[ Primera] "AKAI REI" czyli Primera P11GT z ASCD
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
janusz, spoko, spoko, fotki są:
Ostatnio zmieniony 2018-02-05, 12:05 przez Zielkq, łącznie zmieniany 1 raz.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
janusz, What made you choose that oil?
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
No dobra, Zielkq, wrzucił fotki to mogę coś napisać. Więc, przez dłuższą chwilę zastanawiałem się jaki olej kupić - no i wybrałem Eneos :dW30, znalazłem sobie inny o tej samej lepkości, ale jak się dowiedziałem, że za pół roku marka znika z rynku, bo została przejęta przez Fuchs'a i w razie "w" nie znajdę oleju na dolewkę to zrezygnowałem.
Ściągnąłem też dekiel, żeby zobaczyć co dzieje się pod nim. Moje zaskoczenie było ogromne, jak zobaczyłem to, co XADO tam narobiło - sporo osadów zniknęło z głowicy. Powiem tak - jak kupowałem XADO, to nie spodziewałem się za wiele po nim, ale na prawdę jestem mega zaskoczony jakością tego oleju i jak silnik na nim pracował. Tak więc XADO na mojej liście plasuje się w czołówce. Następna wymiana to chyba będzie powrót do XADO.
Wczoraj, po wymianie oleju zrobiłem sobie małego tripa - 40km, zobaczyć jak się sprawuje Eneos. Silnik pracuje nieco głośniej niż na XADO, ale to jest efekt tego, że Eneos to HC, a XADO to PAO.
Wieczorem zadzwonił do mnie kolega Bzi(u)k i wyciągnął mnie do hmmmmm - tam, gdzie obecnie bytuje jego Bziukowóz - czyli tam i z powrotem do Wro zrobiłem....... 240km..... Silnik na Eneosie pracuje całkiem znośnie i ładnie wkręca się na obroty
Totenkopf, lubię testować
______________________________________________________________
OK, Zielkq added photo, so i can write something. For the long time i wondered which oil to buy - so i decided Eneos :W30. I found different oil in the same class of viscosity. But when i heard that, this brand for half of year disappear from the market, because it was taken over for Fuchs, I resigned for the buying this oil.
I removed the cap, because i want to see what happening under her. My surprise was huge, when I saw what XADO did there - many deposits have been removed from the cylinder head. What can i say - when i bought the XADO, i didn't expecting too much, but now i'm mega surprised the quality of this oil, and how the engine worked on this oil. So, the XADO is in the forefront on my private list of engine oils. I think, that the next change it will be a back to XADO
Yesterday after the change the oil, i made a small trip - 40km, i had to check how the engine running on the new oil. The engine running a little bit louder in compare to XADO. But for my experience it's something normal if we compare HC oils with PAO. Eneos is HC, XADO it's PAO.
At evening, i received a phone from the mate Bzi(u)k , and he persuaded me to trip to hmmmmm......... there, where currently is his car - Bziukowóz. So, there and back to Wrocław i made about 240km. On the Eneos the engine running quite good, and nicely screwed on turnover
Totenkopf, you know me, probably, you read all my posts, so you should know that i like to experiment with oils.
_
Ściągnąłem też dekiel, żeby zobaczyć co dzieje się pod nim. Moje zaskoczenie było ogromne, jak zobaczyłem to, co XADO tam narobiło - sporo osadów zniknęło z głowicy. Powiem tak - jak kupowałem XADO, to nie spodziewałem się za wiele po nim, ale na prawdę jestem mega zaskoczony jakością tego oleju i jak silnik na nim pracował. Tak więc XADO na mojej liście plasuje się w czołówce. Następna wymiana to chyba będzie powrót do XADO.
Wczoraj, po wymianie oleju zrobiłem sobie małego tripa - 40km, zobaczyć jak się sprawuje Eneos. Silnik pracuje nieco głośniej niż na XADO, ale to jest efekt tego, że Eneos to HC, a XADO to PAO.
Wieczorem zadzwonił do mnie kolega Bzi(u)k i wyciągnął mnie do hmmmmm - tam, gdzie obecnie bytuje jego Bziukowóz - czyli tam i z powrotem do Wro zrobiłem....... 240km..... Silnik na Eneosie pracuje całkiem znośnie i ładnie wkręca się na obroty
Totenkopf, lubię testować
______________________________________________________________
OK, Zielkq added photo, so i can write something. For the long time i wondered which oil to buy - so i decided Eneos :W30. I found different oil in the same class of viscosity. But when i heard that, this brand for half of year disappear from the market, because it was taken over for Fuchs, I resigned for the buying this oil.
