[ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Musi łykać, bo leje dobry , nie ujowy
A tak serio to nie bylo tyle pylynuf zeby bylo tip top,
szlifiernia mogla jedynie zrobic borowanie i nadwymiarowe tloki z kosmosu, w kosmicznej cenie.
Zobaczymy jak dalej będzie z apetytem.
Wracając lekko do tematu układu paliwowego,
zestawik na dziś:
A tak po 2 latach/40tys km wygląda stary MANN,
który prócz Vervy98 i Shella nie widział grama innego paliwa:
Ciemniejsza część od strony wlotu, jaśniejsza wiadomo
A tak serio to nie bylo tyle pylynuf zeby bylo tip top,
szlifiernia mogla jedynie zrobic borowanie i nadwymiarowe tloki z kosmosu, w kosmicznej cenie.
Zobaczymy jak dalej będzie z apetytem.
Wracając lekko do tematu układu paliwowego,
zestawik na dziś:
A tak po 2 latach/40tys km wygląda stary MANN,
który prócz Vervy98 i Shella nie widział grama innego paliwa:
Ciemniejsza część od strony wlotu, jaśniejsza wiadomo
howard512, If you're planning to get your injectors cleaned up, you need to remove and disassemble them. Injector cleaners mixed into the fuel won't get the job done.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Ad@mus, No shit sherlock.... You know, you don't have to be a smartass (unless you have a compulsive need to be one) and answer to me in polish every time I say something, since we both know that the meaning of your sentence does not remain the same after I try to translate it with google.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, I confirmed what you wrote. I just like you, if I understand through a translator. Petrol additives act preventively rather than curative.
Now I need an explanation of your statement because it shows that I'm a smart ass after the passage of Sherlock.
Usually written down in Polish because it is my fatrherland language, in English I'm not so fluent and do not always want me for a translator to write.
Relax a little and if something do not fully understand it write to the PM.
[ Dodano: 2016-11-06, 17:29 ]
tänään aion yrittää vastata viestejäsi fin. Vaikka kääntäjä omaksua.
[ Dodano: 2016-11-06, 17:36 ]
I tried translator from Polish into Finnish and from Finnish into Polish. It does not work very well
If it works the same way with the other translations are 3 world war may hang in the air.
Colleague from the north, please, you do not insult people on the forum. Naming someone's ass, no matter whether wise or foolish, in our country is rude. OKAY?
Now I need an explanation of your statement because it shows that I'm a smart ass after the passage of Sherlock.
Usually written down in Polish because it is my fatrherland language, in English I'm not so fluent and do not always want me for a translator to write.
Relax a little and if something do not fully understand it write to the PM.
[ Dodano: 2016-11-06, 17:29 ]
tänään aion yrittää vastata viestejäsi fin. Vaikka kääntäjä omaksua.
[ Dodano: 2016-11-06, 17:36 ]
I tried translator from Polish into Finnish and from Finnish into Polish. It does not work very well
If it works the same way with the other translations are 3 world war may hang in the air.
Colleague from the north, please, you do not insult people on the forum. Naming someone's ass, no matter whether wise or foolish, in our country is rude. OKAY?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Przecież wiesz, i on line i na lajfie, że spięty nie jestem nigdy
Kolega po prostu źle coś zrozumiał/przetłumaczył.
No cóż, nie mam czasu na udowadnianie, że jestem tym dobrym.
***
You know, and online and live, that I am not tense ever: D
A colleague just realized something bad / translated.
Well, I do not have time to proving that I'm a good friend.
Kolega po prostu źle coś zrozumiał/przetłumaczył.
No cóż, nie mam czasu na udowadnianie, że jestem tym dobrym.
***
You know, and online and live, that I am not tense ever: D
A colleague just realized something bad / translated.
Well, I do not have time to proving that I'm a good friend.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ehm, being a smartass has nothing to do with being an asshole. Calling someone an asshole is considered an insult in every culture I know. I have NEVER called YOU, or ANYONE ELSE in this forum such. If someone is referred as a smartass, it's the same thing as someone being called a wise guy. No reason to get insulted. I am deeply sorry if I managed to offend you, I have never had such intentions. The thing is, that I know only a few words in polish and I have to rely in google translator the rest of the time. And the thing is that some people use different dialects (dialekt in polish I believe?) so google has no idea what you're saying. In the worst case, it turns the whole thing against you. I believe that the same thing has happened with the whole injector thing, people understood the whole idea wrong from the beginning, thanks to google or whatever translator you are using. I wish I would have never even mentioned the whole thing to avoid this mess.
From now on I have decided to stick to my own topic and leave the rest of you alone, in order to prevent any conflicts caused by misunderstanding.
From now on I have decided to stick to my own topic and leave the rest of you alone, in order to prevent any conflicts caused by misunderstanding.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Gentlemen I propose to bury the hatchet and take care of what is associated with the main topic- my great car
I also frequently use the google translator, but we can't fully trust it.
Forum is here to help each other and exchange experiences and not to quarrel.
I personally know Ad@mus, and I assure you, Totenkopf, that if he says something it does so in good faith
________________________________________________________________
A więc po 3600km od remonto-tuningu zlałem valvo
Stan licznika 219526km
Pierwsze co, płukanka LM i tajna procedura wylania oleju co do ostatniej kropli
(miski jednak nie chciało mi się zrywać)
Podczas płukania w okolicach napinacza było słychać jakieś dziwne dźwięki klepania...ustąpiły w każdym razie szybko
Tak spisał się magnetyczny korek od chińczyka:
W oleju delikatnie mieniły się mikroopiłki, a do koloru smoły bardzo dużo brakowało w każdym razie
A teraz najważniejsze; opinia i pierwsze wrażenia z zastosowania złota w płynie do silnika
SPECOL SPEC GOLD
1. Wydaje się przy wlewaniu,że jest mniej lepki niż woda (oby to zasługa wysokiego wskaźnika lepkości)
2. Podczas kręcenia bez zapłonu, wyraźnie wyższe obroty rozrusznika jakby mniejsze tarcie?
3. Bardzo wysoka kultura pracy i o wiele wiele cichsza, wręcz szokująco cicha czysta praca
I also frequently use the google translator, but we can't fully trust it.
