Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Bziukowy Pro Daily Car P11.144 - NEO VVL rebuild

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2017-01-26, 14:38

Ad@mus pisze:pani by mi nie przepuściła zaliczenia Opola do śląska i była by lufa
to ładnych miałeś nauczycieli.
W Polsce mamy: Wielkopolskę, Małopolskę, Mazowsze, Kujawy, Śląsk (Dolny i Górny), Pomorze (Pomorze Gdańskie i Pomorze Zachodnie), Warmię i Mazury, Polesie, Podlasie. Te krainy możemy dzielić na mniejsze, ale tak jak np. Ziemia Sandomierska to część Małopolski, a Ziemia Płocka to część Mazowsza, tak Opolszczyzna to część Śląska. Twój nauczyciel powinien być wyrzucony ze szkoły, bo ucząc bredni robi krzywdę dzieciom.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-26, 15:28

Ja jaj ja....
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

michalinio22
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michalinio22 » 2017-01-26, 17:02

smeru pisze:to ładnych miałeś nauczycieli
to ciekawe jakich ty miałeś nauczycieli smeru :-> ?? mówimy o jakim podziale/przydziale Opola? Administracyjnym? Kulturowym? Regionalnym? Opole jest stolicą województwa Opolskiego to fakt, a opolszczyzna to określenie kulturowe i regionalne powstałe po latach 60 :) i tak jest częścią Śląska, ale Adamus też ma racje i jego nauczyciele dobrze go nauczyli. I zapomniałeś wymienić, że Polska posiada także np: Podkarpacie, Roztocze, Podhale itp. ale proszę was bo tutaj miesza się określenie regionalne, geograficzne i geologiczne . Smeru sam mieszasz i jesteś nie precyzyjny i twoi nauczyciele powinni iść na emeryturę już.

A tak do tematu już >> rozumiem, że skoro tłoki z 300zx to pojemność minimalnie większa będzie? bo one chyba nie pasują p&p?
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile

Awatar użytkownika
Piotrek_10243
aktywny forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Piotrek_10243 » 2017-01-26, 18:37

Ad@mus, ja ze zdjęcia nie potrafię tłoków rozpoznać XD ale wydaje mi się że mogą to też być tłoki z sr16ve wtedy są p&p.
michalinio22, Gdzieś czytałem że na tłokach z 300zx pojemność silnika to prawie 2,2L :D :D :D

A jeśli to tłoki z 300zx to ciekawe gdzie kupić uszczelkę pod głowicę żeby pasowała bo raczej jest trudno dostępna.
SR20Di -> był
SR20DEH-> viewtopic.php?t=20896

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-01-26, 19:08

Piotrek_10243 pisze:A jeśli to tłoki z 300zx to ciekawe gdzie kupić uszczelkę pod głowicę żeby pasowała bo raczej jest trudno dostępna.
To chyba dla chłopaków najmniejszy akurat problem ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 998
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2017-01-26, 19:31

Piotrek_10243 pisze:Gdzieś czytałem że na tłokach z 300zx pojemność silnika to prawie 2,2L :D :D :D
Kiedyś myślałem żeby takie tłoki wrzucić z tego co wtedy liczyłem to pojemność wzrasta o około 50 ccm. A uszczelki jak wtedy szukałem to nie był wielki problem, ale fakt że tłoki nowe i uszczelkę miałem z juesej ściągać.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2017-01-26, 19:41

Piotrek_10243 pisze:Gdzieś czytałem że na tłokach z 300zx pojemność silnika to prawie 2,2L
to zle doczytałes albo ktos brednie napisał. tłok z 300zx ma srednicę 87mm jak przeliczysz pojemnosć to wychodzi 2044ccm wiec do 2.2 jeszcze troche brakuje
XXX

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-01-26, 20:10

ej, ej ! Co to za dyskusje geograficzne w moim temacie ? :P

Będzie więcej fot jak odwiedzę Bziukowóz :) Co do pojemności to tak jak kolega Krzysztof napisał - wychodzi 2044 :) Wybór padł na takie rozwiązanie - myślę, że sprawdzi się :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-01-26, 22:35

Bziuk pisze:Co do pojemności to tak jak kolega Krzysztof napisał - wychodzi 2044
Chyba ze wsadzi się wszystkie 6 to więcej :D :mrgreen:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2017-01-29, 03:05

Turbbić dziada Turbić ,,
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-29, 11:09

Jak to turbić jak doprężono ?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2017-01-29, 12:43

Ad@mus, więc? jakiś kolejny UrbanLegend :P ?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-29, 14:51

Ma być sprawne i zadziorne n/a. Codzienne dialy.
Nie wiem o jakich legendach mówisz, ale jeszcze nie spotkałem się z doprężaniem silników doładowanych :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-01-29, 21:34

porządnie ogarnięte, potrafiące zdziwić, totalnie niepozorne daily - taka od początku była moja koncepcja i póki co tu się nie zmienia nic :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Michael456
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Michael456 » 2017-01-30, 12:43

Bziuku jak już będzie wszystko ok z nissanem to będziesz musiał mnie przewieźć :-> :mrgreen:
Moja pomarańcza :D
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2017-01-30, 12:50

tofu pisze:Turbbić dziada Turbić ,,
ale w jakim celu ?
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-01-30, 13:50

W celu zwiększenia mocy pewnie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2017-01-30, 14:51

Mnie bardziej interesuje planowany CR :) Czapa też liźnięta mocniej?
Jak to z tym wygląda Panie VeKiller? ;)

Szkoda, że tłoki z 300zx'a są ogólnie ciężkawe :/

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2017-01-30, 16:18

onyxx, ty lepiej zrob pożądne tematy o swoich pociskach, bo już zarosło pajęczyną a o Tojkę się policja pyta :)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-01-30, 16:26

Michael456 pewnie, masz prawy u mnie tylko pojaw się w końcu na jakimś spocie :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

Awatar użytkownika
Michael456
wiem o czym pisze
Posty: 52
Rejestracja: 2014-06-17, 16:51
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Michael456 » 2017-01-30, 16:44

Bziuk jezeli wszystko będzie ok to jutro się pojawię ;)
Moja pomarańcza :D
viewtopic.php?t=21882
Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców.