I removed the cap, because i want to see what happening under her. My surprise was huge, when I saw what XADO did there - many deposits have been removed from the cylinder head. What can i say - when i bought the XADO, i didn't expecting too much, but now i'm mega surprised the quality of this oil, and how the engine worked on this oil. So, the XADO is in the forefront on my private list of engine oils. I think, that the next change it will be a back to XADO
Yesterday after the change the oil, i made a small trip - 40km, i had to check how the engine running on the new oil. The engine running a little bit louder in compare to XADO. But for my experience it's something normal if we compare HC oils with PAO. Eneos is HC, XADO it's PAO.
At evening, i received a phone from the mate Bzi(u)k , and he persuaded me to trip to hmmmmm......... there, where currently is his car - Bziukowóz. So, there and back to Wrocław i made about 240km. On the Eneos the engine running quite good, and nicely screwed on turnover
Totenkopf, you know me, probably, you read all my posts, so you should know that i like to experiment with oils.
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, I was just wondering, because that oil is ACEA C3 spec, it's missing zinc and phosphor additives and is therefore not the best option for older engines, like the SR. Actually some oil companies even warn customers about using C3 oils on older engines, especially with normal slide rocker arms. That's why I prefer ACEA A3. If you study more about the contains of the Xado- oil that you used, you'll understand why it worked as well as it did. I am myself planning to try out a finnish version of that oil. The only difference it that the triboceramic gel is made by RVS instead of Xado. The oil itself is made by Eurol.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, i hope that this engine survive this oil. On this moment i think that i need to create a list, which oils this engine had.
I do nothing, that the modern oils are created by stupid EU norm. For me 7,5kkm it's a 3-3,5 months, so on the spring season i'll change oil for something better
Ad@mus, I don't agree with your opinion. Many depends for the quality of oil. On my private list the 1st place has ex aequo Agip Eurosports 5W50 and Xado 5W40. On currently oil the engine is much quieter than on Sunoco, Millers, Mobil (all 5W50).
howard512, You knew my plan and what i want to buy. Why i hid 0? Hmmmm the reason is very simply - i want to check how many people start to searching something about this oil. It's a 1st reason. The second is like the Ad@mus said - i like the experiments, tests, and I'm tamer of the oils myths.
Viscoty at 100°C - 12mm²/s
____________________________________________________________________
Totenkopf uważam, że silnik to przeżyje. Na chwilę obecną, myślę, że muszę stworzyć listę, jakie oleje miał ten silnik. Nic nie poradzę, że współczesne oleje są tworzone do idiotycznych norm unii europejskiej..... Dla mnie 7,5kkm to jes 3-3,5 miesiąca, tak więc na wiosnę, będę zmieniał olej na coś lepszego.
Ad@mus nie zgodzę się z Twoją opinią. Wiele zależy id samej jakości oleju. Na moje prywatnej liście, pierwsze miejsce dzierżą aktualnie Agip Eurosports 5W50 i Xado 5W40. Na obecnym oleju silnik pracuje ciszej niż na Sunoco, Millersie czy Mobilu (wszystkie 5W50).
howard512, Ty dobrze znałeś moje plany i co chcę kupić. Dlaczego ukryłem 0? Przyczyna jest prost - chciałem sprawdzić ile osób zacznie szukać informacji, co to za olej. To był pierwszy powód. Drugi - taki jak Ad@mus napisał - lubię eksperymnty i test, a także obalam olejowe mity
Lepkość w 100°C - 12mm²/s
_
I do nothing, that the modern oils are created by stupid EU norm. For me 7,5kkm it's a 3-3,5 months, so on the spring season i'll change oil for something better
Ad@mus, I don't agree with your opinion. Many depends for the quality of oil. On my private list the 1st place has ex aequo Agip Eurosports 5W50 and Xado 5W40. On currently oil the engine is much quieter than on Sunoco, Millers, Mobil (all 5W50).
howard512, You knew my plan and what i want to buy. Why i hid 0? Hmmmm the reason is very simply - i want to check how many people start to searching something about this oil. It's a 1st reason. The second is like the Ad@mus said - i like the experiments, tests, and I'm tamer of the oils myths.
