[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Szukaj czujnika ciśnienia oleju z P10GT, namiar na zegary z P10GT mogę Ci dać. Montujesz sobie takie coś i masz podgląd cały czas Ja i tak bym spróbował na początek 5W40.
Jak jeździsz na krótkich odcinkach - dookoła komina to wymieniaj co max 7,5kkm
Jak jeździsz na krótkich odcinkach - dookoła komina to wymieniaj co max 7,5kkm
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Nie będę się bawił w ten czujnik bo wiem, że ciśnienia i tak nie ma. Pytanie co zrobić, żeby było lepiej. Po obejrzeniu tego CERAMIZER zastanawiam się nad zalaniem tego czegoś
To ja bym chyba bardziej wolał zalać XADO Luxury Drive 10W40
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, a co się dokładnie dzieje z Twoją motorownią? Jak był zalany doktorem, to raczej wcinał olej pewno, albo miał takie wycieki jak z Niagary.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Po długim czasie UP!
Z niunią na spacerze, małe zmiany
Fele po piaskowaniu i malowaniu proszkowym, drugi kolor robiłem sam. Wpadły opony firestone 205/50/16
Zderzak znów musiał iść do spawania i tym razem cały do malowania (nie z mojej winy) więc nie mogłem się oprzeć pomysłu jaki zobaczyłem u kolegi z forum
W ostatnim czasie wymieniony czujnik stukowego i zlikwidowany wyciek z aparatu
No i wziąłem się za to moje pseudo CAI rura alu fi 80mm od halogenu do puszki z filtrem, efekt? przez pierwsze kilka dni troszkę go zamuliło, nie wiem jak i czemu przynajmniej takie miałem wrażenie. Teraz po kilku dniach czuć niezłą poprawę, dokładnie w reakcji na gaz ale też trzeba wiedzieć jak ten gaz dodawać by ładnie ciągnął, czyli ogólnie jest lepiej
Z niunią na spacerze, małe zmiany
Fele po piaskowaniu i malowaniu proszkowym, drugi kolor robiłem sam. Wpadły opony firestone 205/50/16
Zderzak znów musiał iść do spawania i tym razem cały do malowania (nie z mojej winy) więc nie mogłem się oprzeć pomysłu jaki zobaczyłem u kolegi z forum
W ostatnim czasie wymieniony czujnik stukowego i zlikwidowany wyciek z aparatu
No i wziąłem się za to moje pseudo CAI rura alu fi 80mm od halogenu do puszki z filtrem, efekt? przez pierwsze kilka dni troszkę go zamuliło, nie wiem jak i czemu przynajmniej takie miałem wrażenie. Teraz po kilku dniach czuć niezłą poprawę, dokładnie w reakcji na gaz ale też trzeba wiedzieć jak ten gaz dodawać by ładnie ciągnął, czyli ogólnie jest lepiej
Ten zderzak to wiochą wieje na kilometr. Trzeba było zostawić czerwony tak jak był, tylko środkową belkę w zderzaku na czarno machnąć.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, gdyby wszystkim podobało się to samo, świat byłby nudny akurat w moim otoczeniu wszystkim bardzo podoba się ta zmiana, auto przyciąga uwagę
Co do motoru już przywykłem, może po prostu musi tak być z tą kontrolką. Oleju aż tak wiele nie żłopie, chyba, że jej przycisnę. A no i do tego dochodzi kilka wycieków, blok trochę mokry pod kolektorem wydechowym. A jak mrozy minęły to już tak zawory nie hałasują po odpaleniu.
Co do motoru już przywykłem, może po prostu musi tak być z tą kontrolką. Oleju aż tak wiele nie żłopie, chyba, że jej przycisnę. A no i do tego dochodzi kilka wycieków, blok trochę mokry pod kolektorem wydechowym. A jak mrozy minęły to już tak zawory nie hałasują po odpaleniu.
