[ALMERA] N15 VVL Parzyh
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
Racelogic mam, czekam na wymiane klocków (nie wiem co kupić każdy mówi co innego) Jedni ATE jedni EBC Green, Galfer sport itd. Ale chyba wezmę EBC green. Zakładam klocki i mam nadzieje, że w niedziele jak nie będzie padać sprawdzę auto,
Ludzie piszą
"Ale właśnie rodzaj tarczy dokładny mnie.interesuje bo ma.znaczenie ogromne.
Np. EBC Green z Zimmermanem ciętym i wierconym robi dobrze i równo zużywa tarczę i klocek. Tarcza starczy ma.dwa.komplety klocków. Natomiast jak.założysz zielony klocek.do tarczy BlackDiamond to.zjedziesz.klocki.a tarcza będzie nietknięta" żeby zmierzyć grubość tarcz itp i dobrać klocek do tarczy
Ludzie piszą
"Ale właśnie rodzaj tarczy dokładny mnie.interesuje bo ma.znaczenie ogromne.
Np. EBC Green z Zimmermanem ciętym i wierconym robi dobrze i równo zużywa tarczę i klocek. Tarcza starczy ma.dwa.komplety klocków. Natomiast jak.założysz zielony klocek.do tarczy BlackDiamond to.zjedziesz.klocki.a tarcza będzie nietknięta" żeby zmierzyć grubość tarcz itp i dobrać klocek do tarczy
Nie ma takiej możliwości żeby zjadało klocek a tarczy nie
Jak kupisz miekki klocek to się będzie bardziej zużywał i mniej naruszając tarczę.
Ostatnimi czasy testuję w Skodzie tarcze i klocki ATE, klocki są niby ceramiczne ale nie są to jakieś sportowe towary. Co zauważam? Hamuje bdb, wolno się zużywają, zarówno tarcza jak i klocki. No i najważniejsze-nie pyli tak więc nie muszę co chwilę pucować felg
Z kolei w przeszłości bo ok 10lat temu zanabyłem Harty Sporty, i hamowalo to dobrze, ale strasznie zaczynało dyrgać po jakiś kilkuset kilometrach. Podobne wrażenia mają inni poruszający się na nacinkach. Dlatego od tamtej pory inwestuję w dobre uliczne, tzw dialy zamienniki. Bo ile tego sportu w dupowozie jest
Jak kupisz miekki klocek to się będzie bardziej zużywał i mniej naruszając tarczę.
Ostatnimi czasy testuję w Skodzie tarcze i klocki ATE, klocki są niby ceramiczne ale nie są to jakieś sportowe towary. Co zauważam? Hamuje bdb, wolno się zużywają, zarówno tarcza jak i klocki. No i najważniejsze-nie pyli tak więc nie muszę co chwilę pucować felg
Z kolei w przeszłości bo ok 10lat temu zanabyłem Harty Sporty, i hamowalo to dobrze, ale strasznie zaczynało dyrgać po jakiś kilkuset kilometrach. Podobne wrażenia mają inni poruszający się na nacinkach. Dlatego od tamtej pory inwestuję w dobre uliczne, tzw dialy zamienniki. Bo ile tego sportu w dupowozie jest
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
Czyli kupię ate bo dużo osób polecało.
Co do ciekawostek gośc napisał, że podobnej wielkości jak galant (do galanta wchodzą bez rzezby) sa zaciski outlandera, evo lub cayenne, duzo lepszy efekt dzialania . zakładał ktoś coś większego do almery niż galant? auto i tak hamuje elegancko ale pytam orientacyjnie
[ Dodano: 2017-09-16, 00:44 ]
padło na to
Co do ciekawostek gośc napisał, że podobnej wielkości jak galant (do galanta wchodzą bez rzezby) sa zaciski outlandera, evo lub cayenne, duzo lepszy efekt dzialania . zakładał ktoś coś większego do almery niż galant? auto i tak hamuje elegancko ale pytam orientacyjnie
[ Dodano: 2017-09-16, 00:44 ]
padło na to
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
nie pasowały bo rodzajów galanta było z 5, odesłałem do krakowa z tym klockiem ktory byl i czekam. bo w obsranym wrocławiu nigdy nic nie ma, tu mogę ewentualnie trw kupic haha.