Viscoty at 100°C - 12mm²/s
____________________________________________________________________
Totenkopf uważam, że silnik to przeżyje. Na chwilę obecną, myślę, że muszę stworzyć listę, jakie oleje miał ten silnik. Nic nie poradzę, że współczesne oleje są tworzone do idiotycznych norm unii europejskiej..... Dla mnie 7,5kkm to jes 3-3,5 miesiąca, tak więc na wiosnę, będę zmieniał olej na coś lepszego.
Ad@mus nie zgodzę się z Twoją opinią. Wiele zależy id samej jakości oleju. Na moje prywatnej liście, pierwsze miejsce dzierżą aktualnie Agip Eurosports 5W50 i Xado 5W40. Na obecnym oleju silnik pracuje ciszej niż na Sunoco, Millersie czy Mobilu (wszystkie 5W50).
howard512, Ty dobrze znałeś moje plany i co chcę kupić. Dlaczego ukryłem 0? Przyczyna jest prost - chciałem sprawdzić ile osób zacznie szukać informacji, co to za olej. To był pierwszy powód. Drugi - taki jak Ad@mus napisał - lubię eksperymnty i test, a także obalam olejowe mity
Lepkość w 100°C - 12mm²/s
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Od 0W bardziej mnie przeraża ta 30tka
Nie klepie łańcuch etc ?
Na pewno dobrze Ci ten olej przemyje endżina.
Jako, że lubisz testować fajne oleje może serio powinieneś coś nagrywać jak ten gościu:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C2tFjTDMtSA[/youtube]
Nie klepie łańcuch etc ?
Na pewno dobrze Ci ten olej przemyje endżina.
Jako, że lubisz testować fajne oleje może serio powinieneś coś nagrywać jak ten gościu:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C2tFjTDMtSA[/youtube]
janusz, tylko dlaczego low saps...
howard512, W30 spokojnie powinno wystarczyć do tego silnika (OEM JP to 5W30). Zwłaszcza, że momentu na panewkach to on nie ma za dużego, a i 6500obr/min to też nie jest nie wiadomo co.
Za to janusz odnotuje najniższe spalanie z dotychczasowych.
janusz, przyłóż się do statystyk!
howard512, W30 spokojnie powinno wystarczyć do tego silnika (OEM JP to 5W30). Zwłaszcza, że momentu na panewkach to on nie ma za dużego, a i 6500obr/min to też nie jest nie wiadomo co.
Za to janusz odnotuje najniższe spalanie z dotychczasowych.
janusz, przyłóż się do statystyk!
Hobbysta Japanista
howard512, a to niby dlaczego 0W cię przeraża? Silnik pracuje względnie cicho i nic nie klepie.
arczar, tu poprę Ad@musa, i to, co napisał. W zakresie dobrych oliw nie odczujesz różnicy (wyłączając subiektywne odczucia) między 10W40 a na przykład 5W30 - tylko rozmawiamy o dobrych oliwach.
A dlaczego low saps - bo Eneos miał tylko takie 0W30
____________________________________________________________________
howard512, Why the 0W scares you? The engine is running relatively quiet and nothing not knocking.
arczar, here i agree with Ad@mus. In the range of the good oils, you don't feel any difference (excluding subjective feelings) between 10W40 and for example 5W30, but we talk about good oils.
Why LOW SAPS - Eneos has only this type 0W30
_
arczar, tu poprę Ad@musa, i to, co napisał. W zakresie dobrych oliw nie odczujesz różnicy (wyłączając subiektywne odczucia) między 10W40 a na przykład 5W30 - tylko rozmawiamy o dobrych oliwach.
A dlaczego low saps - bo Eneos miał tylko takie 0W30
____________________________________________________________________
howard512, Why the 0W scares you? The engine is running relatively quiet and nothing not knocking.
arczar, here i agree with Ad@mus. In the range of the good oils, you don't feel any difference (excluding subjective feelings) between 10W40 and for example 5W30, but we talk about good oils.
Why LOW SAPS - Eneos has only this type 0W30
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
IMO, when it comes to viscosity, a well maintained sr20de in normal use does not need anything above 40. If it's used on a racetrack, then it's a different case. But if used normally, it is more than enough. Some people like to use 50, or even 60. If that's the only way to keep the engine running quiet and maintain a proper oil pressure, then it's time to replace some main bearings....