Ad@mus, moja pompa się skończyła, siedzi inna z P11
arczar, Ogarnięcie motoru to dla mnie trochę problem bo auto potrzebuję codziennie. Ogólnie mój zamysł jest taki, że jak ten skończy żywot to wpadnie inny może po małym remoncie. Jak na razie docieram tego i daje radę jak padnie to wałki masz zarezerwowane
arczar, Ogarnięcie motoru to dla mnie trochę problem bo auto potrzebuję codziennie. Ogólnie mój zamysł jest taki, że jak ten skończy żywot to wpadnie inny może po małym remoncie. Jak na razie docieram tego i daje radę jak padnie to wałki masz zarezerwowane
No to coś jest nie halo, masz zmienioną pompę oleju i dalej przyświeca. Jakaś lipa panie.
Podepnij normalny czujnik zegarowy pod ciśnienie oleju i polataj trochę. Wtedy się dowiesz, czy miganie kontrolki to kwestia elektroniczno/elektryczna czy rzeczywiście coś jest nie tak. Choć jak mówisz, że silnik klekocze to gdzieś ciśnienie traci albo jest to dojechany trup i tykająca bomba. Polecam chwilę refleksji, skoro ma to być auto na co dzień.
Podepnij normalny czujnik zegarowy pod ciśnienie oleju i polataj trochę. Wtedy się dowiesz, czy miganie kontrolki to kwestia elektroniczno/elektryczna czy rzeczywiście coś jest nie tak. Choć jak mówisz, że silnik klekocze to gdzieś ciśnienie traci albo jest to dojechany trup i tykająca bomba. Polecam chwilę refleksji, skoro ma to być auto na co dzień.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Zazwyczaj jak nie ma ciśnienia to albo pompa jest nie teges albo luzy na panewkach. Masz zmienioną pompe i nowe panewki a ciśnienie dalej przyświeca. Nie widziałem jeszcze zalepionego silnika, chyba że jakiś magik znawca kleił uszczelkę pod głowicą na sylikon i nawalił do kanałów kaczego gówna.
Całkiem poważnie subas, weź to ogarnij.
Całkiem poważnie subas, weź to ogarnij.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, Po wymianie pompy właśnie tak zaczęło się dziać, wstawiłem nowy czujnik i to samo, panewki wrzucałem nowe, na starych tragedii nie było tzn żadnych rys jedynie lekkie ślady przepalenia. Generalnie w silniku był gnój i smoła, chłodniczka oleju była cała w tym badziewiu. Teraz jest już czysto. Z tego co zauważyłem, były właściciel mało interesował się autem więc wątpię by w silniku było coś grzebane. Widać to po wyciekach i nigdy nie ruszanych śrubach.
A poza tym rozmawiałem z Januszem i u Niego jest to samo. Mowa oczywiście o paleniu kontrolki po odpaleniu auta, podczas jazdy nigdy.
[ Dodano: 2017-06-09, 20:20 ]
Spory up. Trochę czasu mnie nie było, trochę się działo. Padło sprzęgło na 3 dni przed terminem przeglądu. Jedna sprężynka wyskoczyła razem z kawałkiem docisku i była tam mielonka. Wpadło nowe kompletne sprzęgło Valeo, uszczelniacze i olej do skrzyni. Przegląd przeszedł z małym ale, do zrobienia wycieki z pompy wspomaganiab ręczny z prawej strony i końcówki drążka. Dzisiaj wymieniłem filtry i olej, tym razem Shell Helix 10W40. Teraz walka z klimą i ułamanym króćcem chłodnicy.
[ Dodano: 2017-07-16, 09:45 ]
Kolejny UP. Chłodnica się rozszczelniła więc wpadła używka z poliftowego 1.6 i w końcu spokój z tym spadającym wężem. Wpadły łączniki staba CTR, stare jeszcze oem i stukało niemiłosiernie. Do tego sonda DENSO. Jestem w szoku, spalanie spadło o prawie litr i koniec z szarpaniem na zimnym. A no i klima ogarnięta, chłodzi nie najgorzej. Teraz w planach cały zapłon i może wydech bo to rzeźba niesamowita, dziesiątki wstawek i zwężek.