przegubów do tergo auta NIE MA szukam trapezowych 23 czy tam 25 oczek. nie ma nigdize dosłownie auto stoi rozebrane sezon sie konuc huja pojezdzilem w tym roku nie wspominajac o torze za który zaplacilem 800zł i na ktorym nie bylem
przegubów do tergo auta NIE MA szukam trapezowych 23 czy tam 25 oczek. nie ma nigdize dosłownie auto stoi rozebrane sezon sie konuc huja pojezdzilem w tym roku nie wspominajac o torze za który zaplacilem 800zł i na ktorym nie bylem
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
zapierdala jak wściekła ale cały czas był problemz heblami, coś tam szlifowali, regenerowali, tłoczek nie odbijał coś stukało, niby ok i dalej stuka, wyjebane już mam i zabiorę się za to na wiosnę . tu filmik, ni to wycie ni to piszczenie czy stukanie ale jak przeginiłem ją 2 dni temu to nie było tego przez dobrych kilka km (i na wolnych i z gazem a przxychamowuje na koncu) :
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x8-GuBtGSAw[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x8-GuBtGSAw[/youtube]
- parzyh
- stały bywalec
- Posty: 105
- Rejestracja: 2014-05-14, 02:07
- Lokalizacja: Wrocław-Ratowice
- Kontakt:
Chłopaki z czech zrobili 240km na N/A, w tym roku planują ponad 250km, karbonowe częśći itp będzie grubo http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=4096
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Re: [ALMERA] N15 VVL Parzyh
Panowie. Odgrzeję temat: Pisałem jakiś rok temu, że w związku z przeprowadzka do Wawy zweryfikuję jakość "Warszawskich koni"
Niestety muszę kolegom z południa przyznać rację - Warszawska hamownia KIvi Racing na której stroi Coobcio, Bodek i reszta Warszawskiej ekipy przekłamuje totalnie.
Mierzyłem auto na różnych hamowniach - z mojego doświadczenia i nie tylko mojej opinii wynika, że najdokładniejszą jest hamownia MAHA w Żukczynie pod Gdańskiem. Różnica pomiędzy tą hamownią a Wawą to 15 koni i 33nm.
Obecnie moje sr20ve na wałkach n1 , zestawie tytanowym Supertech, większej przepustnicy, wydechu 2,75 z SSAC, wkładką Pipercross, lekkim zamachu i kole pasowym wystrojony na DET3 ma 214km i 196nm. Reasumując władowałem w auto 6-7 tys zł a przybyło 8km i 7nm przy czym wykresy się praktycznie nakładają z tym przed modyfikacjami. Sądzę, że różnica wynika tylko i wyłącznie ze zmiany wydechu z 2,25 na 2,75" i przesunięciu odcinki. W Wawie przed wydechem na Hamowni Kivi miało piękny, książkowy wykres na 220km i 230nm a na innej hamowni już 205km/190nm.
A więc Parzyh głowa do góry ! Nie sugeruj się Warszawskimi wykresami bo to są Warszawskie, wyścigowe konie ze Służewca !
Niestety muszę kolegom z południa przyznać rację - Warszawska hamownia KIvi Racing na której stroi Coobcio, Bodek i reszta Warszawskiej ekipy przekłamuje totalnie.
Mierzyłem auto na różnych hamowniach - z mojego doświadczenia i nie tylko mojej opinii wynika, że najdokładniejszą jest hamownia MAHA w Żukczynie pod Gdańskiem. Różnica pomiędzy tą hamownią a Wawą to 15 koni i 33nm.
Obecnie moje sr20ve na wałkach n1 , zestawie tytanowym Supertech, większej przepustnicy, wydechu 2,75 z SSAC, wkładką Pipercross, lekkim zamachu i kole pasowym wystrojony na DET3 ma 214km i 196nm. Reasumując władowałem w auto 6-7 tys zł a przybyło 8km i 7nm przy czym wykresy się praktycznie nakładają z tym przed modyfikacjami. Sądzę, że różnica wynika tylko i wyłącznie ze zmiany wydechu z 2,25 na 2,75" i przesunięciu odcinki. W Wawie przed wydechem na Hamowni Kivi miało piękny, książkowy wykres na 220km i 230nm a na innej hamowni już 205km/190nm.
A więc Parzyh głowa do góry ! Nie sugeruj się Warszawskimi wykresami bo to są Warszawskie, wyścigowe konie ze Służewca !
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Re: [ALMERA] N15 VVL Parzyh
Dzięki za ten post woytaz_gdy_elb.