You know, the oil pump only creates a certain amount of flow, it's the resistance of bearing oil clearances which creates the pressure. As an example, standard main bearing clearance is only 0,004-0,022mm and the max. clearance is 0,05mm. Nissan has used alot of effort in gaining such accurate clearances, that's why there are some many different grade's in bearings. Aftermarket bearings are often are sold as "one size fits all". The problem with this is that the clearances tend to be bigger than the original spec, which causes lower oil pressure. This is okay if you have a engine built with racing in mind, but for normal use I'd stick with the OEM ones.
You know, the oil pump only creates a certain amount of flow, it's the resistance of bearing oil clearances which creates the pressure. As an example, standard main bearing clearance is only 0,004-0,022mm and the max. clearance is 0,05mm. Nissan has used alot of effort in gaining such accurate clearances, that's why there are some many different grade's in bearings. Aftermarket bearings are often are sold as "one size fits all". The problem with this is that the clearances tend to be bigger than the original spec, which causes lower oil pressure. This is okay if you have a engine built with racing in mind, but for normal use I'd stick with the OEM ones.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Wydaje mi się, że zbyt często mylimy gęstość oleju z lepkością
Wydaje mi się również, że najlepiej kiedy olej jest stosunkowo płynny i posiada wysoką lepkość.
Cena, jakość, właściwości-wybierając odpowiedni olej trzeba brać dużo czynników pod uwagę
EOT
Wydaje mi się również, że najlepiej kiedy olej jest stosunkowo płynny i posiada wysoką lepkość.
Cena, jakość, właściwości-wybierając odpowiedni olej trzeba brać dużo czynników pod uwagę
EOT
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
arczar, fakt, moje niedopatrzenie/niedoczytanie, ale pisałem to po całym dniu w robocie.... i o prawie 1 w nocy......
Totenkopf, Ad@mus, ja już miałem w swoim silniku oleje 0W30, 5W40, 5W50, 5W60, 10W40. Co mogę powiedzieć - najlepiej pracował na Agipie 5W50, później Xado 5W40, Eneos 0W30, Eneos 10W40.
Jakiś dłuższy czas temu rozmawiałem z Ariasem i wspólnie doszliśmy do wniosku, że z olejami nie ma co przeginać, trzeba trzymać się tego, co producent zaleca.
Ehhhh miałem sobie dziś założyć chlapacze, ale brak czasu nie pozwolił mi na to....... Miałem też zrobić kilka innych rzeczy ale..........
___________________________________________________
arczar, it's a fact, my oversight, but i wrote it after all day in work and nearly 1AM
Totenkopf, Ad@mus, i had oils 0W30, 5W40, 5W50, 5W60, 10W40 in my engine. And what can i say - the engine worked best for Agip 5W50 oil, next Xado 5W40, Eneos 0W30/10W40. some time ago i talked with Arias, and together we came to the conclusion that with ols we shouldn't combine. We should use, what the producent wrote in the instruction.
Today i wanted to install my mudflaps.... but i didn't have time........
_
Totenkopf, Ad@mus, ja już miałem w swoim silniku oleje 0W30, 5W40, 5W50, 5W60, 10W40. Co mogę powiedzieć - najlepiej pracował na Agipie 5W50, później Xado 5W40, Eneos 0W30, Eneos 10W40.
Jakiś dłuższy czas temu rozmawiałem z Ariasem i wspólnie doszliśmy do wniosku, że z olejami nie ma co przeginać, trzeba trzymać się tego, co producent zaleca.
Ehhhh miałem sobie dziś założyć chlapacze, ale brak czasu nie pozwolił mi na to....... Miałem też zrobić kilka innych rzeczy ale..........
___________________________________________________
arczar, it's a fact, my oversight, but i wrote it after all day in work and nearly 1AM
Totenkopf, Ad@mus, i had oils 0W30, 5W40, 5W50, 5W60, 10W40 in my engine. And what can i say - the engine worked best for Agip 5W50 oil, next Xado 5W40, Eneos 0W30/10W40. some time ago i talked with Arias, and together we came to the conclusion that with ols we shouldn't combine. We should use, what the producent wrote in the instruction.
Today i wanted to install my mudflaps.... but i didn't have time........
