[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Puchacz, lakierowałeś dach na czarno, czy to folia?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Zielkq, Ty przecież i tak masz czarny dach...... Chyba, że chcesz na biało.....
Nikt nie chce przygarnąć mojej Primery?
Nikt nie chce przygarnąć mojej Primery?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Puchacz, jak znajdę konkret w zamian to tak. Najgorszy problem to to, że ja potrzebuję auta codziennie, i tak być bez auta przez tydzień lub dwa, to mi się nie widzi.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Rocznikowo krok w tył, ale za to jest to popis inżynieryjny, który można jescze rozwinąć
https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti- ... z3C2z.html
https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti- ... z3C2z.html
QG15+
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
Modzelitto >> pracuje w Infiniti na Krasnobrodzkiej i powiem tak >> siedziałem, oglądałem takie Infi i mega sprawa ! polecam, zadbany egzemplarz na dobrych laczkach naprawdę robi mega wrażenie i wnętrze powala >> tylko że to taka kolubryna do wożenia się tylko
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Modzelitto, Michalinio22, i want something what has a grip and something what is the fast on the turns like furious, so i think about Lan Evo 4, 5 or 6, or Impreza CG - GT, Volvo might be, but it must be strong and RWD
Modzelitto, Michalinio22, ja chcę coś co klei i zap....la po zakrętach jak wściekłe - dlatego myślę o Lan Evo 4, 5 lub 6 lub Impreza GC - GT, Volvo może być, ale ma być mocne i RWD
Modzelitto, Michalinio22, ja chcę coś co klei i zap....la po zakrętach jak wściekłe - dlatego myślę o Lan Evo 4, 5 lub 6 lub Impreza GC - GT, Volvo może być, ale ma być mocne i RWD
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ale jest jeszcze inna opcja, bo nie powiedziane że w zakręty tylko 4x4 lub RWD. Ale jak dobrze poszukać to kupi się śpiocha za cene niższą niż evo czy gc. Czeszka z 1.8t pod maską i napędem 4motion (chyba taki tam montowali, ale raczej to to niż quarto znane z a3) też dobrze jedzie z podłubaną mapą i wspomaganiem na 4 łapy. Z tego co pamiętam miała też fajnie rozłożone masy (kombi 52/48% nie wiem jak LB).
No ale to be bo Vag i niemiec
No ale to be bo Vag i niemiec
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
jak ma być cios i RWD to może IS300 z 2JZ pod maską i swap na manuala - to by było od razu wyzwanie na dzień dobry Ewentualnie uturbienie żeby było GTE Myślę że to mogłoby być coś dla Ciebie
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
janusz, evo? chyba rozbijasz świnię z zielonymi widzę, że masz taki sam gust, jeśli volvo to polecam C70 2.3 T5, jeśli tanio i szybko to moim zdaniem leon cupra, A3 1.8T w qattro czy TT z tym samym motorem ale jak Adamus napisał VAG to blee
Rwd lub 4x4 i ma zapierdalać to już są pieniądze, jeśli celujesz już w evo czy impre to czemu nie 200sx?
Rwd lub 4x4 i ma zapierdalać to już są pieniądze, jeśli celujesz już w evo czy impre to czemu nie 200sx?
Jesli ma byc 4x4 i ma zapierdalac to nie musi kosztowac worka siana. Chociazby S3 w pierwszej budzie albo S4. VAG ma swoje dobre rozwiazania. Czy sie podoba to juz kwestia gustu. Plusem jest to, ze sa na wylot przswietlone i czesci do nich jest whuj i jeszcze troche... no i wszystko dostepne od reki.
subbas, evo, subaru i 200sx w jednym zestawianiu? przeciez to zupelnie inne auta. Jedyne co je laczy to japonia i turbo.