Forum is here to help each other and exchange experiences and not to quarrel.
I personally know Ad@mus, and I assure you, Totenkopf, that if he says something it does so in good faith
________________________________________________________________
A więc po 3600km od remonto-tuningu zlałem valvo
Stan licznika 219526km
Pierwsze co, płukanka LM i tajna procedura wylania oleju co do ostatniej kropli
(miski jednak nie chciało mi się zrywać)
Podczas płukania w okolicach napinacza było słychać jakieś dziwne dźwięki klepania...ustąpiły w każdym razie szybko
Tak spisał się magnetyczny korek od chińczyka:
W oleju delikatnie mieniły się mikroopiłki, a do koloru smoły bardzo dużo brakowało w każdym razie
A teraz najważniejsze; opinia i pierwsze wrażenia z zastosowania złota w płynie do silnika
SPECOL SPEC GOLD
1. Wydaje się przy wlewaniu,że jest mniej lepki niż woda (oby to zasługa wysokiego wskaźnika lepkości)
2. Podczas kręcenia bez zapłonu, wyraźnie wyższe obroty rozrusznika jakby mniejsze tarcie?
3. Bardzo wysoka kultura pracy i o wiele wiele cichsza, wręcz szokująco cicha czysta praca
Do SR20 z P10/N14 wchodzi 3,6L
Do SR20 z P11 wchodzi 3,2L
Do SR20 z P11 wchodzi 3,2L
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Howardowóz OIRU DAI SAKENOMI czyli P11SE
Problem z sondą:
Podczas przyspieszenia zaczął poszarpywać, odpięcie sondy na pewien czas pomogło, ale jak z ujemnych temp. robiło się na +
i dodatkowo była wysoka wilgotność lub padał deszcz szarpanie wracało podczas przyspieszania jak i na wolnych.
Po ponownym podłączeniu sondy było lepiej, ale po pewnym czasie znów poszarpywał.
I tak raz było gorzej bez sondy raz z nią,,,,
Podmieniałem:
-kilka sond,
-aparat zapłonowy,
-świece,
-kable,
-przepływkę,
-wywaliłem na chwilę ecumastera,
-zrobiłem nowe przewody do sondy
Pokusiłem się o własną sondę AFR Innovate MTX-L plus z zegarkiem,
której wyniki wrzucam w postaci filmików i screenów z ecumastera det2 i logworksa.
Dodatkowo podłączyłem do ecumastera sygnał ze zwykłej sondy.
Po porównaniu z serwisówką wygląda na zdrową,
jednak AFR szaleje w dalszym ciągu jeśli jest podłączona.
Wygląda jakby ECU źle interpretował sygnał sondy.
Gdyby lewe powietrze ciągnął to szerokopasmowa cały czas by świrowała, więc już nie wiem co jest grane
AFR bez sondy na zegarku Innovate:
https://www.youtube.com/watch?v=JN14zLgmYtA
AFR z sondą na zegarku Innovate:
https://www.youtube.com/watch?v=A2eXrozqTBA
Reakcja sondy na zmianę dawki na wolnych:
https://www.youtube.com/watch?v=q1GgrPJG0Jk
Tak po podmianie kolejnej sondy na wolnych:
Podczas normalnej jazdy:
https://www.youtube.com/watch?v=8MEIS17WdL0
Niby lepiej i nie szarpał, ale chyba jeszcze to nie to...
Podczas przyspieszenia zaczął poszarpywać, odpięcie sondy na pewien czas pomogło, ale jak z ujemnych temp. robiło się na +
i dodatkowo była wysoka wilgotność lub padał deszcz szarpanie wracało podczas przyspieszania jak i na wolnych.
Po ponownym podłączeniu sondy było lepiej, ale po pewnym czasie znów poszarpywał.
I tak raz było gorzej bez sondy raz z nią,,,,
Podmieniałem:
-kilka sond,
-aparat zapłonowy,
-świece,
-kable,
-przepływkę,
-wywaliłem na chwilę ecumastera,
-zrobiłem nowe przewody do sondy
Pokusiłem się o własną sondę AFR Innovate MTX-L plus z zegarkiem,
której wyniki wrzucam w postaci filmików i screenów z ecumastera det2 i logworksa.
Dodatkowo podłączyłem do ecumastera sygnał ze zwykłej sondy.
Po porównaniu z serwisówką wygląda na zdrową,
jednak AFR szaleje w dalszym ciągu jeśli jest podłączona.
Wygląda jakby ECU źle interpretował sygnał sondy.
Gdyby lewe powietrze ciągnął to szerokopasmowa cały czas by świrowała, więc już nie wiem co jest grane
AFR bez sondy na zegarku Innovate:
https://www.youtube.com/watch?v=JN14zLgmYtA
AFR z sondą na zegarku Innovate:
https://www.youtube.com/watch?v=A2eXrozqTBA
Reakcja sondy na zmianę dawki na wolnych:
https://www.youtube.com/watch?v=q1GgrPJG0Jk
Tak po podmianie kolejnej sondy na wolnych:
Podczas normalnej jazdy:
https://www.youtube.com/watch?v=8MEIS17WdL0
Niby lepiej i nie szarpał, ale chyba jeszcze to nie to...