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No tak, Arias doszedł do takiego wniosku po obroceniu korby na .... hmmmm... 20w60?janusz pisze:rozmawiałem z Ariasem i wspólnie doszliśmy do wniosku, że z olejami nie ma co przeginać,
Rzekomo mit mówi, że o 10 w górę można przejść. Do SR20DE zalecane są na naszą strefę klimatyczną 10w40 i 5w40. Jeśli silnik uzytkowany jest w trudniejszych warunkach (miasto, szybka trasa, wysokie obroty itd) to wydaje mi się że na te w50 można ewentualnie przejść
Ja się tam nie znam, nie leję drogich olejów. Nie testuję ich też tak długo i często jak ty. Ale nie generalizujmy, że 5w40 best. Tak jak żeśmy mówili, jakość oleju w pierwszej kolejności, a dalej lepkość Mo zaraz ktoś wleje Lotosa 5w40 i powie że mu stukać zaczeło
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, to już było grubo po tym
od 18.12.2016 do 29.12.2016 - ponad 2000km Ehhhhh w lutym lub połowie marca chyba będzie znów zmiana oleju......
__________________________________________
Ad@mus, it was long time after that
From 18.12.2016 to 29.12.2016 - over 2000km Ehhhh in February or in the middle of March probably will be change of oil - again......
_
od 18.12.2016 do 29.12.2016 - ponad 2000km Ehhhhh w lutym lub połowie marca chyba będzie znów zmiana oleju......
__________________________________________
Ad@mus, it was long time after that
From 18.12.2016 to 29.12.2016 - over 2000km Ehhhh in February or in the middle of March probably will be change of oil - again......
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ty gdzie go zdobyłeś? Tego jeszcze nie miałem u siebie Ile płaciłeś za litr?!subbas pisze:Mam na stanie kujawski po frytkach
_______________________________________________________
Where you found it? I hadn't it yet in my engine How much did you pay per liter?subbas pisze: i've got Kujawski oil, after chips on stock"
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, jak z pierwszego tłoczenia to biorę Podłączę się do prośby Ad@musa, zalej coś nowego, ciekawego
OK, do rzeczy, na Eneosie 0W30 zrobiłem już rawie 3000km, brakuje może ze 200km Olej sprawuje się dobrze, nawet bardzo dobrze - mając na uwadze to, że silnik ma naklepane prawie 320kkm i z każdym tygodniem wpada prawie 600-700km. Modyfikacje - chwilowo brak, bo brak czasu i baterii w aparacie
_____________________________________________________________
subbas if this oil is from first pressing - i take it. I have the same request like Ad@mus - use something new, interesting.
OK, back to the main topic. I've done nearly 3000km on Eneos 0W30, missing about 200km. The oil working good, what is more - quite good. if we take into account that the engine has nearly 320kkm mileage, and i make 600-700km in every week.
Modification - for the moment no. Because i haven't time, and battery in the camera......
_
OK, do rzeczy, na Eneosie 0W30 zrobiłem już rawie 3000km, brakuje może ze 200km Olej sprawuje się dobrze, nawet bardzo dobrze - mając na uwadze to, że silnik ma naklepane prawie 320kkm i z każdym tygodniem wpada prawie 600-700km. Modyfikacje - chwilowo brak, bo brak czasu i baterii w aparacie
_____________________________________________________________
subbas if this oil is from first pressing - i take it. I have the same request like Ad@mus - use something new, interesting.
OK, back to the main topic. I've done nearly 3000km on Eneos 0W30, missing about 200km. The oil working good, what is more - quite good. if we take into account that the engine has nearly 320kkm mileage, and i make 600-700km in every week.
Modification - for the moment no. Because i haven't time, and battery in the camera......
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- Piotrek_10243
- aktywny forumowicz
- Posty: 161
- Rejestracja: 2013-11-22, 14:03
- Lokalizacja: Gniezno
Piotrek_10243, baterie już są, ale czasu nie ma.......
Piotrek_10243, the batteries are already, but i haven't time .......
Na początek - zaległe foto - "North Europe Luxury Spec" zobowiązuje Taaaak "OLD SCHOOL"
At the beginning of - outstanding photo - "North Europe Luxury Spec" commits - Yeeeees "OLD SCHOOL"
No dobra, ostatnio zajrzałem pod maskę, żeby zobaczyć stan oleju - 4000km już zrobiłem. Olej - ok, ale patrzę, że coś mało płynu hamulcowego - pierwsza myśl - klocki. No to co, zamówiłem. Oczywiście klocki MINTEXa
Lately, i looked under the hood to check the oil level - 4000km already done. Oil - ok, but i looked at the brake fluid - something little... First idea - brake pads. So i ordered. Of course i bought MINTEX.