subbas, evo, subaru i 200sx w jednym zestawianiu? przeciez to zupelnie inne auta. Jedyne co je laczy to japonia i turbo.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ja miałem na myśli czeszkę czyli ocvtavię mk1 z napędem 4motion-to nie haldex z tego co kojarzę. Choć już zgłupiałem z tymi haldexami nie haldexami. Ale tak:
1.8t nawet w 150ps wersji podchodzi do modyfikacji bardzo ochoczo a już poprawa samego softa i DP daje ok 200ps
ww silnik lubi LPG więc może być taniowóz
ma bardzo przyzwoity rozkład masy 52/48
blacha-w sumie dobra, chyba lepsza jak w nissanie
dużo bajerów tuningowych za półdarmo (najtańszy gwint chyba 650zł)
Prowadzenie-poprawne
prosta konstrukcja
Dla Janusza wersja laurin & klemends z 4motion Tak to widzę
Ja się napalałem na taką, ale nie miałem nawet połowy worka siana po sprzedaży primery
1.8t nawet w 150ps wersji podchodzi do modyfikacji bardzo ochoczo a już poprawa samego softa i DP daje ok 200ps
ww silnik lubi LPG więc może być taniowóz
ma bardzo przyzwoity rozkład masy 52/48
blacha-w sumie dobra, chyba lepsza jak w nissanie
dużo bajerów tuningowych za półdarmo (najtańszy gwint chyba 650zł)
Prowadzenie-poprawne
prosta konstrukcja
Dla Janusza wersja laurin & klemends z 4motion Tak to widzę
Ja się napalałem na taką, ale nie miałem nawet połowy worka siana po sprzedaży primery
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Wszystkie poprzeczniaki w vagu to haldexy. Ja to jak wsiadam do fabii 1 taty to za każdym razem mam chęć się pochlastać. Siedzi się jak na kiblu, plastiki okropne, fotele niewygodne. Z zewnątrz też nie zachwyca. Może i octavia jakoś lepiej jedzie i skręca niż fabia (jak jest 4wd to tam chyba jest jakieś niezależne zawieszenie, a nie standardowa tylna belka) ale ogólnie vagi nie słyną z prowadzenia. Co do rdzy to ocynk faktycznie działa i fabia gnije tylko w jednym miejscu. No i społeczność vagowska. Oni są jeszcze gorsi od hondziarzy. Wszyscy jak mantrę leją castrola, i nie da się z ludźmi normalnie porozmawiać tylko vag to vag tamto, inne marki to syf i w ogóle nawet nie ma co patrzeć. No i jak już ludzie wpadną w ten vag to nie ma odwrotu. Kumpel był tak najarany hondami, że kupa mocy, mega lekkie, idą jak dzikie. I kupił a4 b6 1.8t kombi FWD. I teraz, że vag najlepszy, że hondy to tam nie jadą, bo nieelastyczne silniki i takie inne paplaniny.
Może faktycznie ten vag taki dobry, że nie chce się już innych marek?
Może faktycznie ten vag taki dobry, że nie chce się już innych marek?
Modzelitto, bezkompromisowe turbo AWD też może być jako daily 2,5-3kkm miesięcznie - to dużo?
Rz, forumowe rodzynki - proszę........ Coś o co trzeba zadbać - chyba mam tego dość powoli......
Moher3, też myślałem o jakimś Lexusie
Subbas, znalezienie ładnej nieskundlonej, zdrowej i niekatowanej S14 - trochę ciężko, ale też myślałem o tym S12, S13 też może być Tak samo jak Z31 lub Z32 - ale te auta są trochę mało praktyczne...
Arczar, Legacy też może być, tylko jakoś to trzeba zagazować, a wiadomo jak Subaryny znoszą LPG. Zresztą resztę też trzeba zagazować będzie
Ad@mus, wolę jednak coś z kraju kwitnącej wiśni, lub z północy Europy
Jutro dotrze do mnie pewna nowa część - oczywiście OEM Foto jutro
_
Rz, forumowe rodzynki - proszę........ Coś o co trzeba zadbać - chyba mam tego dość powoli......