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2017-01-30, 18:51

vixo pisze:W celu zwiększenia mocy pewnie
na porządne zrobienie turbienia potrzebny jest konkretny budżet. jak ma być to zrobione tanio i po druciarsku to lepiej zrobić po bożemu N/A
XXX

Awatar użytkownika
Bziuk
fanatyk nissana
Posty: 621
Rejestracja: 2012-12-13, 16:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Bziuk » 2017-01-30, 18:59

Kiedyś jak mi się odwidzi koncepcja z N/A to może, może. Ale wtedy na palete wleci sr20det po konkretnej rewizji i tyle :)
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...

VE Killer
fanatyk nissana
Posty: 914
Rejestracja: 2014-10-11, 17:54
Lokalizacja: z dupy
Kontakt:

Post autor: VE Killer » 2017-01-30, 19:22

onyxx pisze:Szkoda, że tłoki z 300zx'a są ogólnie ciężkawe
tłok kompletny ze swozniem i pierścieniami:

515g 300ZX N/A średnica 87 wypukły
507g 200SX DET Srednica 86 wklesły
430g VE średnica 86 wklesły
433g N15 N/A 86 płaski
495g N14 N/A 86 płaski

[ Dodano: 2017-01-30, 19:25 ]
Bziuk pisze: Ale wtedy na palete wleci sr20det po konkretnej rewizji
z drobnymi poprawkami
XXX

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-01-31, 00:54

SR20DET bez otwierania na mięciutko uniesie 300KM a to myśle, że jest wystarczająco
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2017-01-31, 09:57

vixo pisze:SR20DET bez otwierania na mięciutko uniesie 300KM a to myśle, że jest wystarczająco
Zniesie i ponad 400, wszystko zależy od boostu czyt. z jakiego wiadra ktoś skorzysta...

VE Killer pisze:
onyxx pisze:Szkoda, że tłoki z 300zx'a są ogólnie ciężkawe
tłok kompletny ze swozniem i pierścieniami:

515g 300ZX N/A średnica 87 wypukły
507g 200SX DET Srednica 86 wklesły
430g VE średnica 86 wklesły
433g N15 N/A 86 płaski
495g N14 N/A 86 płaski
No to względem seryjnego tłoka masz praktycznie prawie 20% wzrost masy ;) Mało to nie jest.
Więc jaki CR jest planowany? Czy to tajemnica?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2017-01-31, 11:21

Moj DET od 4,5 tys tysiąca miał 300KM, kończąc na 380KM i latał bez problemowo ;)
Tłoki klocki małe. Ciekawe jak do kutych się ma ta masa
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
onyxx
doświadczony forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2012-03-14, 21:17
Lokalizacja: wwa
Kontakt:

Post autor: onyxx » 2017-01-31, 11:42

kucizna zdecydowanie lżejsza, bez względu czy bierzemy pod uwagę tłoki czy korby

Awatar użytkownika
tofu
fanatyk nissana
Posty: 449
Rejestracja: 2009-12-26, 20:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tofu » 2017-02-25, 22:35

Chodziło mi oto że Bziuk wali dużą kasę w furę i jak się bawić to już w coś fajnego

a moje wyobrażenie o VE było mylne bo z dwoma które gazowałem a potem robiliśmy strojenie tego

choć PB i zapłon stroił lepszy to ogólnie mówiąc szału nie robiło

na 1 strzał Moje odczucia były jednak właściwe bo oba VE nie zbliżyły się do 200 KM

Bziuk poszedł po całości zanim to shamował :)

a Clauda fura miała sporo do poprawienia no i teraz muszę przyznać że jest lepiej

nawet całkiem fajnie się to odpycha ..

I teraz jeśli chce mieć furę do jazdy na codzień to spoko opcja N/A

Ale turbolik też nie jest zły choć do jazdy po mieście w korkach ruszane itp spalanie wiadomo będzie dużo wyższe o moim nie będę pisał bo kosmiczne i ale producent podaje
Przy 2,0 (1855ccm)
7,5 autostrada --13.9 Miasto :-o PB

Wiec N/A jest lepszą opcją .. choć Bziuk masz teraz 2 fury jedną DaJLY 1.6 i miejmy nadzieję że będzie już eko opcja drugiej primery jednak otwarta :lol:
Było tak Nissan sentra 1.6 115 KM Nissan P10 SR20 GT Nissan P11 SR20DEH
Obecnie: Prawie japoniec Volvo V40 1.9 turbo T4 200KM+
Modyfikacje LPG /Pomiary AFR/Strojenie AFR
Diagnostyka OBD 2

Awatar użytkownika
cloud_9
stały bywalec
Posty: 108
Rejestracja: 2013-09-22, 10:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cloud_9 » 2017-02-26, 11:01

tofu pisze: na 1 strzał Moje odczucia były jednak właściwe bo oba VE nie zbliżyły się do 200 KM

Bziuk poszedł po całości zanim to shamował :)
czekaj, znamy prawdziwąc moc primery Bziuka "przed"?:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”