ostatnie 3 lata w aktualnej robocie, a to i tak są podstawy...
dlatego też ząłozyłem temat o downgadzie na gaźniki,ale to inksza inkszość.
inna sprawa taka że seyjne Engine Managment powinno starczać do 100hp, parokrotnie potwierdzone u angoli
Na razie wróciłem na seryjna przpeustnice, zresetowałem kompa odcinając prąd na chwile. aby upewnić sie że nie jest to wina za małej średnicy rur do stozka mam aktualnie 75mm i krótką rure (stożek koło zbiorniczka płynu hamulcowego.
Ale musze tak polatać i sprawdzić. Przepustnice z GA na razie odpuszcze. Ewentualnie kupie druga CG na złomie i spróbuje roztoczyć na większą klapke.
aha i znalazłem jeszcze goscia od Mini po swapie na CG13 który miał problem z lambdą. Że niby była zbyt daleko od głowicy i silnik świrował... niestety chyba jest zbyt mało ludzi z 4-2-1 W GC w pl żeby szukac jakiegoś info na ten temat....
https://www.facebook.com/MicraMachine/ Górnośląski Microwy Konglomerat. Części ze złomu, modyfikacje,blacharka,laminaty,tylko K11.Bo Micra skończyła sie na K11.