Moher3, też myślałem o jakimś Lexusie
Subbas, znalezienie ładnej nieskundlonej, zdrowej i niekatowanej S14 - trochę ciężko, ale też myślałem o tym S12, S13 też może być Tak samo jak Z31 lub Z32 - ale te auta są trochę mało praktyczne...
Arczar, Legacy też może być, tylko jakoś to trzeba zagazować, a wiadomo jak Subaryny znoszą LPG. Zresztą resztę też trzeba zagazować będzie
Ad@mus, wolę jednak coś z kraju kwitnącej wiśni, lub z północy Europy
Tak, to jest główne założenie jeśli chodzi o nowe autorz pisze:Jedyne co je laczy to japonia i turbo.
Jutro dotrze do mnie pewna nowa część - oczywiście OEM Foto jutro
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Każde auto może być daily, o ile właściciel tego chce Z uwagi na doładowanie, napędy i jego przeniesienie nie stawiał bym jednak na tak wysoką bezawaryjność jak w przypadku Primeryjanusz pisze:bezkompromisowe turbo AWD też może być jako daily
Silniki z rodziny EJ20 przyjmują LPG bez zająknięcia. Ale musi być to instalacja V gen + strojenie z AFR.janusz pisze:wiadomo jak Subaryny znoszą LPG
Ostatnio zmieniony 2017-09-13, 20:41 przez Modzelitto, łącznie zmieniany 1 raz.
QG15+
Pmk2, patrzyłem też za jakąś Corollą AE86 Coś z L28 pod maską - tak też patrzyłem
Subbas, co Ty nie powiesz Niestety, tak to jest jak się kupuje auto od kogoś, kto jest posiadaczem prawa jazdy, a nie kierowcą.
Moja P11 jeśli chodzi o mechanikę, to był dramat, jak ją kupiłem, ale po ponad 5 latach względnie jest doprowadzona do stanu użyteczności
_____________________________________________
Dziś dotarło do mnie takie coś OEM to OEM. Nowe, nieużywane przewody zapłonowe
Wiele osób powie - co za idiota, chce sprzedać auto i jeszcze w nie inwestuje
Today i received a box with ignition cables. OEM. New, not used.
Many of you will say - idiot, he want to sold a car, and he still invest in car
Ignition cable - OEM number 22440-2F200
Subbas, co Ty nie powiesz Niestety, tak to jest jak się kupuje auto od kogoś, kto jest posiadaczem prawa jazdy, a nie kierowcą.
Moja P11 jeśli chodzi o mechanikę, to był dramat, jak ją kupiłem, ale po ponad 5 latach względnie jest doprowadzona do stanu użyteczności
_____________________________________________
Dziś dotarło do mnie takie coś OEM to OEM. Nowe, nieużywane przewody zapłonowe
Wiele osób powie - co za idiota, chce sprzedać auto i jeszcze w nie inwestuje
Today i received a box with ignition cables. OEM. New, not used.
Many of you will say - idiot, he want to sold a car, and he still invest in car
Ignition cable - OEM number 22440-2F200
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 13:07 przez janusz, łącznie zmieniany 1 raz.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Janusz ale wielu tak ma , ja już mam następce primery która ma nalatane 405kkm w tym 330kkm na lpg.W tym miesiącu nowa listwa wtryskowa lpg i reduktor wymiana oleju a cały czas patrzę za fotelem kierowcy w dobrym stanie i błotnikami . Szkoda mi jej sprzedać za 2tyś a cały czas kilomery nabija .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
subbas, co do części - też się przekonałem oryginałów, bo w ASO można nabyć niektóre części nieznacznie drożej niż zamienniki - ot choćby paski klinowe, filtr oleju etc.
Co do drugiej części wypowiedzi, to zacytuje siebie z pierwszego postu w temacie
_
Co do drugiej części wypowiedzi, to zacytuje siebie z pierwszego postu w temacie
janusz pisze:Plany na przyszłość czy będzie coś modzone - nie, chcę ten samochód utrzymać w oryginale jeśli chodzi o motorownię i wygląd zewnętrzny.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_