Wczoraj znalazłem chwilę czasu, więc wymiana - i rozczarowanie, bo jeszcze połowa klocków została........ Tak więc był tylko szybki przegląd i nasmarowanie. Ogólnie zestaw MINTEX+ZIMMERMANN - bardzo dobre zestawienie.
Yesterday i found a time to replace brake pads. And huge disappointment, because i've got nearly a half of pads - yet.... So fast inspection and smearing. The set of Mintex (brake pads) and Zimmermann (brake discs) - very good set.
No i stwierdziłem, że po 320kkm trzeba w końcu wymienić. Tylko jeszcze czekam na OEMowy palec i działamy
So after 320kkm i decided that i must replace it. I'm just waiting for a OEM finger distributor, and we can replace
Piotrek_10243, the batteries are already, but i haven't time .......
Na początek - zaległe foto - "North Europe Luxury Spec" zobowiązuje Taaaak "OLD SCHOOL"
At the beginning of - outstanding photo - "North Europe Luxury Spec" commits - Yeeeees "OLD SCHOOL"
No dobra, ostatnio zajrzałem pod maskę, żeby zobaczyć stan oleju - 4000km już zrobiłem. Olej - ok, ale patrzę, że coś mało płynu hamulcowego - pierwsza myśl - klocki. No to co, zamówiłem. Oczywiście klocki MINTEXa
Lately, i looked under the hood to check the oil level - 4000km already done. Oil - ok, but i looked at the brake fluid - something little... First idea - brake pads. So i ordered. Of course i bought MINTEX.
Wczoraj znalazłem chwilę czasu, więc wymiana - i rozczarowanie, bo jeszcze połowa klocków została........ Tak więc był tylko szybki przegląd i nasmarowanie. Ogólnie zestaw MINTEX+ZIMMERMANN - bardzo dobre zestawienie.
Yesterday i found a time to replace brake pads. And huge disappointment, because i've got nearly a half of pads - yet.... So fast inspection and smearing. The set of Mintex (brake pads) and Zimmermann (brake discs) - very good set.
No i stwierdziłem, że po 320kkm trzeba w końcu wymienić. Tylko jeszcze czekam na OEMowy palec i działamy
So after 320kkm i decided that i must replace it. I'm just waiting for a OEM finger distributor, and we can replace
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:34 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dojedziesz do 0w10janusz pisze:Eneosie 0W30 zrobiłem już rawie 3000km
http://www.topendpower.pl/p/pl/rd-10104 ... 0-94l.html
Z ciekawostek: 2.5L QR25DE (siostra taty kupiła taki silnik w ALTIMIE - rocznik 2016) i zalecany olej to...
0W20 Wyobraźcie sobie, że u niej w serwisie zalecają wymianę co 3000mil. Normalnie kosmos - mówi, że to tam normalne. 5000mil to max i wymiana i bynajmniej nie chodzi o pozytywnie zakręconych maniaków forumowych, tylko ludzi bujających się codziennie highwayem do pracy w Chicago....
0W20 Wyobraźcie sobie, że u niej w serwisie zalecają wymianę co 3000mil. Normalnie kosmos - mówi, że to tam normalne. 5000mil to max i wymiana i bynajmniej nie chodzi o pozytywnie zakręconych maniaków forumowych, tylko ludzi bujających się codziennie highwayem do pracy w Chicago....
Hobbysta Japanista
Pmk2, no aż tak to nie będzie....... Ale nad takim 7.5W30 to bym pomyślał W sumie kolejny olej mam już upatrzony
Arczar, jak zobaczysz interwały wymian dla olejów sprzedawanych u nas, to też jest takie coś jak trudne i normalne warunki eksploatacji....
Wracamy do wątku głównego. Dziś odebrałem takie coś
Made by Mitsubishi
No to co - szybka wymiana palca rozdzielacza i kopułki, bo akurat miałem chwilę czasu.
Teraz wieczorem zrobiłem małą przejażdżkę - jest dobrze
_
Arczar, jak zobaczysz interwały wymian dla olejów sprzedawanych u nas, to też jest takie coś jak trudne i normalne warunki eksploatacji....
Wracamy do wątku głównego. Dziś odebrałem takie coś
Made by Mitsubishi
No to co - szybka wymiana palca rozdzielacza i kopułki, bo akurat miałem chwilę czasu.
Teraz wieczorem zrobiłem małą przejażdżkę - jest dobrze
_
Ostatnio zmieniony 2017-12-19, 12:34 przez janusz, łącznie zmieniany 2 razy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_