[ Dodano: 2017-07-30, 21:53 ]
Zestaw na dziś:
[ Dodano: 2017-08-24, 19:57 ]
No to są kreski. Na LPG pod koniec coś nie bangla, kwestia tylko ustawienia dawki?
Przerywana PB, ciągłą LPG
A poza tym rozmawiałem z Januszem i u Niego jest to samo. Mowa oczywiście o paleniu kontrolki po odpaleniu auta, podczas jazdy nigdy.
[ Dodano: 2017-06-09, 20:20 ]
Spory up. Trochę czasu mnie nie było, trochę się działo. Padło sprzęgło na 3 dni przed terminem przeglądu. Jedna sprężynka wyskoczyła razem z kawałkiem docisku i była tam mielonka. Wpadło nowe kompletne sprzęgło Valeo, uszczelniacze i olej do skrzyni. Przegląd przeszedł z małym ale, do zrobienia wycieki z pompy wspomaganiab ręczny z prawej strony i końcówki drążka. Dzisiaj wymieniłem filtry i olej, tym razem Shell Helix 10W40. Teraz walka z klimą i ułamanym króćcem chłodnicy.
[ Dodano: 2017-07-16, 09:45 ]
Kolejny UP. Chłodnica się rozszczelniła więc wpadła używka z poliftowego 1.6 i w końcu spokój z tym spadającym wężem. Wpadły łączniki staba CTR, stare jeszcze oem i stukało niemiłosiernie. Do tego sonda DENSO. Jestem w szoku, spalanie spadło o prawie litr i koniec z szarpaniem na zimnym. A no i klima ogarnięta, chłodzi nie najgorzej. Teraz w planach cały zapłon i może wydech bo to rzeźba niesamowita, dziesiątki wstawek i zwężek.
[ Dodano: 2017-07-30, 21:53 ]
Zestaw na dziś:
[ Dodano: 2017-08-24, 19:57 ]
No to są kreski. Na LPG pod koniec coś nie bangla, kwestia tylko ustawienia dawki?
Przerywana PB, ciągłą LPG
Jeśli LPG górą słabnie to trzeba sprawdzić AFR. Niewydolość lpg jest często spowodowana słabym reduktorem lub jak matek mówi wtryskami LPG, które zamiast mieć zapas, zaczynają pętlić górą. Przy mocy powyżej 170ps trzeba przejść na 8mm rurki butla reduktor.
Ale generalnie prawie seria GT
Ale generalnie prawie seria GT
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
matek_p, no LPG już 7-mio letnie, dać na sprawdzenie wtryskiwaczy czy po prostu wyczyścić?
Ad@mus, jest prawie seria ale z CAI i przyspieszonym zapłonem
Pytałem o afr, zapłon, niestety gość z hamowni nie zajmuje się nissanami i chyba w Toruniu nikogo nie znajdę
Pomiar robiony na verva 98, stąd taka różnica w niutkach?
Ad@mus, jest prawie seria ale z CAI i przyspieszonym zapłonem
Pytałem o afr, zapłon, niestety gość z hamowni nie zajmuje się nissanami i chyba w Toruniu nikogo nie znajdę
Pomiar robiony na verva 98, stąd taka różnica w niutkach?
Wtryski dokładnie takie
WTRYSKI
Reduktor Tomasetto AT09
A na kompie mapy LPG i PB są bardzo równoległe do siebie. Chyba, że nowa sonda coś zmieniła w mapach?
WTRYSKI
Reduktor Tomasetto AT09
A na kompie mapy LPG i PB są bardzo równoległe do siebie. Chyba, że nowa sonda coś zmieniła w mapach?